govi השמיע קול

התולעת 1

New member
טבעי הוא שישאל האדם את עצמו,

טבעי הוא שישאל האדם את עצמו, מי אני?… מה בעצם אני עושה כאן בכלל? לשם מה נבראתי? בשביל מי אני חי? לאכול כדי לעבוד ולעבוד כדי לאכול? לגדול, להתפטם ולהתבגר כדי להתפגר ולשמש מאכל דשן לתולעים?! זוהי התכלית?! זו המטרה?! מהי תכלית הבריאה שבשבילה נברא האדם? האם נברא האדם בעולם הזה מסיבה כלשהי, או שהבריאה היא סתם שלא לצורך. מהי הסיבה בגללה נברא האדם?
 

התולעת 1

New member
רבי משה חיים לוצאטו זצ"ל מסביר

הקב``ה הוא טוב (טוב נצחי אין- סופי. ``הטוב המוחלט``), שנאמר: ``טוב השם לכל ורחמיו על כל מעשיו`` (תהלים קלה`, ט`). מדרך הטוב להיטיב. כדי להיטיב צריכים שיהיו מקבלי הטבה. לכן ברא הקב``ה ברואים כדי שיקבלו את ההטבה. אנו כנבראים בעלי שכל אנושי מוגבל נוטים שלא להבין את המושג של מציאות הטוב ומגדירים אותו דרך מושג ארצי של העדר מציאות הרע. אנו מגדירים את הרע ואת כל עושי הרעות בהגדרת ``הרצון לקבל``, פירושו, שמתוך הלהיטות אחרי קבלת טובה להשלמת עצמו יוצא זה להרע לזולתו, מתוך שוב ``הרצון לקבל`` את השלמת עצמו. (אגב, גם בריה המזיקה לזולתה ללא רצון לקבל הנאה מכך לעצמה, אינה עושה זאת כי אם מתוך הרגל קדום שהגיע לה מתחילה מתוך הרצון לקבל, אשר ההרגל פוטר אותה עתה מכל סיבה חדשה). אלא, שאנו צרכים להבין שמעצם היות הקב``ה שלם מעצמו ואינו נצרך למישהו שיעזור לו להשלמתו, ברור הוא שאין לו שום ``רצון לקבל``. רצון לקבל לעצמו אין להשם יתברך כי אין לו ממי לקבל. וממילא אין לו שום בסיס להרע למישהו ולגרום לו צער כלשהו. רצון השם הוא רק ``הרצון להשפיע`` טוב אל זולתו (לנבראיו), שזה מוכח לנו מכל הבריאה הגדולה שברא וערך לעינינו... ולשאלת המפתח: מי מרגיש טובה? תשובה: מי שחסר אותה... אם ניתן לאדם שבע לאכול, אנחנו לא עושים לו טובה כי הוא אינו חסר אותה. אם ניתן לאדם רעב לאכול, אנחנו עושים לו טובה כי הוא חסר אותה. לכן ברא הקב``ה את כולנו בעלי חסרונות! וכל הזמן אנו מבקשים להשלים את חסרונותינו. האפשרויות בהן אנחנו יכולים לקבל את הטובה: 1. קבלה בחסד. 2. קבלה בזכות. 1. קבלת טובה בחסד: קבצן שאיבד את כל רכושו בין- לילה מחזר על הפתחים ומבקש לאכול. נותנים לו לאכול. אבל זה בחסד! זוהי לא טובה גמורה, כי הקבצן (הטרי) מתבייש. הוא צריך לעמוד ולבקש- אולי יתנו ואולי לא יתנו. וגם שנותנים הוא מתבייש- קיבל בחינם ולא עשה כלום בשביל שיתנו לו. זוהי טובה שאינה גמורה! 2. קבלת טובה בזכות: אדם בא למסעדה ומבקש לאכול. נותנים לו לאכול. בסוף הארוחה הוא מוציא ארנק ומשלם בעבור האוכל (הוא משלם על הטובה). זאת טובה גמורה, כי הוא אינו מתבייש בשעה שהוא אוכל! נו, אז מה עדיף, שאדם יקבל טובה בחסד או בזכות? כמובן שבזכות! רצה הקב``ה לזכות את בני ישראל- שיהיה להם זכויות (וגם מלשון: להיות זך- שיהיו זכים), לפיכך הרבה להם תורה ומצוות. הקב``ה- שהוא טוב גמור, רוצה לתת לברואים שלו טובה גמורה ונצחית. איזו טובה? שהם יקבלו את הטובה מבלי להתבייש. שלא יהיו `אוכלי חינם`. בזכות ולא בחסד! בשביל זה הרבה להם תורה ומצוות, כדי שככל שיעשו יותר מצוות יקבלו עליהן יותר זכויות ועליהן יקבלו טובה בלי בושה. בשביל שהאדם יזכה ויעשה את המצוות בזכות ויקבל את הטובה הגמורה, איפשר לנו הקב``ה את הבחירה! נתן הקב``ה באדם שני יצרים: יצר טוב ויצר רע, ואת האפשרות לבחור בין טוב ורע. להתנהג בהתאם או בניגוד לרצונו והוראותיו (תורה= מלשון הוראה).
 

ינקידוד

New member
אתה עשית העתק הדבק

לא בטוח שקראת בעצמך את הדברים, אנא הסבר לי במילים שלך, למה העובדה שאתה קיים מוכיחה על תכלית?
 

sherif

New member
אין דבר בלא תכלית

אדם רואה שמשך חייו מגיע לגיל שבעים שמונים ועד אז הוא צובר ידע נסיון עושר כבוד ילדים נכדים נינים הכל כבר יש לו למה לקחת בן אדם כזה בגיל שמונים ולעשות ממנו חול? מה החוכמה בזה? זה כמו לבנות בנין מפואר בתכלית הפאר ואחרי שרוצים לפתוח כביכול ולחתוך במספרים את החוט, שמים דינמית ומורידים אותו. בשביל מה בנו אותו? אלא ודאי שלא נצפה מבעל חכמה שיעשה מעשה שטות כזה. לקחת את כל מה שהוא ברא ולהרוס אותו בסוף אין לזה תכלית. והבורא ית` ודאי שכל מעשיו בחכמה ודאי שבורא כל דבר לתכלית. אם אני האדם כל פעולה שלי כל מחשבה שלי בין אם היא רצונית ובין אם היא לא רצונית, היא לתכלית.לדוגמא באנולכאןע``מ להחליף דעות באנטרנת והולכים ע``מ לנוח אנחנו אוכלים ע``מ שיהיה לנו כח. כל פעולה לא משנה. תנוחת הרגל, היד, כל הדברים האלה לתכלית של נוחיות. לתכלית אבל אין דבר בלא תכלית. אם כולי וכולך מלא תכליות אז מה התכלית של כל התכליות "ודאי שיש תכלית לכל זה. אז GOVERNORאומר שמתים מתים,ביהדות זה לא ככה מתים מתים אלא אדם צריך להתבונן, לחשוב אבל היום ב``ה יש גם הוכחות. עוד דבר, אראה לכך חישוב קל של הרב אמנון יצחק שליט"א פשוט שבעצם בו אפשר להרוס כל עמדה של חילוני שסובר שאין חיים לאחר המות. זה לא הוכחה אבל זה בכ``א הגיון פשוט וקל שיוכיח מציאות אפשרית בסבירות הכי גבוהה. המשך.......
 

sherif

New member
החילונים הכופרים האטאיסטים,

אלא שאומרים שאין המשך הם טוענים שבעצם כשאדם מת הוא הופך להיות חול כמו אבן דומם. הוא לא מרגיש לא שומע לא חושב לא יודע לא זוכר כלום. בקיצור נאבד מן העולם הופך לאבדון הוא חידלון. לעומת זאת היהודי הדתי המאמין אומר שיש חיים לאחר המות ג``ע וגהינום. אם נביא בחשבון יש אפשרות אחת רק מן השתיים או שהחילוני צודק שיש אבדון ואין כלום אח``כ, או שהדתי צודק ויש המשך ואין אבדון. שניהם ביחד לא יכולים להיות צודקים, רק אחד מהם. אבל כל אחד מאמין מאה אחוז שהוא צודק. בשביל להגיע לאיזה שהוא מצב של אפשרויות אנחנו עושים דבר פשוט. שניהם צודקים אי אפשר, האמת היא רק מאה אחוז היא לא מאתיים אחוז לכן שניהם לא יכולים להיות צודקים אז כמה כל אחד יש לו סיכוי שהוא צודק? חמישים אחוז. עכשיו בוא נראה אם החילוני צודק ויש אבדון מתים אין כלום אח``כ. אז יש לו חמישים אחוז שהוא הולך לאבדון ואם הדתי צודק אז החילוני ג``כ הולך בחמישים אחוז לאבדון הוא הולך לגהינום שזה יותר גרוע מאבדון ז``א החילוני הולך מאה אחוז בליינד לאבדון. אם הוא צודק הוא באבדון ואם הוא לא צודק הוא באבדון. לעומת זאת הדתי יש לו סיכוי חמישים אחוז שהוא יהיה בג``ע. נו, מי החכם ומי הטיפש? אדם שנותנים לו חמישים אחוז סיכוי להגיע לחיי נצח במצב הטוב ביותר הולך ומשקיע באבדון? איך? אתן לך הגרלה אחת בלא מספרים בלא אפשרות רווח. והגרלה אחת עם סבירות של אחד למליון שאפשר להרויח יש משהו שיקח את ההגרלה שהיא בלי רווח בכלל? והנה החילוני לוקח מאה אחוז אבדון ומשקיע בזה. והוא עוד שמח כאילו עובד על משהו.
 

התולעת 1

New member
חזק וברוך לשריף...אצייר לכך ציור אח

אחר. אדם שוכב בביה``ח. בא הרופא ואומר לך עפ``י מצב הראש שלך עוד שבועיים נותרו לך לחיות. ואז הוא מתחיל לבכות כמובן ואומר לאיתכןאתה טעית בצילומים, זה לא אני תבדוק את השם את הכל הכל הוא מתחנן זה לא אני לא יכול להיות עוד שבועיים. אומר לו אתה יודע מה שבועיים וחצי אבל זה אתה אין מה לעשות. מאה אחוז אתה מת עוד שבוע שבועיים וחצי. פתאום נכנס דתי ואומר לו למה אתה בצער? אומר לו תשמע הפרופסור של המחלקה אמר לי שאני גומר בעוד שבועיים וחצי. אומר לו אל יאוש. אם תעשה תשובה ותקבל עליך עול תורה ומלכות יש עשרה אחוז סיכוי שאתה לא תמות ותחיה הוא יסכים או לא יסכים? הוא יקפוץ על המציאה. דתי? נטורא קרטא אם אתה רוצה גם. רק עשרה אחוז סיכוי והוא מוכן להיות להמשיך לחיות את חייו מי יודע כמה זמן אולי רק עוד שבוע אולי שנה אולי חמישים שנה ומי אמר שהחיים האלה יהיו יותר טובים מאלה שהיו לו קודם והוא מוכן. וכשמביאים לך אפשרות של חמישים אחוז סיכוי, לא עשר לחיי נצח בג``ע, איך אתה לא קופץ?
 

Governor

New member
`טבעי הוא שישאל האדם את עצמו,

מי אני?…` homo sapiens sapiens (טוב, לא כולם) `מה בעצם אני עושה כאן בכלל? לשם מה נבראתי? בשביל מי אני חי? לאכול כדי לעבוד ולעבוד כדי לאכול? לגדול, להתפטם ולהתבגר כדי להתפגר ולשמש מאכל דשן לתולעים?!` אנו נולדים, מתבגרים ונתמכים ע"י הורינו עד שנעמד ברשות עצמנו, מולידים צאצאים, אותם אנו מחנכים לעמוד ברשות עצמם ככל שניתן, ופועלים לקדום האנטרסים שלנו ושלהם ככל יכלתנו, ולבסוף מתים, ובין לבין, אנו עשויים לתרום משהו בולט למין האנושי, ולזכות הודות לכך בחיי-נצח, מן הבחינה ששמנו יזכר זמן רב אחר מותנו רפי השכל ורכי הלב שבינינו, אלה שאינם יכולים להשלים עם תמונת מציאות זו, המציאו לעצמם אלמוות אל-פיסי, מכיוון שאינם יכולים לטעון לקיום אלמוות פיסי. ואת האלמוות האל-פיסי מחלקת הזיה נוירופסיכואלקטרוכימית (ולהלן הנפא"כ) שהמציאו לעצמם, וכדי לרצות אותה הם גוזרים על עצמם פולחנים המשפילים ומבזים את צלם האדם ואת כבודו `זוהי התכלית?! זו המטרה?!` תכלית היא הכרעה הנגזרת לא מתצפית בעולם סביבנו, אלא מאמונותינו ומתפישת עולמנו, והיא _אישית_. התכלית של רימה 1 צומחת על רקע נכות נפשית קשה בולטת לעין `מהי תכלית הבריאה שבשבילה נברא האדם? האם נברא האדם בעולם הזה מסיבה כלשהי, או שהבריאה היא סתם שלא לצורך. מהי הסיבה בגללה נברא האדם?` היקום הפיסי נתהווה בהליכים טבעיים, ואם להנפא"כ (ע"ע) אין יד או רגל בהתהוות היקום הפיסי, מדוע לסבור כי היתה לו יד או רגל בהתהוות מגוון הצומח והחי? האדם לא נברא, אלא התפתח ממינים קדומים יותר. ______________________________________________________________ 0284392761
 

התולעת 1

New member
אף ולא אחד מחוקי הטבע הם המצאות.

אלה הם חוקים הנמצאים במציאות על ידי מי שהמציאם. במדעי הפיסיקה לדוגמא: חוק הגרביטציה, כוח המשיכה: מי עושה זאת? מי עשה שכדור הארץ יהיה `עגול` ויהיו בו אנשים `למעלה` מהלכים עם רגליהם על `הכדור` וראשיהם למעלה, ויהיו אנשים `בתחתית הכדור` שרגליהם למעלה וראשיהם למטה ולא נופלים. מי עשה שכדור הארץ, המכוסה שני- שלישים מים, והמים לא ישפכו ממנו. מי?! גם אם לא נבין את יסודות החקירה המדעיים המתארים את כוח המשיכה או כל `חוק מדעי` אחר, וגם אם לא היו קיימים מדענים חוקרים מאז ועד היום לתאר לנו חוק זה או אחר, הרי עדיין ברור לנו עובדתית, שכל תפוח שנזרוק באוויר יפול תמיד על הקרקע. החוק עובד גם אם נהיה בורים לגמרי בהבנתו. הוא פשוט ישנו. החוק הוא כורח במציאות- אמת קיימת! גם אם לא נבין את כל האמת שבעולמנו הרי שהיא עדיין קיימת אם נרצה או לא נרצה, תהה אשר תהה... לכל יישות, בין אם היא חומרית או רוחנית בעולמנו חוקיות היחודית לה. אומנם, לא תמיד אנו משכילים להבין את ``הוראות ההפעלה`` `המצורפות` לכל ``מוצר ומוצר``, החקוקות ע``י ``היצרן שהמציאן`` לתועלת, אבל יובן הוא, שכל ``מוצר`` שהשימוש בו אינו מתנהל לפי ``הוראות היצרן``, סופו שיהיה בו פגם וחידלון!
 

Governor

New member
`אף ולא אחד מחוקי הטבע הם המצאות.

אלה הם חוקים הנמצאים במציאות על ידי מי שהמציאם` טעות. היקום קים. חוקי הפיסיקה של היקום _אינם_ קימים. חוקי הפיסיקה הם _שלנו_! אנו (טוב, לא כולנו. החרדים - לא. הם אך מחטטים בכתבי המיתולוגיה היהודית ותילי הפרשנויות עליה ומחברים עליהם פרשנויות ובאורים נוספים) צופים, חוקרים, בודקים, מקשים, מנסים, וחותרים ככל יכלתנו להציע הסברים מקיפים לתופעות הטבע. אנו בונים טלסקופים בכל קטעי הספקטרום, לצפיה בחלל העמוק. אף מרימים טלסקופים אל מחוץ לאטמוספירה, כדי שלא תפריע. שולחים חלליות מחקר לתהות על קנקנן של הפלנטות השכנות, בונים מאיצי חלקיקים כדי לפענח סודות מבנה החמר. עושים כל שנתן להעלות על הדעת, תאורטית, בחשיבה, וגם מעשית אין בטחון שההסברים שלנו נכונים. הם ברב מכריע של המקרים - כן. הם עשויים להיות לעתים, חלקיים, או אפילו לעתים נדירות, שגויים. זו הסבה שתאוריות מדעיות אינן בנות הוכחה, אלא בנות הפרכה בלבד. אילו היו מקור חוקי הטבע `שמימי` - לא היו התאוריות המדעיות בנות הפרכה אתה רוצה לטעון שההזיה הנוירופסיכואלקטרוכימית (ולהלן הנפא"כ, AKA יהוה) מסתתרת מאחורי `חוקי טבע`? לא אכפת לי שתטען זאת. אותי לא מענין יהוה=טבע, ואולי צדקו הפאגאנים הקדמונים בעבדם את הטבע. אין ספק שיש בכך משהו אמיתי מאד `במדעי הפיסיקה לדוגמא: חוק הגרביטציה, כוח המשיכה: מי עושה זאת? מי עשה שכדור הארץ יהיה 'עגול' ויהיו בו אנשים 'למעלה' מהלכים עם רגליהם על 'הכדור' וראשיהם למעלה, ויהיו אנשים 'בתחתית הכדור' שרגליהם למעלה וראשיהם למטה ולא נופלים` לא. הכבידה היא ענין הכרוך בהתעקמות המרחב סביב מאסה. מה מעניק לחלקיקים את המאסה? אולי Higgs field ו- Higgs boson ואין דבר כזה `מעלה`, `מטה`, `תחתית` כשמדובר במרחב. אין אבחנה ביניהם. אפשר רק לומר אינטואיטיבית שהכוון `מטה` הוא כוון הכבידה במקום בו אתה מצוי. תחנת חלל עשויה לסוב על ציר סמטריה ארכית שלה, כדי לסמלץ (simulate) במדה כלשהי כבידה עבור האנשים והחפצים שבה, לבל ירחפו כך סתם בתוכה `מי עשה שכדור הארץ, המכוסה שני- שלישים מים, והמים לא ישפכו ממנו. מי?!` גם האטמוספירה לא `נשפכת` ממנו. ראה תשובתי לעיל בפסקאות קודמות `גם אם לא נבין את יסודות החקירה המדעיים המתארים את כוח המשיכה או כל 'חוק מדעי' אחר, וגם אם לא היו קיימים מדענים חוקרים מאז ועד היום לתאר לנו חוק זה או אחר, הרי עדיין ברור לנו עובדתית, שכל תפוח שנזרוק באוויר יפול תמיד על הקרקע. החוק עובד גם אם נהיה בורים לגמרי בהבנתו. הוא פשוט ישנו. החוק הוא כורח במציאות- אמת קיימת!` לא. עד ימי גלילאו סברו הכל שמשקלת בת 10 ק"ג נופלת פי 10 מהר יותר ממשקלת בת ק"ג אחד, אלא ששתיהן היו עדיין מהירות מכדי להבדיל ביניהן. גלילאו, איש המאה ה-16, עלה על מגדל פיסה (56 מטרים) ובצע נסוי מדוד שהוכיח ששתי המשקלות מגיעות יחד אל פני האדמה. ניוטון, איש המאה ה-17, מצא את הקשר העקרוני בין המאסות, המרחק ביניהן, וכח המשיכה. קבנדיש, איש המאה ה-18, מדד חשב ומצא את ערך הקבוע G. אינשטיין, איש המאה ה-19, הכליל את הגרויטציה בתאורית היחסות הכללית. אגב, מדוע ערכו של G הוא ...6.673 כפול 10 בחזקת מינוס 11 ניוטון מטר ברבוע ק"ג ברבוע? מדוע? מדוע אינו מספר שלם טבעי `יפה`. מדוע הנפא"כ (ע"ע) לא דאג לערך `עגול`? !Bullshit `אומנם, לא תמיד אנו משכילים להבין את "הוראות ההפעלה" 'המצורפות' לכל "מוצר ומוצר", החקוקות ע"י "היצרן שהמציאן" לתועלת, אבל יובן הוא, שכל "מוצר" שהשימוש בו אינו מתנהל לפי "הוראות היצרן", סופו שיהיה בו פגם וחידלון!` דברים יקרים. מן הראוי שתטמינם ותצפינם כדבעי בשקע מוצנע כלשהו בגופך... ______________________________________________________________ 25115158 25203065 1284392761E6
 

sherif

New member
נענה כברו ../images/Emo3.gif

כי אתה לא מבין מהיא הפרכה כלל וגם כשעונים לך אתה לא מבין ולא מתיחס וחוזר על אותו דבר וזה שתקרא לו רימה זה לא יעלה ולא יוריד כשם כאתה קורא לדוד דלעת או לכל אחד שלא מסכים לדעתך אתה לא שם לב שאתב לא שפוי? אתה וטען פרכתי בו בזמן שענו לך ברור ביותר לא הבנת עדיין את המצב בו אתה נמצא הקשר בין הגיון לבין הטענות שלך לא נמצא אז מה יש לכתוב שוב ושוב את הדברים שבמילא תטען בטעות האופיינית לך "הפרכתי" לא הפרכת
ומה שניסית כבר דוד ענה לך בצורה ברורה ביותר אם לא הבנת זו בעיה שלך ותמשיך לנבל את פיך ולקורא כל או דלעת זה ממש מוסיף כבוד שאחד לא שפוי כותב כך. אחד כמוך מעל שנות השלושים לחייו הגיע הזמן שתתחתן (עם המתאימה לך...) ואז אולי יהיה סיכוי שמוחך יתיישר. או שלא...
 

Governor

New member
`נענה כבר כי אתה לא מבין מהיא הפרכה

כלל וגם כשעונים לך אתה לא מבין ולא מתיחס וחוזר על אותו דבר` לא. רימה 1 לא מצליח להעביר שום מסר קוהרנטי. כל טענות איזאק/שופר - הופרכו `אתה וטען פרכתי בו בזמן שענו לך ברור ביותר לא הבנת עדיין את המצב בו אתה נמצא הקשר בין הגיון לבין הטענות שלך לא נמצא` לא. סתרתי הכל `אז מה יש לכתוב שוב ושוב את הדברים שבמילא תטען בטעות האופיינית לך "הפרכתי" לא הפרכת` לא קלטת דבר. עד כמה שהוכוח מתנהל ברמה נמוכה עקב רמתו של רימה 1, הוא עדיין מתנהל מעל ראשך `ומה שניסית כבר דוד ענה לך בצורה ברורה ביותר` לא. דוד הוא הפומית של דב שטיין, ואף דב שטיין לא מצליח, ומופרך על ימין ועל שמאל `אם לא הבנת זו בעיה שלך` הוצאת מלים מפי `ותמשיך לנבל את פיך ולקורא כל או דלעת זה ממש מוסיף כבוד שאחד לא שפוי כותב כך` חברל'ך, אני מבין את אבדן עשתונותיכם, וחרון אין-אונים שתוקפכם כשאני מוכיח לכם עד כמה אתם חיים לריק ולרוח, תוך שעבוד מרצון להזיה נוירופסיכואלקטרוכימית (ולהלן הנפא"כ, AKA יהוה) ואמוץ פולחן משפיל ומבזה את כבוד האדם. אין ספק. לו הייתי במקומכם, הייתי מגיב אפילו בתוקפנות קצונית יותר ______________________________________________________________ 0284392761
 

Levos

New member
הטיעון שלך לא ברור

האם אתה היית תמיד כמו שאתה עכשיו? לא היית ילד? לא נולדת? אם כן הרי ברור שלא נבראת אלא גדלת על ידי מזון שאכלת. ולפני שנולדת גדלת מעתודות המזון של אימך והופרית מתאים של הוריך. לכל אטום בגופך היה קיום הרבה לפני הגעתך לעולם, באוויר, במים, בבעלי חיים ובצמחים. אז הסבר לי היכן בדיוק התקיימה בריאתך?
 

K O BB R A

New member
לדתיים שבפורום..

אין שום טעם בויכוחים עם גוברנור כי זו פרנסתו, יוצא אם כן שהאיש לא יוכל לעולם לצאת לדיון על מנת להגיע למסקנה הראציונלית כי אצלו המסקנה היא הנושא ההתחלתי אז על מה יש לדון עימו כלל,שהרי שוטה הוא שאין קנינו קנין ואין ממכרו ממכר(חגיגה), (הסימבולי שבענין)שאין מה לקנות ממנו.ולא לנחש איני דתי וכדומ.
 

מתנדב

New member
ובגלל זה הוא היה מוכן לשקר בשמו?

ולהגיד לכולם שקוראים לו שמעון כהן?
 

Governor

New member
`ובגלל זה הוא היה מוכן לשקר בשמו?

ולהגיד לכולם שקוראים לו שמעון כהן?` וכי מה רצית, שאספק לו את פרטי? מה עם גלוי פרטיך? אתה יצור מסקרן ביותר. נתן יהיה לכתוב עליך תזה מענינת פשוט שליתי פרטים מאתר מסיון יהודי שנקרה על דרכי, ונתתי לו את הפרטים. דמיין לעצמך שנתתי לו את פרטי ה- speaker של הפרלמנט הבריטי, טלפון לשכתו, וה- e-mail שלו. מה ההבדל? מכיוון ש`הנהנה` הצהיר שהוא מתכוון להעביר הפרטים לאיזאק מ`שופר`, והלה נוהג לתבוע כל דבר שזז (בלא הצלחה ממשית, כיוון שפרקליטי המשיבים מצליחים תמיד להוכיח שלא נגרם כל נזק בעין, יען כי אין לאיזאק כבוד, או שם טוב), אזי הנחתי שאם אמנם `הנהנה` מתכוון לחשוף את פרטי vizini, שזה אאוטינג ממש, לא יוכל לעשות דבר עם פרטי מפעיל אתר המסיון היהודי, מכיוון שאוכלי נבלות אינם תוקפים את בני מינם, אלא רק מחליפים בינם לבין עצמם טיפים צ'יטים וטריקים... ______________________________________________________________ 0284392761
 
למעלה