תשובה לבלוג של טלי פחימה

תשובה לבלוג של טלי פחימה

היי שלום לכולם ( : מי שלא יודע.. אז המרגלת טלי פחימה פתחה בלוג באתר פליקס שם היא מאיימת מאשימה את השב"כ בהאשמות חסרות תקדים ובקיצור פותחת את הפה הגדול שלה.. אני הכנתי תשובה לבלוג שלה.. מומלץ!! ( :
 
טלי היא בבחינת...

בס"ד כנאמר:'מהרסיך ומחריביך ממך יצאו'. היא מביישת את משפחתה מאוד! השב"כ שלנו עושה עבודת קודש, שמונע מדי יום תודה לאל פיגועים. אני רק הייתי רוצה לראות למשל ערביה שנלחמת למען חיי יהודים,כולנו יודעים איך היו מסתיימים חייה. אגב,למי שלא ידע או יודע,טלי פחימה התארחה גם בפורום ערבים,שם מדד השנאה היוקדת לכל מה שמייצגת המדינה, רק בעליה. אני חס ושלום אינני קורא מעל במה זו להסית,אבל כולנו רואים איך עזמי בשארה לא ממש שש לשוב לישראל. הוא מאשים אותנו שאנו("ממש מסכן-חראם עליו ממש")מחפשים אותו בשל 'כשלון' מלחמת לבנון השניה.יהודים יקרים,זה הזמן שלנו כעם להתעורר,לא להתבייש לגלות פטריוטיזם למולדת,לעשות כאן שינוי,לצאת לכיכר ולדרוש שינוי,אבל חס ושלום באלימות. ככל שנצא מבועת האדישות-כך ייטב לכולנו. אפשר וצריך לשנות. אנחנו חייבים את זה לעצמנו,ותאמינו שאפשר גם לתקן. איך אמר אותו ר' נחמן מברסלב:'אין כלל יאוש בעולם'. תודה לך מורדי שאתה כאן אתנו בפורום,ואתה מוזמן לקרוא לחבר'ה נוספים(אם הנך מכיר)להצטרף ולהתחיל להיות יותר פעילים כאן בפורום. הפורום מיועד לכל מי שאוהב את העם היהודי,א"י ומדינת ישראל.
 
המלך המשיח..

קודם כל שמחתי לקרוא את תגובתך ואני מזמין אותך לראות את האתר שפתחתי - אתר "אמת אחת" - למאבק בעמותה האנטי-יהודית "חופש" http://www.emetahat.area.co.il/
 
למעלה