תתחדשו על הפורום

צוצונת

New member
תתחדשו על הפורום ../images/Emo49.gif

כבר חודשיים אני מסתובבת עם בטן מלאה על מסעדה אחת שתפסה תחת ... חגגנו יום הולדת לחברתנו ולאחר חיפושים החלטנו על מסעדת פפאגיו מסעדת בשרים ברזילאית . אישי שיחיה מאוד אהב את הרעיון של אכול כפי יכולתך . 110 ש"ח לאיש אמרו לי בטלפון וזה מחיר סביר . לא?! הגענו 2 זוגות די רעבים ומיד הגישו לשולחננו מגש עם קוקטיילים צבעוניים עשויים עם ברד, כל אחד בחר, זה היה נראה בחינם כי זה הגיע איך שנכנסנו בלי שהזמנו אבל אח"כ אספר לכם כמה יקר זה היה... יש רמזור קטן על השולחן ירוק סימן לכך שהקרניבורים בפעולה ההגשה מושכת שיפודי ענק מגיעים עם מיני בשרים מהבילים ריחניים וטעימים להפליא , פורסים לצלחת מנות קטנות כי יש עוד הרבה מה לאכול , ב- 110 ש"ח אנחנו נטרוף את כל מה שיש להם על האש חשב אישי שיחיה.... השיפודים ממשיכים להגיע והבנות מתחילות להראות סימני מצוקה, שטפנו את זה בקולה ולימונדה, הגברים המשיכו לזלול , יש רקדנים יש סמבה ויש הופעה נחמד למה לא, באנו לשמוח לא רק לאכול. אישי שיחיה מסתודד עם המלצרית החמודה ומגלה לה שלחברתנו יש יום הולדת ומה אפשר לעשות שעוד לא עשינו כדי לשמח אותה ... אפשר להביא זיקוק על הקינוח שלה, נו טוף... הזמנו מרנג עם פירות יער ובוואריה תפוחים עם זיקוק... שתינו עוד קולה. ביקשנו חשבון... תתכוננו כי אנחנו לא התכוננו 800 ש"ח לארבעה איש . זאת חוצפה או לא??.?? אני החרמתי את המסעדה הזאת על כל בשריה ורקדניה ... שמחה שהפורום הזה קם כי פה ישמעו את זעקת הנגזלים....
 

meravbr

New member
מן הסתם מדובר במרגריטות...

ואם שואלים מקבלים תשובה שזה עולה כסף... כמו בהרבה מסעדות שמציעים ארוחת FIX ומזהירין ששתיה / קינוחים מתומחרים בנפרד... צריך תמיד לברר ולא לסמוך על המלצר שינדב מידע!
 

advvaa

New member
זה לא בהכרח נכון שיש לשאול.....

לדוגמא - בקיוטו בר בהרצליה (מסעדה נהדרת), איך שהגענו למקום הציעו לנו את משקה הבית - מרגריטה בטעם אננס - אם אנחנו רוצים. מייד הבנו שזה בתשלום ומומלץ. כשמביאים את המשקה בלי לשאול - הלקוח מבין שזה "on the house" כמו באל גאוצ´ו למשל או ביטבתה (בכוס קטנה)... אבל אם שואלים אם נרצה להתכבד במשקה המומלץ - סימן שזה בתשלום. צריך רק להיות ברור - וכך הלקוח לא ייטעה. יכול להיות שהמחיר כ"כ יקר כך שהייתי מוותרת על המשקה.
 

תלתלית

New member
אני מאד אוהבת את פאפאגאיו

כשהיינו שם (והייתי כמה פעמים), תמיד שאלו אם נרצה את המרגריטות ותמיד גם אמרו שהן עולות כסף. אולי "נפלה" עליכם מלצר\ית חדש\ה? בכל אופן לדעתי זו אחלה מסעדה עם אוכל נהדר. כמובן שאם שותים המון (מה שעלול לקרות כשאוכלים כפי יכולתך), אז יוצא שצריך להוסיף כסף וגם הקינוחים שם לא ממש זולים. 110 שקל זה רק על אוכל. לכם היו גם קינוחים וקולות מרגריטות וכו´. נניח שלכל אדם שתיה עלתה 20 ש"ח מרגריטה 25 קינוח 30 אין מה להתפלא. צריך דווקא במקומות האלה, שיושבים בהם שעות לשים לב לכמה מזמינים שהוא מחוץ ל"דיל". אבל "על טעם וריח חבל להתווכח".
 

צוצונת

New member
פפאגיו

קודם כל אף אחד לא שאל אם אני ממש רוצה את המרגריטות. דקה אחרי שהתיישבנו הגיע בחור נחמד עם המגש הצבעוני והקריר הזה ומציע לנו לא אומר שזה עולה ולא מנדב מידע. על השולחן אין תפריטים בינתיים. ואז מתחיל סבב הבשרים שהיו טעימים וכמובן שרוצים לשתות עם זה אבל, לחשוב שלזוג שתכנן הוצאה של 220-250 ש"ח ויוצא 400 ש"ח בסוף עם תוספת אבטחה ברוב חוצפתם ... זאת אומרת מה שאכלנו שווה במחירו למה ששתינו וזה לא נורמלי לדעתי .
 

che55

New member
אסור לגבות עבור אבטחה

צריך לדרוש להסיר את העלות, התקבלה החלטה שאומרת שאין לגבות תשלום עבור אבטחה מהלקוח
חוצמזה - באמת לא נורמלי שעלות השתייה ועלות האוכל זהים...
 

carmonle

New member
השירות בפאפגיו מתחת לכל ביקורת

לאחר חוויה גרועה במסעדה התלוננתי ולא היתה כל התייחסות או התנצלות. ערן
 
למעלה