ומה עם כל הנוסעים שנמצאים במערב ובמרכז העיר?
על מנת להגיע לקו ב"ש-אשקלון הם צריכים לנסוע מזרחה רק בשביל לנסוע צפונה ואז לנסוע מערבה... וכל זה במקום לנסוע ישר מערבה או דרומה לקו שנוסע ישירות אל היעד שלהם (במכרז החדש יש המון קווים חדשים וישירים בין ב"ש לבין אופקים, נתיבות ואאל"ט גם שדרות והשירות לאשקלון משתפר גם הוא). אז קשה לי לראות את כל אלו עוברים להשתמש ברכבת שנמצאת במקום עם תח"צ בינונית למדי ומכפילים את הדרך שלהם בתוך באר שבע.
מובן שיהיו כאלו שיעברו לרכבת כי רכבת זה נוח וכו', ועדיין לדעתי תחנה כזו הייתה יכולה להוסיף הרבה.
 
מה גם שאם הייתה מוקמת תחנה באזור האצטדיון החדש, זו הייתה תחנה במרחק הליכה לחלק די גדול של העיר, וגם במכרז החדש מוקם שם מסוף אוטובוסים שאליו יגיעו רבים מהקווים התדירים משכונות האזור.
 
אני מקווה שלכשתוקם תחנת הרכבת החדשה ביציאה מהעיר, רחוב הצדיק מירושלים או רחוב מקביל לו יקבל תח"צ שתאפשר גישה אל התחנה מכל השכונות שכיום על מנת להגיע לרכבת מבזבזות בזה הרבה זמן.
הרי קם מתחם גדול של אולם כדורגל וכדורסל ואפילו טניס בצפון מערב ב"ש , הרי ילדים ונוער מכל הנגב מתאמנים במתקנים ,
יש גם שכונה גדולה מאד וגם מכללת קיי תחנה רכבת באזור זה הייתה משרתת את כל מערב הנגב .