chrono היחיד
New member
בוא נגיד ככה אימולטור לPS1+PS2 היה נותן
לסוני, גישה לכל לכל גרסת Metal gear solid בפס5
גישה לכל סדרת פיינל פנטזי
גישה לכל סדרת דרגון קווסט
גישה לכל סדרת רזידנט איוול.
גישה לכל סדרת טקן
אולי סוני צודקים שמשחקי מירוץ וכל מיני משחקי PS1 שרדפו אחרי פוטו ראליזם התיישנו.
אבל קשה לי להאמין שסוני יכולה לזלזל באימפקט של כל סדרת רזי על הקונסולה שלה או בסדרות האחרות אלה סדרות יותר מדי אייקוניות ולהציע את כולם תיאורתית בקונסולה אחת זה מאוד מושך גם אם מבחינה מעשית רק מעטים ישתמשו בזה, זה סימבולי מאוד.
אני בטוח שקוג'ימה בעצמו מאוד מעוניין שסדרת MGS תהיה זמינה על הפלטפורמה של המשחקים הבאים שלו
העניין הוא כאמור שתאימות מלאה לפס2 וכלכלית זה עסק יקר מדי, הם ניסו את זה בהשקת הPS3 וזה לא זול גם עכשיו זה לא שהחומרה הזו זולה כשצריך לדחוף אותה למליוני מכשירים
אני תמיד מוצא את זה הזוי שהפס2 הרבה יותר מסובכת להדמיה מהקיוב או הבוקס המקורי או אפילו האקסבוקס 360, אבל הבעיה עם הPS2.
היא שהמון מהרכיבים שלו עובדים בצורה מאוד מסובכת/מסורבלת ובשביל שמשחקים יעבדו בשלמות צריך כאמור להדמות את התהלכים האלה במלואם, ככל שהמעבד של הפס5 צריך לחשב מתמטית יותר תהליכים כאלה, המשחקים נהיים אייטים יותר
החלק השני של הבעיה היא היצירתיות הבלתי רגילה שצוותים כמו סקוור נוטי דוג סנטה מוניקה צוות ICO ואחרות השתמשו בחומרה של הPS2.
חלק מהחברות האלה עשו טריקים כאלה הזווים עם החומרה של הPS2 בשביל להשתמש בכל טיפת כוח ששום אימולטור לא יודע איך לאכול את הטריקים האלה
וזה דורש מהתוכנה של האימולטור לפעול בצורה מאוד לא קונבנציונלית מה ששובר כל משחק שמשתמש בטריקים האלה.
קיצור סיפור מהתחת. מייק כידוע עוד מהבוקס המקורי הלכה על חומרה ידידותית
הבוקס המקורי היה לא יותר מפנטיום 3 עם ג'יפורס 3 כל מחשב הכי עגלה היום יכול להדמות את החומרה שלו,כנל החומרה של הבוקס 360.
ובסוף יצא שמייק רוכבת על הגל בגלל זה, גם נינטנדו אם תחליט לאפשר אימולציה לקיוב זה יהיה עניין של מה בכך עבורה.
לסוני, גישה לכל לכל גרסת Metal gear solid בפס5
גישה לכל סדרת פיינל פנטזי
גישה לכל סדרת דרגון קווסט
גישה לכל סדרת רזידנט איוול.
גישה לכל סדרת טקן
אולי סוני צודקים שמשחקי מירוץ וכל מיני משחקי PS1 שרדפו אחרי פוטו ראליזם התיישנו.
אבל קשה לי להאמין שסוני יכולה לזלזל באימפקט של כל סדרת רזי על הקונסולה שלה או בסדרות האחרות אלה סדרות יותר מדי אייקוניות ולהציע את כולם תיאורתית בקונסולה אחת זה מאוד מושך גם אם מבחינה מעשית רק מעטים ישתמשו בזה, זה סימבולי מאוד.
אני בטוח שקוג'ימה בעצמו מאוד מעוניין שסדרת MGS תהיה זמינה על הפלטפורמה של המשחקים הבאים שלו
העניין הוא כאמור שתאימות מלאה לפס2 וכלכלית זה עסק יקר מדי, הם ניסו את זה בהשקת הPS3 וזה לא זול גם עכשיו זה לא שהחומרה הזו זולה כשצריך לדחוף אותה למליוני מכשירים
אני תמיד מוצא את זה הזוי שהפס2 הרבה יותר מסובכת להדמיה מהקיוב או הבוקס המקורי או אפילו האקסבוקס 360, אבל הבעיה עם הPS2.
היא שהמון מהרכיבים שלו עובדים בצורה מאוד מסובכת/מסורבלת ובשביל שמשחקים יעבדו בשלמות צריך כאמור להדמות את התהלכים האלה במלואם, ככל שהמעבד של הפס5 צריך לחשב מתמטית יותר תהליכים כאלה, המשחקים נהיים אייטים יותר
החלק השני של הבעיה היא היצירתיות הבלתי רגילה שצוותים כמו סקוור נוטי דוג סנטה מוניקה צוות ICO ואחרות השתמשו בחומרה של הPS2.
חלק מהחברות האלה עשו טריקים כאלה הזווים עם החומרה של הPS2 בשביל להשתמש בכל טיפת כוח ששום אימולטור לא יודע איך לאכול את הטריקים האלה
וזה דורש מהתוכנה של האימולטור לפעול בצורה מאוד לא קונבנציונלית מה ששובר כל משחק שמשתמש בטריקים האלה.
קיצור סיפור מהתחת. מייק כידוע עוד מהבוקס המקורי הלכה על חומרה ידידותית
הבוקס המקורי היה לא יותר מפנטיום 3 עם ג'יפורס 3 כל מחשב הכי עגלה היום יכול להדמות את החומרה שלו,כנל החומרה של הבוקס 360.
ובסוף יצא שמייק רוכבת על הגל בגלל זה, גם נינטנדו אם תחליט לאפשר אימולציה לקיוב זה יהיה עניין של מה בכך עבורה.