The Young Amyrlin
New member
כולכם התייחסתם רק לסולן../images/Emo3.gif
אז ככה, אני מתה על טוני, סונטה היא אחת הלהקות האהובות עליי ביותר, אבל הקול שלו ממש מוזר עם נייטוויש בעיניי. בשיר Beauty and the Beast זה עוד מתלבש לא רע, אבל באסטראל רומאנס לדעתי זה פשוט לא עובד. וזה ממש לא שאני אומרת שתומאס שר טוב, מקומו הוא ליד המקלדת וממש רחוק מהמיקרופון, וגם הוא מודע לזה. [מה שמעלה כאן פרדוקס קטן
] השירה של טאריה בחידוש היא בעיניי פחות מרשימה מזו של AFF. אני חושבת שאחת התקופות הווקאליות המוצלחות ביותר של טאריה היא של AFF ולא אף אלבום אחר. היא שרה שם כל כך מדויק, ומתאים לאווירה הכללית. בגרסת החידוש היא פחות אופראית ומודגשת. בקשר למוזיקה. הסולו בחידוש פשוט ענק. סולו מעולה, אם כי הוא קצת גונב את ההצגה לסולנים וזה חבל. נייטוויש היא לא להקה שדוגלת ביותר מדיי טכניקה אינסטרומנטאלית. בגרסה המקורית הסולו לא משהו בעליל, הוא פשוט נורא וחביב ככה בסוף. בגרסת החידוש השתמשו בסולם פחות מוצלח מהסולם המקורי לדעתי, אבל זה כנראה אחד הרעיונות שבחידוש. P: עוד דבר, בגרסה המקורית הסאונד של הגיטרות הוא נורא חד ומדויק, דבר שחוזר לאורך כל האלבום AFF. אני אוהבת את איך שהם משתמשים במאפיין הזה. זה מזכיר קצת קצת את סגנון הדום, דבר שחוזר אליהם באלבום Once בצורה מוקצנת מדיי שזה כבר לא נעים. בגרסה המחודשת החדות של כל כלי קצת אובדת, כנראה בגלל עריכה מסוימת. וזה חבל. לסיכום, אני מעדיפה את הגרסה של AFF.
אז ככה, אני מתה על טוני, סונטה היא אחת הלהקות האהובות עליי ביותר, אבל הקול שלו ממש מוזר עם נייטוויש בעיניי. בשיר Beauty and the Beast זה עוד מתלבש לא רע, אבל באסטראל רומאנס לדעתי זה פשוט לא עובד. וזה ממש לא שאני אומרת שתומאס שר טוב, מקומו הוא ליד המקלדת וממש רחוק מהמיקרופון, וגם הוא מודע לזה. [מה שמעלה כאן פרדוקס קטן