|קצרים/שונים/תפוזים

אופירA

New member
מנהל
כל שיחות הייעוץ ארוכות

נמשכות בין חצי שעה ליותר משעה. תלוי במצב.
אני מביאה את זה בחשבון, ולכן אם אני מתחילה שיחה, זה בתנאי שיש לי לפחות שעה פנויה.
כעיקרון, אם אני בבית ועונה - יש לי הזמן הדרוש ולא מפריע לי.
אם אני לא בבית ולא עונה - צריך להשאיר הודעה, ואז אני חוזרת אלייך כאשר נוח לי.

אנשים יותר מידי דואגים לי שיהיה לי נוח. נוח לי מאוד. אבל יהיה לי יותר נוח אם יתקשרו בלי להסס ויקבלו מידע.
תאמינו לי, אין כמעט טלפונים. כולם דואגים אולי אני עסוקה ולא יכולה להתפנות...
לפעמים יש אנשים שמתקשרים ולא משאירים הודעה. חבל, תשאירו הודעה, אני אצור איתכם קשר בזמן שאני בבית.
אין לי שעות עבודה מסודרות שאני יודעת מתי אני בבית ומתי לא.
הכי נוח לי שמתקשרים מתי שמתקשרים (אחרי 8.30 בבוקר, לפני 12 בלילה), ואם אני לא נמצאת משאירים לי הודעה כולל שם וטלפון. כשאני חוזרת למספר שהשארתם, אני מבררת מתי נוח לשנינו לדבר. ואז המטלפן חוזר אלי טלפונית, כדי השיחה הארוכה תהיה על חשבונו.
(השיחות הקצרות שאני חוזרת למטלפן לא עולות לי תוספת תשלום, כי יש לי תוכנית זולה בבזק ל-750 שיחות בחודש, וזה מספיק לי די והותר לכל הטלפונים שאני עושה).
 
למעלה