עמוד השדרה
New member
שום מפעיל לא היה מוכן להפעיל את קווי יבנה לבדם
לאף מפעיל לא משתלם לבנות מערך של נהגים, אוטובוסים, מוסכים, חניונים ועוד בשביל היקף פעילות כמו ההיקף בקווי יבנה.
לגבי "הכל תלוי בחברה המפעילה" התייאשתי מלהתווכח איתך. אבל יש עובדה: אפיקים זו המפעילה של אשכול אשדוד-יבנה-ת"א. אפשר להתכחש למציאות ולהמשיך לחלום על מטרופולין ואפשר לנסות להציע לאפיקים הצעות שיפור ולבקש ממנה בקשות במטרה לשפר את השירות.
שום מפעיל לא היה מוכן להפעיל את קווי יבנה לבדםהמשך הדברים שלי
ואם שאלתם מה יוצא למפעיל שאין נוסעים,
רוב הנוסעים באים מאשדוד ,ככה במאוזן יוצא לחברה קצת רווח כולל סבסוד , לא הרבה ,אבל מרווחים .
אילו הייתה החברה פעולת רק ביבנה , הנוסע היה יותר חשוב לחברה ,כי אז היה צריך את הנוסע .
הדבר הבאמת חשוב לאפיקים הוא המונטין והניסיון בדרך לפרויקט הבא , אפילו לעבור לתפעול רכבות קלה ,לכו תדעו איפה אולי בחיפה , כלומר
הנסיון והמונטין חשוב בדרך לכל מכרז , אבל הנוסע לא חשוב באמת הוא נתון ולכן שאני אומר לכם 1,000 פעם הכל
תלוי בחרה המפעילה ומטרופלין עושים את זה הכי טוב ,לשמוע דעות נוסעים ,אני יודע על מה אני מדבר ויש לומר בהגינות
שאני לא מכיר את כל המפעלים של התחבורה הציבורית בישראל ,יכול להיות שהיית מופתע לטובה מחברה אחרת
שאינה קיימת באזור שלי או חדשה.
לאף מפעיל לא משתלם לבנות מערך של נהגים, אוטובוסים, מוסכים, חניונים ועוד בשביל היקף פעילות כמו ההיקף בקווי יבנה.
לגבי "הכל תלוי בחברה המפעילה" התייאשתי מלהתווכח איתך. אבל יש עובדה: אפיקים זו המפעילה של אשכול אשדוד-יבנה-ת"א. אפשר להתכחש למציאות ולהמשיך לחלום על מטרופולין ואפשר לנסות להציע לאפיקים הצעות שיפור ולבקש ממנה בקשות במטרה לשפר את השירות.