מה שיחקתם השבוע?

מישהו 2

New member
חחח זה נכון

זה היה אחרי פעם אחת ששיחקנו שהוא ממש קרע אותי , הוא נהיה טוב עם ברולי וברולי אתה יודע יש לו כזה הגנה על המכות (אפשר להרביץ לו והוא סופג את ה- damage אבל ממשיך להרביץ לך תוך כדי במקום).
אחרי ששיחקתי קצת למדתי להגיב
 
חחחח מאיר זה הילד המעצבן שתמיד

מוצא את הדבר הכי Broken ולא משחרר ממנו.אבל כמו שאתה יודע יוצא לי עשן מהאוזנים עם המשחק הזה אני יותר מדי זקן לקצב הזה אני משאיר את זה לכם ילדודס חחח.
 

amithas190

New member
אם אתה אוהב אסטרטגיה תנסה את

Sudden strike 4 ps4
משחק מעולה וריאליסטי מאוד
 

PlayGirl3

New member
!Dragon Quest 11, Pokemon: Let's Go Pikachu

המשכתי קצת בפוסט-סטורי של דרגון קווסט. זה מתחיל מעניין אבל מהר מאוד הופך להיות more of the same. לפחות מספק יותר אתגר.

לטס גו פשוט משחק כיפי! חרשתי כל הסופ"ש בעיקר כדי לפתוח את האופציה להחלפות עם פוקימון גו ועכשיו אני אשחק יותר ברגוע.
אפילו שזה לא משחק ראשי בסדרה הוא משפר ומשדרג כל כך הרבה. קראתי חלק מהתלונות שלכם בשרשור קודם והן פשוט מוטעות. כמה דברים שאהבתי במשחק:
- הוא פשוט נראה מעולה. הסגנון המצוייר תלת מימד כל כך אסטתי ונעים לעין ועדיין שומר לחלוטין על הסגנון של משחקי פוקימון. איכשהו יש המון פירוט במיוחד בתוך חנויות עם כל הטקסטורות של המוצרים על המדף, שמשות של מקררים וכו'. הדבר היחיד שקצת מפריע לי זה שהפוקימונים נראים קצת oversaturated אבל זה כמובן לא נורא.
- מוזיקה מעולה. אפשר להקשיב למנגינות של המשחק בלי סוף בלי שימאס כמו שקורה בהרבה משחקים אחרים שמעבירים בהם שעות על גבי שעות.
- הפוקימונים שמופיעים על המסך זה אולי השיפור הכי נדרש למותג הזה. כל פוקימון בגודל המתאים לו יחסית לאחרים ככה שקטרפי מתחבא בדשא ורואים רק את המחושים שלו בולטים החוצה ואוניקס כל כך גדול שהראש שלו לא נכנס במסך. בנוסף אפשר למצוא ככה פוקימונים נדירים (או שייני) בלי לעבור 50 זובאטים בדרך.
- יש המון(!) קרבות. לדעתי הוסיפו הרבה מאמנים למשחק המקורי. לעבור בין עיר לעיר יכול לקחת מעל שעה אם נלחמים בכולם בדרך. לא חסר בכלל קרבות נגד פוקימונים פראיים. זה סתם היה מפריע ולא נחוץ כי הם כולם אותו דבר ואין להם מתקפות תחרותיות כמו לפוקימונים של מאמנים. שלא לדבר על הזמן שזה היה מבזבז.
- אם תופסים את אותו פוקימון שוב ושוב זה יוצר קומבו שאחרי מספר מסויים גורם לפוקימונים נדירים יותר להופיע סביב והפוקימונים מאותו סוג יופיעו עם נתונים טובים יותר.
- הזריקה של הפוכדור עם הג'וי קון זה נחמד מאוד. לפעמים לא הכי מדוייק אם הפוקימון זז לצדדים, צריך ללמוד באיזו זווית לזרוק כדי להגיע לפינות האלה.
- החיבור עם פוקימון גו היה מאוד קל. העברתי כמה פוקימונים שאין בגרסה של הפיקאצ'ו (מיאו, בלספראוט, וולפיקס). לא אעביר כרגע דברים שהם overpowered עד שאסיים את המשחק. בתמורה מקבלים בפוקימון גו פוקימון מיתי חדש.
- נראה שהרבה יותר קל לבנות קבוצה תחרותית עם הקומבואים ועם NPC חדש שעוזר למצוא פוקימונים עם ה-nature שאתה בוחר. אני מאוד שמחה שהורידו פונקציות מעייפות וארכאיות כמו ה-breeding שסתם בזבז שבועות בלהזיז את השחקן מצד לצד ולהתפלל לשילוב נכון בשביל אותה תוצאה.
- נוסטלגיה מתוקה.

אני עכשיו אחרי סברינה ולפני קוגה. ממש מחכה לסיים את הסיפור ולהתחיל לעבוד על לבנות קבוצה רצינית לקרבות אונליין.
 
אז עדיין יש גריינד לפי מה שאת אומרת.

רק שעכשיו אנחנו צריכים לתפוס את זובאט 50 פעם במקום להילחם בו 50 פעם.בשביל למצוא פוקימונים נדירים.

אבל האמת אורלי שאת היחידה שאומרת בנתיים שיש מספיק מאמנים, זה לא מה שאחרים אומרים.

אחד הדברים שאני הכי זוכר מיער וורידיאן בפוקימון יילו זה שתקף אותי פיג'יוטו במקום הקטרפיצ והגלמים והמטאפודים ולקרוא לברוק את הצורה בלי גריינד עם הפיג'יוטו הזה הרגיש ממש מיוחד, אז ממש מקווה שהם לא מכריחים אותי להביא מולו פוקמוני מים.זו אחת הסיבות שמוריד לי מהמשחק.

מה שכן אהבתי, זה שנראה שאפשר למצוא את פיקאצו ו3 הפוקימונים ההתחלתיים.אם את זוכרת הפיקאצו ההתחלתי של היילו הוא ממש OP
אז שווה להחליף אות בפיקאצו רגיל אם את נגד דברים ממש שוברי משחק :)
(או סתם רוצה לפתח אותו)

ממה ששמעתי הפוסט גיים ממש מושקע ומאתגר אז מחכה שתגיעי לשם ונשמע אם זה באמת נכון עוד לפני האונליין.

ממה שאני הבנתי שוקלים בנינטנדו להרחיב את המשחק גם לאזורים הנוספים JOTO והאחרים ובעצם שזה יהיה משחק כזה שכל הזמן מקבל הרחבות במקביל למשחקים הראשיים, אם הם יעשו את זה נכון זה יהיה ממש מגניב.

מחכה לרשמים על הפוסט גיים של פוקימון.

חחח ובנוגע למוזיקה, אני הבנתי שאת רומזת על DQ11 חחחח.אבל פה באמת אני לא כל כך יכול להתווכח איתך.

ראשית לקבל מוזיקת מגאסון אחרי השלמות התזמורתית שקיבלנו בDQ8 זה פשע נגד האנושות, דבר שני המנגינה של המערכת קרב בDQ11 ממש מעפנה לא רק שהיא בושה לעומת אחרות בסדרה/JRPG אחרים.

היא ממש צורמת לאוזן ובבוסים הוסיפו לה סהכ איזו חצוצרה עלובה החולשה היחידה לדעתי במשחק מושלם כזה (טוב, זה וורוניקה)
 

PlayGirl3

New member
מספיק 10

וכמובן לא חייב זובאט, אפשר עם כל פוקימון שאתה רוצה. אני לדוגמה עשיתי על גראוליט כי חיפשתי אחד טוב ואז התחילו להופיע צ'נסי.

לא יודעת מי אמר שאין מספיק מאמנים אבל הוא כנראה שיחק שעתיים-שלוש וזהו. בקטעים מסויימים יש יותר מדי.

אפשר למצוא את הסטרטרים אבל הם די נדירים. יצא לי לראות סקווירטל אחד וזהו, אבל אם עושים קומבו הם בטח מופיעים יותר באיזורים מסויימים.

הקטע שצריך פוקימון מים/עשב זה רק במכון הראשון. יש את הבחור הזה שעומד בכניסה ונותן טיפים לגבי קרבות מכון, בכל המשחקים. פה פשוט בכל מכון יש לו דרישה אחרת כמו "תראי לי פוקימון מעל רמה X". לא חייבים להשתמש בפוקימונים האלה בקרב.

אני לא מאמינה שיוסיפו את ג'וטו בתור הרחבה. זה בטוח יבוא בתור משחק המשך.
 
בתכלס ממה שאני זוכר

אפילו בעיר של מיסטי היתה שדרה כזו מלאה במאמנים שתמיד הייתי עולה איתם איזה 6-8 רמות במשחק המקורי מרוב שהיו הרבה אז אולי את צודקת.

בעיקרון המשחק הזה עושה הרבה דברים טובים, המיני גיים עם הפוכדור זה משהו שאני רוצה לראות עובר למשחקים הראשיים, כמוך גם אני שמח שבמשחק הזה הורידו הרבה שטויות שקשורות לאימון ככה שאפשר יותר להתעסק בקרבות עצצמם ובאסטרטגיה מאשר בהכנות מתישות לקבוצה.
 
סלחו לי שאני מתערב באמצע ודוחף את האף כהרגלי.

אבל יקיר אם אתה רוצה אתגר בפוקימון אני הכתובת שלך חכה שנה הבאה אני מביא את הסוויץ.
 

PlayGirl3

New member
תזכיר לי באיזה משחק פוקימון הקרבות היו מאתגרים

לא ברור לי הקטע הזה שכולם מזועזעים ש"המשחק לא מאתגר". כאילו זה משהו חדש.
אתגר בפוקימון זה רק ב-PVP.
 
האמת שבפוקימון שחור ולבן הם עשו הארד מוד.

הוא לא היה מאתגר במיוחד אבל הם כן יכלו לשפר את זה, בגדול אני מסכים איתך כי בתכלס שנכנסים לPVP מגלים שפוקימון (ביחד עם DQ3 המקורי ) הוא JRPG הכי מאתגר שקיים, במיוחד בקרבות דאבל, הקרבות 1 על 1 יחסית פשוטים.

אנשים גם התלוננו שקשה למצוא שחקנים וזה התגלה כבולשיט מהסרטים, מסתבר שהמשחק משתמש בקודים למציאת שחקנים והקוד למצוא שחקנים זה פיקאצו פיקאצו פיקאצו וזה מוצא ערמה של שחקנים 24/7
 
יש יפנים שהמציאו גרסה מאתגרת לשחק פוקימון.

האתגר אומר שברגע שפוקימון שלך מתעלף אתה צריך לזרוק אותו לPC ולא להשתמש בו לעולם זה באמת הופך את המשחק למאתגר יותר, אני מקווה שיום אחד נינטנדו ישימו את המצב הזה בילט אין בקמפיין כי זה ממש מפורסם והמון אנשים משחקים ככה.
 
למעלה