תרומת הערבים לאנושות

פספורט 1

New member
נחמד להתרפק על העבר
מה התרומה בימינו ?
הרס, חורבן, טרור, דיכוי ושפיכות דמים.

אינטלקטואלית לבנונית, נזירה אל-דין, כתבה על כך ספר: "הרעלה והסרת הרעלה", היא טענה שככל יש יותר רעלות במקום מסוים - כך הוא סובל יותר מפיגור. הספר האמיץ הזה יצא לאור ב-1928 ועורר מהומה, האמת שלה נכונה עד היום. מה שאל-דין הבינה לפני שמונה עשורים מתקשים אתה ודומיך להבין עד היום.
 
אתה יודע
אלמלא האובססיה רבת השנים שלך שיש בה טיפה מרירות ושליליות, לכתוב באופן שלא מאפשר דיון, הית מתפלא לגלות שרבים וטובים מסכימים עם רוח הדברים, ובכלל כדאי לזכור את הלקח ההיסטורי : כל עם חווה תקופה ארוכה ומתמשכת של אסונות, מלחמות, חיפוש עצמי וכל הדברים השליליים שקורים עד שעובר מספיק זמן ומתפכחים ומחפשים דרך חדשה.
&nbsp
אפילו אתם עברתם איזה חורבן אחד או שניים והעיפו אתכם למליון מקומות, מה שלא תרם לכם לתרום.......
 
מותק, זה כמו להגיד על היהודים שהם רק כובשים
רוצחי פלסטינים. אתה מכיר את הערבים דרך העין של גיא בכור. צא ולמד דברים חדשים.
 

פספורט 1

New member
לא התכוונתי לערביי ישראל
אלא לעולם הערבי ומדינות האיסלאם, תראי מה קורה מסביבנו
וגם רחוק.. שחיטה ללא הפסקה. בשביל זה לא צריך גיא בכור.
 
על זאת נאמר תודה לדוד סם
ולפודלים האירופיים שלו, שהרסו את עירק, את סוריה, את לוב, את תימן וכו', ויצרו את הקרקע הפוריה ואת התנאים האידאליים לצמיחת כנופיית חולי הנפש דאע"ש.
לעיתים קרובות נוצר גם רושם, ש"תקיפות הקואליציה על דאע"ש" הן הצגה בעיקר: איפה הוקעה פומבית של מקורות המימון של הרוצחים חולי הנפש? איפה שמץ של מאבק נגד מקורות מימון אלה?!

ועל מה שפחות כותבים אצלנו, זה מקום אחר של בחישה אכזרית נפשעת מצד המערב: באוקראינה! שם יזם המערב הפיכה אלימה ועקובה מדם נגד הנשיא הנבחר. בתימן המערב מעודד את סעודיה להפציץ את החות'ים שהדיחו את הנשיא "החוקי", ובאוקראינה המערב עצמו יזם הפיכה אנטי דמוקרטית בעליל נגד הנשיא הנבחר, ש"הפשע" שלו היה ש..."הוא היה פרו רוסי" (קרי: שמר על יחסי השכנות הנורמליים עם רוסיה)!
עקב תמיכתה של רוסיה בכוחות האוקראיניים במזרח המדינה, המתנגדים לחונטה הנאצית שתפסה את השלטון, המערב הכריז מלחמת עולם - כלכלית, דיפלומטית ותקשורתית - נגד רוסיה, שכל "המאבק נגד דאע"ש" ממש מחוויר לעומתה.

אז לפני שאתה שואל על הערבים (שרבים מהם דווקא נלחמים בחירוף נפש נגד דאע"ש), בוא נתחיל מ"ידידינו המערביים הנאורים", אשר הולידו את דאע"ש, ואפילו מ...איתנו עצמנו! הרי דווקא ישראל תומכת למעשה בדאע"ש! זו אינה בדיחה. ישראל מפציצה מפעם לפעם אובייקטים של צבא אסד ובני בריתו, ומגישה עזרה לכוחות הנלחמים נגדו - כאשר ברור כשמש, שהחלשת אסד בתנאים של היום היא תמיכה ישירה בדאע"ש.
 

פספורט 1

New member
רטוריקה של הג׳יהאד
אמריקה אשמה, אירופה אשמה, ישראל אשמה.
בפועל, קרבנות הג׳יהאד העולמי הם כמעט רק מוסלמים,
אבל אסור להעביר בקורת ותמשיך לאמר תודה.
 
אתה יודע לקרוא עברית?
קראתָ מה כתבתי? תוכל להצביע נקודתית, מה בדיוק לא נכון בדבריי?
נסה להמנע מסיסמאות כלליות, להתמקד ולהגיב עניינית.

למשל: האם יעלה על הדעת, שבעירק תחת שלטון צדאם חוסיין היה יכול לצוץ דאע"ש?
האם יעלה על הדעת, שכאשר משטר אסד בסוריה היה חזק, הוא היה מאפשר לדאע"ש לחדור לסוריה?
האם תחת שלטונו של מועמר קדאפי היה יכול לצוץ דאע"ש בלוב?

עכשיו העובדות: האם זכור לך, שמעצמות המערב פלשו לעירק (תחת התירוץ השקרי של "נשק מסתורי" שלא היה ולא נברא) והפילו את צדאם חוסיין בכוח?
האם זכורה לך התמיכה המסיבית של המערב והמשטרים הערביים "המתונים" (כלומר, הפרו מערביים) ב"מורדים" שצצו פתאום בסוריה? אולי שמעת משהו גם על תמיכת ישראל באותם "מורדים"?
אולי אתה גם זוכר, שמדינות המערב יזמו מלחמת אזרחים בלוב והפציצו את הכוחות של ממשלת מועמר קדאפי, עד שהפילו אותו?

מה לא נכון, נקודתית, כתבתי על אוקראינה?
 

הפרבולה

New member
מה שלא נכון בדבריך זה
המסקנה השגויה שכאילו אם ישראל מפציצה את אויביה כמו החיזבאללה או כוחות אסד אז נובע מזה שישראל תומכת באלו שנלחמים נגד החיזבאללה ואסד. אולי נקודתית זה עוזר למורדים שנלחמים באסד ושותפיו אבל המטרה לא היתה לעזור למורדים אלה לפגוע באסד ושותפיו.
ישראל לא תומכת בדעא"ש! דעא"ש הכריז במפורש שחלק ממטרותיו הם חיסול ישראל ( ממש כמו המטרות של החיזבאלה ואסד ושאר מדינות ערב ), דעא"ש יורה על ישראל טילים מסיני ומעזה. "הראיות" שלך שכאילו ישראל כן תומכת הם קלושות ביותר .
 
החלטת "לעזור" לו?

ממש "עזרתָ" לו


בוא נתאר לעצמנו ששניים הולכים מכות, נניח A ו-B, ואז בא מישהו שלישי, נקרא לו C, ונותן - בעיצומה של הקטטה! - בעיטה ל-A.

"אוי! לא התכוונתי לעזור ל-B! אני שונא אותו! הוא רוצה להשמיד אותי!" - כמה אפשר לחזור על הקשקוש הזה? סלח לי, אבל אתה עושה עצמך אידיוט, או באמת כזה? או חושב שישנם אידיוטים שיקחו ברצינות את הקשקוש שלך?
 

הפרבולה

New member
אתה לא אמרתה "עוזר" אתה אמרת "תומך"
ויש הבדל.
אם C מרביץ ל A כאשר A ו B מתקוטטים אז אכן הוא עוזר ל B אבל זה לא אומר שהוא תומך בו.

ישראל דואגת קודם כל לאינטרסים שלה ואם היא רואה שאסד או שותפיו מאימים על ישראל בזה למשל שהם מרכזים כוחות ליד הגבול או יורים פגזים "טועים" לעברינו היא צריכה להגיב על האיום גם אם זה במקרה עוזר לאויב אחר שגם הוא שונא אותנו. יש לפתור את הבעיה הנקודתית ואח"כ אם יהיה צורך נלחם גם במורדים.
אם אסד ושותפיו רוצה שלא נפגע בו בזמן שהוא נלחם במורדים שיתאם את פעולותיו איתנו, ששותפיו כמו החיזבאללה לא יכריז שצריך לשחרר את פלסטין מהכיבוש הציוני זה יוצר אי אמון, אחרת אנחנו לא יכולים לקחת סיכונים שהוא מתקרב לעבר הגבול בגולן או בלבנון . הטענה שמטרת החיזבאללה זה להשמיד אותנו אינה קישקוש אלה עובדה קימת שאתה מתעלם ממנה .
 

גם "התמיכה" שלך לא שווה יותר מ"העזרה" שלך.
יופי! עכשיו אתה אומר שישראל לא תומכת בדאע"ש, "רק" עוזרת לו!
וכן, אסד ממש מרכז כוחות נגדנו. ממש מסַכן אותנו! אין לו עכשיו דאגות אחרות. מה זה הגיוני!

אולי מספיק עם גן הילדים הזה?
 

הפרבולה

New member
הוא לא רק ריכז אלה גם ירה לעברינו
ואפילו לא טרח להתנצל על זה ולהגיד שזה היה בטעות וכו.
ישראל לא תומכת וגם לא עוזרת לדעאש , עובדה שישראל הגיבה את המינימום ההכרחי לפרובוקצית של אסד והחיזבאללה. אם היתה רוצה לעזור היתה מגיבה הרבה יותר חזק אבל היא הגיבה את המינימיום שבמינימום כדי למזער כמה שיותר את תופעת הלוואי שתגובת ישראל קצת עוזרת קצת למורדים באסד.

אני בניגוד אליך רואה באסד אויב אפילו "רק" בגלל דרישותו החצופה שנרד מרמת הגולן עד קו הכינרת. אני לא מוכן לעשות שום הנחות לאסד עד שיכריז בפומבי שהוא יורד מדרישתו החצופה שנסתלק מרמת הגולן.
 
ובנוסף,
יתכן שהתמיכה הישראלית במלחמה נגד אסד היא אמנם שולית בהשוואה לתמיכת המערב, אבל לא התייחסתָ לעובדות הבסיסיות עליהן הצבעתי, המוכיחות את אחריות המערב לצמיחת דאע"ש, מה שבן חסותך העריך כ"ריטוריקה של הג'יהד"

אז במה עזרתָ לו? בפרט שולי, שגם בו בפירוש אינך צודק?

אזכיר, אם מישהו משניכם ירצה להוסיף משהו, שהתייחסתי ב"ריטוריקה של הג'יהד" שלי לנקודה נוספת: השתיקה הרועמת של המערב בנוגע למקורות המימון והחימוש של דאע"ש! השוו עם המלחמה העולמית שמנהל המערב בגין "מעורבותה של רוסיה" באוקראינה, לעומת השתיקה המוחלטת בנוגע למקורות המימון והחימוש של דאע"ש! איפה איומים על מישהו? איפה שמץ של סנקציות? משהו?!
 

הפרבולה

New member
יכול להיות באמת שהמערב עשה טעות שהוריד את סאדם וקדאפי
כנראה זה מתוך התמימות המערבית שאם נסלק את הרודן העם יבחר בדמוקרטיה. מסתבר שאצל חלק מהערבים אם לא שמים עליהם איזה רודן אכזר הם מתחילים להשתולל ומצמיחים ארגונים מטורפים כמו דעא"ש.

ושוב, ישראל לא תומכת במורדים , אם כבר המילה המתאימה זה "עוזרת" וגם זה רק כתוצאת לוואי של פעולה נקודתית מוגבלת מול אויב אחר .
 
מה זה "עשה טעות"?! מי נתן לו יפוי כוח לפלוש ולכבוש
ארצות אחרות, ב"טעות" או לא בטעות?!
נראה אותם עושים דמוקרטיה בסעודיה


בסדר, ישראל לא "תומכת" במורדים הפצועים, רק "עוזרת" להם בבתי החולים בארץ
 

פספורט 1

New member
אני מתקשה לקרא עברית
אני כמובן משתתף בצערך על הוצאתם להורג של שני המנהיגים הדגולים
סדאם חוסיין ומועמד קדאפי, כמו כן צר לי על מצבו הקשה של המנהיג
הסורי הנאור אסאד.
אמריקה עושה טעויות במזרח התיכון, אבל מה זה כבר משנה?
כולם חארות, רוצחי המונים ועורפי ראשים.
(אגב, גם טאליבן הוא יציר כפיה של האמריקאים).

בינתיים הסונים שוחטים בשיעים ולהיפך, מלחמות דת וג׳יהאד של מפגרים בשם אללה.
דאעש הוא הרך הנולד של מלחמות אללה.
 
רואים שאתה מתקשה
אפילו הגידופים שלך עלובים.
אם אינך מוצא טעות במה שכתבתי לעיל, ומכנה את הדברים "ריטוריקה של הג'יהד", משמע אתה מסכים עם הריטוריקה של הג'יהד

ובטח שזה (ההתערבות האלימה של המערב) משנה. ועוד איך! אם המערב לא היה מפיל את שני הרודנים אהובי נפשך, דאע"ש לא היה יכול לצוץ בעירק ובלוב.
יתר על כן: עצם השחצנות של המערב, המתערב בלי רשות בענייניהם הפנימיים של "הילידים", מפציץ וכובש אותם כל אימת שמתחשק לו, מעוררת באופן טבעי שנאה ומעירה מרבצם כוחות חשוכים. שנאה זו ביטא היטב העיתונאי העירקי שהשליך נעל על בוש. זה בא מעומק הלב.
 
למעלה