אשה מרציפן
New member
זה לא קטע של לשנות מישהו
וכאמור, מדובר כאן על מקרים בהם הדברים נאמרים שלא בכוונה לעצבן אלא כי הצד השני מאמין שזו הדרך לגרום לאותו אדם להירגע, משמע הוא חושב שהוא עושה דבר נכון - אני לפחות הייתי רוצה שיעירו לי אם אני עושה משהו כל כך לא נכון בזמן שאני חושבת שעושה מעשה טוב. לא ראית איפה דובר כאן על לקוחות - ראיתי שדובר כאן בין היתר על נציגי שירות, ובאמת שלא ברור לי איך לא מבהירים את הנושא הזה בקורסים ובהדרכות.
לגבי השינוי האפשרי אצלנו - אני מחזיקה בגישה שיש דברים אנושיים שלא ניתן לשנות, כמו שמי שמרביצים לו יכאב לו, זה טבעי ומובן שאדם שאומרים לו להירגע יתעצבן. זה כמו הטענה שמי שנעלב "בוחר" להיעלב, וזה בזמן שלהיעלב זו תכונה מאוד אנושית, ומי שמדברים אליו לא יפה ו/או מתנהגים אליו בצורה מסוימת, זה יהיה לגיטימי שייעלב גם אם הוא היה מעדיף לשים פס. לא כולם מסוגלים לזה.
וכאמור, מדובר כאן על מקרים בהם הדברים נאמרים שלא בכוונה לעצבן אלא כי הצד השני מאמין שזו הדרך לגרום לאותו אדם להירגע, משמע הוא חושב שהוא עושה דבר נכון - אני לפחות הייתי רוצה שיעירו לי אם אני עושה משהו כל כך לא נכון בזמן שאני חושבת שעושה מעשה טוב. לא ראית איפה דובר כאן על לקוחות - ראיתי שדובר כאן בין היתר על נציגי שירות, ובאמת שלא ברור לי איך לא מבהירים את הנושא הזה בקורסים ובהדרכות.
לגבי השינוי האפשרי אצלנו - אני מחזיקה בגישה שיש דברים אנושיים שלא ניתן לשנות, כמו שמי שמרביצים לו יכאב לו, זה טבעי ומובן שאדם שאומרים לו להירגע יתעצבן. זה כמו הטענה שמי שנעלב "בוחר" להיעלב, וזה בזמן שלהיעלב זו תכונה מאוד אנושית, ומי שמדברים אליו לא יפה ו/או מתנהגים אליו בצורה מסוימת, זה יהיה לגיטימי שייעלב גם אם הוא היה מעדיף לשים פס. לא כולם מסוגלים לזה.