הודעת ר"י - הסכם שת"פ עם SNCF הצרפתית.

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
בתחנה מהירה כמו סטראטפורד אינטרנשיונל...

הכי קל
הכי קל לרבע רק את התחנות ולהקצות את המסילות הפנימיות לרכבות המהירות. אפשר גם לשים גדר בין הרציפים 2 ו3 למסילות הפנימיות הישרות כדי למנוע מנוסעים להתקרב לרכבות המהירות. יש לזה תקדימים או שזה יהיה ישראבלוף?
בתחנה מהירה כמו סטראטפורד אינטרנשיונל...
יש שני סטים של 3 מסילות רכבת מהירה (300 קמ"ש) ובאמצע זוג מסילות DLR (סוג של רכבת קלה שתמיד מופרדת ממפלס הרחוב). בכל שלישיית מסילות המסילה האמצעית היא מסילת מעבר ללא רציף, ומחוץ לשתי המסילות החיצוניות יש רציפים. באופן כזה אין גישה מהרציפים למסילה המהירה.

מיקום בגוגל ארת': https://maps.google.com/maps?q=lond...a&hnear=London,+United+Kingdom&gl=us&t=h&z=19

מבט עילי: http://farm2.staticflickr.com/1299/1393360021_e76ae5651d_z.jpg?zz=1

מבט לרכבת היטאצ'י (300 קמ"ש) ברציף הנגדי: http://www.southernelectric.org.uk/...oly_gbee395014+395016sfa1816ebd-stp070812.jpg

לו הכוונה היתה לנהל רשת של 160 קמ"ש כשכל הרכבות מוגבלות למהירות הנמוכה הזו היה אפשר לנהל את רכבות הנוסעים הישירות והפרבריות על אותה מסילה תוך ריבוע התחנות בלבד, אך הכוונה היא לנהל רשת שחלק מהרכבות בה יהיו מסוגלות להגיע ל230 קמ"ש, וזה אומר שללא ריבוע המסילות יהיה הבדל של 80 קמ"ש בין רכבות האקספרס לרכבות הפרבריות, כאשר הרכבות הפרבריות יאיטו את המהירות לא רק כאשר הן בתחנה ללא ריבוע הרציפים, אלא גם כאשר הן נעות על המסילה הראשית.

ברוב התחנות מספיקות 4 מסילות, כאשר רק למסילות 1 ו 4 החיצוניות יש רציפים. רק בתחנות עיקריות שכל הרכבות עוצרות בהן, או תחנות שהן קצה קו (כמו בנימינה) מוצדק שיהיו יותר רציפים. בדוגמה הזו מסילות 1 ו 4 יהיו הפרבריות (או הבינעירוניות האיטיות) ו2 ו3 הבינעירוניות המהירות.

במקרה של בינימינה יתכן שהיא תחנת מעבר חשובה (למשל - אם הכוונה שרוב הרכבות מצפון יעצרו בה, ונוסעים לפרברים הצפוניים של גוש דן ישתמשו בפרברית ממנה והלאה) שפשוט תצדיק 4 רציפים על 4 המסילות ( רציפים חיצוניים ב1 ו4, ורציף אי בין מסילות 2 ו3 ). אם הכוונה שרכבות לנהריה ובית שאן יהיו מהירות (בשם קישור הפריפריה) ולא יעצרו בין חיפה לאיילון אפשר או לחקות את הדוגמה שהבאתי מסטראטפורד שבלונדון, או לבנות 5 - 6 מסילות לפי הפירוט הבא (ממזרח למערב) 1 - רציף חיצוני בינעירוני. 2 ו 3 - מסילות ישירות ללא רציפים. 4 רציף בינעירוני, חלק מרציף אי בין 4 ל5. 5 - רציף פרברי לרכבות מת"א המסתיימות בבנימינה (הרכבת תצטרך לחייג בכיוון דרום כאשר יש מרווח זמן לכך, ולעבור למסילה 1, יתכן שיש מקום למחלף רכבתי) ניתן גם לבנות רציף שישי חיצוני על מסילה שישית, כדי לשפרבריות בנימינה יהיו שני רציפים שלא יחסמו את המעבר בתחנה. רציפים 5 ו6 לא יצטרכו להמשיך צפונה ויהיו תחנת טרמינל לרכבת הפרברית. הרכבת מרציף 6 תחוייג דרך אותו הצומת או המחלף של רציף 5.

1----------/-----------------------=======רציף 1===========------------
2-----------/-------------------------------------------------------------------
3------------/------------------------------------------------------------------
4-------------/-------------------_________רציף 2____________-------------
5--------------/-----------------=========רציף 3==========
6---------------/-----------------__________רציף 4___________
 

alantan

New member
עלית בעצמך על הבעיתיות של תצורה שבה הקו המהיר

בתחנה מהירה כמו סטראטפורד אינטרנשיונל...
יש שני סטים של 3 מסילות רכבת מהירה (300 קמ"ש) ובאמצע זוג מסילות DLR (סוג של רכבת קלה שתמיד מופרדת ממפלס הרחוב). בכל שלישיית מסילות המסילה האמצעית היא מסילת מעבר ללא רציף, ומחוץ לשתי המסילות החיצוניות יש רציפים. באופן כזה אין גישה מהרציפים למסילה המהירה.

מיקום בגוגל ארת': https://maps.google.com/maps?q=lond...a&hnear=London,+United+Kingdom&gl=us&t=h&z=19

מבט עילי: http://farm2.staticflickr.com/1299/1393360021_e76ae5651d_z.jpg?zz=1

מבט לרכבת היטאצ'י (300 קמ"ש) ברציף הנגדי: http://www.southernelectric.org.uk/...oly_gbee395014+395016sfa1816ebd-stp070812.jpg

לו הכוונה היתה לנהל רשת של 160 קמ"ש כשכל הרכבות מוגבלות למהירות הנמוכה הזו היה אפשר לנהל את רכבות הנוסעים הישירות והפרבריות על אותה מסילה תוך ריבוע התחנות בלבד, אך הכוונה היא לנהל רשת שחלק מהרכבות בה יהיו מסוגלות להגיע ל230 קמ"ש, וזה אומר שללא ריבוע המסילות יהיה הבדל של 80 קמ"ש בין רכבות האקספרס לרכבות הפרבריות, כאשר הרכבות הפרבריות יאיטו את המהירות לא רק כאשר הן בתחנה ללא ריבוע הרציפים, אלא גם כאשר הן נעות על המסילה הראשית.

ברוב התחנות מספיקות 4 מסילות, כאשר רק למסילות 1 ו 4 החיצוניות יש רציפים. רק בתחנות עיקריות שכל הרכבות עוצרות בהן, או תחנות שהן קצה קו (כמו בנימינה) מוצדק שיהיו יותר רציפים. בדוגמה הזו מסילות 1 ו 4 יהיו הפרבריות (או הבינעירוניות האיטיות) ו2 ו3 הבינעירוניות המהירות.

במקרה של בינימינה יתכן שהיא תחנת מעבר חשובה (למשל - אם הכוונה שרוב הרכבות מצפון יעצרו בה, ונוסעים לפרברים הצפוניים של גוש דן ישתמשו בפרברית ממנה והלאה) שפשוט תצדיק 4 רציפים על 4 המסילות ( רציפים חיצוניים ב1 ו4, ורציף אי בין מסילות 2 ו3 ). אם הכוונה שרכבות לנהריה ובית שאן יהיו מהירות (בשם קישור הפריפריה) ולא יעצרו בין חיפה לאיילון אפשר או לחקות את הדוגמה שהבאתי מסטראטפורד שבלונדון, או לבנות 5 - 6 מסילות לפי הפירוט הבא (ממזרח למערב) 1 - רציף חיצוני בינעירוני. 2 ו 3 - מסילות ישירות ללא רציפים. 4 רציף בינעירוני, חלק מרציף אי בין 4 ל5. 5 - רציף פרברי לרכבות מת"א המסתיימות בבנימינה (הרכבת תצטרך לחייג בכיוון דרום כאשר יש מרווח זמן לכך, ולעבור למסילה 1, יתכן שיש מקום למחלף רכבתי) ניתן גם לבנות רציף שישי חיצוני על מסילה שישית, כדי לשפרבריות בנימינה יהיו שני רציפים שלא יחסמו את המעבר בתחנה. רציפים 5 ו6 לא יצטרכו להמשיך צפונה ויהיו תחנת טרמינל לרכבת הפרברית. הרכבת מרציף 6 תחוייג דרך אותו הצומת או המחלף של רציף 5.

1----------/-----------------------=======רציף 1===========------------
2-----------/-------------------------------------------------------------------
3------------/------------------------------------------------------------------
4-------------/-------------------_________רציף 2____________-------------
5--------------/-----------------=========רציף 3==========
6---------------/-----------------__________רציף 4___________
עלית בעצמך על הבעיתיות של תצורה שבה הקו המהיר
עובר באמצע. בתמונה רואים זאת בבירור - רכבת פרברית שרוצה להפוך כיוון: בתצורה העליונה עליה לעבור מרציף 5 או 6 (למעשה לא סימנתי מסוט מרציף 6, אבל זו גם אפשרות) ולחצות את המסילות המהירות 4 ו-3. זאת אלא אם מקימים מחלף רכבתי יקר כפי שהצעת.

בתצורה השניה, אין הפרעה ויש רק יתרונות: רכבת שמגיעה לרציף 4 יכולה להפוך כיוון אחרי הרציף ולאסוף נוסעים חזרה מרציף 3, או אפילו לחזור מרציף 4 (למרות שבמקרה כזה, הנוסעים שמגיעים מרציף 2 אינם זוכים למעבר נוח). היא יכולה גם לעבור ולהוריד נוסעים ברציף 3 ולחזור משם. אין שום הפרעה לתנועה החוצה והנוסעים מופרדים מהרכבות המהירות. אפשר אפילו להקים שלוחה קצרה להמתנה שלא ברציף בין מסילות 3 ו-4 (אחרי המסוט).
 

alantan

New member
סליחה הנה הקובץ

עלית בעצמך על הבעיתיות של תצורה שבה הקו המהיר
עובר באמצע. בתמונה רואים זאת בבירור - רכבת פרברית שרוצה להפוך כיוון: בתצורה העליונה עליה לעבור מרציף 5 או 6 (למעשה לא סימנתי מסוט מרציף 6, אבל זו גם אפשרות) ולחצות את המסילות המהירות 4 ו-3. זאת אלא אם מקימים מחלף רכבתי יקר כפי שהצעת.

בתצורה השניה, אין הפרעה ויש רק יתרונות: רכבת שמגיעה לרציף 4 יכולה להפוך כיוון אחרי הרציף ולאסוף נוסעים חזרה מרציף 3, או אפילו לחזור מרציף 4 (למרות שבמקרה כזה, הנוסעים שמגיעים מרציף 2 אינם זוכים למעבר נוח). היא יכולה גם לעבור ולהוריד נוסעים ברציף 3 ולחזור משם. אין שום הפרעה לתנועה החוצה והנוסעים מופרדים מהרכבות המהירות. אפשר אפילו להקים שלוחה קצרה להמתנה שלא ברציף בין מסילות 3 ו-4 (אחרי המסוט).
סליחה הנה הקובץ
 
בברלין בדרך כלל מסילות 1,2 יוקצו ל-S-Bahn

סליחה הנה הקובץ
בברלין בדרך כלל מסילות 1,2 יוקצו ל-S-Bahn
וביניהן רציף אי, ומסלות 3,4 לרכבות היותר מהירות, ללא רציף. זה נראה לי הגיוני יותר מכל שאר התצורות, כי זה מקבץ את רוב היתרונות של כולן.
 

alantan

New member
אבל אז יש את החסרון שאי אפשר לעשות מעבר

בברלין בדרך כלל מסילות 1,2 יוקצו ל-S-Bahn
וביניהן רציף אי, ומסלות 3,4 לרכבות היותר מהירות, ללא רציף. זה נראה לי הגיוני יותר מכל שאר התצורות, כי זה מקבץ את רוב היתרונות של כולן.
אבל אז יש את החסרון שאי אפשר לעשות מעבר
באותו הרציף ויש גם פחות גמישות תפעולית בין סוגי השירות. במצב של S-Bahn ורכבת ICE זה פחות חשוב, אבל במרחקים הקטנים של ישראל יש חשיבות רבה יותר לשני האספקטים שהזכרתי. זאת משום שמעברים קצרים ונוחים הם אחוז ניכר יותר מסך זמן הנסיעה של הנוסע, וכן כי יש אפשרות ליותר גמישות כי אין הבדלים גדולים כל כך בין סוגי השירות.
 

Rubim88

New member
צריך גם להתייחס למבנה המערכת

אבל אז יש את החסרון שאי אפשר לעשות מעבר
באותו הרציף ויש גם פחות גמישות תפעולית בין סוגי השירות. במצב של S-Bahn ורכבת ICE זה פחות חשוב, אבל במרחקים הקטנים של ישראל יש חשיבות רבה יותר לשני האספקטים שהזכרתי. זאת משום שמעברים קצרים ונוחים הם אחוז ניכר יותר מסך זמן הנסיעה של הנוסע, וכן כי יש אפשרות ליותר גמישות כי אין הבדלים גדולים כל כך בין סוגי השירות.
צריך גם להתייחס למבנה המערכת
והחוכמה היא לשלב את 2 האפשרויות באופן הכי טוב.
הרכבת הפרברית צריכה להיות בזוג המסילות המזרחי בגלל המסילות לרעננה/פתח תקווה וראשונה לציון, בתחנות מעבר כמו בינמינה(או אם ישכילו להעביר את ה"כתר" לחדרה לאחר הריבוע) מבנה כמו בדוגמא שהעלת מאפשר לעשות את המעבר על אותו רציף והמחיר שהוא עולה הוא - flyovers. למרות שאפשר לוותר על האפשרות הזו והחלפה(שלא לוקחת זמן רב כלל ובכל מקרה היא מתבצעת עד לזמן ההגעה של הרכבת המבוקשת) תתבצע ע"י מעבר תחתי/עילי.
 

Ccyclist

Well-known member
בברלין הפרברית היא מערכת נפרדת

בברלין בדרך כלל מסילות 1,2 יוקצו ל-S-Bahn
וביניהן רציף אי, ומסלות 3,4 לרכבות היותר מהירות, ללא רציף. זה נראה לי הגיוני יותר מכל שאר התצורות, כי זה מקבץ את רוב היתרונות של כולן.
בברלין הפרברית היא מערכת נפרדת
אני מכיר את צורת ההפעלה הזו מקווים ראשיים שבהם יש קטע אחוד לאזור מסויים, כל זוג מסילות מנוהל למעשה כקו נפרד, ומה שיש בתוואי הן 2 או 3 מסילות כפולות נפרדות. דוגמה לונדונית יכולה להיות איסט-קרוידן שבה יש רציפים קבועים שרק עליהם יעבור הקו לברייטון למשל.

אם היו תקציבי ענק היה אפשר לחשוב על מנהרת רכבות פרבריות בתל-אביב, כ250-500 מטר מערבית לציר האיילון, בצורה שתאפשר לתחנות להיות מאוחדות עם תחנות האיילון מחד (ע"י מסועים ומדרגות נעות, ע"ע קו היובל בווטרלו) אך להעביר את ציר האיילון הרכבתי אל תוך העיר, תוך הורדת העומס של הרכבות הפרבריות מציר האיילון עצמו.

העניין עם ר"י הוא שהרשת מנוהלת כרגע כרשת אחידה, מדי פעם שומעים על רכבת מהירה שנהפכת למאספת, רכבות שהיו אמורות להגיע לחיפה אך מסתיימות לפתע בבינימינה - ובמקרים כאלו האופציה של ניהול המסילות כנתיבים לאותו הכיוון תוך יצירת מסוטים שיאפשרו לרכבות לעבור מהמסילה המהירה לאיטית היא הגיונית יותר.

ולאלן (אינני שובר שירשור) - ברור לי שהמסילות המהירות הן אלו שעל פיהן עדיף ליישר את הקו, ועדיף שלא הן שיוסטו לפני תחנות העצירה. אני בטוח ששמעתי בפורום על אופציות לתוואי מקביל למסילה המהירה כי בסופו של דבר קשה לתכנן משהו למהירות גבוהה האשר מתחייבים לקו הקיים שעובר בלב ישובים, אבל גם באופציה כזו יהיו מספר נקודות השקה חשובות כמו הרצליה ובינימינה (אם התיכנון הוא שתהיה תחנה אחת או שתיים לבינעירוניות חצי-מהירות בין חיפה לאיילון).
 

alantan

New member
אתה צודק בכך שהדבר מחייב הסטה מסויימת של הקו

בברלין הפרברית היא מערכת נפרדת
אני מכיר את צורת ההפעלה הזו מקווים ראשיים שבהם יש קטע אחוד לאזור מסויים, כל זוג מסילות מנוהל למעשה כקו נפרד, ומה שיש בתוואי הן 2 או 3 מסילות כפולות נפרדות. דוגמה לונדונית יכולה להיות איסט-קרוידן שבה יש רציפים קבועים שרק עליהם יעבור הקו לברייטון למשל.

אם היו תקציבי ענק היה אפשר לחשוב על מנהרת רכבות פרבריות בתל-אביב, כ250-500 מטר מערבית לציר האיילון, בצורה שתאפשר לתחנות להיות מאוחדות עם תחנות האיילון מחד (ע"י מסועים ומדרגות נעות, ע"ע קו היובל בווטרלו) אך להעביר את ציר האיילון הרכבתי אל תוך העיר, תוך הורדת העומס של הרכבות הפרבריות מציר האיילון עצמו.

העניין עם ר"י הוא שהרשת מנוהלת כרגע כרשת אחידה, מדי פעם שומעים על רכבת מהירה שנהפכת למאספת, רכבות שהיו אמורות להגיע לחיפה אך מסתיימות לפתע בבינימינה - ובמקרים כאלו האופציה של ניהול המסילות כנתיבים לאותו הכיוון תוך יצירת מסוטים שיאפשרו לרכבות לעבור מהמסילה המהירה לאיטית היא הגיונית יותר.

ולאלן (אינני שובר שירשור) - ברור לי שהמסילות המהירות הן אלו שעל פיהן עדיף ליישר את הקו, ועדיף שלא הן שיוסטו לפני תחנות העצירה. אני בטוח ששמעתי בפורום על אופציות לתוואי מקביל למסילה המהירה כי בסופו של דבר קשה לתכנן משהו למהירות גבוהה האשר מתחייבים לקו הקיים שעובר בלב ישובים, אבל גם באופציה כזו יהיו מספר נקודות השקה חשובות כמו הרצליה ובינימינה (אם התיכנון הוא שתהיה תחנה אחת או שתיים לבינעירוניות חצי-מהירות בין חיפה לאיילון).
אתה צודק בכך שהדבר מחייב הסטה מסויימת של הקו
המהיר יותר שיגרום להאטה מסויימת בעת המעבר בתחנה.
 

Ccyclist

Well-known member
אתה אמור להגיד לי איפה טעיתי


אתה צודק בכך שהדבר מחייב הסטה מסויימת של הקו
המהיר יותר שיגרום להאטה מסויימת בעת המעבר בתחנה.
אתה אמור להגיד לי איפה טעיתי

בדיון בפורום לביטוי "אתה צודק" בכותרת צריך להיות "אבל..." בתגובה.

ובמשהו לא קשור - האם יש תוכנה שיכולה לגנוב קטע וידאו, (לא יוטיוב) לערוך, ולפרסם ב URL מבלי שאצטרך לשמור הכל על המחשב? יש משהו שהייתי רוצה לפרסם בפורום בעתיד הרחוק, ולטעמי הקריינות בוידאו היא חלק מהאווירה כך ששירשור תמונות לא יספיק.
 

alantan

New member
את הטענות שלי כבר הבאתי
לגבי התוכנה הזו

אתה אמור להגיד לי איפה טעיתי

בדיון בפורום לביטוי "אתה צודק" בכותרת צריך להיות "אבל..." בתגובה.

ובמשהו לא קשור - האם יש תוכנה שיכולה לגנוב קטע וידאו, (לא יוטיוב) לערוך, ולפרסם ב URL מבלי שאצטרך לשמור הכל על המחשב? יש משהו שהייתי רוצה לפרסם בפורום בעתיד הרחוק, ולטעמי הקריינות בוידאו היא חלק מהאווירה כך ששירשור תמונות לא יספיק.
את הטענות שלי כבר הבאתי
לגבי התוכנה הזו
אין לי מושג....
 

Rubim88

New member
לא צריך מנהרות רכבת פרברית

בברלין הפרברית היא מערכת נפרדת
אני מכיר את צורת ההפעלה הזו מקווים ראשיים שבהם יש קטע אחוד לאזור מסויים, כל זוג מסילות מנוהל למעשה כקו נפרד, ומה שיש בתוואי הן 2 או 3 מסילות כפולות נפרדות. דוגמה לונדונית יכולה להיות איסט-קרוידן שבה יש רציפים קבועים שרק עליהם יעבור הקו לברייטון למשל.

אם היו תקציבי ענק היה אפשר לחשוב על מנהרת רכבות פרבריות בתל-אביב, כ250-500 מטר מערבית לציר האיילון, בצורה שתאפשר לתחנות להיות מאוחדות עם תחנות האיילון מחד (ע"י מסועים ומדרגות נעות, ע"ע קו היובל בווטרלו) אך להעביר את ציר האיילון הרכבתי אל תוך העיר, תוך הורדת העומס של הרכבות הפרבריות מציר האיילון עצמו.

העניין עם ר"י הוא שהרשת מנוהלת כרגע כרשת אחידה, מדי פעם שומעים על רכבת מהירה שנהפכת למאספת, רכבות שהיו אמורות להגיע לחיפה אך מסתיימות לפתע בבינימינה - ובמקרים כאלו האופציה של ניהול המסילות כנתיבים לאותו הכיוון תוך יצירת מסוטים שיאפשרו לרכבות לעבור מהמסילה המהירה לאיטית היא הגיונית יותר.

ולאלן (אינני שובר שירשור) - ברור לי שהמסילות המהירות הן אלו שעל פיהן עדיף ליישר את הקו, ועדיף שלא הן שיוסטו לפני תחנות העצירה. אני בטוח ששמעתי בפורום על אופציות לתוואי מקביל למסילה המהירה כי בסופו של דבר קשה לתכנן משהו למהירות גבוהה האשר מתחייבים לקו הקיים שעובר בלב ישובים, אבל גם באופציה כזו יהיו מספר נקודות השקה חשובות כמו הרצליה ובינימינה (אם התיכנון הוא שתהיה תחנה אחת או שתיים לבינעירוניות חצי-מהירות בין חיפה לאיילון).
לא צריך מנהרות רכבת פרברית
כדי להפריד תנועה פרברית ממהירות צריך עוד מסילה באיילון והקדשת זוג המסילות המזרחיות לרכבות פרבריות(שכבר מתחברות מהצד המזרחי).
 

Rubim88

New member
בהחלט דבר שקיים

הכי קל
הכי קל לרבע רק את התחנות ולהקצות את המסילות הפנימיות לרכבות המהירות. אפשר גם לשים גדר בין הרציפים 2 ו3 למסילות הפנימיות הישרות כדי למנוע מנוסעים להתקרב לרכבות המהירות. יש לזה תקדימים או שזה יהיה ישראבלוף?
בהחלט דבר שקיים
ויש גם אזורי סכנה על הרציף שגודלם תלוי במהירות הרכבות שעוברות לידו.
 

Rubim88

New member
ודוגמא

הכי קל
הכי קל לרבע רק את התחנות ולהקצות את המסילות הפנימיות לרכבות המהירות. אפשר גם לשים גדר בין הרציפים 2 ו3 למסילות הפנימיות הישרות כדי למנוע מנוסעים להתקרב לרכבות המהירות. יש לזה תקדימים או שזה יהיה ישראבלוף?
ודוגמא
 

Rubim88

New member
לא ממש

בתמונה שבדוגמה הרציף רחב
בתמונה הגדר ממוקמת במרחק גדול (מרחק הביטחון לפי התחשיב שהבאת). בהרצליה ובבית יהושוע יש מקום לזה?
לא ממש
כי הן לא תוכננו לכך מלכתחילה..בכל מקרה, ריבוע מסילת החוף ידרוש שינויים שונים לאורך כל התוואי ולא רק בתחנות.
 

benshap2

New member
עכשיו נהגי הקטר יצאו לנופשונים בצרפת

הודעת ר"י - הסכם שת"פ עם SNCF הצרפתית.
שלום,
הערב (17.11.13) יחתמו חברת הרכבת הלאומית הצרפתית (SNCF) וחברת רכבת ישראל על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי, במהלך ביקורו הרשמי בישראל של מר פרנסואה הולנד, נשיא הרפובליקה הצרפתית ופגישתו עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו.

השותפות תהיה ממוקדת בין היתר ב:
 שדרוג תחנות הרכבת והקמת מרכזי מסחר
 שדרוג חטיבת המטענים
 תוכניות הכשרת נהגי רכבות נוסעים
 שירותי ייעוץ לרכישת סימולאטור למחלקת ההדרכה

מצ"ב הודעה מפורטת ותמונה של תחנת רכבת משולבת מרכז מסחרי של חברת הרכבת הלאומית הצרפתית (קרדיט לתמונות : "SNCF")
עכשיו נהגי הקטר יצאו לנופשונים בצרפת
והחבר'ה מהועד יוכלו לעשות קניות בדיוטי פרי
 

david80

Active member
מקווה שיטפלו בין היתר בליקויים בנגישות לתחנות

הודעת ר"י - הסכם שת"פ עם SNCF הצרפתית.
שלום,
הערב (17.11.13) יחתמו חברת הרכבת הלאומית הצרפתית (SNCF) וחברת רכבת ישראל על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי, במהלך ביקורו הרשמי בישראל של מר פרנסואה הולנד, נשיא הרפובליקה הצרפתית ופגישתו עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו.

השותפות תהיה ממוקדת בין היתר ב:
 שדרוג תחנות הרכבת והקמת מרכזי מסחר
 שדרוג חטיבת המטענים
 תוכניות הכשרת נהגי רכבות נוסעים
 שירותי ייעוץ לרכישת סימולאטור למחלקת ההדרכה

מצ"ב הודעה מפורטת ותמונה של תחנת רכבת משולבת מרכז מסחרי של חברת הרכבת הלאומית הצרפתית (קרדיט לתמונות : "SNCF")
מקווה שיטפלו בין היתר בליקויים בנגישות לתחנות
כמו בתחנת רעננה מערב העתידית (ראו המחשה שלי)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה