לא כמו נמל תעופה
"לא הבנתי איזה הגיון לא הבנת. את ההגיון שלא הגיוני לנסוע מנהריה דרומה עד תמנע בשביל טיסה לאיסטנבול או לאתונה?" כן, אנשים משקיעים המון כסף בטיסה הזאת דווקא השלוש שעות נסיעה זה מה שישבור אותם?
"אין שום מניעה להשתמש בנמל התעופה של עמאן בנושא נמל תעופה משלים לנתב"ג." המדינה לא רוצה ויותר חשוב לא נראה לי שהאנשים רוצים.
חוץ מזה אם אנחנו כבר בנושא יש לי שאלה: הדרך בין תל אביב לאילת היא 350 ק"מ אם נוסעים במהירות 160 קמ"ש מגיעים בפחות משעתיים ורבע הרכבת נוסעת חלק מהדרך 300 קמ"ש ומגיעה תוך שעתיים. והשאלה היא כמה זמן יקח לה מתל אביב לבאר שבע וכמה זמן מבאר שבע לאילת?
לא כמו נמל תעופהמסילת רכבת לאילת לא הורסת טבע?
לא הבנתי איזה הגיון לא הבנת. את ההגיון שלא הגיוני לנסוע מנהריה דרומה עד תמנע בשביל טיסה לאיסטנבול או לאתונה?
אין שום בעיה לקיים 2-3 טיסות יומיות בין חיפה ללרנקה. סביר להניח שזו אפילו תהיה תדירות גבוהה יותר מהתדירות היומית של הרכבות לאילת.
ונמלי/שדות תעופה לא יתפקקו כל כך מהר. בנתב"ג יוסיפו את שרוול E. ואין בעיה להשתמש בחיפה לטיסות קצרות ללרנקה ו/או לאיסטנבול ו/או לאתונה.
אם מסתכלים על תחבורה נטו ללא שיקולים מדיניים, יש גם את נמל התעופה של עמאן שיכול לשמש כמשלים לנתב"ג.
אם זה בסדר להתבסס על ירדן כהצדקה למסילת העמק עד בית שאן, אז אין שום מניעה להשתמש בנמל התעופה של עמאן בנושא נמל תעופה משלים לנתב"ג.
"לא הבנתי איזה הגיון לא הבנת. את ההגיון שלא הגיוני לנסוע מנהריה דרומה עד תמנע בשביל טיסה לאיסטנבול או לאתונה?" כן, אנשים משקיעים המון כסף בטיסה הזאת דווקא השלוש שעות נסיעה זה מה שישבור אותם?
"אין שום מניעה להשתמש בנמל התעופה של עמאן בנושא נמל תעופה משלים לנתב"ג." המדינה לא רוצה ויותר חשוב לא נראה לי שהאנשים רוצים.
חוץ מזה אם אנחנו כבר בנושא יש לי שאלה: הדרך בין תל אביב לאילת היא 350 ק"מ אם נוסעים במהירות 160 קמ"ש מגיעים בפחות משעתיים ורבע הרכבת נוסעת חלק מהדרך 300 קמ"ש ומגיעה תוך שעתיים. והשאלה היא כמה זמן יקח לה מתל אביב לבאר שבע וכמה זמן מבאר שבע לאילת?