אני רואה שהולך להיות ויכוח ארוך על נושא שהוא
באמת קשה, כי הטיעונים שלך (לא לשלם מעבר למה שסוכם) בסך הכל צודקים, ברם, חדרניות - העבודה שלהן היא לא שירות. העבודה שלהן זאת עבודת ניקיון נטו.
מוסכניק - מתקן מכוניות. זאת העבודה שלו.
משק בית זה כמו חדרניות. רק פחות קשה.
שיפוצניקים מתקנים מבנים זאת העבודה שלהם.
כל הנ"ל הם לא נותני שירות. הם עושים עבודה.
שירות לקוחות טלפוני זה שירות, אבל פיזית זה לא קשה (נפשית כן), וגם אין אפשרות להעביר להם שום טיפ, כי השירות הוא טלפוני.
את יודעת מה? לדעתי, גם למלצרים קשה נפשית כי זה לרוץ ולשרת את הלקוחות ולהישאר נחמדים.
אז על העבודת שירות שלהם הם מקבלים שכר (נמוך מאוד), והלקוחות משלמים טיפ בשביל השירות.
בכל העבודות שלמעלה חוץ משירות לקוחות אין שירות, יש רק עבודה, ולכן אין מה לתת טיפ על שירות. גם לפי דעתי לא צריך לשלם לחדרניות על שירות. מה גם שהשכר שלהן יותר גבוה מזה של המלצרים.
באמת קשה, כי הטיעונים שלך (לא לשלם מעבר למה שסוכם) בסך הכל צודקים, ברם, חדרניות - העבודה שלהן היא לא שירות. העבודה שלהן זאת עבודת ניקיון נטו.
מוסכניק - מתקן מכוניות. זאת העבודה שלו.
משק בית זה כמו חדרניות. רק פחות קשה.
שיפוצניקים מתקנים מבנים זאת העבודה שלהם.
כל הנ"ל הם לא נותני שירות. הם עושים עבודה.
שירות לקוחות טלפוני זה שירות, אבל פיזית זה לא קשה (נפשית כן), וגם אין אפשרות להעביר להם שום טיפ, כי השירות הוא טלפוני.
את יודעת מה? לדעתי, גם למלצרים קשה נפשית כי זה לרוץ ולשרת את הלקוחות ולהישאר נחמדים.
אז על העבודת שירות שלהם הם מקבלים שכר (נמוך מאוד), והלקוחות משלמים טיפ בשביל השירות.
בכל העבודות שלמעלה חוץ משירות לקוחות אין שירות, יש רק עבודה, ולכן אין מה לתת טיפ על שירות. גם לפי דעתי לא צריך לשלם לחדרניות על שירות. מה גם שהשכר שלהן יותר גבוה מזה של המלצרים.