יש זוכים במכרזי פתח תקוה ובקעת אונו

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
כמוני כמוך, איזה ימים הם היו....

אז שיתנו להן להשתתף במכרזים!
אני כל כך הייתי שמחה לראות את דן חוזרת להפעיל את 55.
כמוני כמוך, איזה ימים הם היו....
מפרקיות בקו 55 כמעט כל הזמן, תדירות מעט יותר טובה אפילו מזה של קווים (אני זוכר שבשעות אחה"צ היה כל 10 דק' [היום 12-15], ובבוקר יותר מזה)

כל מה שצריך זה :
א) לתת לנהגים קפה (בחיי, הם איטיים כמו צב, לא ראיתי קו שמעלה נוסעים כל כך לאט כמו הקו הזה, אפילו לא את 63 בעזריאלי)
ב) וברצינות : לתת מכונות תיקוף טובות יותר, של קווים כל כך איטית עד שהיא קולטת חופשי חודשי
ג) להגביר תדירות - להוסיף נסיעה אחת בשעות השיא לפחות (בבוקר אפילו שתיים) ולא צריך אפילו מפרקיות. הצפיפות בקו הזה בלתי נסבלת. אני רואה כל פעם את זה בערבי נחל (התחנה האחרונה לפני פריקת נוסעים ברכבת מרכז).
ד) וכמו שאמרת - מכונות חדשות יותר ותיקוף מאחורה.
 

oshlick1

New member
כל שיטת המכרזים הזאת דפוקה מיסודה

יש זוכים במכרזי פתח תקוה ובקעת אונו
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368055-00.html?t=204610[/URL]

במכרז פתח תקוה - ראש העין: אפיקים
במכרז בקעת אונו - אלעד: קווים
כל שיטת המכרזים הזאת דפוקה מיסודה
ככל שגדל מספר ה"מתווכים" בין מקבל השרות לבין נותן השרות
ככה השרות יותר גרוע.

את מכרז התחבורה הציבורית בבקעת אונו צריכים לתכנן, להוציא ולנהל נבחרי הציבור של תושבי בקעת אונו שנבחרים ישירות על ידם ולא יבחרו שנית אם יכשלו.

כאשר המכרז מנוהל בצורה סובייטית על ידי פקידים במשרד התחבורה בירושלים הבירה, שלא מבינים דבר בצורכי התחבורה של בקעת אונו ולא חיים בה, ואם הם יכשלו במכרז לא יקרה להם שום דבר, אין סיכוי שהשרות יהיה לטובת הציבור אלא רק לטובת הכיס.
 
לא רק שאתה טועה אתה גם מטעה...


כל שיטת המכרזים הזאת דפוקה מיסודה
ככל שגדל מספר ה"מתווכים" בין מקבל השרות לבין נותן השרות
ככה השרות יותר גרוע.

את מכרז התחבורה הציבורית בבקעת אונו צריכים לתכנן, להוציא ולנהל נבחרי הציבור של תושבי בקעת אונו שנבחרים ישירות על ידם ולא יבחרו שנית אם יכשלו.

כאשר המכרז מנוהל בצורה סובייטית על ידי פקידים במשרד התחבורה בירושלים הבירה, שלא מבינים דבר בצורכי התחבורה של בקעת אונו ולא חיים בה, ואם הם יכשלו במכרז לא יקרה להם שום דבר, אין סיכוי שהשרות יהיה לטובת הציבור אלא רק לטובת הכיס.
לא רק שאתה טועה אתה גם מטעה...

את תכנון מפרטי הקווים מבצעות חברות שבמהותן ועיקר עיסוקן הוא לתכנן קווי שירות בתח"צ לאוטובוסים...
כל התכנון, כולל תשתיות עובר עוד מספר עיניים וידיים מקצועיות...
בנוסף, במקומות בהן יש ריכוזים ייחודיים כגון אוכל' חרדית הרי שמועסקים יועצים מהמגזר המקושרים למובילי דיעה (כנ"ל לגבי אוכל' המיעוטים)

לטעות זה בסדר
להטעות זה כבר מוכיח דבר אחר
 

oshlick1

New member
כן... כמו למשל חברת נתיבי איילון שתכננה את הרפורמה המופלאה

לא רק שאתה טועה אתה גם מטעה...

את תכנון מפרטי הקווים מבצעות חברות שבמהותן ועיקר עיסוקן הוא לתכנן קווי שירות בתח"צ לאוטובוסים...
כל התכנון, כולל תשתיות עובר עוד מספר עיניים וידיים מקצועיות...
בנוסף, במקומות בהן יש ריכוזים ייחודיים כגון אוכל' חרדית הרי שמועסקים יועצים מהמגזר המקושרים למובילי דיעה (כנ"ל לגבי אוכל' המיעוטים)

לטעות זה בסדר
להטעות זה כבר מוכיח דבר אחר
כן... כמו למשל חברת נתיבי איילון שתכננה את הרפורמה המופלאה
ואת קו 11 הריק לחלוטין...
 
לכמה שנים המכרז הזה? ומתי כבר אגד ודן יוכלו להתמודד בצורה

יש זוכים במכרזי פתח תקוה ובקעת אונו
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368055-00.html?t=204610[/URL]

במכרז פתח תקוה - ראש העין: אפיקים
במכרז בקעת אונו - אלעד: קווים
לכמה שנים המכרז הזה? ומתי כבר אגד ודן יוכלו להתמודד בצורה
ישירה?
ולא מבין את משרד התחבורה שלא נתן לדן להתמודד באזור שהיה שלה בעבר, אבל נתן לקווים להתמודד באזור שהוא באחריותה בהווה.
 
6 שנים עם שתי אופציות להארכה של שלוש שנים כ"א

לכמה שנים המכרז הזה? ומתי כבר אגד ודן יוכלו להתמודד בצורה
ישירה?
ולא מבין את משרד התחבורה שלא נתן לדן להתמודד באזור שהיה שלה בעבר, אבל נתן לקווים להתמודד באזור שהוא באחריותה בהווה.
6 שנים עם שתי אופציות להארכה של שלוש שנים כ"א
 

סנוי

New member
בתור תושב בקעת אונו - האם זה אומר שיפור או עמידה במקום?

יש זוכים במכרזי פתח תקוה ובקעת אונו
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368055-00.html?t=204610[/URL]

במכרז פתח תקוה - ראש העין: אפיקים
במכרז בקעת אונו - אלעד: קווים
בתור תושב בקעת אונו - האם זה אומר שיפור או עמידה במקום?
האם חברת קווים תשפר את צי האוטובוסים שלה, ואת תכיפות השירות בחלק מהקווים שחייבים שיפור?
מה קרה במכרזים קודמים? האם מפעיל שזוכה במכרז חייב לשפר את עצמו גם אם הוא נשאר באותו אשכול?
 
בכל מכרז יש שיפור בשירות, הגברת תדירות וחידוש חלקי של צי

בתור תושב בקעת אונו - האם זה אומר שיפור או עמידה במקום?
האם חברת קווים תשפר את צי האוטובוסים שלה, ואת תכיפות השירות בחלק מהקווים שחייבים שיפור?
מה קרה במכרזים קודמים? האם מפעיל שזוכה במכרז חייב לשפר את עצמו גם אם הוא נשאר באותו אשכול?
בכל מכרז יש שיפור בשירות, הגברת תדירות וחידוש חלקי של צי
האוטובוסים.
עושים מכרז על מנת לשפר את השירות ולהתאים אותו לצרכים נוכחיים ועתידיים.

במכרז בקעת אונו יש שיפור משמעותי בתדירות קו 56, חלופה מהירה לקו 68 (עם מספר 268), הארכת קו 69 לתחנה המרכזית בת"א, קו מקומי חדש בגני תקוה, שינוי מסלול 168 למהיר יותר, קו חדש בין אור יהודה למערב פתח תקוה שיגיע עד תחנת הרכבת בסגולה, הארכת קו 1 לרמת אפעל ועוד שיפורים.

אתה יכול למצוא את המכרז כאן.
 

oshlick1

New member
כמובן שאין שום קו מבקעת אונו לאוניברסיטת תל אביב

בכל מכרז יש שיפור בשירות, הגברת תדירות וחידוש חלקי של צי
האוטובוסים.
עושים מכרז על מנת לשפר את השירות ולהתאים אותו לצרכים נוכחיים ועתידיים.

במכרז בקעת אונו יש שיפור משמעותי בתדירות קו 56, חלופה מהירה לקו 68 (עם מספר 268), הארכת קו 69 לתחנה המרכזית בת"א, קו מקומי חדש בגני תקוה, שינוי מסלול 168 למהיר יותר, קו חדש בין אור יהודה למערב פתח תקוה שיגיע עד תחנת הרכבת בסגולה, הארכת קו 1 לרמת אפעל ועוד שיפורים.

אתה יכול למצוא את המכרז כאן.
כמובן שאין שום קו מבקעת אונו לאוניברסיטת תל אביב
בשעות נורמליות (אחרי 6 וחצי בבוקר)
וגם לא בחזור.
וגם לא קו מבקעת אונו לאזור הסיבים בפתח תקווה.
העיקר שמיניבוס 15 יעשה עוד סיבוב ריק באחת השכונות הצפוניות בקרית אונו.

ובנימה יותר אופטימית אני מקווה שאולי אנשים שישמעו על המכרז יעיפו במקרה מבט חטוף על הקובץ הזה וישאלו את עצמם אם זה לא מגוחך שפקידים בכירים בירושלים מחזיקים קלסרים עם מספרי רישוי של אוטובוסים שנוסעים בערי המדינה
ממש כמו ברוסיה הסובייטית. כשהם אלה שמחליטים בשבילנו הסיכוי שנרוויח מזה קלוש.
 
מה עם קו 137? שאגב, גם כן יתוגבר במסגרת המכרז

כמובן שאין שום קו מבקעת אונו לאוניברסיטת תל אביב
בשעות נורמליות (אחרי 6 וחצי בבוקר)
וגם לא בחזור.
וגם לא קו מבקעת אונו לאזור הסיבים בפתח תקווה.
העיקר שמיניבוס 15 יעשה עוד סיבוב ריק באחת השכונות הצפוניות בקרית אונו.

ובנימה יותר אופטימית אני מקווה שאולי אנשים שישמעו על המכרז יעיפו במקרה מבט חטוף על הקובץ הזה וישאלו את עצמם אם זה לא מגוחך שפקידים בכירים בירושלים מחזיקים קלסרים עם מספרי רישוי של אוטובוסים שנוסעים בערי המדינה
ממש כמו ברוסיה הסובייטית. כשהם אלה שמחליטים בשבילנו הסיכוי שנרוויח מזה קלוש.
מה עם קו 137? שאגב, גם כן יתוגבר במסגרת המכרז
הבעיה בקבצים של שני המכרזים הללו היא שמשרד התחבורה לא טרח לצרף רשימות מלאות של הקווים, כפי שעשה במכרזים אחרים, אלא רשם רק את השינויים. רק בנספחים שלא מפורסמים לציבור מופיעים כל הקווים.

לגבי אזור הסיבים, אגלה לך "סוד", גם מפתח תקוה עצמה הקישור אליו עלוב.
במכרז של פ"ת מאריכים את קו 5 לרמת סיב ומשנים את המסלול של קו 46 כך שיעבור גם ברמת סיב. מוסיפים גם קו 471 מראש העין לרמת סיב וקרית אריה
וכנראה גבעת שמואל תרוויח קו שיעבור דרך רמת סיב בדרכו לתחנה המרכזית בפ"ת (גם הקו הזה, 47, מופיע במכרז פ"ת).
אבל לבקעת אונו יהיה קו חדש, 77, שיסע מאור יהודה למערב פ"ת ואז כנראה יהיה אפשר לבצע החלפה בדרך רבין לקו (471 ו/או 46) שייכנס לרמת סיב.
 

סנוי

New member
דווקא קו 77 נשמע מעניין! האם הוא יקשר גם לבילינסון?

מה עם קו 137? שאגב, גם כן יתוגבר במסגרת המכרז
הבעיה בקבצים של שני המכרזים הללו היא שמשרד התחבורה לא טרח לצרף רשימות מלאות של הקווים, כפי שעשה במכרזים אחרים, אלא רשם רק את השינויים. רק בנספחים שלא מפורסמים לציבור מופיעים כל הקווים.

לגבי אזור הסיבים, אגלה לך "סוד", גם מפתח תקוה עצמה הקישור אליו עלוב.
במכרז של פ"ת מאריכים את קו 5 לרמת סיב ומשנים את המסלול של קו 46 כך שיעבור גם ברמת סיב. מוסיפים גם קו 471 מראש העין לרמת סיב וקרית אריה
וכנראה גבעת שמואל תרוויח קו שיעבור דרך רמת סיב בדרכו לתחנה המרכזית בפ"ת (גם הקו הזה, 47, מופיע במכרז פ"ת).
אבל לבקעת אונו יהיה קו חדש, 77, שיסע מאור יהודה למערב פ"ת ואז כנראה יהיה אפשר לבצע החלפה בדרך רבין לקו (471 ו/או 46) שייכנס לרמת סיב.
דווקא קו 77 נשמע מעניין! האם הוא יקשר גם לבילינסון?
 
אני לא יודע מה יהיה המסלול המדוייק של הקו אבל

דווקא קו 77 נשמע מעניין! האם הוא יקשר גם לבילינסון?
אני לא יודע מה יהיה המסלול המדוייק של הקו אבל
סביר שהוא יעבור גם ליד בילינסון.
לפי המכרז הוא יסע מאור יהודה דרך השכונות המערביות של פתח תקוה לתחנה המרכזית בפ"ת וימשיך עד לתחנת הרכבת בסגולה.

האפשרויות הסבירות להערכתי הן:
1. לוי אשכול ודרך רבין עד אבי אורן, אבי אורן עד קפלן, קפלן עד ז'בוטינסקי, ז'בוטינסקי ואורלוב, התחנה המרכזית של פ"ת, ספיר, ירקונים, כביש 40, תחנת הרכבת סגולה.
2. מסלול זהה ל-1 עד קפלן, הרב מלכה, גיסין, המכבים, תחנה מרכזית פ"ת והמשך כמו ב-1.
3. מסלול זהה ל-1 עד רבין, המשך ברבין עד ז'בוטינסקי, ז'בוטינסקי ואורלוב והמשך כמו ב-1.
4. כמו 3 עד צומת ז'בוטינסקי - מלכה וכמו 2 משם לכיוון התחנה המרכזית.

באפשרויות 1 ו-2 יש קישור טוב לבילינסון, לשניידר ולקניון הגדול.
באפשרויות 3 ו-4 יש קישור טוב לבילינסון, לקניון הגדול, למרכז יכין ולחלק המזרחי של רמת סיב.
באפשרויות 2 ו -4 יש מסלול קצת יותר ארוך, אבל עם קישור להדר המושבות.
 

olli3

New member
מנהל
77 יסע דרך כפר גנים ג', זה המסלול:

אני לא יודע מה יהיה המסלול המדוייק של הקו אבל
סביר שהוא יעבור גם ליד בילינסון.
לפי המכרז הוא יסע מאור יהודה דרך השכונות המערביות של פתח תקוה לתחנה המרכזית בפ"ת וימשיך עד לתחנת הרכבת בסגולה.

האפשרויות הסבירות להערכתי הן:
1. לוי אשכול ודרך רבין עד אבי אורן, אבי אורן עד קפלן, קפלן עד ז'בוטינסקי, ז'בוטינסקי ואורלוב, התחנה המרכזית של פ"ת, ספיר, ירקונים, כביש 40, תחנת הרכבת סגולה.
2. מסלול זהה ל-1 עד קפלן, הרב מלכה, גיסין, המכבים, תחנה מרכזית פ"ת והמשך כמו ב-1.
3. מסלול זהה ל-1 עד רבין, המשך ברבין עד ז'בוטינסקי, ז'בוטינסקי ואורלוב והמשך כמו ב-1.
4. כמו 3 עד צומת ז'בוטינסקי - מלכה וכמו 2 משם לכיוון התחנה המרכזית.

באפשרויות 1 ו-2 יש קישור טוב לבילינסון, לשניידר ולקניון הגדול.
באפשרויות 3 ו-4 יש קישור טוב לבילינסון, לקניון הגדול, למרכז יכין ולחלק המזרחי של רמת סיב.
באפשרויות 2 ו -4 יש מסלול קצת יותר ארוך, אבל עם קישור להדר המושבות.
77 יסע דרך כפר גנים ג', זה המסלול:
מסוף אור יהודה
החרושת - מסוף אור יהודה
יהדות קנדה/החרושת
יהדות קנדה / העצמאות
דרך העצמאות / ההסתדרות
העצמאות / דוד אלעזר
מרכז מסחרי/העצמאות
צומת סביון
דרך חטיבת אלכסנדרוני/מבואות
דרך חטיבת אלכסנדרוני/דרך לוי אשכול
דרך לוי אשכול/המעגל
ד. לוי אשכול / שטרן
קניון קריית אונו/לוי אשכול
דרך לוי אשכול/הרוגי מלכות בבל
דרך לוי אשכול/יהודה הלוי
דרך לוי אשכול/לוס אנג'לס
דרך יצחק רבין / העצמאות
כיכר יפה נוף
כיכר קפלנסקי
קניון גנים/העצמאות
העצמאות / וייצמן
כיכר קובלנץ
העצמאות/לובטקין
הנשיאים/י"ד הבנים
הנשיאים / יטקובסקי אחים
טרומפלדור/דגל ראובן
טרומפלדור/בנימין יהלום
דוד פרנקפורטר/הרב אהרונסון
חובבי ציון/מונטיפיורי
מונטיפיורי/ברון הירש
שוק עירוני/ברון הירש
גוטמן/סלור
פינסקר / הברון הירש
פינסקר / אורלוב
זאב אורלוב/ליברמן
תחנה מרכזית
יוסף ספיר/הירקונים
צומת סגולה
קניון חביב/40
מרכז מסחרי ירקונים/40
תחנת רכבת פתח תקווה סגולה
 
תודה. אז הקישור לאזור שניידר-בילינסון יתבצע

77 יסע דרך כפר גנים ג', זה המסלול:
מסוף אור יהודה
החרושת - מסוף אור יהודה
יהדות קנדה/החרושת
יהדות קנדה / העצמאות
דרך העצמאות / ההסתדרות
העצמאות / דוד אלעזר
מרכז מסחרי/העצמאות
צומת סביון
דרך חטיבת אלכסנדרוני/מבואות
דרך חטיבת אלכסנדרוני/דרך לוי אשכול
דרך לוי אשכול/המעגל
ד. לוי אשכול / שטרן
קניון קריית אונו/לוי אשכול
דרך לוי אשכול/הרוגי מלכות בבל
דרך לוי אשכול/יהודה הלוי
דרך לוי אשכול/לוס אנג'לס
דרך יצחק רבין / העצמאות
כיכר יפה נוף
כיכר קפלנסקי
קניון גנים/העצמאות
העצמאות / וייצמן
כיכר קובלנץ
העצמאות/לובטקין
הנשיאים/י"ד הבנים
הנשיאים / יטקובסקי אחים
טרומפלדור/דגל ראובן
טרומפלדור/בנימין יהלום
דוד פרנקפורטר/הרב אהרונסון
חובבי ציון/מונטיפיורי
מונטיפיורי/ברון הירש
שוק עירוני/ברון הירש
גוטמן/סלור
פינסקר / הברון הירש
פינסקר / אורלוב
זאב אורלוב/ליברמן
תחנה מרכזית
יוסף ספיר/הירקונים
צומת סגולה
קניון חביב/40
מרכז מסחרי ירקונים/40
תחנת רכבת פתח תקווה סגולה
תודה. אז הקישור לאזור שניידר-בילינסון יתבצע
עם החלפה ל-53 או ל-87.
האם הקו הזה, שיופעל על ידי מפעילת אשכול בקעת אונו, יבצע שירות עירוני בפתח תקוה?
אגב, אתה יודע מה יהיו המסלולים של כל הקווים?
 

olli3

New member
מנהל
תשובות>>>

תודה. אז הקישור לאזור שניידר-בילינסון יתבצע
עם החלפה ל-53 או ל-87.
האם הקו הזה, שיופעל על ידי מפעילת אשכול בקעת אונו, יבצע שירות עירוני בפתח תקוה?
אגב, אתה יודע מה יהיו המסלולים של כל הקווים?
תשובות>>>
77 יבצע איסוף+הורדה בכל התחנות, מוגדר קו מאסף ויבצוע על ידי מכונות עירוניות.
&nbsp
הקישור לקרית אריה ומסוף החרש יתבצע גם על ידי החלפה ל79 שיהיה לו קטע של איסוף+הורדה ביצחק רבין בלבד.
&nbsp
137 הופך לקו יוממים בעצם.
&nbsp
יודע, אבל כידוע, שום דבר לא סופי ויכול להיות שיהיו שינויים.
 
רבה

תשובות>>>
77 יבצע איסוף+הורדה בכל התחנות, מוגדר קו מאסף ויבצוע על ידי מכונות עירוניות.
&nbsp
הקישור לקרית אריה ומסוף החרש יתבצע גם על ידי החלפה ל79 שיהיה לו קטע של איסוף+הורדה ביצחק רבין בלבד.
&nbsp
137 הופך לקו יוממים בעצם.
&nbsp
יודע, אבל כידוע, שום דבר לא סופי ויכול להיות שיהיו שינויים.
רבה
לא הבנתי לגבי 137, למה הכוונה קו יוממים? פועל בכיוון אחד בבוקר ובכיוון הפוך אחר הצהריים?
 

olli3

New member
מנהל
כיוון אחד - בוקר בעיקר. כיוון שני החל מהצהרים המוקדמות

רבה
לא הבנתי לגבי 137, למה הכוונה קו יוממים? פועל בכיוון אחד בבוקר ובכיוון הפוך אחר הצהריים?
כיוון אחד - בוקר בעיקר. כיוון שני החל מהצהרים המוקדמות
ועד הערב. לא קלאסי כל כך לקו יוממים אבל עדיין סוג של קו יוממים.
 
נראה כמו מסלול מצויין

77 יסע דרך כפר גנים ג', זה המסלול:
מסוף אור יהודה
החרושת - מסוף אור יהודה
יהדות קנדה/החרושת
יהדות קנדה / העצמאות
דרך העצמאות / ההסתדרות
העצמאות / דוד אלעזר
מרכז מסחרי/העצמאות
צומת סביון
דרך חטיבת אלכסנדרוני/מבואות
דרך חטיבת אלכסנדרוני/דרך לוי אשכול
דרך לוי אשכול/המעגל
ד. לוי אשכול / שטרן
קניון קריית אונו/לוי אשכול
דרך לוי אשכול/הרוגי מלכות בבל
דרך לוי אשכול/יהודה הלוי
דרך לוי אשכול/לוס אנג'לס
דרך יצחק רבין / העצמאות
כיכר יפה נוף
כיכר קפלנסקי
קניון גנים/העצמאות
העצמאות / וייצמן
כיכר קובלנץ
העצמאות/לובטקין
הנשיאים/י"ד הבנים
הנשיאים / יטקובסקי אחים
טרומפלדור/דגל ראובן
טרומפלדור/בנימין יהלום
דוד פרנקפורטר/הרב אהרונסון
חובבי ציון/מונטיפיורי
מונטיפיורי/ברון הירש
שוק עירוני/ברון הירש
גוטמן/סלור
פינסקר / הברון הירש
פינסקר / אורלוב
זאב אורלוב/ליברמן
תחנה מרכזית
יוסף ספיר/הירקונים
צומת סגולה
קניון חביב/40
מרכז מסחרי ירקונים/40
תחנת רכבת פתח תקווה סגולה
נראה כמו מסלול מצויין
קישור תדיר היה חסר הרבה זמן (מאז ביטול קו 61 ב2011) לציר של רחוב הנשיאים,לפחות בקטע שבין העצמאות ליטקובסקי,אבל גם הקישור לטרומפלדור משתפר כאן. חבל שהתחנה בפינה של פרנקפורטר עם טרומפלדור לא מצורפת לקו-זו לא תחנה עמוסה,ויכולים להחליף בה לקווים כמו 82 ו10.
נראה גם שהקישור בין קריית אונו לשוק פתח תקווה חוזר,אך בינינו-לא היה פשוט יותר להחזיר את קו 76 למסלול המקורי בקטע זה?
&nbsp
מיכאל,האם ישנה אפשרות לשליחת הקובץ עם פירוט הקווים והתחנות אליי במסר?
&nbsp
 
מתי תאריך ההפעלה? ולכמה שנים? ומתי כבר דן תוכל

יש זוכים במכרזי פתח תקוה ובקעת אונו
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368055-00.html?t=204610[/URL]

במכרז פתח תקוה - ראש העין: אפיקים
במכרז בקעת אונו - אלעד: קווים
מתי תאריך ההפעלה? ולכמה שנים? ומתי כבר דן תוכל
לחזור ולהתמודד על קרית אונו ועל פתח תקווה בחזרה ולהחזיר את השירות לימים הטובים ההם?
כל הכבוד שישפרו את השירות בין ראש העין ובין תל אביב, אבל מה לגבי שירות נורמלי בין אור יהודה ובין תל אביב שממערב ומצפון לאיכילוב?
 
אתה יכול לקרוא במכרזים עצמם שמופיעים באתר משרד התחבורה

מתי תאריך ההפעלה? ולכמה שנים? ומתי כבר דן תוכל
לחזור ולהתמודד על קרית אונו ועל פתח תקווה בחזרה ולהחזיר את השירות לימים הטובים ההם?
כל הכבוד שישפרו את השירות בין ראש העין ובין תל אביב, אבל מה לגבי שירות נורמלי בין אור יהודה ובין תל אביב שממערב ומצפון לאיכילוב?
אתה יכול לקרוא במכרזים עצמם שמופיעים באתר משרד התחבורה
על שלבי ההפעלה ועל משך ההפעלה..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה