אפיל של אוטובוסים: ליהודה gen1 המשך

מצב
הנושא נעול.

gen1

New member
89151 היה כמו זה בתמונה המצורפת

89-151 היה מרופדת רגילה. בעל שני פנסים מכל צד
89-152 היה גמל מפואר. לא 151. אם אתה חושב ש-151 היה גמל - תראה תמונה, אבל אין לך תמונה שלו מן הסתם.
36-732 היה הראשון בדן עם פנסים קדמיים כפולים. הרבה לפני מה שאתה מדבר בו.
למרבה הפלא 36-732 שרד והוא נמצא בכניסה בשדה ליד הישוב קדימה, נכון למארס 2014. אני משוכנע שהוא עוד שם. אתה פנסיונר עם הרבה זמן פנוי, אז קפוץ לשם, תצלם ותחזור עם תמונה. 732 כבר כיכב בפורום בעבר. נדמה לי שאנדי או רותם צילמו אותו בשדה המדובר.
89151 היה כמו זה בתמונה המצורפת
שלום! 89151 היה כמו זה בתמונה המצורפת ,תקן את המגה באחריות . וזה בתמונה מוליד את השאלה הבאה מה קרה למה הרישוי 37529 (הוא מחוץ לסדרות של הגמלים אלה שהחלו ב39270 ואלה שהחלו ב39500 )
 

gen1

New member
89151 היה כמו זה בתמונה

89-151 היה מרופדת רגילה. בעל שני פנסים מכל צד
89-152 היה גמל מפואר. לא 151. אם אתה חושב ש-151 היה גמל - תראה תמונה, אבל אין לך תמונה שלו מן הסתם.
36-732 היה הראשון בדן עם פנסים קדמיים כפולים. הרבה לפני מה שאתה מדבר בו.
למרבה הפלא 36-732 שרד והוא נמצא בכניסה בשדה ליד הישוב קדימה, נכון למארס 2014. אני משוכנע שהוא עוד שם. אתה פנסיונר עם הרבה זמן פנוי, אז קפוץ לשם, תצלם ותחזור עם תמונה. 732 כבר כיכב בפורום בעבר. נדמה לי שאנדי או רותם צילמו אותו בשדה המדובר.
89151 היה כמו זה בתמונה
שלום! 89151 היה כמו זה בתמונה המצורפת ,תקן את המגה באחריות . וזה בתמונה מוליד את השאלה הבאה מה קרה למה הרישוי 37529 (הוא מחוץ לסדרות של הגמלים אלה שהחלו ב39270 ואלה שהחלו ב39500 )
 
לא תצליח לשכנע אותי. 89-151 מופיע ביומן ההרכב

89151 היה כמו זה בתמונה
שלום! 89151 היה כמו זה בתמונה המצורפת ,תקן את המגה באחריות . וזה בתמונה מוליד את השאלה הבאה מה קרה למה הרישוי 37529 (הוא מחוץ לסדרות של הגמלים אלה שהחלו ב39270 ואלה שהחלו ב39500 )
לא תצליח לשכנע אותי. 89-151 מופיע ביומן ההרכב
ההרכבה של הארגז כאוטובוס עירוני רגיל בעל פנסים כפולים כלומר בעל יוניט כפול בחלק הקדמי. המפרט הטכני שונה מאוטובוס רגיל בעל 2 פנסים. רק באוטובוסים בעלי פנסים כפולים בחלק הקדמי הופיע יוניט כפול ויחודי וזה מופיע בכל אלה עם פנסים כפולים ורק בהם. דבר ידוע משכבר הימים.
 

gen1

New member
ההבדל ביננו הוא שאני נסעתי ב89151

לא תצליח לשכנע אותי. 89-151 מופיע ביומן ההרכב
ההרכבה של הארגז כאוטובוס עירוני רגיל בעל פנסים כפולים כלומר בעל יוניט כפול בחלק הקדמי. המפרט הטכני שונה מאוטובוס רגיל בעל 2 פנסים. רק באוטובוסים בעלי פנסים כפולים בחלק הקדמי הופיע יוניט כפול ויחודי וזה מופיע בכל אלה עם פנסים כפולים ורק בהם. דבר ידוע משכבר הימים.
ההבדל ביננו הוא שאני נסעתי ב89151
שלום! ההבדל ביננו הוא שאני נסעתי ב89151 שהיה שייך לסניף קרית חיים .
מאחר ואני לא בבית (אין לי גישה לתמונה)
יש איזה סיפור סביב 37529 מה הסיפור למה קיבל רישוי שאינו מתאים לסדרות שגמלים מפוארים קבלו במרכז דרום



י
 
אתה סנילי? גם אני נסעתי ב-666-382

ההבדל ביננו הוא שאני נסעתי ב89151
שלום! ההבדל ביננו הוא שאני נסעתי ב89151 שהיה שייך לסניף קרית חיים .
מאחר ואני לא בבית (אין לי גישה לתמונה)
יש איזה סיפור סביב 37529 מה הסיפור למה קיבל רישוי שאינו מתאים לסדרות שגמלים מפוארים קבלו במרכז דרום



י
אתה סנילי? גם אני נסעתי ב-666-382
למרות שאוטובוס זה לא מופיע במשרד הרישוי או ברשימות של אגד או מרכבים או הארגז. יש לזה סיבה ביטחונית שהוא לא מופיע שם, אבל היו לי כבר ויכוחים עם איזה דפר מאגד שטען שלא היה אוטובוס כזה. 666-382 קיים גם כיום והוא אפילו במצב נסיעה ותקין. אז אתה זוכר, אז מה? אין לך זכרון פנומנאלי לאוטובוסים וזה כבר הוכח שצריך להיזהר מדברייך, לא פעם ולא פעמיים.
37-529 לא היה מעולם גמל - אתה אשכרה ליצן שממציא 1008 סיפורי סבתא כל היום. אולי תכתוב ספרי אגדות לילדים?
הנה כל האמת על 37-529 (אמת שאתה בכלל לא מכיר):
37-529 היה מאז ומעולם GMC DIESEL ממודל 1949. הוא נולד כאוטובוס מס' ת 1295 ובשלב מאוחר יותר הורכב בו מנוע ליילנד. בחודש דצמבר 1966 הוא עבר שינוי מבנה למשאית סגורה של אגד. עקב כך שונה לו מס' הרישוי מ- 37-529 ל- 115-484. משאית זו הושבתה סופית ביום: 28.11.1974 ונגרטה ממצבת משרד הרישוי ביום 30.12.1974. מס' שלדה:
HBG-759397 ועכשיו שים לב ללוח נוסף במגה-ארכיון:
אוטובוס מס' ת 1295: עם שינוי שיטת המיספור בשנת 1959, שונה מס' הרישוי של אוטובוס זה ל-
37-529. אוטובוס מס' 37-529 עבר שינוי מבנה באגף המשק של "אגד" בחודש דצמבר 1966 למשאית
סגורה של "אגד" שמס' הרישוי שלה: 115-484. לאחר השבתת המשאית היא הועברה אל מוסך "אגד"
בעטרות – ירושלים, שם הועמדה במגרש המזרחי במשך מס' שנים. אח"כ הועברה המשאית אל מוסך
"אגד" בחניון ארז. בשנת 2004 הוחלט לשקם אותה ולהפוך אותה בחזרה לאוטובוס בעבור תצוגה במוזיאון
אילת בעיר אילת. השיקום נערך במוסך עיר-גנים של "אגד", בקרית-אתא ובוצע ללא הרכבת מנוע.

לא הגיע הזמן שתפסיק לבלבל פה את המוח על "לא היה ולא נברא"?
37-529 לא היה מעולם ליילנד גמל. כנראה שמרוב חום במדבר, אתה הוזה על גמלים....
 

יואל1024

New member
שניכם צודקים ב- 100 אחוז

אתה סנילי? גם אני נסעתי ב-666-382
למרות שאוטובוס זה לא מופיע במשרד הרישוי או ברשימות של אגד או מרכבים או הארגז. יש לזה סיבה ביטחונית שהוא לא מופיע שם, אבל היו לי כבר ויכוחים עם איזה דפר מאגד שטען שלא היה אוטובוס כזה. 666-382 קיים גם כיום והוא אפילו במצב נסיעה ותקין. אז אתה זוכר, אז מה? אין לך זכרון פנומנאלי לאוטובוסים וזה כבר הוכח שצריך להיזהר מדברייך, לא פעם ולא פעמיים.
37-529 לא היה מעולם גמל - אתה אשכרה ליצן שממציא 1008 סיפורי סבתא כל היום. אולי תכתוב ספרי אגדות לילדים?
הנה כל האמת על 37-529 (אמת שאתה בכלל לא מכיר):
37-529 היה מאז ומעולם GMC DIESEL ממודל 1949. הוא נולד כאוטובוס מס' ת 1295 ובשלב מאוחר יותר הורכב בו מנוע ליילנד. בחודש דצמבר 1966 הוא עבר שינוי מבנה למשאית סגורה של אגד. עקב כך שונה לו מס' הרישוי מ- 37-529 ל- 115-484. משאית זו הושבתה סופית ביום: 28.11.1974 ונגרטה ממצבת משרד הרישוי ביום 30.12.1974. מס' שלדה:
HBG-759397 ועכשיו שים לב ללוח נוסף במגה-ארכיון:
אוטובוס מס' ת 1295: עם שינוי שיטת המיספור בשנת 1959, שונה מס' הרישוי של אוטובוס זה ל-
37-529. אוטובוס מס' 37-529 עבר שינוי מבנה באגף המשק של "אגד" בחודש דצמבר 1966 למשאית
סגורה של "אגד" שמס' הרישוי שלה: 115-484. לאחר השבתת המשאית היא הועברה אל מוסך "אגד"
בעטרות – ירושלים, שם הועמדה במגרש המזרחי במשך מס' שנים. אח"כ הועברה המשאית אל מוסך
"אגד" בחניון ארז. בשנת 2004 הוחלט לשקם אותה ולהפוך אותה בחזרה לאוטובוס בעבור תצוגה במוזיאון
אילת בעיר אילת. השיקום נערך במוסך עיר-גנים של "אגד", בקרית-אתא ובוצע ללא הרכבת מנוע.

לא הגיע הזמן שתפסיק לבלבל פה את המוח על "לא היה ולא נברא"?
37-529 לא היה מעולם ליילנד גמל. כנראה שמרוב חום במדבר, אתה הוזה על גמלים....
שניכם צודקים ב- 100 אחוז
89-151 התחיל את שירותו באגד כגמל הראשון בסדרת הגמלים הראשונה בצפון שמנתה 8 אוטובוסים (89-151 עד 89-158).
בניגוד למה שנאמר, 89-159 לא היה מעולם נמל אלא אוטובוס רגיל (כמו 89-150 ו- 89-160).
ב- 1970 הועברו 5 אוטובוסים מסדרה זו (89-151 עד 89-155) לסניף באר שבע עד להשבתתם והם לא נראו יותר בצפון.
ב- 1972 הוחלפו מספרי הרישוי שלהם למספרי רישוי דרומיים (39-995 עד 39-999) כפי שהיה נהוג באגד בתקופה ההיא.
89-151 עבר תאונה קשה (או פיגוע???) בזמן שהיה בבאר שבע ונבנה לו מרכב רגיל. לפי מה שזכור לי זה היה קואץ' אבל אני לא נעול על זה.
מצטער שאין לי תמונות אבל מי בכלל חשב לצלם אוטובוסים בתקופה ההיא.
 

יואל1024

New member
גמל ולא נמל

שניכם צודקים ב- 100 אחוז
89-151 התחיל את שירותו באגד כגמל הראשון בסדרת הגמלים הראשונה בצפון שמנתה 8 אוטובוסים (89-151 עד 89-158).
בניגוד למה שנאמר, 89-159 לא היה מעולם נמל אלא אוטובוס רגיל (כמו 89-150 ו- 89-160).
ב- 1970 הועברו 5 אוטובוסים מסדרה זו (89-151 עד 89-155) לסניף באר שבע עד להשבתתם והם לא נראו יותר בצפון.
ב- 1972 הוחלפו מספרי הרישוי שלהם למספרי רישוי דרומיים (39-995 עד 39-999) כפי שהיה נהוג באגד בתקופה ההיא.
89-151 עבר תאונה קשה (או פיגוע???) בזמן שהיה בבאר שבע ונבנה לו מרכב רגיל. לפי מה שזכור לי זה היה קואץ' אבל אני לא נעול על זה.
מצטער שאין לי תמונות אבל מי בכלל חשב לצלם אוטובוסים בתקופה ההיא.
גמל ולא נמל
 
תודה רבה יואל. הנה התוספת המבוקשת:

שניכם צודקים ב- 100 אחוז
89-151 התחיל את שירותו באגד כגמל הראשון בסדרת הגמלים הראשונה בצפון שמנתה 8 אוטובוסים (89-151 עד 89-158).
בניגוד למה שנאמר, 89-159 לא היה מעולם נמל אלא אוטובוס רגיל (כמו 89-150 ו- 89-160).
ב- 1970 הועברו 5 אוטובוסים מסדרה זו (89-151 עד 89-155) לסניף באר שבע עד להשבתתם והם לא נראו יותר בצפון.
ב- 1972 הוחלפו מספרי הרישוי שלהם למספרי רישוי דרומיים (39-995 עד 39-999) כפי שהיה נהוג באגד בתקופה ההיא.
89-151 עבר תאונה קשה (או פיגוע???) בזמן שהיה בבאר שבע ונבנה לו מרכב רגיל. לפי מה שזכור לי זה היה קואץ' אבל אני לא נעול על זה.
מצטער שאין לי תמונות אבל מי בכלל חשב לצלם אוטובוסים בתקופה ההיא.
תודה רבה יואל. הנה התוספת המבוקשת:
89-151} 39-995 מרק 2 1961 הארגז פיגוע, נשרף ואז: מרכב חדש שבנייתו הושלמה ביום 8.12.1972. במהלך חודש אפריל 72' נזרק על האוטובוס בקט"ב ברצועה. (בדו"ח הארוע לא נכתב תאריך מדוייק). נהג האוטובוס נמלט מהרכב לאחר שהרכב החל לבעור במרכזו. הרכב נשרף לחלוטין. (באותה תקופה היה מחסור באוטובוסים וכל תאונה או פיגוע תוקנו גם ללא ענין כלכלי).
מעניין לציין שבספר ההרכבות של הארגז הוא לא מופיע כ-גמל בתאריך הרכבתו בשנת 1961, אם כי בספר הפנימי של אגד משנת 68' הוא מופיע כגמל. שינוי המרכב יכול להסביר את ההבדל הזה. מצאתי שני תאריכי בניה שונים: אחד בשנת 1961 והשני שינוי מבני בשנת 1963. אני חושב שזה פותר לנו את התעלומה: נבנה כאוטובוס בינעירוני רגיל (מרופדת), וכך נסע בשנתיים הראשונות לחייו. בשנת 1963 עבר שינוי מבני (כי ככל הנראה היה מחסור באוטובוסים לתיירות) ואז כנראה הפך לגמל. כך היה עד אפריל 72'. אז נשרף ובגלגולו השלישי חזר כאוטובוס עירוני רגיל לכל דבר.
 

gen1

New member
נו ומה עם התמונה שצורפה למודעה הראשונה ?

אתה סנילי? גם אני נסעתי ב-666-382
למרות שאוטובוס זה לא מופיע במשרד הרישוי או ברשימות של אגד או מרכבים או הארגז. יש לזה סיבה ביטחונית שהוא לא מופיע שם, אבל היו לי כבר ויכוחים עם איזה דפר מאגד שטען שלא היה אוטובוס כזה. 666-382 קיים גם כיום והוא אפילו במצב נסיעה ותקין. אז אתה זוכר, אז מה? אין לך זכרון פנומנאלי לאוטובוסים וזה כבר הוכח שצריך להיזהר מדברייך, לא פעם ולא פעמיים.
37-529 לא היה מעולם גמל - אתה אשכרה ליצן שממציא 1008 סיפורי סבתא כל היום. אולי תכתוב ספרי אגדות לילדים?
הנה כל האמת על 37-529 (אמת שאתה בכלל לא מכיר):
37-529 היה מאז ומעולם GMC DIESEL ממודל 1949. הוא נולד כאוטובוס מס' ת 1295 ובשלב מאוחר יותר הורכב בו מנוע ליילנד. בחודש דצמבר 1966 הוא עבר שינוי מבנה למשאית סגורה של אגד. עקב כך שונה לו מס' הרישוי מ- 37-529 ל- 115-484. משאית זו הושבתה סופית ביום: 28.11.1974 ונגרטה ממצבת משרד הרישוי ביום 30.12.1974. מס' שלדה:
HBG-759397 ועכשיו שים לב ללוח נוסף במגה-ארכיון:
אוטובוס מס' ת 1295: עם שינוי שיטת המיספור בשנת 1959, שונה מס' הרישוי של אוטובוס זה ל-
37-529. אוטובוס מס' 37-529 עבר שינוי מבנה באגף המשק של "אגד" בחודש דצמבר 1966 למשאית
סגורה של "אגד" שמס' הרישוי שלה: 115-484. לאחר השבתת המשאית היא הועברה אל מוסך "אגד"
בעטרות – ירושלים, שם הועמדה במגרש המזרחי במשך מס' שנים. אח"כ הועברה המשאית אל מוסך
"אגד" בחניון ארז. בשנת 2004 הוחלט לשקם אותה ולהפוך אותה בחזרה לאוטובוס בעבור תצוגה במוזיאון
אילת בעיר אילת. השיקום נערך במוסך עיר-גנים של "אגד", בקרית-אתא ובוצע ללא הרכבת מנוע.

לא הגיע הזמן שתפסיק לבלבל פה את המוח על "לא היה ולא נברא"?
37-529 לא היה מעולם ליילנד גמל. כנראה שמרוב חום במדבר, אתה הוזה על גמלים....
נו ומה עם התמונה שצורפה למודעה הראשונה ?
 
התמונה לא מוכיחה דבר. בדיוק כמו החינטרושים

נו ומה עם התמונה שצורפה למודעה הראשונה ?
התמונה לא מוכיחה דבר. בדיוק כמו החינטרושים
הלא נגמרים שאתה כותב בשרשור הזה מתחילתו ועד סופו.
אין אצלך פרט אחד נכון. אתה חייב לעבור סדרת חינוך מחדש ללימוד ההיסטוריה של אגד בחיפה. תתחיל אצל דני.....שמכיר כל אוטובוס חיפאי בין השנים 1940-2014.
 

gen1

New member
יש עליך אמצעים לבדוק אם הצילום אמיתי

התמונה לא מוכיחה דבר. בדיוק כמו החינטרושים
הלא נגמרים שאתה כותב בשרשור הזה מתחילתו ועד סופו.
אין אצלך פרט אחד נכון. אתה חייב לעבור סדרת חינוך מחדש ללימוד ההיסטוריה של אגד בחיפה. תתחיל אצל דני.....שמכיר כל אוטובוס חיפאי בין השנים 1940-2014.
יש עליך אמצעים לבדוק אם הצילום אמיתי
שלום! יש עליך אמצעים לבדוק אם הצילום אמיתי או לא ,כרגע הוא אמיתי כי אתה לא יכול לסתור אותו איך אומרים תמונה שוה אלף מילים ועוד משהו על הארכיונים עליהם אתה מסתמך .
אילו האוצרים במוזיאון היו רציניים היו את המאק של דן משחזרים אותו כ"דן" ולא עובדים על הציבור בעינים כנ"ל מי ששחזר את הפורד בגשר שהוא כמובן דן בעבר רק לדן היה מרכב עם 5 חלונות לאחר דלת אחורית ו4 בין הדלתות ועכשו תקבל תמונה של דומה לו עם 4 חלונות בין דלתות ו5 חלונות אחרי דלת אחורית את 36211 פנימי 404 ,ושוב אני מזכיר רק שלדה של פורד קבלה מרכב כזה ורק "דן"
התמונה מאתר הולנדי .
ועוד שאלה אתה מכיר את יואל , אגב אני כן חושב ש 89159 היה מפואר אבל ....
 
אתה מתפרץ לדלת פתוחה וגם ממשיך לדון

יש עליך אמצעים לבדוק אם הצילום אמיתי
שלום! יש עליך אמצעים לבדוק אם הצילום אמיתי או לא ,כרגע הוא אמיתי כי אתה לא יכול לסתור אותו איך אומרים תמונה שוה אלף מילים ועוד משהו על הארכיונים עליהם אתה מסתמך .
אילו האוצרים במוזיאון היו רציניים היו את המאק של דן משחזרים אותו כ"דן" ולא עובדים על הציבור בעינים כנ"ל מי ששחזר את הפורד בגשר שהוא כמובן דן בעבר רק לדן היה מרכב עם 5 חלונות לאחר דלת אחורית ו4 בין הדלתות ועכשו תקבל תמונה של דומה לו עם 4 חלונות בין דלתות ו5 חלונות אחרי דלת אחורית את 36211 פנימי 404 ,ושוב אני מזכיר רק שלדה של פורד קבלה מרכב כזה ורק "דן"
התמונה מאתר הולנדי .
ועוד שאלה אתה מכיר את יואל , אגב אני כן חושב ש 89159 היה מפואר אבל ....
אתה מתפרץ לדלת פתוחה וגם ממשיך לדון
בענינים ישנים שהעליתי לכאן מזמן, הרבה לפני שדנת בהם. את כל הדוגמאות שהבאת עכשיו אנו מכירים משכבר הימים והן נדונו בהרחבה על-ידי ועל ידי מאיר שפירא לפני שנים. לא חידשת דבר... מה קשורה התמונה שהבאת לפיצה בטעם אפרסק? התמונה אמיתית ואני פירסמתי אותה כאן בפורום לפני 5 שנים לפחות באיכות הרבה יותר טובה מזו שפירסמת הערב.
יש למאיר שפירא ולי קובץ מיוחד ובו כתובים כל הזיופים של המוצגים הקשורים לתחבורה ציבורית בארץ. אני לא מבין - מה זה קשור עכשיו ל- 89-151 או ל- 89-159? למה אתה הולך סחור סחור ולא נוגע בשום נקודה רלוונטית לנושא השרשור? אתה יודע - תסלח לי אבל זה מתחיל להימאס עלי... אם יהיה לך בעתיד משהו מעניין לחדש ואשר קשור לנושא השרשור ולא מתחמק מלענות תכתוב.
כן, אני מכיר את יואל ודבריו נאמנים עלי ומשתלבים באופן מדוייק עם כל הנתונים המופיעים אצלי ללא סתירות. יואל לא ממציא דברים...
ומה הקשר שלי לאותם אוצרי מוזיאון? אני מוזיאון וארכיון פרטי בפני עצמי ואני ארכיון האוטובוסים והרכבות הגדול ביותר בישראל. מאחל לכל מי שעוסק בתחומים האלה הצלחה רבה מכל הלב.
יהודה - אם באמת אין לך מה לכתוב - המתן עם הדברים. אל תיעלב אדוני - אבל זה באמת טחינת מים ומבזבז את זמני היקר.
 

gen1

New member
והגענו למסקנה שאת ה"מגה" צריך לתקן

אפיל של אוטובוסים: ליהודה gen1 המשך
מהעמוד השני כי השרשור ברח לשם וכבר לא נמצא בעמוד הראשון וחבל.
בוא נמשיך את הויכוח !
לפי דבריך אפשר לחשוב ש- 666-291 בא מיד לאחר 666-290 ואני טוען ש- 666-291 זקן מ- 666-290 בשלוש שנים תמימות ! קל להוכיח אך אתה דבק בכרונולוגיית מספרים אווילית.
666-290 הוא מרצדס עירוני מוגמר גרמני עאסלי ממודל 1973 ומדגם O305. אין על כך עוררין !
666-291 הוא ליילנד רויאל טייגר מרק 2 מדגם אמבטיה כרטיסנית ממודל 1970.
נו? מה לאוטובוסים ולכרונולוגיה של מספרי רישוי??? נאדה !
מי צעיר יותר? 666-247 או 666-494 ? יהודלה מתבקש לענות, לנמק, ולציין בשני המקרים את דגמי האוטובוסים המקוריים. קדימה !
והגענו למסקנה שאת ה"מגה" צריך לתקן
 
זו מסקנה הזויה שלך ושלך בלבד. אתה לא

והגענו למסקנה שאת ה"מגה" צריך לתקן
זו מסקנה הזויה שלך ושלך בלבד. אתה לא
מכיר אישית אפילו את "אסף ונועה" (יוחאי) ולדעתי אם היית מכיר אותו היית רואה עד כמה אתה לא יודע המון דברים...
הוא ודני ורבים וטובים עברו על המגה ארכיון, תיקנו מה שצריך ובדקנו אוטובוס אחרי אוטובוס כדי לראות שהכל נכון ומדוייק. היו כמה טעויות אך הכל תוקן וכיום המגה ארכיון בנושא אוטובוסים מדוייק להחריד. גם בנושא הרכבות הוא מדוייק יותר מארכיון הרכבת בחיפה וישנם גורמים רשמיים ברכבת ובמדינת ישראל הנעזרים בי כאשר הם זקוקים למידע יקר או מדוייק על העבר בכל הקשור לציוד נייד ואירועים.
 

gen1

New member
נו ואיך תסביר את טעויותיך

זו מסקנה הזויה שלך ושלך בלבד. אתה לא
מכיר אישית אפילו את "אסף ונועה" (יוחאי) ולדעתי אם היית מכיר אותו היית רואה עד כמה אתה לא יודע המון דברים...
הוא ודני ורבים וטובים עברו על המגה ארכיון, תיקנו מה שצריך ובדקנו אוטובוס אחרי אוטובוס כדי לראות שהכל נכון ומדוייק. היו כמה טעויות אך הכל תוקן וכיום המגה ארכיון בנושא אוטובוסים מדוייק להחריד. גם בנושא הרכבות הוא מדוייק יותר מארכיון הרכבת בחיפה וישנם גורמים רשמיים ברכבת ובמדינת ישראל הנעזרים בי כאשר הם זקוקים למידע יקר או מדוייק על העבר בכל הקשור לציוד נייד ואירועים.
נו ואיך תסביר את טעויותיך
שלום! נו ואיך תסביר את טעויותיך ,אני לפחות מודה שאת האיזורים שמחוץ לצפון מכיר הרבה פחות וכאן אני אפילו זוכר על איזה אוטובוסים נהגו כאלה שכיום פנסיונרים אני רואה את האיש ו"מדביק" לו את האוטובוס שבו נהג .
אני חושב שאחרי שנכנס יואל לתמונה אתה צריך לאכול איזה כובע כי אינך צודק בשום אוטובוס צפוני שכתבתי עליו בשרשור זה .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה