(-:

(-:

האם האהבה משקרת ? האם היא אמיתית ? אהבה כמו אינטרנט , וירטואלית ? אתה קם בבוקר, בוקר רגיל ונטול אהבה - כאילו כלום , כדור הארץ מסתובב רגיל והעולם נראה לא מי יודע מה מבטיח . ואז זה מכה בך כמו ברק , המחשבה עליה - הכל נראה שונה , בכל נראה ורוד , כאילו שמישהו עירבב את הקלפים ונתן לך קלפים טובים יותר, כאילו שהנתונים לנתונים לטובתך , והעולם הוא אותו עולם והמצב הוא אותו מצב, רק המשקפיים הוחלפו, משחור לורוד.
 

.noh

New member
אהבה

כשהאהבה מגיעה אל האדם הוא ימצא דבר חיובי אפילו בדבר הכי גרוע כי יש לו לאדם במה לתלות תקווה ולמה לצפות. כדור הארץ ממשיך להסתובב כהרגלו והחיים נמשכים עם אהבה אבל גם בלעדיה. ואת זה חשוב מאוד לזכור. החיים יפים כשיש אהבה אבל עלינו ללמוד לראות בכל דבר את היפה והטוב גם כשאין בליבנו אהבה, הדברים לא משתנים ורק צורת ההסתכלות והמחשבה שלנו משתנה. לשאלותיך על האהבה, לדעתי האהבה לרוב לא משקרת והיא אמיתית אך חשוב שהיא תהיה דו צדדית על מנת שהיא תיראה אמיתית. כוונתי היא שיכול להיות שאתה אוהב אדם כל שהו אולם הוא לא אוהב אותך ולכן האהבה לא נראית אמיתית אך אתה אוהב את אותו אדם בכל מאודך. מנסיוני לרוב האהבה האמיתית מגיעה כשאתה הכי פחות מצפה לה או מייחל לה.
 

lilac

New member
לדעתי אהבה כרוכה בסבל

דווקא בשבילי אהבה היא דבר קשה ומכאיב ובעיקר מאד מאד מפחיד כי אתה כל הזמן פוחד לאבד אותה
 

noh..

New member
אהבה

לדעתי צריך לקחת את האהבה קצת יותר בקלות. זה מאוד פשוט, צריך להיות עצמך, לא להפוך לאדם אחר כי בסוף כל אדם חוזר לעצמו ואז יכולים להיות מצבים לא נעימים. אהבה יכולה ללכת אבל אולי זה רק לטובה כי האהבה הספיציפית הזו לא התאימה לך, ומחר יכולה להגיעה אליך האהבה האמיתית והנכונה בשבילך.
 
למעלה