פעילות כללית לימי הבריאה
הפעילות מיועדת לבני 5-6 אבל כמובן שאפשר להתאים לצעירים יותר ולבוגרים יותר
 
מדרש תמונה: מראה לילדים תמונה שיש בה אנשים, בעלי חיים, עצים, ים, שמים ומבקשת מהילדים שיספרו מה הם רואים בתמונה.
מספרת להם את סיפור בריאת העולם מתוך ספר של סיפורי התנך לילדים באנגלית.
פעילויות בעקבות ימי הבריאה:
 
ביום הראשון- אלוהים הבדיל בין האור לחושך- פעילות עם פנסים. בהתחלה נותנים לילדים לחוש את הפנסים ולשחק איתם חופשי ואז מבקשים להזיז את הפנסים הדולקים לפי הוראות- לצייר עם האור בפנס ציורים שונים, להרים ולהוריד.
אפשר לפתח עם גדולים שיחה סביב הנושא של אור וחושך ולבדוק ביחד איתם מה עוד יכול להאיר חדר למשל חוץ מפנס- מנורה, נר וכו'.
 
ביום השני- אלוהים מפריד בין הרקיע ליבשה- פה ממשיכים עם הפנסים ועובדים על למעלה- למטה ומבלבלים אותם- אומרים משהו אחד אבל עושים משהו אחר
 
ביום השלישי- אלוהים בורא את הצמחייה- משחק "אי התאמה" שבו שמים תמונות מנוילנות של צמחים, עצים ופרחים ולצד זה גם תמונות שלא קשורות והילדים צריכים לזהות מה לא מתאים.
 
ביום הרביעי- אלוהים ברא את השמש, ירח וכוכבים- אני שיחקתי איתם משחק שכל פעם אמרתי שמש/ירח/כוכבים לפי קצבים שונים והילדים היו צריכים לעשות תנועות בהתאם. לדוגמא: שמש= ידיים פרושות מעל הראש, ירח- ידיים צמודות אחת לשנייה, כוכבים- לפתוח ולסגור את כפות הידיים מהר.
 
ביום החמישי- אלוהים בורא את חיות הים והעופות- אפשר לשחק משחק הזיכרון של בעלי חיים, או להכין משחק דומינו בנושא בעלי חיים.
 
ביום השישי- אלוהים בורא את חיות היבשה ואת האדם- לשלב את משחק הזיכרון של היום החמישי, להכין כרטיסיות עם תמונות של בעלי חיים ולהפוך את זה לחידות. לדוגמא אם יש בתמונה כלב- הילד צריך להציג למבוגר את בעל החיים והמבוגר צריך לנחש, ולהיפך.
 
ביום השביעי- אלוהים שבת מכל מלאכה ונח- אפשר לשחק משחק שנקרא "דוב דובון, האם אתה ישן?"- המשחק מיועד לכמה ילדים. במשחק משכיבים ילד (מבלי ששאר הילדים רואים מיהו הילד) על שמיכה ומכסים אותו בשמיכה נוספת. הילד עושה את עצמו ישן ואז קוראים לו "דוב דובון האם אתה ישן?", והוא לא עונה בפעם הראשונה, מנסים שוב ואז מנסים להעיר אותו בכל מיני דרכים (להפעיל את היצירתיות של הילדים): מחיאות כפיים, לשיר לו שיר, לבקש שיראה לנו רגל, יד וכו'.הילדים צריכים בסופו של דבר לזהות מי הילד שמסתתר מתחת לשמיכה.