ABCהשמיע קול יש אפשרות אחת

זאת עוד הוכחה נוספת

ישנן כמה דרכים העומדות לפני הבורא להודיע על התכלית לברואיו :
הראשונה - להציג את עצמו ואת רצונו .
השניה - לכתוב את הוראותיו ולפרסם את המכתב .
השלישית - לשלוח שליחים .

הבורא יתברך מתגלה לברואיו בכל שלושת דרכים אלו:

א .הופעה קבל עם ועדה במעמד הר סיני לעיני מיליונים, ובתוכם גם אומות העולם .בהופעה זו העביר לעם את עשרת הדיברות ואמר ''אָנכִי ה' אֱ-לֹקֶיךָ אֲשֶׁר הוֹצֵאתִיךָ מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם מִבֵּית עֲבָדִים'' (שמות כ' ב') - מימוש הדרך הראשונה .
ב .כתיבת הוראותיו ופירסומן ,''וְהַמִּכְתָּב מִכְתַּב אֱ-לֹקִים הוּא חָרוּת עַל -הַלֻּחֹת'' (שמות לב' טז' - (מימוש הדרך השניה .
ג .שליחת מסר ביד עבדיו הנביאים את אשר עתיד לקרות גם לאורך אלפי שנים - מימוש הדרך השלישית .
לאור ההיסטוריה, בידינו מספיק ראיות, שנבואות ששלח הקב''ה ביד עבדיו, התקיימו במלואן ובדיוק מושלם .נותן התורה, במעמד של מיליונים לעיני באי עולם, מוסר בתורה מהי תכלית ברואיו, ואנו
צריכים לקיים את רצונו. כפי שאומר הבורא: ''רְאֵה נָתַתִּי לְפָנֶיךָ הַיּוֹם אֶת –הַחַיִּים וְאֶת -הַטּוֹב
וְאֶת –הַמָּוֶת וְאֶת –הָרָע'' (דברים ל 'טו') וכן ''הַחַיִּים וְהַמָּוֶת נָתַתִּי לְפָנֶיךָ הַבְּרָכָה וְהַקְּלָלָה וּבָחַרְתָּ בַּחַיִּים לְמַעַן תִּחְיֶה אַתָּה וְזַרְעֶךָ'' (דבריםל' יט')''. ''אֲשֶׁר יִיטַב לְךָ וּלְבָנֶיךָ אַחֲרֶיךָ וּלְמַעַן תַּאֲרִיךְ יָמִים עַל – הָאֲדָמָה אֲשֶׁר ה' אֱ-לֹקֶיךָ נתֵן לְךָ כָּל- הַיָּמִים'' (דבריםד' מ'). ''וְחָיִיתָ וְרָבִיתָ וּבֵרַכְךָ ה' אֱ-לֹקֶיךָבָּאָרֶץ אֲשֶׁר-אַתָּה
בָא-שָׁמָּה לְרִשְׁתָּה'' (דברים ל' טז').

הקב''ה מעמיד בפנינו שתי אפשרויות, האחת היא דרך ה-''טוב'' והשניה בדרך ה-''רע''.
הראשונה נקראת ''חיים'' והשניה נקראת ''מוות'' ואני הקב''ה, אומר לכם ''ובחרת בחיים''.
כרגע הבחירה נתונה ביד כל ברוא וברוא, לעשות רצונו יתברך, או חלילה להיפך. הקב''ה יבחן את הבוחר לפי התכלית. אם חלילה יבחר בדרך הרעה וישאר בה, תנתן לו אפשרות נוספת לבוא בגלגול כאדם, עד שלוש פעמים. לאחר מכן, בפעם הרביעית, תנתן לו אפשרות לחזור בגלגול, בצומח, דומם או חי, שהנשמה כלואה בתוכם. או אז, ישלים אותו אדם את תיקונו בדרך זו. ישנן דרכים נוספות, אך בסופו של דבר הקב''ה דואג שלא ''יִדַּח מִמֶּנּוּ נִדָּח'' (שמואל ב' - יד' יד').
 
תקרא את התוכחות בספר ויקרא ושם תבין בדיוק איפה הוא היה

ישנן כמה דרכים העומדות לפני הבורא להודיע על התכלית לברואיו :
הראשונה - להציג את עצמו ואת רצונו .
השניה - לכתוב את הוראותיו ולפרסם את המכתב .
השלישית - לשלוח שליחים .

הבורא יתברך מתגלה לברואיו בכל שלושת דרכים אלו:

א .הופעה קבל עם ועדה במעמד הר סיני לעיני מיליונים, ובתוכם גם אומות העולם .בהופעה זו העביר לעם את עשרת הדיברות ואמר ''אָנכִי ה' אֱ-לֹקֶיךָ אֲשֶׁר הוֹצֵאתִיךָ מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם מִבֵּית עֲבָדִים'' (שמות כ' ב') - מימוש הדרך הראשונה .
ב .כתיבת הוראותיו ופירסומן ,''וְהַמִּכְתָּב מִכְתַּב אֱ-לֹקִים הוּא חָרוּת עַל -הַלֻּחֹת'' (שמות לב' טז' - (מימוש הדרך השניה .
ג .שליחת מסר ביד עבדיו הנביאים את אשר עתיד לקרות גם לאורך אלפי שנים - מימוש הדרך השלישית .
לאור ההיסטוריה, בידינו מספיק ראיות, שנבואות ששלח הקב''ה ביד עבדיו, התקיימו במלואן ובדיוק מושלם .נותן התורה, במעמד של מיליונים לעיני באי עולם, מוסר בתורה מהי תכלית ברואיו, ואנו
צריכים לקיים את רצונו. כפי שאומר הבורא: ''רְאֵה נָתַתִּי לְפָנֶיךָ הַיּוֹם אֶת –הַחַיִּים וְאֶת -הַטּוֹב
וְאֶת –הַמָּוֶת וְאֶת –הָרָע'' (דברים ל 'טו') וכן ''הַחַיִּים וְהַמָּוֶת נָתַתִּי לְפָנֶיךָ הַבְּרָכָה וְהַקְּלָלָה וּבָחַרְתָּ בַּחַיִּים לְמַעַן תִּחְיֶה אַתָּה וְזַרְעֶךָ'' (דבריםל' יט')''. ''אֲשֶׁר יִיטַב לְךָ וּלְבָנֶיךָ אַחֲרֶיךָ וּלְמַעַן תַּאֲרִיךְ יָמִים עַל – הָאֲדָמָה אֲשֶׁר ה' אֱ-לֹקֶיךָ נתֵן לְךָ כָּל- הַיָּמִים'' (דבריםד' מ'). ''וְחָיִיתָ וְרָבִיתָ וּבֵרַכְךָ ה' אֱ-לֹקֶיךָבָּאָרֶץ אֲשֶׁר-אַתָּה
בָא-שָׁמָּה לְרִשְׁתָּה'' (דברים ל' טז').

הקב''ה מעמיד בפנינו שתי אפשרויות, האחת היא דרך ה-''טוב'' והשניה בדרך ה-''רע''.
הראשונה נקראת ''חיים'' והשניה נקראת ''מוות'' ואני הקב''ה, אומר לכם ''ובחרת בחיים''.
כרגע הבחירה נתונה ביד כל ברוא וברוא, לעשות רצונו יתברך, או חלילה להיפך. הקב''ה יבחן את הבוחר לפי התכלית. אם חלילה יבחר בדרך הרעה וישאר בה, תנתן לו אפשרות נוספת לבוא בגלגול כאדם, עד שלוש פעמים. לאחר מכן, בפעם הרביעית, תנתן לו אפשרות לחזור בגלגול, בצומח, דומם או חי, שהנשמה כלואה בתוכם. או אז, ישלים אותו אדם את תיקונו בדרך זו. ישנן דרכים נוספות, אך בסופו של דבר הקב''ה דואג שלא ''יִדַּח מִמֶּנּוּ נִדָּח'' (שמואל ב' - יד' יד').
 
וזאת ירונק'ה משום שאתה לא מחפש באמת תשובות

אתה מחפש תירוצים כדי לחיות את חייך המטופשים בהפקרות
 
בסדר גמור צוציק

אתה שקרן, אתה עוצם את העינים מלראות את האמת, נוח לך בהפקרות, אבל אתה תשלם על זה,
אם היו מודיעים שהמים מורעלים בשכונה, בסיכוי של עשרה אחוז, הייתם נותנים לילדים שלכם לשתות מים? לא.
ואני מתפלא למה לא? הרי תשעים אחוז סיכוי שהמים לא יורעלו רק עשרה אחוז סיכוי שהורעלו, למה לא תתנו להם לשתות? לא לוקחים סיכון, אז איך אתה חי עם מאה אחוז סיכון, לא השארת לך אפילו סיכוי אחד, כשיש למעשה לפחות חמישים אחוז סיכוי,
אתה שקרן אתה שקרן, אנשים חיים בשקר כן? אדם יודע כתוב בגמרא רשעים אפילו על פתחה של גיהנום לא חוזרים בתשובה,
אדם שהושקע בשקר חי אותו אכל אותו טחן אותו נשם אותו קשה לו לחזור בתשובה הוא רגיל לשקר,
הוא יודע שבצד שלו אין לו שום תשובה, הוא יודע שאין דרך לחילוניזם, אין לו תשובה הוא לא יודע למה הוא חי, הוא יודע שבצד השני יש תשובה, ואעפ``כ הוא בוחר בצד שאין תשובה,
רגע, אם אתה בא וטוען על הדתיים תוכיח לי תוכיח לי, מי אמר, איפה זה כתוב? אני שואל שאלה אם אתה כל כך רוצה לדעת ולחקור אני מסכים כל הכבוד, אנשים חושבים אני רואה, אנשים שבודקים זה טוב? ככה צריך להיות בשביל זה קבלנו שכל, מה ההבדל בינינו לבין החתול? שקבלנו שכל לבדוק, זה ההבדל, אבל אם אתה עם השכל לא בודק אתה גרוע מחתול, אז יחשוב האדם אם אתה בודק אצל הדתיים כל דבר איפה זה כתוב ומי אמר למה לא עשית חקירה כזאת בצד שלך שאתה נמצא איפה זה כתוב ומי אמר?
 

מדור 26

New member
"השואל והמשיב" לא שואל ולא משיב, רק מעלה גירה...

את אותו ה"נאום" מילה במילה הוא השריץ גם לי, ראה בתאריך 00.49 28.07.18
ניבול הפה שלו - זה כל חוכמתו, זה מה שהוא יודע, רחמנא ליצלן... התרבות ממנו והלאה - זה מה שבוראו עשה ממנו - אז אל תיקח ללב
 
מדור 26 ןABC כנסו אלי


בחברה את השיר-בום בום מדברי
השיר מתחיל במילים בום בום מדברים בולו בולו-בום בום מדברים פקא פקא

והיה עוד שיר שקדם שנים הרבה לשיר הנ''ל
-עלולי כלאם ואולו כלאם=מילים,רק דיבורים

הפילוסופים שואלים שאלה: מה קדם למה: הביצה לתרנגולת או התרנגולת לביצה?
הכופר מסכן יש לו תסביך באמת אם הביצה קודם, מי עשה את הביצה? ואם התרנגולת קודם איפה הביצה שהייתה קודם?
כשאין בורא יש בעיה אבל כשיש בורא אין בעיה.למה? - הוא ברא הכל מוכן!

לעיניינו
כל מה שהמדע אומר בתחום הזה זה סברות זה תיאוריות זה אפשרויות להגיד שום דבר לא ברור.

שאלו את סטיבן הוקינג. על המפץ הגדול הוא אומר שהעולם נברא מפיצוצים.
=אגב גם סטיבן מודה שיש מתחנת לבריאה -הוא מחפש כיצד התרחש=

אז היה תלמיד אחד בן 15 בערך באילת ששאל את המורה שלו
``המורה, איך נברא העולם?`` אמרה לו: ``היה פיצוץ`` אמר לה: ``מה התפוצץ?`` אמרה לו: היו שני גופים שנפגשו והתפוצצו.`` אמר לה: ``המורה, ומי פוצץ אותם?`` אמרה לו: ``צא החוצה!``

סיבך אותה לא יודעת לענות. זה לא כתוב בתקן של משרד החינוך. יהונתן קדם
אני עוד לא הבנתי דבר כזה= איך אפשר לפוצץ ויבנה? אני לא מבין למה מביאים פועלים ערבים פועלים יהודים לבנות? – שים פצצה ויהיה בנין! זה מפיצוצים בנה עולם לא בנה בניין וסידר את האנשים וכולם יושבים צוחקים מפיצוצים.
אני מקווה שאף אחד לא יתפוצץ פה. יש כאלה שיש להם הפעלה מאוחרת.


אבל בכל אופן צריך להבין: ככה מוכרים לאנשים ואנשים קונים. קונים. אינשטיין ענה. אינשטיין בגיל מבוגר הגיע למסקנה ``העולם מעיד שיש בורא``. רק אינשטיין לא היה יכול לחזור בתשובה . הוא אמר ``אני כבר מבוגר וזקן בשביל לעשות שינוי ומהפך בחיי. אני כועס על הורי שלא למדוני יהדות. אבל אני מודה - יש בורא לעולם.``

ועכשיו מדור 26 ןABC עצה קטנה:
אי אפשר לברוח מהמציאות הזאת. ינסו לבלבל אותך באלף תיאוריות תבדק רק את הדברים תיאוריה או הוכחה,
מה ההוכחה? בא נשמע לאט לאט.
קודם תלך עם השכל ישר כדי לראות יסוד להוכחה.
בלי יסוד אין כלום!

ואני אגלה לך את הסוד: את הסוד הזה אומר הרמב``ם: אדם נבון ופיקח ידע. כך מתחיל הרמב``ם את ספרו המדע ביד החזקה 14 כרכים ספר הראשון ספר המדע להרמב``ם במשנה תורה.

אומר הרמב``ם: ``יסוד היסודות ועמוד החכמות לידע שיש שם מצוי ראשון והוא ממציא כל נמצא``

ביאור

``סיוד היסודות`` אם אתה רוצה להעמיד איזה יסוד בעולם איזה דבר מסוים חייב שיהיה לזה יסוד אם אין יסוד אי אפשר להעמיד.
``יסוד היסודות ועמוד החכמות`` אי אפשר לחוכמה שתשען בלי הדבר הזה . אין חכמה שתתקיים בלי העמוד הזה:
``יסוד היסודות ועמוד החכמות לידע`` אתה צריך לדעת את זה
``שיש שם מצוי ראשון ממציא לכל נמצאים``

אם אין לך את היסוד הזה אתה רק פקה פקה כלאם פאדי אתה מדבר לא לעניין.
עלולי כלאם ואולו כלאם`` מילים,רק דיבורים. צריך הוכחות. אין לך עדיף לשתוק.
 
תגובהABC כנסו

2,000 שנה צחקו עלינו, ולא האמינו שהקב``ה יחייך אלינו.

והנה אתה רואה אנחנו יושבים פה בא``י.
ומישהו היה מאמין שאנחנו נשב פה היום?
מישהו חלם? הנה אנחנו פה, נשארה נבואה אחת שיבוא המשיח, וזה הסוף.
ואנחנו ממתינים,
אם יגידו לאחד: אתה יודע, בסוף אתה תמות! אז הוא צוחק ואומר עוד יום אני חי, עוד יום אני חי, אני כבר בן 70 עוד חי, תראה אני כבר בן 80, יומולדת ואני חי... 81 אני חי, 82 כבר לא אמר כלום, הוא לא היה, למה? כי בסוף הוא מת כמו שאמרו לו,
כשלא הגיע הסוף הוא יכול עדין לצחוק, כשמגיע הסוף נראה אם הוא יצחק.
אז נשאר עוד קצת, אנחנו נאמין, אנחנו נחזיק, אנחנו נקיים את המצוה, ואתה ודומך שיצחקו למה לא? מי שרוצה לצחוק מותר לו לצחוק,
אבל אתה יודע מה אמרו: צוחק מי שצוחק אחרון. הבנת עיוני?
 
איש בער לא ידע

וכסיל לא יבין את זאת. שהרי גמדים בעלי עיניים טרוטות אינם יכולים לראות מעבר לגובה הנמוך שלהם לראות בדמות הענקים. רמאי חושב שכולם רמאים. זייפן בטוח שכולם מזייפים. צבוע משוכנע שכולם צבועים. אין להם כלים לראות מעבר למה שהם עצמם. כל הפוסל: במומו פוסל.
 
וזה חידוש ביהדות?הרי חווה נוצרה מיש ואין

אתה צריך להבין דבר אחד, האדם לא ממציא שום דבר הוא לוקח דבר קיים ורק משכפל אותו, יעקב אבינו עשה את זה בלי מבחנה, הוא פשוט מאד ידע איך לפצל פצלות במקלות והוא גרם שיוולדו בדיוק מאותו מין אותו סוג ואותה צורה, את הענין הזה של שכפול זה לא מתקדם כל כך מה שעושים עכשיו, עובדים קשה מאד בשביל להגיע לאיזה שימפנזה או בשר מדומה , אבל יעקב אבינו היה קצת יותר חכם
 
כל הדתות נבנו על הדת שלנו

על התורה על התנ``ך. התנ``ך היתרגם לאלפיים לשונות.נפוץ בעולם.הוא הבסיס לכל הדתות.

והיום הולכים יהודים שלנו להתנצר או להתאסלם או להידבק באומות העולם?

בשביל מה נלחמו אבות אבותינו בשביל לשמור עלינו.בשביל מה מסרו את נפשם?

למה לא השתחוו לצלב ומסרו את הנפש? למה לא קראו לבעל?

למה חנה ושבעת בניה הקריבה את עצמה ושבעת בניה בשביל לא לכפור באלוקי השמיים? – בשביל שאנחנו נתקיים.

ואנחנו זכינו בגינם לחיות.אנחנו באים בדור האחרון וזורקים את הכל ומנתקים את עצמנו מאילן החיים שעליו אנחנו צמחנו? מה ההגיון?

וזאת למה? – בגלל שאין לנו שורשים של אמונה מספיק כי למדנו בבתי ספר שרוח הכפירה שמה נוססה בהם.ממילא כשאין בסיס בקלות אפשר להיעקר.
 
מדור 26 מדוע אתה מתחזה בפורום בשמות שונים? מדוע אינך מודה

שאתה שתול של הדת המת , הרי בפעם הראשונה שנכנסתי לפורום זיהתי אותך כירון ידען מדת המת מהתסכול שלך מזה עשור שאינך מוצא מזור לעצמך , ולכן כאשר אני עונה לעינין אתה מיד כהרגלך בשקרים קופץ בטעוני סרק שלא ענו לך או לא השיבו לך וכו'
אז קרא לאט לאט בעיון רב כפי שלימדו אותך בישיבה שלמרבה הצער היתה הגרועים בין התלמיד'ים
אז אנה בעיון רב
אתה אומר שאין המשך אתה טוען שבעצם כשאדם מת הוא הופך להיות חול כמו אבן דומם. הוא לא מרגיש לא שומע לא חושב לא יודע לא זוכר כלום. בקיצור נאבד מן העולם הופך לאבדון הוא חידלון.
לעומת זאת היהודי הדתי המאמין אומר שיש חיים לאחר המות גן עדן וגהינום.
ועכשיו שים לב
אם נביא בחשבון יש אפשרות אחת רק מן השתיים או שאתה צודק שיש אבדון ואין כלום אח''כ, או שהדתי צודק ויש המשך ואין אבדון. שניהם ביחד לא יכולים להיות צודקים, רק אחד מהם. אבל כל אחד מאמין מאה אחוז שהוא צודק.
בשביל להגיע לאיזה שהוא מצב של אפשרויות אנחנו עושים דבר פשוט. שניהם צודקים אי אפשר, האמת היא רק מאה אחוז היא לא מאתיים אחוז לכן שניהם לא יכולים להיות צודקים אז כמה כל אחד יש לו סיכוי שהוא צודק? חמישים אחוז.
עכשיו בוא נראה אם החילוני צודק ויש אבדון מתים אין כלום אח``כ. אז יש לו חמישים אחוז שהוא הולך לאבדון ואם הדתי צודק אז החילוני גם כן הולך בחמישים אחוז לאבדון הוא הולך לגהינום שזה יותר גרוע מאבדון ז``א החילוני הולך מאה אחוז בליינד לאבדון. אם הוא צודק הוא באבדון ואם הוא לא צודק הוא באבדון.
לעומת זאת הדתי יש לו סיכוי חמישים אחוז שהוא יהיה בג``ע. נו, מי החכם ומי הטיפש? אדם שנותנים לו חמישים אחוז סיכוי להגיע לחיי נצח במצב הטוב ביותר הולך ומשקיע באבדון? איך?
אתן לך הגרלה אחת בלא מספרים בלא אפשרות רווח. והגרלה אחת עם סבירות של אחד למליון שאפשר להרויח יש משהו שיקח את ההגרלה שהיא בלי רווח בכלל? והנה החילוני לוקח מאה אחוז אבדון ומשקיע בזה. והוא עוד שמח כאילו עובד על משהו.
המשך<<<<<<
 
ועוד דבר מדור 26 וABC שזה בעצם אותו אחד

אחר. אדם שוכב בביה``ח. בא הרופא ואומר לך עפ``י מצב הראש שלך עוד שבועיים נותרו לך לחיות.
ואז הוא מתחיל לבכות כמובן ואומר לאיתכןאתה טעית בצילומים, זה לא אני תבדוק את השם את הכל הכל הוא מתחנן זה לא אני לא יכול להיות עוד שבועיים.
אומר לו אתה יודע מה שבועיים וחצי אבל זה אתה אין מה לעשות. מאה אחוז אתה מת עוד שבוע שבועיים וחצי.
פתאום נכנס דתי ואומר לו למה אתה בצער? אומר לו תשמע הפרופסור של המחלקה אמר לי שאני גומר בעוד שבועיים וחצי.
אומר לו אל יאוש. אם תעשה תשובה ותקבל עליך עול תורה ומלכות יש עשרה אחוז סיכוי שאתה לא תמות ותחיה הוא יסכים או לא יסכים? הוא יקפוץ על המציאה. דתי? נטורא קרטא אם אתה רוצה גם.
רק עשרה אחוז סיכוי והוא מוכן להיות להמשיך לחיות את חייו מי יודע כמה זמן אולי רק עוד שבוע אולי שנה אולי חמישים שנה ומי אמר שהחיים האלה יהיו יותר טובים מאלה שהיו לו קודם והוא מוכן. וכשמביאים לך אפשרות של חמישים אחוז סיכוי, לא עשר לחיי נצח בג``ע, איך אתה לא קופץ?
 

מדור 26

New member
תחלית בעצמך מה אתה:כסיל - גמד עם עינים טרוטות, רמאי, צבוע?.

נשאלנו פעם: איך יתכן שיהושע בן-נון, האוסף את העם לשכם ומספר לו את תולדותיו - החל מאברהם אבינו ועד אותו יום (יהושע כ"ד, א'-י"ג) - אינו מזכיר, ולו במילה אחת, את מעמד הר סיני! ואפילו את שם המדבר ("סיני") אינו מזכיר.
כבר ראשונים הבחינו בבעיה ומצאו סיבה: "וימת יהושע בן-נון... וגם כל הדור ההוא נאספו אל אבותיו. ויקם דור אחר אחריהם, אשר לא ידעו את יהוה (?!) וגם את המעשה אשר עשה לישראל" (שופטים, ב', ח').
הבל הבלים!!! - איך זה שיהושע עצמו(!) שהיה שם(!) שכח אירוע מכונן כזה? ו"כל הדור"??? - האם לא ספרו אבות לבניהם ולנכדיהם אחריהם? מי מאתנו אינו מספר לנכדיו את קורותיו במלחמותינו הרבות? ולא ידע את את יהוה!!!?
אלא שחוקרים מודרניים טוענים שיציאת מצריים כלל לא היתה! (למשל פרופ' ישראל קנוהל בספרו "השם") וכל סיפור גלות מצרים והיציאה ממנה נוצר בגלות בבל!!!
 
ABCהשמיע קול יש אפשרות אחת

מן השתיים או שהחילוני צודק שיש אבדון ואין כלום אח''כ, או שהדתי צודק ויש המשך ואין אבדון. שניהם ביחד לא יכולים להיות צודקים,
רק אחד מהם. אבל כל אחד מאמין מאה אחוז שהוא צודק. בשביל להגיע לאיזה שהוא מצב של אפשרויות אנחנו עושים דבר פשוט. שניהם צודקים אי אפשר, האמת היא רק מאה אחוז היא לא מאתיים אחוז לכן שניהם לא יכולים להיות צודקים
אז כמה כל אחד יש לו סיכוי שהוא צודק? חמישים אחוז.
עכשיו בואו נראה אם החילוני צודק ויש אבדון מתים אין כלום לאחר המוות. אז יש לו חמישים אחוז שהוא הולך לאבדון
ואם הדתי צודק אז החילוני גם כן הולך בחמישים אחוז לאבדון הוא הולך לגהינום שזה יותר גרוע מאבדון
ז''א החילוני הולך מאה אחוז בליינד לאבדון. אם הוא צודק הוא באבדון ואם הוא לא צודק הוא באבדון.
לעומת זאת הדתי יש לו סיכוי חמישים אחוז שהוא יהיה בגן עדן. נו, מי החכם ומי הטיפש? אדם שנותנים לו חמישים אחוז סיכוי להגיע לחיי נצח במצב הטוב ביותר הולך ומשקיע באבדון? איך?
אם אתן לך הגרלה והגרלה אחת עם סבירות של אחד למליון שאפשר להרויח יש משהו שיקח את ההגרלה שהיא בלי רווח בכלל? והנה החילוני לוקח מאה אחוז אבדון ומשקיע בזה. והוא עוד שמח כאילו עובד על משהו.
 
למעלה