מה משחקים השבוע ובחג?

קרנפול

New member
הם חיסלו לגמרי את ההתענינות שלי באססין קריד שעתיד לצאת

בזה שאחד המפתחים אמר שהוא לא רוצה שהעלילה תהיה סיפור שנגמר, אלא כמין משימות שתמיד יצוצו עוד חדשות...בקיצור לא בשבילי.
 
מסכים עם כל הכסף של יובי הם יכולים לעשות איזה סייברפאנק.

פעם בדור וזה לא יזיז להם את הביצה. אמנם המשחקים מתייקרים יותר ויותר לפיתוח אבל יובי היא אחת החברות שבאמת יכולות מדי פעם להוציא משחק כזה, בלי להסתכן יותר מדי.

אני חושב שיובי טובים מאוד בלהמציא דמויות אייקוניות לגמרי, ריימן, הדמויות הראשיות בAC החידושים של הנסיך הפרסי, ואפילו אפילו הדמות הראשית השנואה של WD1 כולן אייקוניות לגמרי.

הבעיה כמו שאמרת, יובי באמת תקועים כבר שנים בסוג של CONFOMRT ZONE שהם פשוט מסרבים לצאת ממנו, של עולם פתוח חסר מקוריות ונשמה.

אבל לצערנו? סוני ואפילו נינטנדו מחקות את המשחקים של יובי, הוריזון לא שונה מאף משחק יוביסופטי הוא פשוט יותר מושקע טכנית מהם.

יובי לדעתי כן היו רוצים לגוון במשחקים מקוריים אבל תמיד שהם עושים את זה, זה כמעט אף פעם לא מחזיר את ההשקעה.

ריימן לג'נדס מדהים פשוט מדהים ולא מכר כלום אפילו שהוא זמין על כל פלטפורמה אפשרית,beyond good and evil לא שבר גלים גם כן.
אמנם הפך לקאלט אבל זה חסר משמעות במבחן התוצאה.
המשחק של קינג קונג היה אדיר וגם כן לא הזיז לאף אחד.

גם הנסיך הפרסי לא מכר משהו חוץ מהראשון בטרילוגיה וגם כן מדובר במשחקים מאוד איכותים

אני חושב שלדעת הCEO של יובי, אנחנו (הגיימרים ) לא שוק אמין במיוחד כי אנחנו קונים משחקים בהנחה ואחר כך בוכים למה אין המשכים.

אז הם בצדק (לצערי) עברו למתכונת של פיתוחי משחקים חסרי נשמה שפונים לקהל הרבה יותר רחב ממה שהקהל שלנו יכול לספק.

ורוב המשחקים שהם נטו לגיימרים עברו לרמת תקציב של אינדי אצלם.
אני עדיין מסכים שהם יכולים להסתכן שוב בפיתוח משחק AAA תפקידים מושקע לגיימרים.

במיוחד שהם רואים את התגובות למשחק כמו זלדה האחרון והוריזון שבו נאמר את האמת הם משחקי יוביסופט מושקעים לגמרי.

(ועשו לי טובה עם האנטרקטיביות של זלדה, זה עדיין משחק יוביסופט בהרגשה, הוא פשוט עושה דברים מקוריים עם הנוסחא שיובי המציאו)
 
מפיה 3 בחינם בסטור

אני מאוכזב אין משהו שמעניין אותי

GOW4 אכזבה לא קשור בכלל למקור

TEKKEN 7 אין את השוטר, אם הייתי יודע לא הייתי קונה טקן בכלל, הוא הלוחם הכי אהוב עליי

TEW2 אכזבה ענקית, הראשון היה מצוין, ככה זה שמתחילים לשלב כל מיני אלמנטים ממשחקים אחרים שלא קשורים ומאבדים את המקוריות של היצירה

מחכה רק ל RE2 REMASTERD זה בטוח לא יאכזב אותי, אבל שהמחיר יהיה גג מאה שח זה לא משהו חדש עם עלילה חדשה, כמו שהיה עם RE REMAKE
 
בדרך כלל אני מסכים איתך אבל GOW4 הרבה יותר טוב מהטרילוגיה

המקורית לפי דעתי. הם לקחו את אחד מסדרות האק אנד סלאש, הכי נדושות, והפכו אותה לאחד ממשחקי האקשן הרפתקה הטובים של הדור
יש בו דברים מעצבנים, הילד מעצבן והמשחק לפי דעתי עמוס יותר מדי באלמטים של משחק תפקידים, המשחק היה יכול להיות משהו מדהים לדעתי אם לא היו לו עומס של אלמנטים של RPG.


אבל זו המחלה של הדור בעיני וזה הרס גם את הוריזון וAC שמים לך מכניקות של משחק תפקידים במשחקים שזה רק מזיק להם.

מי זה השוטר? לי כאילו? הוא יגיע לטקן 7 בהמשך.
מאכזב לשמוע מה שיש לך להגיד על TEW2 הוא אחד מהמשחקים בדור הזה שאני לא הולך להרשות לעצמי לפספס.
לפחות למאפיה 3 יש אחלה סיפור.
 
נכון קלעת בול ואני שונא משחקי RPG

TEW2 לא כמו הראשון בכלל וכמה חיכיתי לשני ובסוף ביאס אותי
 
למקרה שאני היחיד שמשחק DQ11 כאן- הרמה הקשה ממש לא ללב חלש

זה בטופ המשחקים הכי קשים שאי פעם שיחקתי. אויבים מרפאים את עצמם בלי הגבלה מתחילים את התור שלהם לפניך המון פעמים ותוקפים פעמיים ברצף.
אם אתה מרדים אותם בשביל לתקוף אותם שהם ישנים וחסרי ישע... הם מתעוררים אחרי תור אחד...

ועוד ועוד דברים שאחסוך, אל תטעו אנשים, אני ממליץ בחום על הרמה הזו,פשוט להתכונן בהתאם. כבר לא עושים משחקים קשים כאלה היום.
 

haim9798

New member
בהנחה שאני אגיע למשחק הזה מתישהוא

כי בינתיים עוד יש לי את GOW שרק התחלתי , Travel octopath , P5 ואת ההרחבות של Xenoblade 2 , ואולי אפילו FF15 אם אני אגיע אליו בחיים הנוכחים.
מה הרמה שהיית מציע עבור שחקני jRPG שנהנים מאתגר מתון , ולא קושי מטורף , אבל מצד שני שלא יהיה קל מדי , כי אז זה גם לא שווה הרבה?
יש בכלל רמה כזאת ?
&nbsp
 
אני ממליץ לכולם את הרמה הקשה כי תמיד אפשר לכבות אותה.

. שמעתי מאנשים שעקפו אותי שבאיזשהו שלב זה נהיה להם מוגזם, אני עדיין חושב שזו האפשרות ההכי טובה כי ברמת הנורמל האויבים עושים משהו כמו 1-2 נקודות נזק, שזה זלזול באינטלגנציה שלנו.

מוזר שהם לא יצרו באמת איזושהי נקודת אמצע בין שתי הרמות האלו.

אני אישית מרגיש שהרמה הזו מכריחה אותנו לשחק את המשחק כמו שאמורים לשחק אותו, כלומר, מה הכי כדאי לקנות כרגע שריון איכותי או נשק איכותי ולמי,

מעבר לזה בגלל שהבוסים והאויבים הורגים אותך די מהר, אתה חייב כל הזמן להתמודד עם השאלה "איזה אויב הכי בעייתי כאן בקבוצה ואיך אני מחסל אותו כמה שיותר מהר/מנטרל אותו בדרך כלשהי"

היו לי רגעים שתיסכלו אותי אבל אני עדיין חושב שזה עדיף על משחק שמרוב שהוא קל אפשר לראות אותו ביוטיוב וזהו במקרה הכי גרוע תמיד מישהו יכול לעשות גריינד עד שהוא מרגיש שזה just rigiht for him.
 

מישהו 2

New member
ספיידרמן

אני חושב שכל אחד יבין שהמשחק הזה טוב מהרגע הראשון שהוא יניח עליו את היד והמשחק יתחיל, רק בגלל שאת 15 הדקות הראשונות של המשחק *לפחות* הוא הולך לבלות אך ורק בלקפוץ עם קורים בין ביניינים בלי לעשות שום דבר אחר. *מרצון*

הם עשו פשוט עבודה אדירה על העניין הזה, אתם תחטפו התקף לב קטן על כל קפיצה, מכירים את התחושה הזאת שאתם על רכבת הרים , והיא עולה למעלה גבוה גבוה גבוה עד שהיא נופלת במהירות?
זה בדיוק מה שהמשחק הזה גורם לכם להרגיש נונסטופ, לא לבעלי פחד גבהים.
חוץ מזה גם הקומבט מעולה ולאט לאט תופס עומק.
זהו יום עצוב לכל גיימר חסר PS4 באשר הוא. הגרפיקה מעולה, מנהטן מהממת ביופיה, החלונות של הבניינים משקפים את הנוף. אם רק המשחק הזה היה יוצא למחשב היינו מקבלים את המשחק הכי מפחיד אי פעם.


אני לא חושב שאני מגזים כשאני אומר שהם הכניסו את כל מנהטן ברזולוציה של 1:1 לתוך המשחק. לוקח דקות שלמות להגיע מנקודה לנקודה אפילו במהירות המטורפת שבה ספיידרמן נע.
לפני כמה זמן ירד קצת גשם בחוץ, זה לא היה גשם באמת. אלה היו הדמעות של הפאנבויים של אקסבוקס.
חובה קנייה
 

קרנפול

New member
ואו, מקנא..

אני באמת בתכנוני קנייה של ps4 , הבעיה שאני צריך גם לקנות טלויזיה- אז ההוצאה היא לא קטנה, זה כנראה יחכה לאחרי החגים...
 
זה די עלוב שספיידרמן יושב על ממוצע יותר נמוך משל הוריזון.

כאילו אני אומר את זה לרעת המבקרים וחוש האבחנה שלהם, לא מעט מבקרים אומרים שהמשחק הזה מקביל לאיכות הסרטים החדשים של מארוול ועושה את חווית הספיידרמן טובה מהסרטים בגלל האינטרקטיביות.

אז המשחק נשען על באטמן, וכן מערכת הקרב של באטמן איבדה הרבה מהקסם שלה
אחרי שהתרגלנו שהמערכת קרב הזו נראת נהדר, אבל ממצה את עצמה אחרי איזה 4 משחקים בסגנון שלה.

וכן המפתחים הלכו בספיידרמן על בטוח, אבל כגיימר אני מעדיף משחקים מלוטשים על משחקים חדשנים. משחקים חדשנים הם לרוב מאוד לא מלוטשים זה לא הולך ביחד.

נראה משחק מהנה לאללה, כן זה עולם פתוח וכן המשימות חוזרות על עצמן בדוק, ורוב התוכן הצדדי חסר סיפור.

אבל בואו נגיד את האמת, גם בקומיקס וגם בכל מדיה אחרת פיטר לא תמיד מפתח מערכת יחסים עמוקה עם האנשים שהוא מציל

אני לא הולך לחרוש על התוכן הצדדי כי הוא באמת נראה מאוד חוזר על עצמו, אבל אני הולך לעשות מספיק ממנו עד שאמצה את חווית הספיידרמן שהוא מציע.
 

מישהו 2

New member
כמו שאמרת "ליטוש" זה שם המשחק

אתה צודק, התוכן הצדדי שלו לא עמוק במיוחד, בדיוק כמו מה שהיית מדמיין.
אבל עשו את הדברים הבסיסיים כל כך מהנים וכיפים שפשוט לא יהיה אכפת לך לעשות את אותו הדבר במשך שעות.
&nbsp
זאת המערכת קרב של באטמן - אבל הרבה יותר כיפית וניתנת לשליטה.
הסיבה לכך היא - שהיא יותר מבוססת פיזיקה ואני אסביר - בבאטמן כשהיית נקלע לקרב , כל זירת הקרב מתוכנתת מראש , יש את האביזרים מסביב (כלי נשק, מנורות שנופלות, ארונות חשמל) וברגע שהיה מופיע על המסך הכפתור הנכון ליד הארון חשמל היה "מנוגן" סרטון של באטמן מעיף אויב לארון חשמל , והוא היה מתחשמל.
&nbsp
בספיידרמן הם עשו את הבלתי ייאמן - התחושה היא שהכול מחושב בזמן חי.
יש לך שליטה מלאה (וגאונית) לאיפה לקפוץ , על מי להעיף, על מי לירות "האביזרים" נעים בחופשיות בתוך הקרב.
היה לי פעם שנלחמתי על בניין, העפתי את אחד האויבים דרך קופסאות מהבניין , יש ממש פיזיקה של האויב נופל מהבניין יחד עם ערימת הקופסאות איתו, תוך כדי שהוא נופל *עם* הקופסאות מהבניין אני תופס עם הקורים של ספיידרמן את אחת הקופסאות בזמן הנפילה שלה מהבניין - מרים אותה וזורק אותה על אויב אחר שעדיין עומד על הבניין.
הייתי יכול גם לבחור לתפוס את האויב שנפל ואותו להחזיר לבניין (או להעיף אותו על מישהו אחר) וזה כנראה היה הרבה יותר הרואי מצידי אם כי גם כך מבחינת המשחק אי אפשר להרוג אויבים - אם הם נופלים מבניין אז באיזשהו שלב הם נדבקים אליו בדרך קוסמית כזאת או אחרת חח.
אז למרות שהבסיס של השליטה בקרב זהה, אף קרב שאתה נלחם לא זהה לחלוטין לקרב אחר, תמיד קורים דברים בלתי צפויים.
דוגמה נוספת זה שניתן להעיף חביות על אויבים. באחד מהמקרים קרה לי תוך כדי קרב שהצמדתי את אחד האויבים לחבית עם הקורים של ספיידרמן. ואז תפסתי את החבית כאשר האויב עדיין קשור אליה והעפתי אותה על אויבים אחרים.
זה השוני במערכת קרב של ספיידרמן שמתעלה על זו של באטמן, זה לא מרגיש "תפאורתי".
&nbsp
מצד שני אני חייב להזכיר שאני הבן אדם שעשה פלטינום ב- infamous, אולי יש לי חולשה לסוג המשחקים האלה כאשר עושים את הכוחות על מספיק כיפים
אבל אני בטוח שכולם יהנו ממנו גם במחיר של לא לעשות את כל המשימות הצדדיות - אתם לא חייבים , תעשו רק את אלה שבאים לכם על הדרך למשימה העלילתית ואתם תהיו מרוצים , העלילה הראשית שומרת על גיוון , מעניינת , קרבות בוסים ואקשן טוב.
 

amithas190

New member
הבטא של בטלפילד 5 פתוחה

לעוד יומיים אם זה מעניין מישהו.
בינתיים לא מרגיש שונה מהמשחק הקודם שלהם.
 
חחח אני מודה שבגלל החיבה שלך לאיינפימוס קצת חשדתי

אם אני יכול לסמוך על הרשמים שלך כאינדיקציה למה שארגיש כלפי המשחק, אבל גם הרשמים לך וגם הסרטונים שראיתי נותנים תחושה של מערכת קרב באטמנית הרבה פחות אוטומטית מבאטמן בגלל המון אינטרקציה סביבתית שאפשר לעשות.
ומשחק שהרבה פחות משחק את עצמו.
בבאטמן תמיד היתה הרגשה שיש למערכת קרב פוטנציאל לא ממוצה בגלל כמה שהמשחק משחק את עצמו בשבילך ומזהיר אותך על כל דבר.

נראה גם שהמשחק שם את באטמן בכיס הקטן בקטע של כמות גאדג'טים שזה מעולה כי זה חלק מהמהות של ספיידרמן.
 
Project juge משחק מקורי של יוצר יאקוזה בלעדי לPS4

המשחק נראה פגז בעיני. בזמנו איוול אמר שנראה לו שיש להם שם בסגה מפעל יאקוזה לפי המהירות שהם מפתחים משחקים, וזה באמת נראה ככה.

במבט שטחי קל להתייחס למשחק הזה כ"יאקוזה עם דמות חדשה"
אבל המשחק הזה שונה מאוד מיאקוזה למרות שנראה שהוא יורש הרבה ממנו.

משחקים בלש פרטי, שמסתנן למבנים ואוסף ראיות לפתירת תעלומות/מצלם ראיות. יש כמובן גם קרבות כדי שזה לא ישעמם כמו משחק של דיוויד קייג

אבל כל הגדג'טים גומרים לזה להרגיש הרבה יותר מודרני ומגוון מיאקוזה.
אני מצרף את טריילר הסיפור שמגיע עם כתוביות אנגלית.

המשחק מגיע למערב בשנה הבאה.

 
למעלה