אם החיים אחרי הקורונה יחזרו למסלולם ואמשיך לנסוע אותו
קילומטרז" (כ25,000 - 30,000ק"מ לשנה), דחיית הטיפול ב15--10 אלף ק"מ יכול להביא אותי ל 2 טיפולים גדולים במקום 3 עד סוף האוטו.. כמובן לפי תוחלת החיים של האוטו ליתר דיוק לציפיות שלי. בשתי מכוניות האחרונות לא היו סתירות מהותיות בין הציפיות לבין שקרה בפועל
.הכי בטוח ...נראה...
לא יודע קשור או לא קשור: יש לי חבר, יש לו אוטו וולוו מדגם מפואר מאוד, בערך בן כ12, קנה אותו לפני 7-8 שנים,עשה המון קילומטרים ואפילו לא חושב להחליף .אותו, פרט לטיפולים שוטפים וכמובן צמיגים ובטריה לא הייתה לו שום בעיה. אבל אי אפשר לבנות על זה.