rasmus girl1
New member
באמת מעצבן אבל,
בישראכרט הם שולחים את הכרטיס לדואר של הבית, רק אחרי אימות של שאלת זיהוי שנוגעת רק לך+סיסמא טלפונית שאני מבינה שהיה לך+הקשת ת.ז הם הופכים את האשראי לפעיל ואת הסיסמא את לוקחת מהסניף.
ובנוגע ל "לבדוק במחשב מה הסטטוס", לא תמיד זה אפשרי, זה לא כמו בדואר רשום שיש מס' מעקב ורשום מה קורה איתו, אצלנו למשל בקופת חולים (סניף מומחים) אם מישהו מאבד את הכרטיס שלו ואנחנו מוצאים אותו אז אנחנו שולחים אותו לסניף האם (ליד הבית) שלהם, הייתה מישהי שזה קרה לה והסברתי לה שרק אם מצאנו אותו אז הוא נשלח באותו רגע בדואר פנימי של הקופת חולים ולוקח לו עד 3 ימים להגיע, היא רצתה שנבדוק אם הוא נשלח ואם הוא הגיע, הסברתי לה שזה לא אפשרי אבל היא יכולה להתקשר לסניף שלה שיבדקו אם זה אצלהם אם היא חוששת להגיע סתם, אבל היא העדיפה להתווכח איתי ולהתפלא איך זה שאין אף תוכנה במחשב שכתוב בה אם כרטיס נשלח או לא, הסברתי לה שהתוכנה במחשב מיועדת לזימון תורים ואין אפשרות לכתיבת הערות בכרטיס לקוח, היא עדיין לא ממש האמינה לי אבל בסוף הסכימה להתקשר לסניף שלה..
ככה שרק אם את יודעת בוודאות שאפשר לבדוק את הסטטוס של הכרטיס שלך אני מסכימה איתך שזה היה מטריד ואני באמת לא מבינה מה הבעיה לבדוק את זה בכרטיס לקוח שלך אם זה מופיע שם, אבל אם אין אפשרות כזו אז אני יכולה להבין את הפקידה (אבל כמובן שלא את כל שאר הטרטורים).
בישראכרט הם שולחים את הכרטיס לדואר של הבית, רק אחרי אימות של שאלת זיהוי שנוגעת רק לך+סיסמא טלפונית שאני מבינה שהיה לך+הקשת ת.ז הם הופכים את האשראי לפעיל ואת הסיסמא את לוקחת מהסניף.
ובנוגע ל "לבדוק במחשב מה הסטטוס", לא תמיד זה אפשרי, זה לא כמו בדואר רשום שיש מס' מעקב ורשום מה קורה איתו, אצלנו למשל בקופת חולים (סניף מומחים) אם מישהו מאבד את הכרטיס שלו ואנחנו מוצאים אותו אז אנחנו שולחים אותו לסניף האם (ליד הבית) שלהם, הייתה מישהי שזה קרה לה והסברתי לה שרק אם מצאנו אותו אז הוא נשלח באותו רגע בדואר פנימי של הקופת חולים ולוקח לו עד 3 ימים להגיע, היא רצתה שנבדוק אם הוא נשלח ואם הוא הגיע, הסברתי לה שזה לא אפשרי אבל היא יכולה להתקשר לסניף שלה שיבדקו אם זה אצלהם אם היא חוששת להגיע סתם, אבל היא העדיפה להתווכח איתי ולהתפלא איך זה שאין אף תוכנה במחשב שכתוב בה אם כרטיס נשלח או לא, הסברתי לה שהתוכנה במחשב מיועדת לזימון תורים ואין אפשרות לכתיבת הערות בכרטיס לקוח, היא עדיין לא ממש האמינה לי אבל בסוף הסכימה להתקשר לסניף שלה..
ככה שרק אם את יודעת בוודאות שאפשר לבדוק את הסטטוס של הכרטיס שלך אני מסכימה איתך שזה היה מטריד ואני באמת לא מבינה מה הבעיה לבדוק את זה בכרטיס לקוח שלך אם זה מופיע שם, אבל אם אין אפשרות כזו אז אני יכולה להבין את הפקידה (אבל כמובן שלא את כל שאר הטרטורים).