דווקא tram-train אמיתי הוא פתרון אפשרי בנגב
אמיתי, הכוונה לרכבת קלה שמשתמשת בתשתית של רכבת רגילה כשהיא מחוץ לעיר ונכנסת על תוואי ייעודי בשני הקצוות. הדבר דורש תיאום עם רכבת ישראל שכן המסילות משמשות לרכבות משא. אני חושב על מסילה אחת ספציפית שמובילה כיום מבאר שבע ל...
 
בפאראפראזה על מועדון קרב -
First rule of Dimona station:
We don't talk about Dimona station!
דווקא tram-train אמיתי הוא פתרון אפשרי בנגבגם רכבת קלה היא כלי תחבורה עירוני
בשביל קווים בינעירוניים או מטרופוליניים יש רכבות או אוטובוסים. אפשר לעשות תחנות מעבר בין האמצעים השונים ולא למתוח מערכת בסגנון חיפה-נצרת לכל עיר באזור, כי זה לא יקרה.
אמיתי, הכוונה לרכבת קלה שמשתמשת בתשתית של רכבת רגילה כשהיא מחוץ לעיר ונכנסת על תוואי ייעודי בשני הקצוות. הדבר דורש תיאום עם רכבת ישראל שכן המסילות משמשות לרכבות משא. אני חושב על מסילה אחת ספציפית שמובילה כיום מבאר שבע ל...
 
בפאראפראזה על מועדון קרב -
First rule of Dimona station:
We don't talk about Dimona station!