גשר הרכבת מעל כביש 70.
וואחד גשר.
כאמור, הגשר נבנה בשיטת היציקה המאוזנת. ארבעת הניצבים הזמניים תומכים באלמנט שמעל ובדריכתו. יהיה מעניין לעקוב אחר תהליך הסרתם בהמשך.
גשר הרכבת מעל כביש 70.רשמים ותמונות נוספות מהסיור.
אפתח בצפירת הרגעה: סיור העיתונאים שנערך אתמול אינו מהווה תחליף לסיור המקצועי המתוכנן של הפורום בקו העמק. סיור הפורום ייערך בקרוב בקטע המערבי של הפרויקט, בו הפרויקט נמצא במצב מתקדם יותר מחלקו המזרחי. במהלך הסיור הבהרתי לדובר "נתיבי ישראל" וליועץ התקשורת של החברה כי מבחינתי סיור העיתונאים הנו לכל היותר "משכך כאבים" בלבד.
למרות הימצאותם של גורמי מקצוע בסיור, ניכר במשתתפי הסיור שמרכיביו הטכניים-הנדסיים-תכנוניים של הפרויקט אינם בראש מעייניהם. השר הגיע חדור רוח קרב והחבר'ה חיפשו את הדם שהריחו. עד כה לא מצאתי בשום דיווח חיצוני התייחסות ניאותה לכל אותם נושאים שמעניינים אותנו גולשי הפורום. מעבר לכך, מזג האוויר הגשום הגביל מאוד את התנועה באתרים וצמצם למינימום את פרק הזמן בו יכולנו לעסוק בנושאים "שלנו". עם זאת, לרגע אין להצטער על השתתפותנו בסיור: מעבר לחובתנו כגוף תקשורתי להפגין נוכחות באירועים מסוג זה, הייתה זו הזדמנות מצוינת להכיר את גורמי המקצוע המנהלים את הפרויקט, לשלוף מעט מידע טכני שיוצג בהמשך ולשאול ישירות את השר מספר שאלות.
בתמונה: נציגי התקשורת מאזינים ומתעדים את הודעתו של השר באתר המנהלת שבמחנה ג'לאמה.
וואחד גשר.
כאמור, הגשר נבנה בשיטת היציקה המאוזנת. ארבעת הניצבים הזמניים תומכים באלמנט שמעל ובדריכתו. יהיה מעניין לעקוב אחר תהליך הסרתם בהמשך.