GOOOOOOOD MORNING VIETNAAAMMM!!

GOOOOOOOD MORNING VIETNAAAMMM!!



כן כן, עוד שבוע החל. מזג האוויר מכוער, השמיים עצבניים והרגע שמעתי את אלהים צועק עלינו מלמעלה, אבל הוא לא היה מובן אז נשמע רק רעם עמום אך חזק. הגעתי לעבודה בתום שינה ערבה של שלוש וחצי שעות (ואין לי אפילו מחשב - אז אי אפשר להאשים את הצ`ט!!), ועיניי מרפרפרות כמו כנפיו של יונק דבש, ומאיימות להאדים, להתנפח עד אשר יצאו מחוריהן ויקפצו על השולחן בהורה מקסיקנית (אז מה אם אין כזה דבר? העיניים לא יודעות את זה...) ועם זאת - ואולי בעקבות זאת, לך תבין מוח אנושי - אני במצב רוח טוב ואופטימי, אז הרשו לי לאחל לך המשך יום נעים, תעשו כמה שפחות שטויות, ואם תעשו שטויות - ברכת סחתיין עליכם/ן, כי בלי כמה שטויות בשביל מה אנו פה? בוקר טוב אגו טריפ.
 
בוקר טוב גם לך אגו טריפ...



את כל האיחולים שיש בעולם אני מאחלת לך .... לקום ולהיות אופטימלי זה הכי בעולם ... תחייך תגיד שלום תלחץ יד - תרגיש טוב. בברכת בוקר טוב קסום ונפלא שלוחה לך גם נשיקה קטנה על הלחי ממני שרון
 

קשוח31

New member
האמת שסתם אמרתי שטות, תשכחי מזה, במקום זה אני מאחל לך:



בוקררררררר מצויןןןןןן וגם שולח לך נשיקה (ולא על הלחי). מה את פולניה ? על הלחיייי ?
 
מה פולניה ????? השתגעת????????



מרוקאית בדם ובנפש........ ונשיקה איפה שאני רוצה טוב???? ( אם לא אתה מסתבך ) שלך באהבה שרון
 
אח, שרון שרון...



בוקר טוב ממך שווה יותר מעשר כוסות קפה עם קפאין, והרבה יותר בריא לגוף מאשר עשר כוסות אלו... תודה על הנשיקה בלחי, עכשיו צריך לנקותה משאריות שפתון... קיבלתי את כל האיחולים שבעולם, ומחזיר לך אותם כמו אור מראי... ובנוסף, מאחל לך שחיוכך יאיר את העולם יותר ממה שכרגע מסוגלת לכך השמש... אגו טריפ.
 
למעלה