down under
New member
לא ניתן להסיק כלום לחלוטין מן השבת
הזו, היא מאוד מאוד מאוד לא מייצגת שום דבר.
מעל ל-85% מן האנשים שנסעו ברכבות השבת היום מירושלים לשפלה או שמלכתחילה לא היו נמצאים בשבת בירושלים (תושבים מכל המדינה שהגיעו ברביעי או חמישי לירושלים
ונתקעו בשלג ובהעדר שום אופציה תחבורתית למרכז המדינה)
או שהיו נוסעים בפרייבט שלהם או במוניות שירות.
מנגד, בשבת רגילה יש יותר אנשים שהיו יוצאים מביתם ומגיעים למלחה על מנת לקפוץ לת"א אם היתה רכבת כל שעתיים.
להערכתי בשבת רגילה ולא סוערת, בה יש כל שעתיים רכבת ממלחה לת"א וכל שעתיים גם רכבת מ"א לעיר הקודש, היו בכל הרכבות הללו ביחד ובמצטבר בקושי 400 נוסעים.
מדובר על 5 רכבות לכל כוון במהלך השבת עצמה. נניח מ-9 או 10 בבוקר כל שעתיים רכבת.
בין 400 לגג 600 נוסעים בכל 8 או 10 הרכבות הללו בכל הכוונים גם יחד.
לא ניתן להסיק כלום לחלוטין מן השבתהאם יש מספרים?
זוהי הזדמנות חד-פעמית למדוד דרישה מירושלים בשבת.
אם יש לך את נתוני שישי בערב ונתוני שבת לפני מוצ"ש בבקשה תפרסם אותם בפורום.
להסתייגות לפיה כביש מס' 1 סגור (מה שאומר שבימים כתיקונם הדרישה היא אולי לרכב פרטי ולאוטובוסים) ניתן להצמיד הסתייגות-נגד שאין תח"צ לתחנת מלחה ועדיין הנוסעים מילאו את הרכבות, וכן הסתייגות-נגד שלמעט הנוסעים לחיפה אין תח"צ מסודר לפזר את הנוסעים הרבים מהתחנות ליעדם.
הזו, היא מאוד מאוד מאוד לא מייצגת שום דבר.
מעל ל-85% מן האנשים שנסעו ברכבות השבת היום מירושלים לשפלה או שמלכתחילה לא היו נמצאים בשבת בירושלים (תושבים מכל המדינה שהגיעו ברביעי או חמישי לירושלים
ונתקעו בשלג ובהעדר שום אופציה תחבורתית למרכז המדינה)
או שהיו נוסעים בפרייבט שלהם או במוניות שירות.
מנגד, בשבת רגילה יש יותר אנשים שהיו יוצאים מביתם ומגיעים למלחה על מנת לקפוץ לת"א אם היתה רכבת כל שעתיים.
להערכתי בשבת רגילה ולא סוערת, בה יש כל שעתיים רכבת ממלחה לת"א וכל שעתיים גם רכבת מ"א לעיר הקודש, היו בכל הרכבות הללו ביחד ובמצטבר בקושי 400 נוסעים.
מדובר על 5 רכבות לכל כוון במהלך השבת עצמה. נניח מ-9 או 10 בבוקר כל שעתיים רכבת.
בין 400 לגג 600 נוסעים בכל 8 או 10 הרכבות הללו בכל הכוונים גם יחד.