כמו שאמרת "ליטוש" זה שם המשחק
אתה צודק, התוכן הצדדי שלו לא עמוק במיוחד, בדיוק כמו מה שהיית מדמיין.
אבל עשו את הדברים הבסיסיים כל כך מהנים וכיפים שפשוט לא יהיה אכפת לך לעשות את אותו הדבר במשך שעות.
 
זאת המערכת קרב של באטמן - אבל הרבה יותר כיפית וניתנת לשליטה.
הסיבה לכך היא - שהיא יותר מבוססת פיזיקה ואני אסביר - בבאטמן כשהיית נקלע לקרב , כל זירת הקרב מתוכנתת מראש , יש את האביזרים מסביב (כלי נשק, מנורות שנופלות, ארונות חשמל) וברגע שהיה מופיע על המסך הכפתור הנכון ליד הארון חשמל היה "מנוגן" סרטון של באטמן מעיף אויב לארון חשמל , והוא היה מתחשמל.
 
בספיידרמן הם עשו את הבלתי ייאמן - התחושה היא שהכול מחושב בזמן חי.
יש לך שליטה מלאה (וגאונית) לאיפה לקפוץ , על מי להעיף, על מי לירות "האביזרים" נעים בחופשיות בתוך הקרב.
היה לי פעם שנלחמתי על בניין, העפתי את אחד האויבים דרך קופסאות מהבניין , יש ממש פיזיקה של האויב נופל מהבניין יחד עם ערימת הקופסאות איתו, תוך כדי שהוא נופל *עם* הקופסאות מהבניין אני תופס עם הקורים של ספיידרמן את אחת הקופסאות בזמן הנפילה שלה מהבניין - מרים אותה וזורק אותה על אויב אחר שעדיין עומד על הבניין.
הייתי יכול גם לבחור לתפוס את האויב שנפל ואותו להחזיר לבניין (או להעיף אותו על מישהו אחר) וזה כנראה היה הרבה יותר הרואי מצידי אם כי גם כך מבחינת המשחק אי אפשר להרוג אויבים - אם הם נופלים מבניין אז באיזשהו שלב הם נדבקים אליו בדרך קוסמית כזאת או אחרת חח.
אז למרות שהבסיס של השליטה בקרב זהה, אף קרב שאתה נלחם לא זהה לחלוטין לקרב אחר, תמיד קורים דברים בלתי צפויים.
דוגמה נוספת זה שניתן להעיף חביות על אויבים. באחד מהמקרים קרה לי תוך כדי קרב שהצמדתי את אחד האויבים לחבית עם הקורים של ספיידרמן. ואז תפסתי את החבית כאשר האויב עדיין קשור אליה והעפתי אותה על אויבים אחרים.
זה השוני במערכת קרב של ספיידרמן שמתעלה על זו של באטמן, זה לא מרגיש "תפאורתי".
 
מצד שני אני חייב להזכיר שאני הבן אדם שעשה פלטינום ב- infamous, אולי יש לי חולשה לסוג המשחקים האלה כאשר עושים את הכוחות על מספיק כיפים
אבל אני בטוח שכולם יהנו ממנו גם במחיר של לא לעשות את כל המשימות הצדדיות - אתם לא חייבים , תעשו רק את אלה שבאים לכם על הדרך למשימה העלילתית ואתם תהיו מרוצים , העלילה הראשית שומרת על גיוון , מעניינת , קרבות בוסים ואקשן טוב.