1.

ailag

New member
כן ולא

זה משפר את הסיבוכיות בזמן (הממוצע, אם נתחכם) ומכביד על הסיבוכיות במקום. אני מייחסת פחות משמעות לסיבוכיות במקום כי מחירי חומרה הולכים ויורדים. בד"כ באוני' אנחנו בעיקר מייחסים חשיבות לסיבוכיות בזמן. זאת גם לא כזאת סיבוכיות נוראית.. כמעט תמיד הסיבוכיות שואפת לאינסוף, גם בזמן וגם במקום, השאלה היא באיזה קצב. במקרה שלנו הקצב נחשב סביר. (במיוחד יחסית לקושי הבעיה)
 

Agent Frog

New member
טוב לדעת

בכל זאת, המטרה כאן היתה לפשט את העניין, אז כתבתי את זה הכי פשוט שאפשר. למרות זה שהכי מתאים לשרשור היה אם הייתי כותב פונקציה שמחזירה האם מספר ספציפי הוא ראשוני או לא. לגבי העניין עם השורש - ככה זה כשאני טוב במחשבים, אבל לא ממש אוהב מתמטיקה
(אוף-טופיק: יש מצב שחוסר האמפטיה שלי למתמטיקה יעשה את לימודי התואר במדעי המחשב לקשה/לא מענייין/מתסכל? הבנתי שיש הרבה מתמטיקה בנושא...)
 

MajorWinters

New member
מאוד מתסכל...

אני לומד מתמטיקה ורב החברים שלי הם ממדעי המחשב. למה? כי חוץ משני קורסים (בשני הסמסטרים)- לקחתי איתם את כל הקורסים... מסקנה?
 

MajorWinters

New member
נכון, אך מה הקשר?

יש עשרות קורסים שהם לא עושים. אבל למי שלא אוהב מתמטיקה גם חדוא 2, לינארית 2 והסתברות יכול להיות דכאון.
 
הקשר הוא...

שהבחור שאל אם יש הרבה מתמטיקה בנושא, יש הרבה בשנה הראשונה, אחר כך הם לא ממש נוגעים בקורסי מתמטיקה.
 

ailag

New member
אפשר לקחת מדמח עם פיזיקה

ואז לומדים מתמטיקה עם הפיזיקאים
יש הרבה מתמטיקה במדמ"ח. עם זאת, מתמטיקה של תיכון שונה מזו של אוני' בכך שהיא מתבססת הרבה יותר על טכניקה ופחות על יצירתיות והבנה (ופורמליות
והוכחות
)
 
למעלה