את רואה לא נכון... אני במקרה פעילה בפורומים שכתבת בהם
לא מעט בתקופה האחרונה ובכל פעם באותו נושא, אז קשה לפספס...
אני לא יודעת על מה ולמה הנימה התוקפנית, בסה"כ ניסיתי לעזור. לא כתבתי שהנושא מוצה, כתבתי שהיכולת לעזור לך בשלט רחוק (כלומר בהתכתבות בפורומים) כנראה מיצתה את עצמה, כי לראיה, את עדיין באותו מקום עם אותה בעיה... העובדה שכבר יותר מחודש את כותבת שוב ושוב על אותו מכשיר וגם כתבת שאמון הציבור לא הצליחו לעזור מעידה על כך שאת תקועה עם אותה בעיה ובפורומים היכולת לעזור לך מוגבלת.
ההמלצה שלי היא לגשת לאיש מקצוע שיוכל:
א. לסדר לך את הטלפון לשביעות רצונך ולפתור את כל הבעיות שמונעות ממך להשתמש בו כיום.
או
ב. לספק לך חוות דעת מקצועית שהטלפון משומש / לא תקין / לא בהתאם למה שהובטח לך וכך תוכלי לתבוע את המוכר בבימ"ש.
הגיוני, לא?
כמובן, את תעשי מה שאת רוצה.