במקרים כאלה לגיטימי בעיניי שהמסעדה תגבה דמי ביטול
אם ההזמנה היא למועד מבוקש שבו המסעדה צפויה להיות מלאה / שולחן גדול / לקוח לא מוכר, כן. באופן קבוע אולי לא, בעיקר אם מדובר בהזמנות קטנות של 2–4 אנשים ולמועדים לא בעייתיים כך שגם ככה יהיו לקוחות מזדמנים שלא הזמינו וישמחו לקבל את השולחן. אגב, אם המסעדה מלאה גם לגיטימי בעיניי שלא יחכו הרבה ללקוח אם הוא מאחר, או יתקשרו אליו לוודא שמגיע (ואם לא מאשר שהוא בדרך או לא עונה, השולחן יימסר).
אם ההזמנה היא למועד מבוקש שבו המסעדה צפויה להיות מלאה / שולחן גדול / לקוח לא מוכר, כן. באופן קבוע אולי לא, בעיקר אם מדובר בהזמנות קטנות של 2–4 אנשים ולמועדים לא בעייתיים כך שגם ככה יהיו לקוחות מזדמנים שלא הזמינו וישמחו לקבל את השולחן. אגב, אם המסעדה מלאה גם לגיטימי בעיניי שלא יחכו הרבה ללקוח אם הוא מאחר, או יתקשרו אליו לוודא שמגיע (ואם לא מאשר שהוא בדרך או לא עונה, השולחן יימסר).