שריתוש המקורית
New member
והסבר קטן...
טכניקת צריבה על עץ אינו דבר שנרכש בימים ספורים... ככל שנוגעים בטכניקה הזו לומדים עוד ועוד דברים שהמכשיר מסוגל להפיק. אין ספק שכמו כל טכניקה - האימונים הם חלק חשוב מאוד. אבל, חשוב מאוד לראות את האמן/צורב בשעת פעולה... מאוד חשוב לראות את האמן נוגע במכשיר, בעץ, להבין, כיצד אוחזים במכשיר, וכיצד מפעילים אותו. מאוד קשה להפעיל אנשים בצורה ווירטואלית בנושא האמור, משום שלעיניים תפקיד מאוד חשוב בלמידת הטכניקה המדהימה הזו. וכמה טיפים חשובים:- לפני שניגשים לצריבה אני ממליצה לעבור על העץ עם כף יד פתוחה. מה מרגישים? זיפים? עץ לא נעים למגע? ללטש. ללטש עם נייר לטש מים מספר 800 והעץ יהיה כמו תחת של תינוק..... והצריבה נעימה וקלה יותר. קיסמי אזניים שהיו בשימוש. לא לזרוק. לא בגין הקמצנות, אלא משום שהפיגמנט שבהם נשמר היטב עד למגע חוזר עם מים. בצריבה בטכניקה לעיל לא משתמשים בצבע לבן. ה"לבן" שלי הוא הצבע של העץ. אני אשים כאן עבודה של תלמידה עיקשת בת 72 הסובלת מרעד קשה בידיים... ולמרות הכל, היא נצחה את מגבלה וצרבה... תלמידה זו איתי מזה 4 חודשים...
טכניקת צריבה על עץ אינו דבר שנרכש בימים ספורים... ככל שנוגעים בטכניקה הזו לומדים עוד ועוד דברים שהמכשיר מסוגל להפיק. אין ספק שכמו כל טכניקה - האימונים הם חלק חשוב מאוד. אבל, חשוב מאוד לראות את האמן/צורב בשעת פעולה... מאוד חשוב לראות את האמן נוגע במכשיר, בעץ, להבין, כיצד אוחזים במכשיר, וכיצד מפעילים אותו. מאוד קשה להפעיל אנשים בצורה ווירטואלית בנושא האמור, משום שלעיניים תפקיד מאוד חשוב בלמידת הטכניקה המדהימה הזו. וכמה טיפים חשובים:- לפני שניגשים לצריבה אני ממליצה לעבור על העץ עם כף יד פתוחה. מה מרגישים? זיפים? עץ לא נעים למגע? ללטש. ללטש עם נייר לטש מים מספר 800 והעץ יהיה כמו תחת של תינוק..... והצריבה נעימה וקלה יותר. קיסמי אזניים שהיו בשימוש. לא לזרוק. לא בגין הקמצנות, אלא משום שהפיגמנט שבהם נשמר היטב עד למגע חוזר עם מים. בצריבה בטכניקה לעיל לא משתמשים בצבע לבן. ה"לבן" שלי הוא הצבע של העץ. אני אשים כאן עבודה של תלמידה עיקשת בת 72 הסובלת מרעד קשה בידיים... ולמרות הכל, היא נצחה את מגבלה וצרבה... תלמידה זו איתי מזה 4 חודשים...