300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב

מצב
הנושא נעול.
אני מאמין שהסרטונים יפים

תודה, מיעוט התגובות מפתיע אותי.
אמנם הייתי חייב לשרשר שני שירשורים Back to back בגלל אילוצי זמן (סוף העונה בקוסטה, והחזרה לאנגליה) ואולי אנשים מרגישים שהם כבר הגיבו לי בשירשור הראשון, אך השירשור הזה מראה הרבה יותר תוכן מהרכבת המהירה (בהלוך חששתי יותר לצלם). בצורה מסויימת אני מרגיש ששיתפתי את הפורום בנסיעת מחלקה ראשונה באחת מרשתות הדגל המהירות באירופה, צילומים, רצפים (שדורשים זמן עריכה) וסרטוני יוטיוב שצילמתי כדי להמחיש לכולם מהם 300 קמ"ש על הקרקע ובסך הכל קיבלתי 3 תגובות. מצד שני אין הרבה מה להסביר, למעט אולי שיתוף רשמי האישיים מהחוויה.
אני מאמין שהסרטונים יפים
אך לא הזדמן לי עדיין להיות ליד מחשב ולצפות בהם.
צפייה בסרטונים כאלה דרך הפון זאת ברכה לבטלה.

תודה מראש (לפני שאני צופה) על ההשקעה והשיתוף
 

alantan

New member
האמת שיש כל כך הרבה חומר משובח שהרבה פעמים

תודה, מיעוט התגובות מפתיע אותי.
אמנם הייתי חייב לשרשר שני שירשורים Back to back בגלל אילוצי זמן (סוף העונה בקוסטה, והחזרה לאנגליה) ואולי אנשים מרגישים שהם כבר הגיבו לי בשירשור הראשון, אך השירשור הזה מראה הרבה יותר תוכן מהרכבת המהירה (בהלוך חששתי יותר לצלם). בצורה מסויימת אני מרגיש ששיתפתי את הפורום בנסיעת מחלקה ראשונה באחת מרשתות הדגל המהירות באירופה, צילומים, רצפים (שדורשים זמן עריכה) וסרטוני יוטיוב שצילמתי כדי להמחיש לכולם מהם 300 קמ"ש על הקרקע ובסך הכל קיבלתי 3 תגובות. מצד שני אין הרבה מה להסביר, למעט אולי שיתוף רשמי האישיים מהחוויה.
האמת שיש כל כך הרבה חומר משובח שהרבה פעמים
אני מספיק רק להנות ממה שמביאים החברים, כולל גם אותך, ואני לא מספיק לכתוב תגובות או שאלות... אנא תמשיך לפנק אותנו!
 
שרשור מעניין, סיבה לאי תגובות

תודה, מיעוט התגובות מפתיע אותי.
אמנם הייתי חייב לשרשר שני שירשורים Back to back בגלל אילוצי זמן (סוף העונה בקוסטה, והחזרה לאנגליה) ואולי אנשים מרגישים שהם כבר הגיבו לי בשירשור הראשון, אך השירשור הזה מראה הרבה יותר תוכן מהרכבת המהירה (בהלוך חששתי יותר לצלם). בצורה מסויימת אני מרגיש ששיתפתי את הפורום בנסיעת מחלקה ראשונה באחת מרשתות הדגל המהירות באירופה, צילומים, רצפים (שדורשים זמן עריכה) וסרטוני יוטיוב שצילמתי כדי להמחיש לכולם מהם 300 קמ"ש על הקרקע ובסך הכל קיבלתי 3 תגובות. מצד שני אין הרבה מה להסביר, למעט אולי שיתוף רשמי האישיים מהחוויה.
שרשור מעניין, סיבה לאי תגובות
הרוב יותר מתעניינים במה שקורה בארץ , בייחוד בקו האוטובוס שמוביל מבייתם.
בנוסף פרסמת שרשור קודם די דומה לפני כמה ימים. חכה כמה שבועות בין 2 שרשורים דומים, בשביל בידול.
 

בועז ל

New member
תודה רבה על יומן המסע המושקע שהעלית.

תודה, מיעוט התגובות מפתיע אותי.
אמנם הייתי חייב לשרשר שני שירשורים Back to back בגלל אילוצי זמן (סוף העונה בקוסטה, והחזרה לאנגליה) ואולי אנשים מרגישים שהם כבר הגיבו לי בשירשור הראשון, אך השירשור הזה מראה הרבה יותר תוכן מהרכבת המהירה (בהלוך חששתי יותר לצלם). בצורה מסויימת אני מרגיש ששיתפתי את הפורום בנסיעת מחלקה ראשונה באחת מרשתות הדגל המהירות באירופה, צילומים, רצפים (שדורשים זמן עריכה) וסרטוני יוטיוב שצילמתי כדי להמחיש לכולם מהם 300 קמ"ש על הקרקע ובסך הכל קיבלתי 3 תגובות. מצד שני אין הרבה מה להסביר, למעט אולי שיתוף רשמי האישיים מהחוויה.
תודה רבה על יומן המסע המושקע שהעלית.
על החתום: אחד מששת קוראיך הנאמנים.
 

Ccyclist

Well-known member
קטונתי מחתימתך.

תודה רבה על יומן המסע המושקע שהעלית.
על החתום: אחד מששת קוראיך הנאמנים.
קטונתי מחתימתך.
אתה מרים טור שבועי עם מירב הגישה לפרוייקטים עתידיים, צילומי אוויר ותמונות תת-קרקעיות ממקומות שלא יפתחו לציבור הנוסעים לשנים רבות ברמה גבוהה בכמה מידות מהצילום הבודד והכתבה היחצנית שמתפרסמות בתחום פעם בכמה חודשים בעיתונות הכללית.

אני בסך הכל מתעד חוויות תיירותיות פעמיים-שלושה בשנה, ומדי פעם עוסק בספקולציה גראפית. לפעמים עוברים חודש-חודשיים בלי שיהיה לי משהו לתרום, כך שאינני יכול להשוות את עצמי לבעל טור שבועי ו"שישה קוראים"

 

בועז ל

New member
תודה רבה על הפרגון!


קטונתי מחתימתך.
אתה מרים טור שבועי עם מירב הגישה לפרוייקטים עתידיים, צילומי אוויר ותמונות תת-קרקעיות ממקומות שלא יפתחו לציבור הנוסעים לשנים רבות ברמה גבוהה בכמה מידות מהצילום הבודד והכתבה היחצנית שמתפרסמות בתחום פעם בכמה חודשים בעיתונות הכללית.

אני בסך הכל מתעד חוויות תיירותיות פעמיים-שלושה בשנה, ומדי פעם עוסק בספקולציה גראפית. לפעמים עוברים חודש-חודשיים בלי שיהיה לי משהו לתרום, כך שאינני יכול להשוות את עצמי לבעל טור שבועי ו"שישה קוראים"

תודה רבה על הפרגון!

איכות הדיווח והעולם התרבותי/אינטלקטואלי שנחשף בכתיבתו של מעלה השרשור חשובים לא פחות מהכמות (מה גם שאין צורך להשוות בין שתי טריטוריות שונות). בכל פעם מחדש, אני מתרשם שהתברכת בשפע מכל אלה.
 

stratomaximus

New member
התמונות והסרטונים מצויינים.


תודה, מיעוט התגובות מפתיע אותי.
אמנם הייתי חייב לשרשר שני שירשורים Back to back בגלל אילוצי זמן (סוף העונה בקוסטה, והחזרה לאנגליה) ואולי אנשים מרגישים שהם כבר הגיבו לי בשירשור הראשון, אך השירשור הזה מראה הרבה יותר תוכן מהרכבת המהירה (בהלוך חששתי יותר לצלם). בצורה מסויימת אני מרגיש ששיתפתי את הפורום בנסיעת מחלקה ראשונה באחת מרשתות הדגל המהירות באירופה, צילומים, רצפים (שדורשים זמן עריכה) וסרטוני יוטיוב שצילמתי כדי להמחיש לכולם מהם 300 קמ"ש על הקרקע ובסך הכל קיבלתי 3 תגובות. מצד שני אין הרבה מה להסביר, למעט אולי שיתוף רשמי האישיים מהחוויה.
התמונות והסרטונים מצויינים.

אנשים מתעניינים גם בשרשורים מעניינים מחו"ל,
פשוט לא תמיד יש זמן או שזוכרים להגיב
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה