מסכים, זה המסלול הטוב ביותר ורכבת ההגנה
היא נקודת קישור מעולה לבאים מבת ים וחולון, גם ברכבת וגם באוטובוס (אוטובוס יותר רלוונטי לחולון).
לטעמי אם כל הקווים היו נוסעים עד צומת הולץ ומשם כל אחד לדרכו (כביש 1 או כביש 20), זה היה מושלם.
אף פעם לא הבנתי מדוע קווים מסויימים נקבעו לנסיעה בבגין ואחרים בהמסגר. לא חשתי הבדלי נסיעה משמעותיים בין המסגר לבגין למרות גשר מעריב.
מסכים, זה המסלול הטוב ביותר ורכבת ההגנהקו נהדר וגם המסלול בת"א נורמלי.
זאת בניגוד למסלול של 378 שנוסע דרך כביש 1 רק בגלל התחנה בגשר לה גווארדיה וגם עושה סיבוב דרך גשר מעריב שלא ברור מהי מהותו. גם אותו צריך לשנות שייסע דרך איילון והמסגר.
היא נקודת קישור מעולה לבאים מבת ים וחולון, גם ברכבת וגם באוטובוס (אוטובוס יותר רלוונטי לחולון).
לטעמי אם כל הקווים היו נוסעים עד צומת הולץ ומשם כל אחד לדרכו (כביש 1 או כביש 20), זה היה מושלם.
אף פעם לא הבנתי מדוע קווים מסויימים נקבעו לנסיעה בבגין ואחרים בהמסגר. לא חשתי הבדלי נסיעה משמעותיים בין המסגר לבגין למרות גשר מעריב.