אבקש לתקנך - גם על ש"מ תהיה מהיר יותר בעמידה
השליטה שלך באופניים גם בשיכוך מלא טובה יותר ומדוייקת יותר בעמידה של נדבר על פניות,
בפניות אין מצב לפנות מהר בשטח בעיקר פניות הדוקות ללא עמידה על האופניים ועבודה בגוף קרי הטיית האופניים הטיית הכתפיים וכיפוף בירכיים בהתאם וכמובן לחיצת הפדאל החיצוני לסיבוב לקרקע למניעת החלקה.
אם אתה מדבר על מהירות אתה חייב לעמוד גם בירידה טרשית ו\או מסולעת אתה תהיה יותר מהיר בעמידה ועבודה עם הגוף על ש"מ גם אם תעשה את זה על מהלך בולמים של 220
אתה מוזמן להתחיל לראות גם סירטי הדרכה למשל של טל רוזוב (חביב עלי מאוד) וגם רכיבות XC AM ואפילו DH בכל מיתאר שתיבחר כולל תחריות ותגלה שעמידה ועבודת גוף הם העיקר בלי קשר לאופני ש"מ ז"ק 26 או 29 בכל שילוב שתיבחר.
כך שאין קשר לסוג האופניים אתה תמיד תהיה מהיר יותר ובעל יכולת עבירות גבוהה יותר בעמידה.
עכשיו אפשר להיתפלסף על רכיבות ארוכות - גם שם בירידות וקטעים טכניים עומדים אולי פחות נעמדים לכל דבר וחוסכים בקום\שב אבל עדיין בממוצע מחצית מזמן הרכיבה לפחות עושים בעמידה.
כל האמור כמובן לרכיבת שטח, רכיבת דרכים לבנות קקל וכ"ו אכן זה כמו רכיבת כביש לא צריך לעמוד (למעט פניות מהירות כמובן) אבל גם לא צריך שיכוך ושאר דיונים.
השליטה שלך באופניים גם בשיכוך מלא טובה יותר ומדוייקת יותר בעמידה של נדבר על פניות,
בפניות אין מצב לפנות מהר בשטח בעיקר פניות הדוקות ללא עמידה על האופניים ועבודה בגוף קרי הטיית האופניים הטיית הכתפיים וכיפוף בירכיים בהתאם וכמובן לחיצת הפדאל החיצוני לסיבוב לקרקע למניעת החלקה.
אם אתה מדבר על מהירות אתה חייב לעמוד גם בירידה טרשית ו\או מסולעת אתה תהיה יותר מהיר בעמידה ועבודה עם הגוף על ש"מ גם אם תעשה את זה על מהלך בולמים של 220
אתה מוזמן להתחיל לראות גם סירטי הדרכה למשל של טל רוזוב (חביב עלי מאוד) וגם רכיבות XC AM ואפילו DH בכל מיתאר שתיבחר כולל תחריות ותגלה שעמידה ועבודת גוף הם העיקר בלי קשר לאופני ש"מ ז"ק 26 או 29 בכל שילוב שתיבחר.
כך שאין קשר לסוג האופניים אתה תמיד תהיה מהיר יותר ובעל יכולת עבירות גבוהה יותר בעמידה.
עכשיו אפשר להיתפלסף על רכיבות ארוכות - גם שם בירידות וקטעים טכניים עומדים אולי פחות נעמדים לכל דבר וחוסכים בקום\שב אבל עדיין בממוצע מחצית מזמן הרכיבה לפחות עושים בעמידה.
כל האמור כמובן לרכיבת שטח, רכיבת דרכים לבנות קקל וכ"ו אכן זה כמו רכיבת כביש לא צריך לעמוד (למעט פניות מהירות כמובן) אבל גם לא צריך שיכוך ושאר דיונים.