אגב, הבינוניות הניכרת עלולה להיות תוצאה
הן של החוש האמנותי היפני, שמתייחס להבעת רגשות בצורה אחרת ולכן אנחנו תופסים יצירה כזאת כ"בינונית",
אבל אולי במידה רבה יותר, וזה לחלוטין ניחוש פרוע ולא מדויק מצידי, הוא שזה נובע בעיקר מהיותם של העובדים היפנים, גם אלה שעובדים בחברת הפקות ובסטודיואים השונים, קונפורמיסטים ולא פורצי דרך מבחינה מחשבתית מטבעם! כלומר, אולי לא מדובר בכותבים או במאים שהם "אנשי חזון" במובן שאנחנו מכירים אותו ושמוביל לבימוי יוצא מן הכלל, לעלילה מיוחדת, לכל דבר אחר שהופך יצירה קולנועית מבינונית למצויינת.
בסך הכל, עושה רושם שמדובר בתעשיה שממחזרת את אותם הסיפורים ואת אותם הסרטים שוב ושוב ושוב- כל התגובות נראות אותו דבר, זה תמיד אותן אי הבנות ואותם ריבים ואותם דיאלוגים רווי דמעות של "גימברתי וגימברתי על כל הקשיים אבל אני עדיין לא מספיק טוב למרות שאני אנושי כי ניסיתי..."
בקיצור, זה אותו שטאנץ. עד שמגיע מישהו פורץ דרך שיש לו חזון אחר. וללא ספק יש כאלה ביפן אבל הם לא הרוב.