תלוי בהרבה דברים
> 1. מה יותר מהנה(לדעתכם)? ת'אמת - הכי נהניתי במו"ד הישן. אולי בגלל שהייתי צעיר מאוד, והכל היה נורא חדש וקסום. מו"ד2 הייתה מגושמת, אבל יחסית יותר פתוחה לאפשרויות שיפוץ ושיפור, ומו"ד3 די חלקה, אבל מסתמכת יותר מידי בכבדות על קסמים ודרגות (נגר בדרגה 5 ?!) > 2. מה יותר מאתגר(לדעתכם)? מבחינת האתגר במשחק, אין הרבה הבדל בין השלוש, אם ככל שעולים במהדורות, הכללים נעשו גמישים יותר, וליבה של השיטה, שיטת הקרב, הוא יחסית יותר קטלני ומאפשר מהלכים מעניינים במהדורה השלישית. אישית, הרבה יותר אהבתי את המכניקות של סטורמברינגר. > 3. באיזה סוג אפשר לפתח יותר את העלילה(גם לדעתכם)? לעלילה אין שום קשר לשיטה, אבל בשיטות שבהן יש יותר גמישות בבניית דמויות, כישורים וכו', יש פחות מגבלות "טכניות" על העלילה. אם החוקים לא מאפשרים לך ליצור מכשף אורקי בן מאתיים שנה, לדוגמא (אני יוצא מנקודת הנחה שלא החלטת לכופף את החוקים) אז קצת קשה להכין הרפתקה בה אתה יוצא למגר את מזימותיו של אחד כזה. אישית, אני מעדיף שיטות ללא סוגי דמות מובנים אלא כשרונות. מבחינה זו, המהדורה השלישית קרובה, אבל לא מספיק. כמו כן אני לא כל כך אוהב את ההיצמדות היתרה שלה לדרגות ועלייה בדרגות - הם אפילו די הצליחו לחסל את מושג ה"אדם הרגיל". אם פעם הודגש כי גם אם ראש הצבא יכול להיות בדרגה 12 אבל כפוף למלך שהוא אדם בדרגה אפס, הרי שבמהדורה השלישית די מובלע שהמלך יהיה אציל בדרגה יותר גבוהה מנסיך הכתר, ורצוי שדרגתם תהייה גבוהה מזו של הגנרל - אחרת אין להם לגיטימציה. וזה כבר יותר מיד אריתמטיקה בשבילי ופחות מידי רוח עלילתית.