532

מצב
הנושא נעול.

tzvika pick

New member
קו 532 הוא אינטרס ברור של אגד!

אגד כן עושה את זה "בהתנדבות"
היא תקבל אותו סכום בדיוק גם אם תבטל את הקו הזה וגם אם תוסיף לו 10 אוטובוסים נוספים שיצאו כל 2 דקות. מנסיון, זה גג 20 דקות הליכה איטית, נכון שבאוגוסט זה לא נעים בכלל אבל אני עדיין עושה את זה כמעט כל בוקר (לא בגלילות) ואני עדיין חי. ספציפית במקרה של גלילות יש המון חלופות אחרות ויש שלל דרכים להסתדר.
קו 532 הוא אינטרס ברור של אגד!
ללא הקו הזה, כל החיילים שנוסעים לבסיסים שבגלילות היו "מפוצצים" את הקווים 501 ו601, ומונעים מנוסעים משלמים לעלות על האוטובוס. אגד צריך את קו 532 כדי לפנות את 501 ו601 למי שצריך את היעדים האמיתיים שלהם - הרצליה ונתניה. לגבי ההליכה - אין המון חלופות. יש בסך הכל שלוש - * 501 ו 601 - לא רלוונטי ללא הסעה מהסינמה-סיטי לבסיסים, ומערך ההסעות הזה קורס גם כך. * 149 - עוצר רחוק, אין הסעה. תדירות נמוכה יחסית. * 532 - עליו כבר דובר רבות. צפוף מדי בכדי להיות אופציה אמיתית. אגב, אם כבר 532 - בערב יש רק אוטובוס אחד שחוזר מהבסיסים לכיוון תל אביב, והוא יוצא בשעה 17:25. מצחיק, גם אם אתה רוצה להיות "חייל טוב" ולשרת 8 עד 17:30 כמו שכתוב "בספרים", אתה חייב לצאת קודם כדי להספיק לאוטובוס ולהגיע מאוחר (כי שוב האוטובוס התעקב/לא עצר בתחנה).
 

idos2

New member
ונכון להיום המצב ב501 ו601 סביר

קו 532 הוא אינטרס ברור של אגד!
ללא הקו הזה, כל החיילים שנוסעים לבסיסים שבגלילות היו "מפוצצים" את הקווים 501 ו601, ומונעים מנוסעים משלמים לעלות על האוטובוס. אגד צריך את קו 532 כדי לפנות את 501 ו601 למי שצריך את היעדים האמיתיים שלהם - הרצליה ונתניה. לגבי ההליכה - אין המון חלופות. יש בסך הכל שלוש - * 501 ו 601 - לא רלוונטי ללא הסעה מהסינמה-סיטי לבסיסים, ומערך ההסעות הזה קורס גם כך. * 149 - עוצר רחוק, אין הסעה. תדירות נמוכה יחסית. * 532 - עליו כבר דובר רבות. צפוף מדי בכדי להיות אופציה אמיתית. אגב, אם כבר 532 - בערב יש רק אוטובוס אחד שחוזר מהבסיסים לכיוון תל אביב, והוא יוצא בשעה 17:25. מצחיק, גם אם אתה רוצה להיות "חייל טוב" ולשרת 8 עד 17:30 כמו שכתוב "בספרים", אתה חייב לצאת קודם כדי להספיק לאוטובוס ולהגיע מאוחר (כי שוב האוטובוס התעקב/לא עצר בתחנה).
ונכון להיום המצב ב501 ו601 סביר
ולכן אין לאגד שום אינטרס לתגבר את 532. מערך ההסעות הזה קורס גם ככה? מעניין שכל פעם שאני הייתי צריך להגיע בבוקר לגלילות הסתדרתי יופי עם ההסעות, אז נכון שגם שם באוטובוס צריך לעמוד, אבל זה בדיוק 2 דקות נסיעהץ
 

tzvika pick

New member
אני מזמין אותך להגיע לשם מחר..

ונכון להיום המצב ב501 ו601 סביר
ולכן אין לאגד שום אינטרס לתגבר את 532. מערך ההסעות הזה קורס גם ככה? מעניין שכל פעם שאני הייתי צריך להגיע בבוקר לגלילות הסתדרתי יופי עם ההסעות, אז נכון שגם שם באוטובוס צריך לעמוד, אבל זה בדיוק 2 דקות נסיעהץ
אני מזמין אותך להגיע לשם מחר..
בימי ראשון - סיוט שלא יאמן. כל מי שגר רחוק, מגיע לאחר שעות הפעילות של 532 ונתקע בתחנות ההסעה. המון אנשים שמנסה להדחף לאוטובוסים.
 

idos2

New member
גם ביום ראשון כבר נסעתי בהסעה

אני מזמין אותך להגיע לשם מחר..
בימי ראשון - סיוט שלא יאמן. כל מי שגר רחוק, מגיע לאחר שעות הפעילות של 532 ונתקע בתחנות ההסעה. המון אנשים שמנסה להדחף לאוטובוסים.
גם ביום ראשון כבר נסעתי בהסעה
המתנתי שם אולי 2-3 דקות, הגיע אוטובוס, העלה את כל מי שנכנס (כולל בעמידה) ונסע. אם כמות ההסעות לא מספיקה יש 2 דפ"אות, 1 זה לפנות למי שאחראי על ההסעות ולבקש שיתגברו אותם, והשניה ללכת ברגל.
 

tzvika pick

New member
לא כל מה שעובד בסדר מספיק

ונכון להיום המצב ב501 ו601 סביר
ולכן אין לאגד שום אינטרס לתגבר את 532. מערך ההסעות הזה קורס גם ככה? מעניין שכל פעם שאני הייתי צריך להגיע בבוקר לגלילות הסתדרתי יופי עם ההסעות, אז נכון שגם שם באוטובוס צריך לעמוד, אבל זה בדיוק 2 דקות נסיעהץ
לא כל מה שעובד בסדר מספיק
ובהחלט יש מקום לדרוש יותר מאגד. אני מסכים, חלק מהאשמה בכל סיפור התחבורה הזה נופל על הבסיסים הצבאיים שם, שהחליטו לקצץ בתחבורה בלי למצוא אלטרנטיבות ראויות, אבל חלק מהאשמה מגיע גם לאגד, שלא מתגברים מספיק את האוטובוסים. קו 532 במתכונתו הנוכחית הוא מתכון לאסון. אוטובוס מלא עד אפס מקום, נוסע בדרך בין עירונית מהירה במהירות של 80 קמ"ש. ועוד מלא בחיילים, שהם גורם מושך לגורמי פח"ע.
 

alantan

New member
התנדבות?!

אגד כן עושה את זה "בהתנדבות"
היא תקבל אותו סכום בדיוק גם אם תבטל את הקו הזה וגם אם תוסיף לו 10 אוטובוסים נוספים שיצאו כל 2 דקות. מנסיון, זה גג 20 דקות הליכה איטית, נכון שבאוגוסט זה לא נעים בכלל אבל אני עדיין עושה את זה כמעט כל בוקר (לא בגלילות) ואני עדיין חי. ספציפית במקרה של גלילות יש המון חלופות אחרות ויש שלל דרכים להסתדר.
התנדבות?!
חשבתי שאגד אינה יכולה לזוז חמש מטר ימינה או שמאלה בלי אישור של משרד התחבורה. היא הרי תמיד מלינה על כך שלא מרשים לה להוריד את מחירי הנסיעה, מסכנה... אז בטח גם לא מרשים לה לתגבר את הקו הזה, נכון? אז עם כל הכבוד לאגד, היא לא צריכה להחליט כמה נסיעות להפעיל בקו זה או אחר, בטח לא בקו שבו יש כמו נכבדת של נוסעים שנאלצים ללכת 20 דקות ברגל, גם אם הם חיילים ומשלמים רק גלובאלית. אם לשם שינוי משרד התחבורה יעשה את העבודה שלו, הוא יגיע למסקנה שיש די והותר נוסעים על מנת להפעיל יותר נסיעות בקו הזה, ויורה לאגד לתגבר את הנסיעות בקו. ואם אגד לא מסוגל או לא רוצה לתגבר, שתודיע למשרד התחבורה שהיא אינה מעוניינת יותר לתת שירות לאיזור הזה. משרד התחבורה יכול בקלות לקחת את הקו הזה, יחד עם 501, 502, 525, 526 ו-531 (נכון "אשכול" יפה?), ולהוציא אותם למכרז, במהרה בימינו. אז אם מישהו מאגד או מהחברים של אגד חושבים שהיא עושה "טובה" או "התנדבות" למישהו, שיחשוב שוב.
 

idos2

New member
כבר אמרתי ואני יגיד פעם נוספת

התנדבות?!
חשבתי שאגד אינה יכולה לזוז חמש מטר ימינה או שמאלה בלי אישור של משרד התחבורה. היא הרי תמיד מלינה על כך שלא מרשים לה להוריד את מחירי הנסיעה, מסכנה... אז בטח גם לא מרשים לה לתגבר את הקו הזה, נכון? אז עם כל הכבוד לאגד, היא לא צריכה להחליט כמה נסיעות להפעיל בקו זה או אחר, בטח לא בקו שבו יש כמו נכבדת של נוסעים שנאלצים ללכת 20 דקות ברגל, גם אם הם חיילים ומשלמים רק גלובאלית. אם לשם שינוי משרד התחבורה יעשה את העבודה שלו, הוא יגיע למסקנה שיש די והותר נוסעים על מנת להפעיל יותר נסיעות בקו הזה, ויורה לאגד לתגבר את הנסיעות בקו. ואם אגד לא מסוגל או לא רוצה לתגבר, שתודיע למשרד התחבורה שהיא אינה מעוניינת יותר לתת שירות לאיזור הזה. משרד התחבורה יכול בקלות לקחת את הקו הזה, יחד עם 501, 502, 525, 526 ו-531 (נכון "אשכול" יפה?), ולהוציא אותם למכרז, במהרה בימינו. אז אם מישהו מאגד או מהחברים של אגד חושבים שהיא עושה "טובה" או "התנדבות" למישהו, שיחשוב שוב.
כבר אמרתי ואני יגיד פעם נוספת
בשום מקום לא כתוב שאגד צריכה לספק שירותי אוטובוס עד הכניסה לבסיס, בהרבה מאוד מקומות התחבורה הציבורית רק מורידה בצומת הקרוב ושם אפילו אין הסעות מאורגנות ככה שחייבים ללכת ברגל. קו 532 זה "צ'ופר", אגד רק מפסידה מזה שהיא מפעילה אותו, ולא נראה לי הגיוני לחייב אותה לתגבר אותו רק בגלל שכמה חיילים מתעצלים ללכת 20 דקות ברגל. (למרות שגם את זה הם לא חייבים כי יש הסעות)
 

alantan

New member
מה זה צ'ופר?

כבר אמרתי ואני יגיד פעם נוספת
בשום מקום לא כתוב שאגד צריכה לספק שירותי אוטובוס עד הכניסה לבסיס, בהרבה מאוד מקומות התחבורה הציבורית רק מורידה בצומת הקרוב ושם אפילו אין הסעות מאורגנות ככה שחייבים ללכת ברגל. קו 532 זה "צ'ופר", אגד רק מפסידה מזה שהיא מפעילה אותו, ולא נראה לי הגיוני לחייב אותה לתגבר אותו רק בגלל שכמה חיילים מתעצלים ללכת 20 דקות ברגל. (למרות שגם את זה הם לא חייבים כי יש הסעות)
מה זה צ'ופר?
20 למה שמישהו יצטרך ללכת דקות ברגל? אם יש דרישה לנסיעות, אז צריך לקיים קו, ובמצב נורמלי זה בכלל לא צריך להיות נתון להחלטה של אגד, שהיא קואופרטיב פרטי עם אינטרסים כלכליים (בצדק) אלא של הרגולטור, קרי משרד התחבורה. זה כאילו שתגיד: "למה צריך אוטובוסים באלנבי?". יש תחנה מרכזית מרחק 20 דקות הליכה מאלנבי, אז למה לטרוח להפעיל תחבורה ציבורית לכל מקום? אין שום סיבה שמי שעובד ברוטשילד לא ירד בתחנה המרכזית ויועיל ללכת ברגל עם החליפה והמחשב הנייד שלו 20 דקות מסכנות. אבל תחבורה ציבורית, שמה כן היא - ציבורית. היא צריכה להנתן ברמה מספקת, שבעה ימים בשבוע, ולתת לאנשים אלטרנטיבה אמיתית למכונית. היא לא צריכה לגרום להמוני אנשים להסחב 20 דקות ברגל. אם היה מדובר בעשרה אנשים כל שעה, אז ניחא. אבל מדובר (לפי הבנתי) בעשרות ומאות חיילים ביום א' בבוקר. אגד לא מפסידה גרוש ולא מסיעה את החיילים מטוב ליבה - היא מקבלת כסף ממשרד הבטחון. הכסף הזה שניתן צריך להיות בתנאי שהשירות שניתן יהיה מספק לדרישות של צה"ל. אם צה"ל אדיש למצב אז זוהי תעודת עניות עבורו.
 

מילקי10

New member
../images/Emo45.gif

מה זה צ'ופר?
20 למה שמישהו יצטרך ללכת דקות ברגל? אם יש דרישה לנסיעות, אז צריך לקיים קו, ובמצב נורמלי זה בכלל לא צריך להיות נתון להחלטה של אגד, שהיא קואופרטיב פרטי עם אינטרסים כלכליים (בצדק) אלא של הרגולטור, קרי משרד התחבורה. זה כאילו שתגיד: "למה צריך אוטובוסים באלנבי?". יש תחנה מרכזית מרחק 20 דקות הליכה מאלנבי, אז למה לטרוח להפעיל תחבורה ציבורית לכל מקום? אין שום סיבה שמי שעובד ברוטשילד לא ירד בתחנה המרכזית ויועיל ללכת ברגל עם החליפה והמחשב הנייד שלו 20 דקות מסכנות. אבל תחבורה ציבורית, שמה כן היא - ציבורית. היא צריכה להנתן ברמה מספקת, שבעה ימים בשבוע, ולתת לאנשים אלטרנטיבה אמיתית למכונית. היא לא צריכה לגרום להמוני אנשים להסחב 20 דקות ברגל. אם היה מדובר בעשרה אנשים כל שעה, אז ניחא. אבל מדובר (לפי הבנתי) בעשרות ומאות חיילים ביום א' בבוקר. אגד לא מפסידה גרוש ולא מסיעה את החיילים מטוב ליבה - היא מקבלת כסף ממשרד הבטחון. הכסף הזה שניתן צריך להיות בתנאי שהשירות שניתן יהיה מספק לדרישות של צה"ל. אם צה"ל אדיש למצב אז זוהי תעודת עניות עבורו.
 

idos2

New member
אני יסביר לך בדיוק מה ההבדל

מה זה צ'ופר?
20 למה שמישהו יצטרך ללכת דקות ברגל? אם יש דרישה לנסיעות, אז צריך לקיים קו, ובמצב נורמלי זה בכלל לא צריך להיות נתון להחלטה של אגד, שהיא קואופרטיב פרטי עם אינטרסים כלכליים (בצדק) אלא של הרגולטור, קרי משרד התחבורה. זה כאילו שתגיד: "למה צריך אוטובוסים באלנבי?". יש תחנה מרכזית מרחק 20 דקות הליכה מאלנבי, אז למה לטרוח להפעיל תחבורה ציבורית לכל מקום? אין שום סיבה שמי שעובד ברוטשילד לא ירד בתחנה המרכזית ויועיל ללכת ברגל עם החליפה והמחשב הנייד שלו 20 דקות מסכנות. אבל תחבורה ציבורית, שמה כן היא - ציבורית. היא צריכה להנתן ברמה מספקת, שבעה ימים בשבוע, ולתת לאנשים אלטרנטיבה אמיתית למכונית. היא לא צריכה לגרום להמוני אנשים להסחב 20 דקות ברגל. אם היה מדובר בעשרה אנשים כל שעה, אז ניחא. אבל מדובר (לפי הבנתי) בעשרות ומאות חיילים ביום א' בבוקר. אגד לא מפסידה גרוש ולא מסיעה את החיילים מטוב ליבה - היא מקבלת כסף ממשרד הבטחון. הכסף הזה שניתן צריך להיות בתנאי שהשירות שניתן יהיה מספק לדרישות של צה"ל. אם צה"ל אדיש למצב אז זוהי תעודת עניות עבורו.
אני יסביר לך בדיוק מה ההבדל
לאזרח הפרטי יש 2 חלופות - הראשונה היא ללכת ברגל בחינם, והשניה היא לסוע באוטובוס בתשלום, ואולי תתפלא אבל יש אזרחים שיעדיפו ללכת ברגל. לחייל הנסיעה באוטובוס הינה בחינם - אז באמת למה שהוא ילך ברגל? אגד מספקת שירות לבסיס גלילות ע"י קווים 501 ו601 שעוצרים בסינמה סיטי ומשם יש לך הסעות מאורגנות של הבסיס, ככה שאפילו את ה20 דקות האלה ברגל אתה לא חייב ללכת זאת לעומת הרבה בסיסים אחרים שכן. יופי טופי שמשרד הבטחון משלם לאגד, זה לא נותן לא הזכות לדרוש ממנה להפעיל קווים איך שהוא רוצה...
 

Shark Alarm

New member
מממ אגד מספק את העצירה ב... ../images/Emo26.gif

אני יסביר לך בדיוק מה ההבדל
לאזרח הפרטי יש 2 חלופות - הראשונה היא ללכת ברגל בחינם, והשניה היא לסוע באוטובוס בתשלום, ואולי תתפלא אבל יש אזרחים שיעדיפו ללכת ברגל. לחייל הנסיעה באוטובוס הינה בחינם - אז באמת למה שהוא ילך ברגל? אגד מספקת שירות לבסיס גלילות ע"י קווים 501 ו601 שעוצרים בסינמה סיטי ומשם יש לך הסעות מאורגנות של הבסיס, ככה שאפילו את ה20 דקות האלה ברגל אתה לא חייב ללכת זאת לעומת הרבה בסיסים אחרים שכן. יופי טופי שמשרד הבטחון משלם לאגד, זה לא נותן לא הזכות לדרוש ממנה להפעיל קווים איך שהוא רוצה...
מממ אגד מספק את העצירה ב...

סינמה סיטי רק בשביל בסיסי גלילות
לא נראה לי, אם לא היו שם הבסיסים, לא היו עוצרים שם אוטובוסים
ממש לא
 

idos2

New member
האוטובוסים עצרו שם עוד הרבה לפני

מממ אגד מספק את העצירה ב...

סינמה סיטי רק בשביל בסיסי גלילות
לא נראה לי, אם לא היו שם הבסיסים, לא היו עוצרים שם אוטובוסים
ממש לא
האוטובוסים עצרו שם עוד הרבה לפני
שהיה סינמה סיטי, ובכל מקרה - מה זה קשור? עובדה ששם יורדים החיילים שמשרתים בגלילות ומשם צה"ל דאג להם להסעות לבסיסים.
 

Shark Alarm

New member
ההסעות מהסינמה סיטי לבסיסים ../images/Emo26.gif

האוטובוסים עצרו שם עוד הרבה לפני
שהיה סינמה סיטי, ובכל מקרה - מה זה קשור? עובדה ששם יורדים החיילים שמשרתים בגלילות ומשם צה"ל דאג להם להסעות לבסיסים.
ההסעות מהסינמה סיטי לבסיסים

לא מתבצעות ע"י חברת אגד, אלא ע"י מפעילים פרטיים.
 

alantan

New member
סמנטיקה

אני יסביר לך בדיוק מה ההבדל
לאזרח הפרטי יש 2 חלופות - הראשונה היא ללכת ברגל בחינם, והשניה היא לסוע באוטובוס בתשלום, ואולי תתפלא אבל יש אזרחים שיעדיפו ללכת ברגל. לחייל הנסיעה באוטובוס הינה בחינם - אז באמת למה שהוא ילך ברגל? אגד מספקת שירות לבסיס גלילות ע"י קווים 501 ו601 שעוצרים בסינמה סיטי ומשם יש לך הסעות מאורגנות של הבסיס, ככה שאפילו את ה20 דקות האלה ברגל אתה לא חייב ללכת זאת לעומת הרבה בסיסים אחרים שכן. יופי טופי שמשרד הבטחון משלם לאגד, זה לא נותן לא הזכות לדרוש ממנה להפעיל קווים איך שהוא רוצה...
סמנטיקה
אז למשרד הבטחון אין את הזכות לדרוש מאגד, אבל יש לו את הזכות לדרוש ממשרד התחבורה, ולמשרד התחבורה באמצעות המפקח על התעבורה יש את הזכות לדרוש מאגד... שוב, אם יש דרישה לקו, בין אם מדובר בחיילים, אזרחים שנוסעים לעבודה או תושבים של בני ברק שחפצים להגיע לחוף הים, על משרד התחבורה לקבוע מכרז לקו - אם אגד לא מעוניין, אני בטוח שקווים או מרגלית יהיו מוכנים לקחת על עצמם את "הנטל". זוהי רק דוגמא, ונכון שאלה חיילים, ואולי יש שמצפים מהם שיבצעו את השירות שלהם בתנאים לא מתפנקים. אבל גם מי שחושב כך, יש עוד דוגמאות למקומות בארץ בהם היצע השירות האזרחי באופיו אינו עונה על המבוקש. לא מזמן ניתן כאן בפורום דוגמא להתעללות של אגד בנוסעי הקווים שבין ערד לב"ש ות"א.
 

tzvika pick

New member
אני לא יודע מה כתוב בחוזה

כבר אמרתי ואני יגיד פעם נוספת
בשום מקום לא כתוב שאגד צריכה לספק שירותי אוטובוס עד הכניסה לבסיס, בהרבה מאוד מקומות התחבורה הציבורית רק מורידה בצומת הקרוב ושם אפילו אין הסעות מאורגנות ככה שחייבים ללכת ברגל. קו 532 זה "צ'ופר", אגד רק מפסידה מזה שהיא מפעילה אותו, ולא נראה לי הגיוני לחייב אותה לתגבר אותו רק בגלל שכמה חיילים מתעצלים ללכת 20 דקות ברגל. (למרות שגם את זה הם לא חייבים כי יש הסעות)
אני לא יודע מה כתוב בחוזה
אני לא מכיר את החוזה של משרד הביטחון וחברות התח"צ לפרטי-פרטים, אבל אני אתפלא מאוד לשמוע שלא מצויין שם שאגד חייבת לדאוג לחיילים כמו לכל נוסע משלם אחר. האם הגיוני להורות לחייל לא לשבת, למשל, באוטובוס אלא לעמוד, רק כי הוא "לא משלם" על הנסיעה? כך גם לא הגיוני לבקש מחיילים לבצע צעדה ארוכה, בשעות החמות עם מדי דקרון (לא כיף גדול בכלל) ולעיתים גם עם תיקים גדולים על הגב, רק בגלל שלאגד אין כוח להוסיף עוד אוטובוס או שניים.. אגב, לא חייבים להוסיף אוטובוס. מפרקית תוכל לפתור את הבעיה במינימום משאבים..
 

אוהד11

New member
הענין הוא לא אם אגד מעוניין להוסיף

אני לא יודע מה כתוב בחוזה
אני לא מכיר את החוזה של משרד הביטחון וחברות התח"צ לפרטי-פרטים, אבל אני אתפלא מאוד לשמוע שלא מצויין שם שאגד חייבת לדאוג לחיילים כמו לכל נוסע משלם אחר. האם הגיוני להורות לחייל לא לשבת, למשל, באוטובוס אלא לעמוד, רק כי הוא "לא משלם" על הנסיעה? כך גם לא הגיוני לבקש מחיילים לבצע צעדה ארוכה, בשעות החמות עם מדי דקרון (לא כיף גדול בכלל) ולעיתים גם עם תיקים גדולים על הגב, רק בגלל שלאגד אין כוח להוסיף עוד אוטובוס או שניים.. אגב, לא חייבים להוסיף אוטובוס. מפרקית תוכל לפתור את הבעיה במינימום משאבים..
הענין הוא לא אם אגד מעוניין להוסיף
מכונות או לא, אלא מה הדרישה של משרד הבטחון וכמה הוא משלם עבור הנסיעות הללו, וכאמור, כאשר למי שחותם על ההזמנה יש רכב צמוד הוא לא כל כך חושב על החיילים שנזקקים לשרות
 

אוהד11

New member
מנסיוני האישי, ברגל מגשר הולכי הרגל

שוב פעם, אגד לא עושה את זה בהתנדבות
וחוץ מזה זה חצי שעה לפחות ובטח לא 15 דק'. ובאוגוסט זה לא נעים בכלל...
מנסיוני האישי, ברגל מגשר הולכי הרגל
בכביש 5 - עשר דקות גג. מהסינמה סיטי ברגל - 15/20 דקות גג.
 

hai001

New member
הקו 532 עובד מכיוון ת"א רק בשעות

מנסיוני האישי, ברגל מגשר הולכי הרגל
בכביש 5 - עשר דקות גג. מהסינמה סיטי ברגל - 15/20 דקות גג.
הקו 532 עובד מכיוון ת"א רק בשעות
הבוקר 07:00 - 08:00. מתחנת רכבת מרכז
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה