תתחדשו על הפורום

liz00

New member
תתחדשו על הפורום

אנחנו פריקים של טיולי קראוונים כבר עשינו שלושה: סקנדינביה הולנד אוסטריה-סלובניה-איטליה כמו בכל דבר יש יתרונות, יש חסרונות. מה שבטוח חוויה מיוחדת.
 

liz00

New member
יתרונות וחסרונות

יתרונות: 1. הבית תמיד איתך, גמישות מבחינת זמני שינה, ארוחות וכו. אין צורך לסחוב, לארוז ולפרק מזוודות, אלא רק ביום הראשון והאחרון. 2. שרותים, מקלחת ומטבח צמודים. 3. לינה במקומות מדהימים בחיק הטבע. 4. גיבוש משפחתי וזוגי מדהים. הצורך להסתדר במעט המטרים הרבועים ולתרום בעבודות השונות- מגבש ומנחיל הרגלים ויחסים טובים. 5. הילדים יכולים לישון, לשחק ולקרוא במהלך הנסיעות הארוכות. לא חייבים להעיר אותם מוקדם בבוקר אפשר לעשות זאת רק כשיוצאים לטייל רגלית. 6. ארוחות בריאות ומסודרות ולנו כשומרי מסורת פותר את בעית חיפוש מזון כשר. אנחנו מביאים מוצרים מהבית ומבשלים לעצמנו ארוחות כמעט כמו בבית. עשינו שבתות מדהימות עם תפריט מלא כמו בבית.(חוויה מדהימה). 7. לילדים יש חופש פעולה מלא בקמפינג,הם לא מוגבלים כמו בבית מלון. בקמפינגים יש בד"כ מקפצות,מגרשי ספורט, גן שעשועים ולפעמים גם בריכה. היינו בקמפינג מדהים באוסטריה שהיה בו מכל וכל: מקפצות, מגרשי ספורט, פינת חי, סלון מערב פרוע, סאונה, בריכה, חוות רכיבה על סוסים ועוד. 8. בקמפינג יש מכונות כביסה ומייבשים כך שאפשר לכבס ולא צריך להביא מלא בגדים מהבית וגם לא חוזרים הביתה עם טונות כביסה מלוכלכת. 9. חוויה שונה ומיוחדת חסרונות: 1. יש עבודה סביב האחזקה: פינוי שירותים, מילוי מים, ניקיון הקראוון. ביום האחרון צריך להחזיר נקי מאד. 2. קשיי נהיגה ברכב גדול ובמיוחד במרכזי ערים. 3. בבית מלון- מנקים לך ומבשלים לך, בראוון אתה צריך לשרת את עצמך. 4. ההשכרה די יקרה בעונה הבוערת ואז גם מחייבים אותך להשכיר לשבועיים. אבל צריך לקחת בחשבון שהקרוואן משמש גם במקום בית מלון וגם כרכב אז סה"כ זה אולי לא מאד יקר. בסה"כ ממש חוויה מומלצת!!!!
 

liz00

New member
נזכרתי בעוד דברים

מגבלה- הטיול צריך להיות מעגלי כי לוקחים ומחזירים את הקראוון באותו מקום. יתרון- ניתן ללון בתחנות דלק או חניונים למשאיות במידה ורוצים לחסוך את מחיר הקמפינג. יש לזכור שלא ניתן לעשות זאת קבוע כי צריך להתחבר לחשמל.
 

רירוש45

New member
אני חדשה

קראתי וממש מסקרן לעשות טיול כזה בכיף יש לך עוד פרטים היכן ניתן להשכיר את הקרוונים בארץ?
 
למעלה