ת"א - ערד

אהוד א1

New member
ולאופנועי הסופרספורט מרווח הטייה טוב יותר.אז?

למה שלא תהנה מרכיבה ספורטיבית בסדום ערד או בכל כביש אחר? אין סיבה.מעבר לכך - המטרה ברכיבה ספורטיבית היא לאלהגיע לסוף מרווח ההטיה אלא פשוט לקחת את הפניה כמה שיותר מהר.
 

פשוטיפש

New member
מטרה ?

המטרה שלי היא להפיק הנאה מירבית, שבמקרה שלי נובעת ביחס ישר להטיה בה אני נמצא. סדוםערד לא מאפשר לאופנוע כמו שלי להגיע להטיה הנחוצה עבור הנאה ולכן אינו מתאים לי. למה לי לקחת פניה כמה שיותר מהר ? אני לא מתחרה וזה לא תורם לי מבחינת הנאה יוצאת דופן.
 

3Style

New member
אז אתה נהנה רק בכיכרות ובמגרשי חנייה?

מאותה סיבה אתה מחנה את האופנוע על הג'ק צד תמיד?
 

Travian

New member
תעשה לי טובה

תפסיק להתבכיין על הכבישים ותחליף אופנוע. יש אחלה כבישים בארץ לכל אופנוע. גם לפאקינג 250. רק שלך כלום לא טוב. תחליף אופנוע שלטענתך ישרת את הצורך שלך יותר, תקנה חליפה והכל, ותתחיל לשפר את הטכניקה שלך. הרכיבה שלך מבוססת בעיקר על ביצים ולא על טכניקה.
 

Travian

New member
לא דיברתי על עצמי כדוגמא

לאחרונה יצא לי לראות כמה אנשים עם טכניקה טובה. מה אני אגיד לך, אתה עוד לא שם. וזה ממש לא קשור על מה הם רכבו.
 

פשוטיפש

New member
אני האחרון ששאפשר לומר אליו:

שהטכניקה שלו מבוססת על ביצים. אני פחדן-על ! וגם,כל רכיבה שלי היא שיעור, תמיד אני שואף להשתפר כמה שיותר, זה לא קשור לא לכביש ולא לאופנוע. אני לא מתבכיין על כבישים, יש לי מספיק כבישים שמתאימים לנפח/כוח האופנוע שלי, והייתי נוסע אליהם לולא האופנוע שלי היה מוגבל במרווח הטיה מגוחך (התושבת של הג'ק מצד אחד והאגזוז מצד שני). אני עכשיו פועל כדי להחליף אותו. זה לא כזה פשוט - כסף. ובסך הכל רציתי לדעת איך מגיעים לסדום ערד, ואגב, לא לשם רכיבה בסדוםערד. (-:
 

Travian

New member
כמו שאמרתי לך קודם

" תחליף אופנוע שלטענתך ישרת את הצורך שלך יותר" וזה אני אומר מידיעה שהאופנוע הזה, עד כמה שהוא בן זונה של אופנוע, לא מתאים לך בשיט. עכשיו אם ה500 הכי טוב לא מתאים לך ואתה לא רוצה סופרמוטו... תמשיך לחסוך
 

h a j b i

New member
תשמע, אתה סותר את עצמך

מצד אחד אתה אומר שבכבישים כמו סדום ערד ובית ג'וברין אתה לא יכול להגיע לשיא מרווח ההטייה ומצד שני אתה אומר במרווח ההטייה של האופנו מגוחך. אתה לא חושב שזה קצת סותר אחד את השני? מרווח הטייה מגוחך? תשפר תנוחת רכיבה, תקשיח מתלים, תוריד משקל, תבחר קווי פנייה שונים (קו מירוצים- הכי מהיר עם הכי פחות הטייה) מצד שני, אם אתה דווקא כן רוצה להגיע לשיא מרווח ההטייה על חשבון המהירות אתה יכול לבחור קווי פנייה כמה שיותר פנימיים.
 
תיקון קטן חג'בי

בקו המירוצים אתה אולי נמצא מועט זמן ככל הניתן בשיא ההטיה, - פועל יוצא של שהיה קצרה בשיא הפניה שהיא מטרתו של קו הפניה הזה, אבל אתה נמצא שם גם נמצא. דווקא זה הקו אתו אתה מגיע אל מגבלות ההטיה באלימות יחסית לקו פניה אחיד ועגול. ולגבי הוויכוח, לכל אחד יש את ההנאה האינדווידואלית שלו מהאופנוע. זה סוד הקסם של הכלי הזה. כך שלטעמי הויכוח הזה עקר מיסודו.
 

W e z

New member
זה מה שאתה צריך!

את זה זה לא כביש אומנם, אבל בזה אתה תוכל להגיע להטיות של 90 ואפילו 180 מעלות... שזה לפי נוסחת ההנאה שאתה כתבת יצא פי 4 הנאה מה45+- מעלות שאתה מוציא על הכביש! ואתה לא צריך להחליף אופנוע! יכול להיות שזה באמת הומר מאחורי הניק? כל כך מתאים..
 
CBF 500?

כמה הוא סוגר? 180 \ 190 \ 200? ת'רוצה להגיד לי שצריך לעבור את המהירות הזאת (או להגיע אליה) כדי להגיע לשיא ההטיה שלו בס"ע? אתה מדבר על הקטע שיורד \ עולה ומתפתל על ההר? ג'יזס, או שאתה מהיר מאוד, או שיש לך CBF סופרמוטו שלא מגיע לרגליות... ולגבי הטכניקה - בוא למגרש, לא תאמין כמה טוב זה יעשה לך (שאל את איגור).
 

TShavit

New member
פשוטיפש, יש לך טעות לגבי כביש סדום-ערד.

הרבה פניות בכביש הזה מאפשרות לך להגיע למגבלות של ה-GS. סע ולא תצטער. המלצה: סע בדרך הארוכה. כביש 1 לכיוון ירושלים, רד ל-443 לכיוון מודיעין והלאה לעבר ירושלים. באזור מבואות ירושלים מספר הכביש מתחלף ל-45 ואחר כך ל-404 אבל מבחינתך זה להמשיך על אותו כביש, עד שיש לך ירידה ויציאה ימינה לכיוון מעלה אדומים. זה מביא אותך מיד למחלף קצת מסובך - עקוב אחר השלטים למעלה אדומים ויהיה בסדר. בסוף המחלף אתה מצטרף חזרה למעשה לכביש מס' 1 בתוך ירושלים, שאיתו אתה נוסע ועוקב אחר השלטים למעלה אדומים. כשאתה כבר בירידה החוצה מירושלים תגיע למחלף אדומים, שמה אתה למעשה מצטרף לכביש הישן שיורד מירושלים שבו היו נוסעים פעם, אבל זה ממשיך להיות כביש מס' 1 ואיתו אתה פשוט צריך לנסוע לכיוון ים המלח. שים לב שבמחלף אדומים, בפניה המהירה שמאלה מתחת לגשר בנתיב השמאלי יש שקעים גדולים שיעבידו לך את המיתלים ואם תהיה מספיק מהיר זה יהיה מענין. מכאן זה כבר פשוט: אתה יורד בכביש 1 עד שמגיע לים המלח בצומת קליה (מקום טוב לתדלק ולשתות משהו), פונה ימינה לכביש 90, ואם תסע עליו בלי לפנות ימינה ושמאלה תגיע בסוף לערד. שווה ביותר. טל
 

3Style

New member
או בקיצור:

כביש מספר 1, 443, ולעקוב כל הזמן לשילוט לים המלח (בכל זאת GS, יש זמן) ככה רכבנו חזרה ממצדה בראש השנה (רק ךופה)
 
למעלה