חוזרים למסוע - ה'טיפול ההורמונאלי' של "שפיר".
בפתחה המערבי של מנהרה מס' 3 עוסקים עובדי החברה בהארכת המסוע. בדומה לנתוני המסוע של "מנרב", גם כאן על כל 200 מ' של כרייה המכונה נעצרת ל-12 שעות שבמהלכן מוסיפים עובדי החברה 400 מ' (שני צדדים לרצועה: עליון ותחתון) של רצועה צמיחה 'הורמונאלית'.
חוזרים למסוע - ה'טיפול ההורמונאלי' של "שפיר".A1, הסקירה השנתית - בעיר של "שפיר"
בוקר טוב וחורפי לששת קוראיי הנאמנים.
הפרק הרביעי בסקירה השנתית של פרויקט A1 יוצא לדרך והפעם יוקדש למתרחש ב"עיר של שפיר". "עיר" זו, כידוע, הוקמה סמוך לתחנת הדלק בשער הגיא ובה מצויים משרדיה של "שפיר", משרדי מנהלת A1 של הרכבת, מתחם מגורים לעובדים הזרים ומפעל הסגמנטים הענקי המזין את שתי מכונות הכרייה, הכורות את מנהרה מס' 3 - המנהרה הארוכה ביותר בפרויקט אשר מבוצעת ע"י "שפיר". אורכה של מנהרה 3 - כ-11.6 ק"מ - ומשך הקמתה מציבים אותה באופן טבעי ב"נתיב הקריטי" של הפרויקט.
מנהרה זו מבוצעת במסגרת מכרז קטע ג' של הפרויקט, שעלותו היא הגבוהה ביותר מבין כל ארבעת קטעי הפרויקט. סמוך לעיר של "שפיר" מתבצעות עבודות חשובות נוספות שביניהן: השלמת מנהרה מס' 2 (שכרייתה הושלמה ע"י "שפיר"), השלמת קטע ה--cut &cover של מנהרה 2, השלמת כריית מנהרה מס' 1 (בביצוע "מנרב") והשלמתו של גשר 7 צנוע הממדים, המגשר בין מנהרות מס' 1 ו-2.
שלושה נושאים מרכזיים יוצגו בפרק זה והלפני אחרון של הסקירה: ביצוע מנהרה מס' 3, מסוע העפר "העירוני" והמבצע לפירוק והעתקה חזרה של מכונת ה-TBM של "מנרב" לפורטל המערבי של מנהרה מס' 1. נצא לדרך עם תרשים התמצאות כללי של קטעי הפרויקט.
בפתחה המערבי של מנהרה מס' 3 עוסקים עובדי החברה בהארכת המסוע. בדומה לנתוני המסוע של "מנרב", גם כאן על כל 200 מ' של כרייה המכונה נעצרת ל-12 שעות שבמהלכן מוסיפים עובדי החברה 400 מ' (שני צדדים לרצועה: עליון ותחתון) של רצועה צמיחה 'הורמונאלית'.