...
1. אני לא טענתי אחרת. ביקשת שירים אחרים בסגנון. קיבלת.
2. לא אמרתי שהוא לא "לא אופייני לרדיו", אבל הוא גם לא היה ממש חלוץ. היה לו תקדים - היי מיקי. תרצה או לא תרצה, הוא קשור לעניין. גוון (ופארל) לקחה את זה רחוק יותר אבל עדיין זה מבוסס ומושפע מזה ברמה כלשהי. גוון יודעת את זה וגם פארל יודע את זה.
3. מה הקשר? נתתי את בריטני בתור דוגמה לאמנית פופ מהמניין שבאותה תקופה גלשה יותר למחוזות ההיפ-הופ (עלק.. כמובן שזה לא באמת היפ-הופ אבל ההשפעה הייתה מורגשת מאוד) בגלל שזה מה שהיה "In" באותה תקופה. לא משנה עד כמה In The Zone והסינגלים מתוכו הצליחו או לא, נתתי לך רקע לתקופה במוסיקה באופן כללי ושזה היה הלך הרוח. אגב, הסינגל הראשון מהאלבום של בריטני היה אמור להיות I Got That Boom Boom במקור ולא השיר עם מדונה והוא גם סוג של מושפע משירי מעודדות במידה מסויימת ויכול להיות שאם התוכנית להוציא אותו כסינגל ראשון הייתה קורית, היא הייתה מקדימה את גוון.
4. ברור שלא, אבל תסכים איתי שכשמגיע אמן/ית חדש/ה ל"עולם" ומצליח לו עם שיר אחד, נוצר עניין ומצליח לו גם עם שיר שני, תהיה נטייה לרוב להמשיך לתמוך באומן הן מצד הקהל והן מצד הרדיו גם בשירים הבאים אם באמת נראה שזה עובד ו"כולם" מרוצים. לגוון זה עבד עוד יותר כי היא גם יצאה מלהקה שמזוהה עם סגנון מסויים והיא "הפכה את עורה" ועשתה משהו שונה לגמרי מה שיצר עוד יותר סקרנות ועניין סביבה ולכן זה הרגיש הגיוני שימשיכו לתמוך גם בשירים הבאים שתשחרר גם אם הם לא הכי קולעים למה שרוצים להשמיע, הולבאק גירל כאחד כזה, כי באותה תקופה היא הייתה הבחורה המגניבה בזירה ש"התאים" לפרגן ולתמוך בה. דברים כאלה קרו לפני גוון וגם אחרי גוון. זה קרה עם מאריה בתחילת דרכה (בינינו, לא כל הסינגלים מהאלבום הראשון שלה היו באמת כאלה טובים ועדיין הרדיו פרגן בטירוף לכולם..), זה קורה עכשיו עם אריאנה גרנדה ועוד. כנ"ל גם בארץ עם מירי מסיקה, ריף כהן וכו'..
5. זה גם לא באמת סותר את מה שאמרתי..
דניאל, זה לא שטענתי שהשיר הוא לא העזה ומשהו יוצא דופן. הוא כן ואני מסכים איתך בגדול. אני פשוט לא חושב שזו העזה יותר מדי מטורפת כמו שאתה עושה ממנה.