מנועי הבנזין והסולר יהיו איתנו עוד הרבה זמן כי לא הומצאו
תחליפים במקומם.
מנוע חשמלי צורך יותר מידי זרם ולכן סוללה אחת, אפילו מוגדלת, אינה מספיקה כדי להפעילו לאורך זמן.
צריך לזכור שמשקלה החריג של הסוללה מוסיף לכשלונה כי הוא גורם למנוע להתאמץ יותר כדי להתגבר עליו. כל מאמץ כזה מצריך צריכת זרם יותר גדולה ע"י המנוע וכך הסוללה מתרוקנת יותר מהר.
אם מפעילים מזגן, למנוע המזגן אין מקור אחר לזרם פרט לסוללה. לכן קצב ההתרוקנות שלה גדל וטווח הנסיעה הופך להיות אפסי.
לכן, המכוניות האוטונומיות ייסעו כנראה עם מנועי בנזין/סולר.
(רכבי המימן לא קשורים לעניין. הם זניחים. הרעיון של הכבישים המחושמלים שמנוסים כרגע בעולם נולד מהמסילות המחושמלות של הרכבות הקלות והכבדות. כמו שמנוע הקטר מקבל קו חשמלי קבוע שמזין אותו, יש מחשבה על כביש חכם שבו המכוניות האוטונומיות ייסעו בצורה מאורגנת ומסודרת ע"י אמצעי הבקרה של הכביש שגם יכיל קו הזנה של חשמל בשבילן).
תחליפים במקומם.
מנוע חשמלי צורך יותר מידי זרם ולכן סוללה אחת, אפילו מוגדלת, אינה מספיקה כדי להפעילו לאורך זמן.
צריך לזכור שמשקלה החריג של הסוללה מוסיף לכשלונה כי הוא גורם למנוע להתאמץ יותר כדי להתגבר עליו. כל מאמץ כזה מצריך צריכת זרם יותר גדולה ע"י המנוע וכך הסוללה מתרוקנת יותר מהר.
אם מפעילים מזגן, למנוע המזגן אין מקור אחר לזרם פרט לסוללה. לכן קצב ההתרוקנות שלה גדל וטווח הנסיעה הופך להיות אפסי.
לכן, המכוניות האוטונומיות ייסעו כנראה עם מנועי בנזין/סולר.
(רכבי המימן לא קשורים לעניין. הם זניחים. הרעיון של הכבישים המחושמלים שמנוסים כרגע בעולם נולד מהמסילות המחושמלות של הרכבות הקלות והכבדות. כמו שמנוע הקטר מקבל קו חשמלי קבוע שמזין אותו, יש מחשבה על כביש חכם שבו המכוניות האוטונומיות ייסעו בצורה מאורגנת ומסודרת ע"י אמצעי הבקרה של הכביש שגם יכיל קו הזנה של חשמל בשבילן).