S a m B o o k i
New member
מצויין , תודה.
מצויין , תודה.הלו"ז של קו 3 ביבנה נפסק ב 16:00 אחה"צ +- , מניח שזו טעות
מצויין , תודה.הלו"ז של קו 3 ביבנה נפסק ב 16:00 אחה"צ +- , מניח שזו טעות
רשמים ראשונייםהתפרסם כל העלונים ב PDF של כל האזורים באפיקים כולל לו"
http://www.afikim-t.co.il/inner.asp?page=%F7%E1%E5%F6%E5%FA%20%F7%E5%E5%E9%ED
קו 48 מרחובות עד 00:05 מרחובות .
קו 51 יפעל מקפלן עד 21:45 .
וקו 313 לא בוטלרשמים ראשוניים
* שיפור משמעותי בתדירות הקווים הפנימיים של יבנה. קו 3, קווים 4-5 במשולב, בחלק מהשעות קו 6 - 3 פעמים בשעה.
מהכיוון השני - לרכבות האחרונות שמגיעות ליבנה לו השאירו ולו קו בודד. הייתי מוסיף נסיעות נוספות לקווים 3,4,6 בתאום עם הרכבוץ האחרונות העוזבות\מגיעות לעיר.
* קו 177 הוא רעיון נחמד, אבל בנוסף לביקורת שכבר העברתי עליו, נראה לי שאפשר להוסיף את תדירותו הנמוכה יחסית ובשעות מאוד ספציפיות ביום. הייתי שוקל לעשות חלופות של קו 178 בערב המאוחר כך שיצאו מרכבת מרכז, דרך המרכזית, ולאחר מכן במסלול 178 - בדומה למה שנעשה בעבר עם 369א' של מטרופולין. בעיקר משום שלא סימפטי להגיע למרכזית בערב\לילה...גם ככה מדובר בנסיעות של פעם בשעה ורבע בשעות אלו, הנהג יוכל לצאת קצת קודם מרכבת מרכז יהיה זמן ספייר.
* קו 178 - חבל שהתדירות במשך היום נותרה פעם בשעה, זה לא מה שיביא לתנופה בקו הזה כי צריך ממש להתאים את עצמך אליו. מנגד, שיפור משמעותי בכך שאוטובוס אחרון יוצא מת"א ב 00:15! בעיקר בבוקר, אחרי שמביאים בחשבון את ביטולו של 179, נראה שתדירות של פעם בחצי שעה הייתה יותר משקפת את הביקוש מאשר פעם בשעה. [ראו הערה בנקודה הקודמת לגבי חלופה מרכבת מרכז בערב. בנוסף, תחנה אחת קטנה ולא מזיקה ל 333 במתנ"ח תהיה מבורכת!]
* הקווים לראשון - בתדירות מזעזעת, במיוחד בשעות היוממות (שעה שלמה ללא אוטובוס בבוקר, ולאחר מכן יותר משעה?! וזאת כשאת 284 הוציאו מהמתנ"ח).
* קו 51 פעם בשעה - תדירות טובה זה לא, אבל לא נראה יל שצריך יותר מזה לאזור ההוא של רחובות. הקטע הזה שמבוטל קו 48 ברגע שיש קו 49, כשהם בכלל לא מגיעים לאותו יעד, הזוי.כש 49 עבר במרכזית זה היה בסדר, כעת זה לא במקום. מנגד, שאפו ענקי על הארכת שעות הפעילות של קו 48 עד לאחר 12 בלילה!
בסה"כ ישנם שיפורים רבים, ונראה לי שלמרות שעוד יש מקום לשיפור, המכרז יביא לשיפור משמעותי של התח"צ בעיר.
חבל שלא עשו יותר במכרז, שזה הזמן המרכזי לשיפורים ולא בין מכרזים, אבל הלוואי ואכן ישפרו אף יותר.
מישהו יודע מה עם חופשי-חודשי במרבית קווים, או כרטיסי מעבר לנסיעות עירוניות ובינעירוניות בכרטיס אחד? במכרז זה נכלל, לא ראיתי התייחסות לכך בפרוספקטים אשר הועלו לאתר.
וקו 313 לא בוטל
טוב,לאחר חשיבה, אלו שינויים קלים שלדעתי ישפרו את השירות מאודהתפרסם כל העלונים ב PDF של כל האזורים באפיקים כולל לו"
http://www.afikim-t.co.il/inner.asp?page=%F7%E1%E5%F6%E5%FA%20%F7%E5%E5%E9%ED
קו 48 מרחובות עד 00:05 מרחובות .
קו 51 יפעל מקפלן עד 21:45 .
213 זה קו יוממים שפועל בבוקר בכוון ליבנה ואחה"צ בכוון לאשדודטוב,לאחר חשיבה, אלו שינויים קלים שלדעתי ישפרו את השירות מאוד
אני אפתח מכך שלאחר קבלת המידע המלא - השיפור בשירות נראה משמעותי. אני בהחלט מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם במספרי הנוסעים ובהקדם.
להלן מספר שינויים פשוטים יחסית לביצוע, שיכולים להביא לשיפור השירות במידה ניכרת לדעתי.
אם מישהו יוכל להעביר זאת לאפיקים ולאחראים על האשכול - זה יהיה נהדר.
כאמור, לדעתי מדובר בשינויים שבאמת לא יהיה קשה לבצע, לא דורשים הרבה משאבים ברובם (בעיקר 1-7) - והם יסייעו גם לתושבי העיר היוממים וגם לצעירים ולמי שרוצה לצאת לבלות בשעות היותר מאוחרות.
1. קו 333 - הוספת תחנה במתנ"ח יבנה. זה 2-3 דקות תוספת לנסיעה, 1000 מטר נוספים, וישרת את כל תושבי העיר שרוצים לחזור מת"א בלילה וכרגע אין להם שום אופציה אחרת.
2. תוספת 2 נסיעות מתחנת יבנה מערב בשעות 23:30 ו- 00:30 לקווים 3,4,6 (או אפילו רק 3,6) - באופן שמתואם עם הרכבות האחרונות (ניתן לשנות זאת 10 דקות אחורה כשישתנה לו"ז הרכבת באמצע אוגוסט).
3. חלופה ל 178 מ 20:00 ומעלה, כשהוא גם ככה כל שעה ורבע, בכיוון מתל אביב ליבנה (ואולי גם פעם אחת בכיוון ההפוך) - להתחיל ברכבת מרכז, לעבור דרך הקריה (סמוך למתחם שרונה ו10 דקות הליכה מאבן גבירול) - ומשם למרכזית דרך איילון ולה גווארדיה ואז ליבנה. די דומה למה ש 369א' עשה בחלופות הלילה שלו, מרכבת מרכז עד לפנ זמן מה רק בתוספת של עזריאלי כי הוקם מאז מרכז בילוי גדול בשרונה. זה יביא לדעתי הרבה נוסעים, בטח יותר ממי שיעז להגיע לאזור של המרכזית בשעות החושך המאוחרות...
4. שיפור הקונקטיביות של שכונותיה המערביות של יבנה לאשדוד.
כרגע הוא באמת על הפנים - 212 עובר רק במזרח העיר, את 313 ו 330 ניתקו משכונות המגורים, 213 לא עובר בהן בכלל, ו 282 בוטל ככל שזה נוגע לאשדוד. הייתי מבצע שני שינויים על מנת להשיג את המטרה הזו:
א. הייתי שוקל להכניס חלק מחלופות 213 לשכונות המערביות של העיר לסיבוב זריז - נניח להיכנס מז'בוטינסקי, לפנות ימינה בדואני, ימינה בשדרות ירושלים - סיבוב של 5-6 דקות ואז לאשדוד.
ב. בנוסף, שינוי קטן ב 212 שלא יעלה יותר מ2-3 דקות יכול לשרת בצורה מצוינת את השכונה הירוקה - לאחר בי"ס פרדס צפוני לפנות בגבעתי שמאלה במקום ימינה, שמאלה בכיכר לרחוב ששכחתי את שמו , שמאלה בכיכר הראשונה ליד מרכז רוגובין, ולצאת ישר דרך הרחוב שהוא גם ככה יוצא ממנו כרגע. סיבוב באמת קטן אבל משמעותי לתושבי השכונה הרוקה. נכון שזה קו שעושה סיבוב גדול בין רחובות לאשדוד - אבל באמת שמדובר ב 2-3 דקות שיכניסו אלפי תושבים למסלול שלו ושאין בהן רמזורף פקקים וכו'...
5. ניתן להוסיף נסיעה אחת מאוחרת יחסית לקו 181, אולי אפילו רק ביום חמישי\מוצ"ש - הוא מתחיל מאזור בילויים שמאוד פופולארי בקרב תושבי יבנה.
6. באופן דומה, ניתן לקחת את 2-3 הנסיעות האחרונות של קו 48 ולנצל את זה שאין תנועה בשעות האלה כדי שבאותו זמן הוא יספיק לעשות מסלול קצת יותר ארוך שיכסה גם את פארק המדע וכך צעירים יוכלו לחזור מבילוי שם באוטובוס.
במקום לפנות שמאלה לדרך יבנה, להמשיך ישר, להיכנס ימינה אחרי הגשר לרחוב הזה של התחנת רכבת, רמזור ראשון שמאלה (פקריס?), ושוב רמזור ראשון שמאלה לרחוב הראשי של פארק המדע - ואז לצאת דרך האצ"ל וימינה בדרך יבנה למסלול הרגיל.
כך אתה מכסה גם את הקניון ואזור הרצל ומרכז העיר, גם את חלק הבילויים של פארק המדע, וגם לא גורע מהשירות לפקולטה לחקלאות ומכון וייצמן. ניתן גם לחזור לצומת של מכון וייצמן ולקחת ימינה משם במסלול הרגיל אבל בשביל התחנה של קק"ל בלבד, זה נראה לי די מיותר בשעות האלה.
7. קו 177 - לא מבין מדוע מעבירים אתו על ז'בוטינסקי, ולא מז'בוטינסקי שמאלה לאגוז ומשם ימינה על שדרות ירושלים. זה מכניס שכונה שלמה, שעולים בה אנשים, למסלול הקו.
8. כללי - יש משהו הזוי קצת בכך שהקווים לת"א עוברים במסלול מסוים, הקווים לראשון באחר, הקווים לרחובות באחר....אני חושב שעדיף להחליט על מסלול מסוים ביבנה, אולי 2, שמכסים את מרבית השכונות בצורה סבירה - וללכת עליו בקווים שונים. החלוקה כעת קצת מוזרה לטעמי.
אני מציע סיבוב של 5 דקות213 זה קו יוממים שפועל בבוקר בכוון ליבנה ואחה"צ בכוון לאשדוד
מה סבוב כזה כפי שאתה מציע ישרת?
הוספת סבוב כזה תפגע במטרת הקו להסיע במהירות וביעילות נוסעים שגרים באשדוד ועובדים באזור התעשיה ביבנה.
בוא נסכם בזה שנחכה שיחליפו אחראי במשרד התחבורה או את אפיקיםטוב,לאחר חשיבה, אלו שינויים קלים שלדעתי ישפרו את השירות מאוד
אני אפתח מכך שלאחר קבלת המידע המלא - השיפור בשירות נראה משמעותי. אני בהחלט מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם במספרי הנוסעים ובהקדם.
להלן מספר שינויים פשוטים יחסית לביצוע, שיכולים להביא לשיפור השירות במידה ניכרת לדעתי.
אם מישהו יוכל להעביר זאת לאפיקים ולאחראים על האשכול - זה יהיה נהדר.
כאמור, לדעתי מדובר בשינויים שבאמת לא יהיה קשה לבצע, לא דורשים הרבה משאבים ברובם (בעיקר 1-7) - והם יסייעו גם לתושבי העיר היוממים וגם לצעירים ולמי שרוצה לצאת לבלות בשעות היותר מאוחרות.
1. קו 333 - הוספת תחנה במתנ"ח יבנה. זה 2-3 דקות תוספת לנסיעה, 1000 מטר נוספים, וישרת את כל תושבי העיר שרוצים לחזור מת"א בלילה וכרגע אין להם שום אופציה אחרת.
2. תוספת 2 נסיעות מתחנת יבנה מערב בשעות 23:30 ו- 00:30 לקווים 3,4,6 (או אפילו רק 3,6) - באופן שמתואם עם הרכבות האחרונות (ניתן לשנות זאת 10 דקות אחורה כשישתנה לו"ז הרכבת באמצע אוגוסט).
3. חלופה ל 178 מ 20:00 ומעלה, כשהוא גם ככה כל שעה ורבע, בכיוון מתל אביב ליבנה (ואולי גם פעם אחת בכיוון ההפוך) - להתחיל ברכבת מרכז, לעבור דרך הקריה (סמוך למתחם שרונה ו10 דקות הליכה מאבן גבירול) - ומשם למרכזית דרך איילון ולה גווארדיה ואז ליבנה. די דומה למה ש 369א' עשה בחלופות הלילה שלו, מרכבת מרכז עד לפנ זמן מה רק בתוספת של עזריאלי כי הוקם מאז מרכז בילוי גדול בשרונה. זה יביא לדעתי הרבה נוסעים, בטח יותר ממי שיעז להגיע לאזור של המרכזית בשעות החושך המאוחרות...
4. שיפור הקונקטיביות של שכונותיה המערביות של יבנה לאשדוד.
כרגע הוא באמת על הפנים - 212 עובר רק במזרח העיר, את 313 ו 330 ניתקו משכונות המגורים, 213 לא עובר בהן בכלל, ו 282 בוטל ככל שזה נוגע לאשדוד. הייתי מבצע שני שינויים על מנת להשיג את המטרה הזו:
א. הייתי שוקל להכניס חלק מחלופות 213 לשכונות המערביות של העיר לסיבוב זריז - נניח להיכנס מז'בוטינסקי, לפנות ימינה בדואני, ימינה בשדרות ירושלים - סיבוב של 5-6 דקות ואז לאשדוד.
ב. בנוסף, שינוי קטן ב 212 שלא יעלה יותר מ2-3 דקות יכול לשרת בצורה מצוינת את השכונה הירוקה - לאחר בי"ס פרדס צפוני לפנות בגבעתי שמאלה במקום ימינה, שמאלה בכיכר לרחוב ששכחתי את שמו , שמאלה בכיכר הראשונה ליד מרכז רוגובין, ולצאת ישר דרך הרחוב שהוא גם ככה יוצא ממנו כרגע. סיבוב באמת קטן אבל משמעותי לתושבי השכונה הרוקה. נכון שזה קו שעושה סיבוב גדול בין רחובות לאשדוד - אבל באמת שמדובר ב 2-3 דקות שיכניסו אלפי תושבים למסלול שלו ושאין בהן רמזורף פקקים וכו'...
5. ניתן להוסיף נסיעה אחת מאוחרת יחסית לקו 181, אולי אפילו רק ביום חמישי\מוצ"ש - הוא מתחיל מאזור בילויים שמאוד פופולארי בקרב תושבי יבנה.
6. באופן דומה, ניתן לקחת את 2-3 הנסיעות האחרונות של קו 48 ולנצל את זה שאין תנועה בשעות האלה כדי שבאותו זמן הוא יספיק לעשות מסלול קצת יותר ארוך שיכסה גם את פארק המדע וכך צעירים יוכלו לחזור מבילוי שם באוטובוס.
במקום לפנות שמאלה לדרך יבנה, להמשיך ישר, להיכנס ימינה אחרי הגשר לרחוב הזה של התחנת רכבת, רמזור ראשון שמאלה (פקריס?), ושוב רמזור ראשון שמאלה לרחוב הראשי של פארק המדע - ואז לצאת דרך האצ"ל וימינה בדרך יבנה למסלול הרגיל.
כך אתה מכסה גם את הקניון ואזור הרצל ומרכז העיר, גם את חלק הבילויים של פארק המדע, וגם לא גורע מהשירות לפקולטה לחקלאות ומכון וייצמן. ניתן גם לחזור לצומת של מכון וייצמן ולקחת ימינה משם במסלול הרגיל אבל בשביל התחנה של קק"ל בלבד, זה נראה לי די מיותר בשעות האלה.
7. קו 177 - לא מבין מדוע מעבירים אתו על ז'בוטינסקי, ולא מז'בוטינסקי שמאלה לאגוז ומשם ימינה על שדרות ירושלים. זה מכניס שכונה שלמה, שעולים בה אנשים, למסלול הקו.
8. כללי - יש משהו הזוי קצת בכך שהקווים לת"א עוברים במסלול מסוים, הקווים לראשון באחר, הקווים לרחובות באחר....אני חושב שעדיף להחליט על מסלול מסוים ביבנה, אולי 2, שמכסים את מרבית השכונות בצורה סבירה - וללכת עליו בקווים שונים. החלוקה כעת קצת מוזרה לטעמי.
טוב,לאחר חשיבה, אלו שינויים קלים שלדעתי ישפרו את השירות מאוד
אני אפתח מכך שלאחר קבלת המידע המלא - השיפור בשירות נראה משמעותי. אני בהחלט מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם במספרי הנוסעים ובהקדם.
להלן מספר שינויים פשוטים יחסית לביצוע, שיכולים להביא לשיפור השירות במידה ניכרת לדעתי.
אם מישהו יוכל להעביר זאת לאפיקים ולאחראים על האשכול - זה יהיה נהדר.
כאמור, לדעתי מדובר בשינויים שבאמת לא יהיה קשה לבצע, לא דורשים הרבה משאבים ברובם (בעיקר 1-7) - והם יסייעו גם לתושבי העיר היוממים וגם לצעירים ולמי שרוצה לצאת לבלות בשעות היותר מאוחרות.
1. קו 333 - הוספת תחנה במתנ"ח יבנה. זה 2-3 דקות תוספת לנסיעה, 1000 מטר נוספים, וישרת את כל תושבי העיר שרוצים לחזור מת"א בלילה וכרגע אין להם שום אופציה אחרת.
2. תוספת 2 נסיעות מתחנת יבנה מערב בשעות 23:30 ו- 00:30 לקווים 3,4,6 (או אפילו רק 3,6) - באופן שמתואם עם הרכבות האחרונות (ניתן לשנות זאת 10 דקות אחורה כשישתנה לו"ז הרכבת באמצע אוגוסט).
3. חלופה ל 178 מ 20:00 ומעלה, כשהוא גם ככה כל שעה ורבע, בכיוון מתל אביב ליבנה (ואולי גם פעם אחת בכיוון ההפוך) - להתחיל ברכבת מרכז, לעבור דרך הקריה (סמוך למתחם שרונה ו10 דקות הליכה מאבן גבירול) - ומשם למרכזית דרך איילון ולה גווארדיה ואז ליבנה. די דומה למה ש 369א' עשה בחלופות הלילה שלו, מרכבת מרכז עד לפנ זמן מה רק בתוספת של עזריאלי כי הוקם מאז מרכז בילוי גדול בשרונה. זה יביא לדעתי הרבה נוסעים, בטח יותר ממי שיעז להגיע לאזור של המרכזית בשעות החושך המאוחרות...
4. שיפור הקונקטיביות של שכונותיה המערביות של יבנה לאשדוד.
כרגע הוא באמת על הפנים - 212 עובר רק במזרח העיר, את 313 ו 330 ניתקו משכונות המגורים, 213 לא עובר בהן בכלל, ו 282 בוטל ככל שזה נוגע לאשדוד. הייתי מבצע שני שינויים על מנת להשיג את המטרה הזו:
א. הייתי שוקל להכניס חלק מחלופות 213 לשכונות המערביות של העיר לסיבוב זריז - נניח להיכנס מז'בוטינסקי, לפנות ימינה בדואני, ימינה בשדרות ירושלים - סיבוב של 5-6 דקות ואז לאשדוד.
ב. בנוסף, שינוי קטן ב 212 שלא יעלה יותר מ2-3 דקות יכול לשרת בצורה מצוינת את השכונה הירוקה - לאחר בי"ס פרדס צפוני לפנות בגבעתי שמאלה במקום ימינה, שמאלה בכיכר לרחוב ששכחתי את שמו , שמאלה בכיכר הראשונה ליד מרכז רוגובין, ולצאת ישר דרך הרחוב שהוא גם ככה יוצא ממנו כרגע. סיבוב באמת קטן אבל משמעותי לתושבי השכונה הרוקה. נכון שזה קו שעושה סיבוב גדול בין רחובות לאשדוד - אבל באמת שמדובר ב 2-3 דקות שיכניסו אלפי תושבים למסלול שלו ושאין בהן רמזורף פקקים וכו'...
5. ניתן להוסיף נסיעה אחת מאוחרת יחסית לקו 181, אולי אפילו רק ביום חמישי\מוצ"ש - הוא מתחיל מאזור בילויים שמאוד פופולארי בקרב תושבי יבנה.
6. באופן דומה, ניתן לקחת את 2-3 הנסיעות האחרונות של קו 48 ולנצל את זה שאין תנועה בשעות האלה כדי שבאותו זמן הוא יספיק לעשות מסלול קצת יותר ארוך שיכסה גם את פארק המדע וכך צעירים יוכלו לחזור מבילוי שם באוטובוס.
במקום לפנות שמאלה לדרך יבנה, להמשיך ישר, להיכנס ימינה אחרי הגשר לרחוב הזה של התחנת רכבת, רמזור ראשון שמאלה (פקריס?), ושוב רמזור ראשון שמאלה לרחוב הראשי של פארק המדע - ואז לצאת דרך האצ"ל וימינה בדרך יבנה למסלול הרגיל.
כך אתה מכסה גם את הקניון ואזור הרצל ומרכז העיר, גם את חלק הבילויים של פארק המדע, וגם לא גורע מהשירות לפקולטה לחקלאות ומכון וייצמן. ניתן גם לחזור לצומת של מכון וייצמן ולקחת ימינה משם במסלול הרגיל אבל בשביל התחנה של קק"ל בלבד, זה נראה לי די מיותר בשעות האלה.
7. קו 177 - לא מבין מדוע מעבירים אתו על ז'בוטינסקי, ולא מז'בוטינסקי שמאלה לאגוז ומשם ימינה על שדרות ירושלים. זה מכניס שכונה שלמה, שעולים בה אנשים, למסלול הקו.
8. כללי - יש משהו הזוי קצת בכך שהקווים לת"א עוברים במסלול מסוים, הקווים לראשון באחר, הקווים לרחובות באחר....אני חושב שעדיף להחליט על מסלול מסוים ביבנה, אולי 2, שמכסים את מרבית השכונות בצורה סבירה - וללכת עליו בקווים שונים. החלוקה כעת קצת מוזרה לטעמי.
תיקון קטן לנקודה 4טוב,לאחר חשיבה, אלו שינויים קלים שלדעתי ישפרו את השירות מאוד
אני אפתח מכך שלאחר קבלת המידע המלא - השיפור בשירות נראה משמעותי. אני בהחלט מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם במספרי הנוסעים ובהקדם.
להלן מספר שינויים פשוטים יחסית לביצוע, שיכולים להביא לשיפור השירות במידה ניכרת לדעתי.
אם מישהו יוכל להעביר זאת לאפיקים ולאחראים על האשכול - זה יהיה נהדר.
כאמור, לדעתי מדובר בשינויים שבאמת לא יהיה קשה לבצע, לא דורשים הרבה משאבים ברובם (בעיקר 1-7) - והם יסייעו גם לתושבי העיר היוממים וגם לצעירים ולמי שרוצה לצאת לבלות בשעות היותר מאוחרות.
1. קו 333 - הוספת תחנה במתנ"ח יבנה. זה 2-3 דקות תוספת לנסיעה, 1000 מטר נוספים, וישרת את כל תושבי העיר שרוצים לחזור מת"א בלילה וכרגע אין להם שום אופציה אחרת.
2. תוספת 2 נסיעות מתחנת יבנה מערב בשעות 23:30 ו- 00:30 לקווים 3,4,6 (או אפילו רק 3,6) - באופן שמתואם עם הרכבות האחרונות (ניתן לשנות זאת 10 דקות אחורה כשישתנה לו"ז הרכבת באמצע אוגוסט).
3. חלופה ל 178 מ 20:00 ומעלה, כשהוא גם ככה כל שעה ורבע, בכיוון מתל אביב ליבנה (ואולי גם פעם אחת בכיוון ההפוך) - להתחיל ברכבת מרכז, לעבור דרך הקריה (סמוך למתחם שרונה ו10 דקות הליכה מאבן גבירול) - ומשם למרכזית דרך איילון ולה גווארדיה ואז ליבנה. די דומה למה ש 369א' עשה בחלופות הלילה שלו, מרכבת מרכז עד לפנ זמן מה רק בתוספת של עזריאלי כי הוקם מאז מרכז בילוי גדול בשרונה. זה יביא לדעתי הרבה נוסעים, בטח יותר ממי שיעז להגיע לאזור של המרכזית בשעות החושך המאוחרות...
4. שיפור הקונקטיביות של שכונותיה המערביות של יבנה לאשדוד.
כרגע הוא באמת על הפנים - 212 עובר רק במזרח העיר, את 313 ו 330 ניתקו משכונות המגורים, 213 לא עובר בהן בכלל, ו 282 בוטל ככל שזה נוגע לאשדוד. הייתי מבצע שני שינויים על מנת להשיג את המטרה הזו:
א. הייתי שוקל להכניס חלק מחלופות 213 לשכונות המערביות של העיר לסיבוב זריז - נניח להיכנס מז'בוטינסקי, לפנות ימינה בדואני, ימינה בשדרות ירושלים - סיבוב של 5-6 דקות ואז לאשדוד.
ב. בנוסף, שינוי קטן ב 212 שלא יעלה יותר מ2-3 דקות יכול לשרת בצורה מצוינת את השכונה הירוקה - לאחר בי"ס פרדס צפוני לפנות בגבעתי שמאלה במקום ימינה, שמאלה בכיכר לרחוב ששכחתי את שמו , שמאלה בכיכר הראשונה ליד מרכז רוגובין, ולצאת ישר דרך הרחוב שהוא גם ככה יוצא ממנו כרגע. סיבוב באמת קטן אבל משמעותי לתושבי השכונה הרוקה. נכון שזה קו שעושה סיבוב גדול בין רחובות לאשדוד - אבל באמת שמדובר ב 2-3 דקות שיכניסו אלפי תושבים למסלול שלו ושאין בהן רמזורף פקקים וכו'...
5. ניתן להוסיף נסיעה אחת מאוחרת יחסית לקו 181, אולי אפילו רק ביום חמישי\מוצ"ש - הוא מתחיל מאזור בילויים שמאוד פופולארי בקרב תושבי יבנה.
6. באופן דומה, ניתן לקחת את 2-3 הנסיעות האחרונות של קו 48 ולנצל את זה שאין תנועה בשעות האלה כדי שבאותו זמן הוא יספיק לעשות מסלול קצת יותר ארוך שיכסה גם את פארק המדע וכך צעירים יוכלו לחזור מבילוי שם באוטובוס.
במקום לפנות שמאלה לדרך יבנה, להמשיך ישר, להיכנס ימינה אחרי הגשר לרחוב הזה של התחנת רכבת, רמזור ראשון שמאלה (פקריס?), ושוב רמזור ראשון שמאלה לרחוב הראשי של פארק המדע - ואז לצאת דרך האצ"ל וימינה בדרך יבנה למסלול הרגיל.
כך אתה מכסה גם את הקניון ואזור הרצל ומרכז העיר, גם את חלק הבילויים של פארק המדע, וגם לא גורע מהשירות לפקולטה לחקלאות ומכון וייצמן. ניתן גם לחזור לצומת של מכון וייצמן ולקחת ימינה משם במסלול הרגיל אבל בשביל התחנה של קק"ל בלבד, זה נראה לי די מיותר בשעות האלה.
7. קו 177 - לא מבין מדוע מעבירים אתו על ז'בוטינסקי, ולא מז'בוטינסקי שמאלה לאגוז ומשם ימינה על שדרות ירושלים. זה מכניס שכונה שלמה, שעולים בה אנשים, למסלול הקו.
8. כללי - יש משהו הזוי קצת בכך שהקווים לת"א עוברים במסלול מסוים, הקווים לראשון באחר, הקווים לרחובות באחר....אני חושב שעדיף להחליט על מסלול מסוים ביבנה, אולי 2, שמכסים את מרבית השכונות בצורה סבירה - וללכת עליו בקווים שונים. החלוקה כעת קצת מוזרה לטעמי.
שאלה לעניין הערך הצבורהתפרסם כל העלונים ב PDF של כל האזורים באפיקים כולל לו"
http://www.afikim-t.co.il/inner.asp?page=%F7%E1%E5%F6%E5%FA%20%F7%E5%E5%E9%ED
קו 48 מרחובות עד 00:05 מרחובות .
קו 51 יפעל מקפלן עד 21:45 .
הערך הצבור עובד כמעט בכל הארץ,לא משנה היכן טענת אותו.שאלה לעניין הערך הצבור
אף פעם לא השתמשתי בערך צבור עד היום, האם כל ערך צבור, לא משנה באיזה חברה טענתי אותו, יכול לשמש בכל חברה אחרת?
לדוגמא, נניח שטענתי 100 ש"ח על קו של אפיקים ביבנה כערך צבור.
האם אוכל להשתמש בו גם באוטובוסים בתוך תל אביב?
מהן החברות שעובדות עם ערך צבור כרגע? (ברכבת אפשר להשתמש בו?)
תודה. הערך הצבור מקנה גם 90 דקות באזור ת"א, למשל?הערך הצבור עובד כמעט בכל הארץ,לא משנה היכן טענת אותו.
עלה בפורום מסמך שמתייחס ל"היכן לא-מקבלים ערך צבור":
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=179023566
אני חייב לציין שבאשכולות "ישנים" יחסית,כמו פתח תקווה ובקעת אונו,יכולות לצוץ בעיות במעברים-למשל,תשלום של 10.90 בתוך פתח תקווה מתוך מטרה להחליף לאוטובוס לרעננה הסתבך,כי המכשיר ה"חדש" בקווים (קו 641) לא קלט את החיוב של המכשיר ה"ישן" בקווים (פנימי פתח תקווה).
היכן שיש מעברים חופשיים, הם חלים גם על תשלום בערך צבורתודה. הערך הצבור מקנה גם 90 דקות באזור ת"א, למשל?
או שתשלום באמצעותו שקול לתשלום ללא רב קו ויש לשלם לכל קו בנפרד?
היכן שיש מעברים חופשיים, הם חלים גם על תשלום בערך צבור
נכון להיום בתחומי רפורמת גוש דן ובמטרופולין חיפה.
בעתיד יהיו מעברים חופשיים וערך צבור גם בבאר שבע.
בירושלים יש כבר מעברים חופשיים אבל אין ערך צבור.
ערך צבור לא מכובד ברכבתשאלה לעניין הערך הצבור
אף פעם לא השתמשתי בערך צבור עד היום, האם כל ערך צבור, לא משנה באיזה חברה טענתי אותו, יכול לשמש בכל חברה אחרת?
לדוגמא, נניח שטענתי 100 ש"ח על קו של אפיקים ביבנה כערך צבור.
האם אוכל להשתמש בו גם באוטובוסים בתוך תל אביב?
מהן החברות שעובדות עם ערך צבור כרגע? (ברכבת אפשר להשתמש בו?)
וואו, איזו תשובה מפורטת , תודה!ערך צבור לא מכובד ברכבת
ערך צבור מכובד ב:
קווי אגד, דן, קווים, מטרופולין בתחומי רפורמת גוש דן
קווי אגד ודן בצפון (מטרונית) במטרופולין חיפה
קווי נתיב אקספרס, סופרבוס, נצרת נסיעות ותיירות, שרותי אוטובוסים מאוחדים נצרת וג'י.בי. טורס בצפון הארץ
קווי קווים באשכול נתניה-חדרה כולל בקווי חוף הכרמל (69X) ובקווי 62X ו 64X
קווי מטרופולין באשכול הנגב, עד מחיר מסויים, לא כולל נסיעות בינעירוניות ארוכות שבהן יש כרטיסיית שתי נסיעות ולא ערך צבור
קווי קווים באשכול החשמונאים (לוד, רמלה, שוהם, מודיעין, מודיעין עילית), גם כן עד מחיר מסויים.
קווי אגד תעבורה בין שפירים לירושלים
לגבי קווי נתניה - גוש דן של נתיב אקספרס - מעשית כנראה ערך צבור מכובד, רשמית לא
ערך צבור לא מכובד (בנוסף לרכבת) ב:
כל קווי אגד מחוץ לתחומי רפורמת גוש דן ומטרופולין חיפה (כולל בירושלים)
רכבת הקלה בירושלים
כרמלית בחיפה
קווי רמה ברמת הגולן
קווי אפיקים בשומרון ובאשכול בני ברק - ירושלים
קווי אגד תעבורה העירוניים בנתניה ובאשדוד, בקווי עוטף ירושלים (מבשרת ציון, גבעת זאב, מעלה אדומים , בנימין ושומרון), באשכול צפון הנגב ובקווי אלעד
קווי סופרבוס באשכול בית שמש ופרוזדור ירושלים
קווי ביתר עילית של קווים-עילית
קווי מטרודן בבאר שבע
קווי רהט של גלים
כשייושמו המכרזים החדשים של צפון הנגב, באר שבע עירוני ובקעת אונו יהיה ערך צבור גם בקווי צפון הנגב, בקווים העירוניים בבאר שבע ובקווי אלעד.
התשובה באתר מטרופולין:וואו, איזו תשובה מפורטת , תודה!
יש לך מושג עד איזה מחיר זה תופס במטרופולין, ומה מוגדר נסיעה ארוכה?
למשל נסיעה בקו 369 מיבנה לת"א\ יבנה ב"ש יתפוס?
וכמובן מיום שישי הבא יכובד גם בקווי אשכול אשדוד-יבנה-ת"אערך צבור לא מכובד ברכבת
ערך צבור מכובד ב:
קווי אגד, דן, קווים, מטרופולין בתחומי רפורמת גוש דן
קווי אגד ודן בצפון (מטרונית) במטרופולין חיפה
קווי נתיב אקספרס, סופרבוס, נצרת נסיעות ותיירות, שרותי אוטובוסים מאוחדים נצרת וג'י.בי. טורס בצפון הארץ
קווי קווים באשכול נתניה-חדרה כולל בקווי חוף הכרמל (69X) ובקווי 62X ו 64X
קווי מטרופולין באשכול הנגב, עד מחיר מסויים, לא כולל נסיעות בינעירוניות ארוכות שבהן יש כרטיסיית שתי נסיעות ולא ערך צבור
קווי קווים באשכול החשמונאים (לוד, רמלה, שוהם, מודיעין, מודיעין עילית), גם כן עד מחיר מסויים.
קווי אגד תעבורה בין שפירים לירושלים
לגבי קווי נתניה - גוש דן של נתיב אקספרס - מעשית כנראה ערך צבור מכובד, רשמית לא
ערך צבור לא מכובד (בנוסף לרכבת) ב:
כל קווי אגד מחוץ לתחומי רפורמת גוש דן ומטרופולין חיפה (כולל בירושלים)
רכבת הקלה בירושלים
כרמלית בחיפה
קווי רמה ברמת הגולן
קווי אפיקים בשומרון ובאשכול בני ברק - ירושלים
קווי אגד תעבורה העירוניים בנתניה ובאשדוד, בקווי עוטף ירושלים (מבשרת ציון, גבעת זאב, מעלה אדומים , בנימין ושומרון), באשכול צפון הנגב ובקווי אלעד
קווי סופרבוס באשכול בית שמש ופרוזדור ירושלים
קווי ביתר עילית של קווים-עילית
קווי מטרודן בבאר שבע
קווי רהט של גלים
כשייושמו המכרזים החדשים של צפון הנגב, באר שבע עירוני ובקעת אונו יהיה ערך צבור גם בקווי צפון הנגב, בקווים העירוניים בבאר שבע ובקווי אלעד.
בכל מקרה, אף פעם לא מזיק לשאול את הנהגשאלה לעניין הערך הצבור
אף פעם לא השתמשתי בערך צבור עד היום, האם כל ערך צבור, לא משנה באיזה חברה טענתי אותו, יכול לשמש בכל חברה אחרת?
לדוגמא, נניח שטענתי 100 ש"ח על קו של אפיקים ביבנה כערך צבור.
האם אוכל להשתמש בו גם באוטובוסים בתוך תל אביב?
מהן החברות שעובדות עם ערך צבור כרגע? (ברכבת אפשר להשתמש בו?)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.