921 והסיבוב בחדרה

דוד206

New member
921 והסיבוב בחדרה

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
921 והסיבוב בחדרה
שלום,

אשמח לשמוע את דעת המומחים:
קו 921 נוסע לאורכו של כביש מס' 4, בין חיפה לפתח-תקווה. זהו קו מאסף, ויש לו תחנות רבות לאורך הדרך.
הסטיה באמצעו של המסלול אל מחוץ לכביש מס' 4 היא על מנת להגיע אל תוך התחנה המרכזית בחדרה ובחזרה אל כביש מס' 4. הנסיעה בתוך חדרה איטית, ומאריכה את הנסיעה בכחצי שעה בשעות הבוקר העמוסות.

אני בטוח שעבור אנשים שנוסעים מצפון לחדרה אל דרומה, היה עדיף לו הסיבוב בחדרה היה נמנע.

אני לא מכיר מספיק, האם עבור תושבי חדרה יש חלופה הגיונית? האם לא היה עדיף לפצל את הקו, ולהשאיר אותו ליסוע על "הכביש הישן", ולהוסיף קו רוחבי שיייצא וייכנס מהתחנה המרכית בחדרה אל הכביש?

נסיעה מזכרון ובנימינה אל אזור התעשיה ברעננה, למשל - תתקצר בחצי, והאופציה של התחבורה הציבורית תהיה רלוונטית.

תודה
דוד
 

moshavnikit

New member
חצי שעה? נשמע לי קצת מוגזם..

921 והסיבוב בחדרה
שלום,

אשמח לשמוע את דעת המומחים:
קו 921 נוסע לאורכו של כביש מס' 4, בין חיפה לפתח-תקווה. זהו קו מאסף, ויש לו תחנות רבות לאורך הדרך.
הסטיה באמצעו של המסלול אל מחוץ לכביש מס' 4 היא על מנת להגיע אל תוך התחנה המרכזית בחדרה ובחזרה אל כביש מס' 4. הנסיעה בתוך חדרה איטית, ומאריכה את הנסיעה בכחצי שעה בשעות הבוקר העמוסות.

אני בטוח שעבור אנשים שנוסעים מצפון לחדרה אל דרומה, היה עדיף לו הסיבוב בחדרה היה נמנע.

אני לא מכיר מספיק, האם עבור תושבי חדרה יש חלופה הגיונית? האם לא היה עדיף לפצל את הקו, ולהשאיר אותו ליסוע על "הכביש הישן", ולהוסיף קו רוחבי שיייצא וייכנס מהתחנה המרכית בחדרה אל הכביש?

נסיעה מזכרון ובנימינה אל אזור התעשיה ברעננה, למשל - תתקצר בחצי, והאופציה של התחבורה הציבורית תהיה רלוונטית.

תודה
דוד
חצי שעה? נשמע לי קצת מוגזם..
אתה בטוח? זה מאריך אולי מקסימום ב-10 דקות כי התחנה המרכזית היא גם ממש קרובה לכביש 4.
 

mister K

New member
הסיבוב של 921 בחדרה קצר מאוד.

921 והסיבוב בחדרה
שלום,

אשמח לשמוע את דעת המומחים:
קו 921 נוסע לאורכו של כביש מס' 4, בין חיפה לפתח-תקווה. זהו קו מאסף, ויש לו תחנות רבות לאורך הדרך.
הסטיה באמצעו של המסלול אל מחוץ לכביש מס' 4 היא על מנת להגיע אל תוך התחנה המרכזית בחדרה ובחזרה אל כביש מס' 4. הנסיעה בתוך חדרה איטית, ומאריכה את הנסיעה בכחצי שעה בשעות הבוקר העמוסות.

אני בטוח שעבור אנשים שנוסעים מצפון לחדרה אל דרומה, היה עדיף לו הסיבוב בחדרה היה נמנע.

אני לא מכיר מספיק, האם עבור תושבי חדרה יש חלופה הגיונית? האם לא היה עדיף לפצל את הקו, ולהשאיר אותו ליסוע על "הכביש הישן", ולהוסיף קו רוחבי שיייצא וייכנס מהתחנה המרכית בחדרה אל הכביש?

נסיעה מזכרון ובנימינה אל אזור התעשיה ברעננה, למשל - תתקצר בחצי, והאופציה של התחבורה הציבורית תהיה רלוונטית.

תודה
דוד
הסיבוב של 921 בחדרה קצר מאוד.
הוא כמעט לא נוסע בתוך חדרה. בוודאי שזה לא מאריך את הדרך בחצי שעה, אלא בעשר דקות לכל היותר (לפחות נכון לתקופה בה הייתי נוסע בקו 921).
 
היש דרך אחרת?

הסיבוב של 921 בחדרה קצר מאוד.
הוא כמעט לא נוסע בתוך חדרה. בוודאי שזה לא מאריך את הדרך בחצי שעה, אלא בעשר דקות לכל היותר (לפחות נכון לתקופה בה הייתי נוסע בקו 921).
היש דרך אחרת?
קו 921 הוא מאסף.
ולא עושה סבוב מיותר בתוך חדרה.
ומי שרוצה קו מהיר שימתין בצומת אולגה לקו 910
 
למעלה