מענין ומאתגר לבחור,
רק אם יורשה לי להגיד משהו לגבי סעיף 1.
(אומרת זאת כמורה בדימוס, וכמי שמלוה נכדים שלומדים ביסודי)
יש פולחן גדול סביב העין של כיתות קטנות, זה מיותר ולא נכון.
יש הרבה יותר תועלת לתלמידים כשהכיתה גדולה יותר, הרבה יותר אתגר לימודי,
הרבה יותר מרחב בחירה של חברים, הכרות עם יותר שיטות למידה,
גם למורה יותר מענין כשיש יותר קולות ויותר אינטראקציה של חיוניות.
אני מכירה את הדיעה שיש יותר משמעת--או יותר תשומת לב לכל תלמיד.
שטויות, מורה שלא יודע להשתית משמעת לא משנה אם בכיתה 16 תלמיד,
או 40 תלמיד.
מורה אכפתי עם אמפטיה לתלמידים מעניק אותהתשומת לב, ל--20 תלמיד או ל--40 תלמיד.מי שלא יודע ולא יוצר תקשורת--זה לא הכמות זה האופי או הרצון.
רק אם יורשה לי להגיד משהו לגבי סעיף 1.
(אומרת זאת כמורה בדימוס, וכמי שמלוה נכדים שלומדים ביסודי)
יש פולחן גדול סביב העין של כיתות קטנות, זה מיותר ולא נכון.
יש הרבה יותר תועלת לתלמידים כשהכיתה גדולה יותר, הרבה יותר אתגר לימודי,
הרבה יותר מרחב בחירה של חברים, הכרות עם יותר שיטות למידה,
גם למורה יותר מענין כשיש יותר קולות ויותר אינטראקציה של חיוניות.
אני מכירה את הדיעה שיש יותר משמעת--או יותר תשומת לב לכל תלמיד.
שטויות, מורה שלא יודע להשתית משמעת לא משנה אם בכיתה 16 תלמיד,
או 40 תלמיד.
מורה אכפתי עם אמפטיה לתלמידים מעניק אותהתשומת לב, ל--20 תלמיד או ל--40 תלמיד.מי שלא יודע ולא יוצר תקשורת--זה לא הכמות זה האופי או הרצון.