שיטת תעריפים חדשה לכל הארץ.

מצב
הנושא נעול.

yossiwed

New member
שיטת תעריפים חדשה לכל הארץ.

שיטת תעריפים חדשה לכל הארץ.
ראשית קשה עם גרפיקה החדשה, קשה .

אזור המרכז יהפוך לאזור גוש דן עם 3 טבעות ומחיר אחיד ,זה יקרה

כנראה ב 1.9 .

טבעת ראשונה -הרצליה -פתח תקווה -ראשון לציון .

מחיר יעלה 7 שקל.

טבעת שתיים רעננה- ראש העין- רחובות -יבנה -מחיר 11 שקל .

טבעת שלישית אשדוד -נתניה מחיר 13.5 .

כל כרטיס יהיה מעבר למשל יבנה -תל אביב אפשר להמשיך הלאה

והמחיר שלו נשאר 11 שקל ,

כל קווי יבנה לתחנה מרכזית יעברו דרך שד' הר ציון שם הקווים יוצאים

למרכז תל אביב .
 
מהיכן המידע שציינת לגבי הטבעות?

שיטת תעריפים חדשה לכל הארץ.
ראשית קשה עם גרפיקה החדשה, קשה .

אזור המרכז יהפוך לאזור גוש דן עם 3 טבעות ומחיר אחיד ,זה יקרה

כנראה ב 1.9 .

טבעת ראשונה -הרצליה -פתח תקווה -ראשון לציון .

מחיר יעלה 7 שקל.

טבעת שתיים רעננה- ראש העין- רחובות -יבנה -מחיר 11 שקל .

טבעת שלישית אשדוד -נתניה מחיר 13.5 .

כל כרטיס יהיה מעבר למשל יבנה -תל אביב אפשר להמשיך הלאה

והמחיר שלו נשאר 11 שקל ,

כל קווי יבנה לתחנה מרכזית יעברו דרך שד' הר ציון שם הקווים יוצאים

למרכז תל אביב .
מהיכן המידע שציינת לגבי הטבעות?
התנעת רפורמת התעריפים פורסמה כבר בפורום בהודעה הבאה:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=179075421[/URL]

לגבי הטבעות, ממה שפורסם:
לוד ורמלה יהיו חלק מאזור 1.
רחובות תהיה בטבעת השניה.
מודיעין, נתניה ואשדוד יהיו בטבעת השלישית.

אבל מהיכן למשל אתה יודע שהרצליה תיכלל באזור 1 ושיבנה תהיה בטבעת השניה?
 

benshap2

New member
אתה יודע גם כמה יעלה חופשי חודשי משולב בכל טבעת?

שיטת תעריפים חדשה לכל הארץ.
ראשית קשה עם גרפיקה החדשה, קשה .

אזור המרכז יהפוך לאזור גוש דן עם 3 טבעות ומחיר אחיד ,זה יקרה

כנראה ב 1.9 .

טבעת ראשונה -הרצליה -פתח תקווה -ראשון לציון .

מחיר יעלה 7 שקל.

טבעת שתיים רעננה- ראש העין- רחובות -יבנה -מחיר 11 שקל .

טבעת שלישית אשדוד -נתניה מחיר 13.5 .

כל כרטיס יהיה מעבר למשל יבנה -תל אביב אפשר להמשיך הלאה

והמחיר שלו נשאר 11 שקל ,

כל קווי יבנה לתחנה מרכזית יעברו דרך שד' הר ציון שם הקווים יוצאים

למרכז תל אביב .
אתה יודע גם כמה יעלה חופשי חודשי משולב בכל טבעת?
 
תסתכל בהודעה הבאה של משרד התחבורה:

אתה יודע גם כמה יעלה חופשי חודשי משולב בכל טבעת?
תסתכל בהודעה הבאה של משרד התחבורה:
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?[/URL]
option=com_content&view=article&id=3230:dover-2015-08-04&catid=56:dover-c-1&Itemid=65

חופשי חודשי משולב רכבת לתל אביב יעלה:
באזור 1 - 252 ש"ח
בטבעת השניה (רחובות למשל) - 286 ש"ח
בטבעת השלישית (אשדוד, מודיעין, נתניה) - 351 ש"ח
 

yossiwed

New member
משרד התחבורה הצביע על עיוות במחירים

תסתכל בהודעה הבאה של משרד התחבורה:
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?[/URL]
option=com_content&view=article&id=3230:dover-2015-08-04&catid=56:dover-c-1&Itemid=65

חופשי חודשי משולב רכבת לתל אביב יעלה:
באזור 1 - 252 ש"ח
בטבעת השניה (רחובות למשל) - 286 ש"ח
בטבעת השלישית (אשדוד, מודיעין, נתניה) - 351 ש"ח
משרד התחבורה הצביע על עיוות במחירים
תושב אשדוד שילם עד עכשיו 9.1 שקל פחות מתושב רעננה 10.9 שקל ,

המרחק מאשדוד לתל אביב 35-40 ק"מ .

תושב יבנה שילם 7.8 באפיקים , באגד שלם מרחובות 14.6 שקל.

שיטת הטבעות היא מעולה והמחיר אחיד .
 

benshap2

New member
286 ש"ח לחופשי חודשי משולב עם יבנה זו הוזלה משמעותית מאוד

תסתכל בהודעה הבאה של משרד התחבורה:
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?[/URL]
option=com_content&view=article&id=3230:dover-2015-08-04&catid=56:dover-c-1&Itemid=65

חופשי חודשי משולב רכבת לתל אביב יעלה:
באזור 1 - 252 ש"ח
בטבעת השניה (רחובות למשל) - 286 ש"ח
בטבעת השלישית (אשדוד, מודיעין, נתניה) - 351 ש"ח
286 ש"ח לחופשי חודשי משולב עם יבנה זו הוזלה משמעותית מאוד
כמעט חצי מחיר (היום המשולב זה 508 ש"ח אם אני זוכר נכון, וזה לא כולל את קווי יבנה).
&nbsp
יהיו גם מחירים בין הטבעות? נגיד בתוך טבעת 3? או בין טבעת 2 לטבעת 3?
 
טבעת 2 וטבעת 3 מחולקות לאזורים

286 ש"ח לחופשי חודשי משולב עם יבנה זו הוזלה משמעותית מאוד
כמעט חצי מחיר (היום המשולב זה 508 ש"ח אם אני זוכר נכון, וזה לא כולל את קווי יבנה).
&nbsp
יהיו גם מחירים בין הטבעות? נגיד בתוך טבעת 3? או בין טבעת 2 לטבעת 3?
טבעת 2 וטבעת 3 מחולקות לאזורים
בטבעת 2 יש כבר היום שני אזורים: 21 - השרון הדרומי ו 22 - אזור ראש העין.
ברור שיהיה מחיר בין כל אזור לכל אזור, אבל בטבעות 2 ו 3 אין מחיר אחיד.
ברור שנסיעה בתוך אשדוד ונסיעה בין אשדוד לנתניה לא תעלה אותו מחיר.
המחיר בין שני אזורים סמוכים סביר להניח שיהיה כמו המחיר בין טבעת 2 לאזור 1.
אבל בגלל הניפוח יתר על המידה של אזור 1, כנראה יצטרכו להגדיר חלק מהערים שנכללות באזור 1, כשייכות גם לאזורים אחרים (כפי שקיים כבר כיום לגבי פתח תקוה שנכללת גם באזור 1 וגם באזור 22).
למשל לא הגיוני שנסיעה בין נס ציונה למזרח ראשון לציון תעלה כמו נסיעה בין נס ציונה לתל אביב. לא הגיוני שנסיעה בין מודיעין ללוד (שבגלל לחצים פוליטיים תיכלל באזור 1) תעלה כמו נסיעה בין מודיעין לתל אביב.
 

yossiwed

New member
מדובר על אל תל אביב וממנה בחזרה .

טבעת 2 וטבעת 3 מחולקות לאזורים
בטבעת 2 יש כבר היום שני אזורים: 21 - השרון הדרומי ו 22 - אזור ראש העין.
ברור שיהיה מחיר בין כל אזור לכל אזור, אבל בטבעות 2 ו 3 אין מחיר אחיד.
ברור שנסיעה בתוך אשדוד ונסיעה בין אשדוד לנתניה לא תעלה אותו מחיר.
המחיר בין שני אזורים סמוכים סביר להניח שיהיה כמו המחיר בין טבעת 2 לאזור 1.
אבל בגלל הניפוח יתר על המידה של אזור 1, כנראה יצטרכו להגדיר חלק מהערים שנכללות באזור 1, כשייכות גם לאזורים אחרים (כפי שקיים כבר כיום לגבי פתח תקוה שנכללת גם באזור 1 וגם באזור 22).
למשל לא הגיוני שנסיעה בין נס ציונה למזרח ראשון לציון תעלה כמו נסיעה בין נס ציונה לתל אביב. לא הגיוני שנסיעה בין מודיעין ללוד (שבגלל לחצים פוליטיים תיכלל באזור 1) תעלה כמו נסיעה בין מודיעין לתל אביב.
מדובר על אל תל אביב וממנה בחזרה .
 
המחיר של 286 (אם אכן יהיה 286) גם כן לא יכלול

286 ש"ח לחופשי חודשי משולב עם יבנה זו הוזלה משמעותית מאוד
כמעט חצי מחיר (היום המשולב זה 508 ש"ח אם אני זוכר נכון, וזה לא כולל את קווי יבנה).
&nbsp
יהיו גם מחירים בין הטבעות? נגיד בתוך טבעת 3? או בין טבעת 2 לטבעת 3?
המחיר של 286 (אם אכן יהיה 286) גם כן לא יכלול
את הקווים העירוניים ביבנה.
286 זה המחיר לכרטיס משולב בנסיעות בין טבעת 2 לבין תל אביב (לא ברור מהפרסום אם זה יהיה גם המחיר ליעדים אחרים באזור 1) + נסיעות בקווי אוטובוס בתוך אזור 1.
כרטיס שיכלול קווי אוטובוס גם באזורים אחרים, למשל באזור שיבנה תיכלל בו, יהיה יקר יותר.
כפי שכרטיס משולב שכולל את שלושת האזורים שקיימים כיום יקר יותר מכרטיס משולב עם קווי אוטובוס באזור 1 בלבד.
 

yossiwed

New member
תציין שמדובר על רכבת אל תל אביב ונסיעה בתוך ת"א חינם

המחיר של 286 (אם אכן יהיה 286) גם כן לא יכלול
את הקווים העירוניים ביבנה.
286 זה המחיר לכרטיס משולב בנסיעות בין טבעת 2 לבין תל אביב (לא ברור מהפרסום אם זה יהיה גם המחיר ליעדים אחרים באזור 1) + נסיעות בקווי אוטובוס בתוך אזור 1.
כרטיס שיכלול קווי אוטובוס גם באזורים אחרים, למשל באזור שיבנה תיכלל בו, יהיה יקר יותר.
כפי שכרטיס משולב שכולל את שלושת האזורים שקיימים כיום יקר יותר מכרטיס משולב עם קווי אוטובוס באזור 1 בלבד.
תציין שמדובר על רכבת אל תל אביב ונסיעה בתוך ת"א חינם
במסגרת ה 286 שקל .

11 שקל באוטבוס יהיה כרטיס המשך בתוך תל אביב .
 

benshap2

New member
אני לא בטוח שאתם מסתכלים על זה נכון

תציין שמדובר על רכבת אל תל אביב ונסיעה בתוך ת"א חינם
במסגרת ה 286 שקל .

11 שקל באוטבוס יהיה כרטיס המשך בתוך תל אביב .
אני לא בטוח שאתם מסתכלים על זה נכון
אם באמת משנים שיטה באופן טוטאלי ומתאימים אותה לחו"ל, וזה מה שהכי הגיוני לעשות, אז אני לא בטוח שאתם מסתכלים על זה נכון.

אם למשל אני צריך אוטובוס פנימי בתוך רחובות, ואז אוטובוס לת"א, ואז אוטובוס בתוך ת"א. אצטרך לשלם 2 חופשי חודשי שונים?
אצטרך לשלם קודם לפנימי ברחובות ואז 11 ש"ח לשניים הבאים?
ואם כל ה"מסע" עורך פחות מ 90 דקות?

שיטת תמחור טבעתית, לפי אזורים, מייעלת את הרשת כולה - הופכת את הנוסע "עיוור" להחלפות ולבחירה בין כלי תחבורה שונים, ונותנת לרשת אפשרות להתייעל (כך, למשל, קווים ישירים יעברו בנתיבים ראשיים בלבד בין הערים, ויהיו אליהם קווי הזנה, וכך גם ביעד לפיזור מהם - והכל במחיר אחד).

גם נסיעה בין קצוות הטבעת אמורה להיכלל במחיר, לטובת פישוט התעריפים, ומתוך הנחה שמעטים יחסית ישתמשו בכלי התחבורה בצורה כזו.
ר' למשל בלונדון, בה אזור 1 הונ אבמצא ויש אזורים 2,3 וכו' בשני הצדדים.
 
לא צריך להרחיק לחו"ל. השיטה הזו מיושמת חלקית כבר היום

אני לא בטוח שאתם מסתכלים על זה נכון
אם באמת משנים שיטה באופן טוטאלי ומתאימים אותה לחו"ל, וזה מה שהכי הגיוני לעשות, אז אני לא בטוח שאתם מסתכלים על זה נכון.

אם למשל אני צריך אוטובוס פנימי בתוך רחובות, ואז אוטובוס לת"א, ואז אוטובוס בתוך ת"א. אצטרך לשלם 2 חופשי חודשי שונים?
אצטרך לשלם קודם לפנימי ברחובות ואז 11 ש"ח לשניים הבאים?
ואם כל ה"מסע" עורך פחות מ 90 דקות?

שיטת תמחור טבעתית, לפי אזורים, מייעלת את הרשת כולה - הופכת את הנוסע "עיוור" להחלפות ולבחירה בין כלי תחבורה שונים, ונותנת לרשת אפשרות להתייעל (כך, למשל, קווים ישירים יעברו בנתיבים ראשיים בלבד בין הערים, ויהיו אליהם קווי הזנה, וכך גם ביעד לפיזור מהם - והכל במחיר אחד).

גם נסיעה בין קצוות הטבעת אמורה להיכלל במחיר, לטובת פישוט התעריפים, ומתוך הנחה שמעטים יחסית ישתמשו בכלי התחבורה בצורה כזו.
ר' למשל בלונדון, בה אזור 1 הונ אבמצא ויש אזורים 2,3 וכו' בשני הצדדים.
לא צריך להרחיק לחו"ל. השיטה הזו מיושמת חלקית כבר היום
בגוש דן ובמטרופולין חיפה.
כל נוסע רוכש חופשי חודשי לפי הנסיעות שהוא עושה. אם למשל אתה צריך אוטובוס פנימי ברחובות, אוטובוס לתל אביב ואוטובוס בתוך תל אביב אתה תרכוש חופשי חודשי שמתאים לקוד שכולל הן את האזור שבו נכללת תל אביב והן את האזור שבו תיכלל רחובות.
בדיוק כפי שעושה כבר 4 שנים (מיולי 2011) נוסע שצריך לנסוע יומיום בין כפר סבא לתל אביב.
 
לא הבנתי את המשפט האחרון שכתבת

אני לא בטוח שאתם מסתכלים על זה נכון
אם באמת משנים שיטה באופן טוטאלי ומתאימים אותה לחו"ל, וזה מה שהכי הגיוני לעשות, אז אני לא בטוח שאתם מסתכלים על זה נכון.

אם למשל אני צריך אוטובוס פנימי בתוך רחובות, ואז אוטובוס לת"א, ואז אוטובוס בתוך ת"א. אצטרך לשלם 2 חופשי חודשי שונים?
אצטרך לשלם קודם לפנימי ברחובות ואז 11 ש"ח לשניים הבאים?
ואם כל ה"מסע" עורך פחות מ 90 דקות?

שיטת תמחור טבעתית, לפי אזורים, מייעלת את הרשת כולה - הופכת את הנוסע "עיוור" להחלפות ולבחירה בין כלי תחבורה שונים, ונותנת לרשת אפשרות להתייעל (כך, למשל, קווים ישירים יעברו בנתיבים ראשיים בלבד בין הערים, ויהיו אליהם קווי הזנה, וכך גם ביעד לפיזור מהם - והכל במחיר אחד).

גם נסיעה בין קצוות הטבעת אמורה להיכלל במחיר, לטובת פישוט התעריפים, ומתוך הנחה שמעטים יחסית ישתמשו בכלי התחבורה בצורה כזו.
ר' למשל בלונדון, בה אזור 1 הונ אבמצא ויש אזורים 2,3 וכו' בשני הצדדים.
לא הבנתי את המשפט האחרון שכתבת
נסיעה בין קצוות הטבעת לא נחשבת נסיעה פנימית בטבעת.
לכן יש חלוקה לאזורים וחלוקה כזו קיימת בישראל כבר כיום - אזורים 21 ו 22.
למשל נסיעה בין הרצליה לרמת השרון לא עולה כמו נסיעה בין הרצליה לראש העין.
 
כרטיס משולב זה כרטיס משולב עם רכבת

תציין שמדובר על רכבת אל תל אביב ונסיעה בתוך ת"א חינם
במסגרת ה 286 שקל .

11 שקל באוטבוס יהיה כרטיס המשך בתוך תל אביב .
כרטיס משולב זה כרטיס משולב עם רכבת
והנסיעה בתוך תל אביב ממש לא בחינם.
כי מחיר חופשי חודשי משולב גבוה ממחיר חופשי חודשי רכבת בלבד.
ולא הבנתי מה זה 11 שקל כרטיס המשך בתוך תל אביב?
אגב, אין דבר כזה "בתוך תל אביב". יש בתוך אזור 1 בגוש דן.
וכשמדובר במעברים חופשיים במשך 90 דקות, זה לא כרטיס המשך, אלא כרטיס מעבר.
והאם אתה יודע אילו מעברים חופשיים יכלול כרטיס כזה?
כי למשל היום כרטיס שעולה 10.9 ש"ח בקוד 44 מאפשר מעברים חופשיים בכל שלושת אזורי גוש דן שמוגדרים היום.
 

yossiwed

New member
כרטיס מעבר שעה וחצי , הכוונה לקוד 42 גוש דן רבתי .

כרטיס משולב זה כרטיס משולב עם רכבת
והנסיעה בתוך תל אביב ממש לא בחינם.
כי מחיר חופשי חודשי משולב גבוה ממחיר חופשי חודשי רכבת בלבד.
ולא הבנתי מה זה 11 שקל כרטיס המשך בתוך תל אביב?
אגב, אין דבר כזה "בתוך תל אביב". יש בתוך אזור 1 בגוש דן.
וכשמדובר במעברים חופשיים במשך 90 דקות, זה לא כרטיס המשך, אלא כרטיס מעבר.
והאם אתה יודע אילו מעברים חופשיים יכלול כרטיס כזה?
כי למשל היום כרטיס שעולה 10.9 ש"ח בקוד 44 מאפשר מעברים חופשיים בכל שלושת אזורי גוש דן שמוגדרים היום.
כרטיס מעבר שעה וחצי , הכוונה לקוד 42 גוש דן רבתי .
גם כרטיס אוטבוס ברב קו יהיה כרטיס מעבר .

עלית בתל אביב בקו עירוני תבקש מחיר 11 שקל ותמשיך הלאה .
 
קוד 42 זה קוד לנסיעות פנימיות בתוך אזור 1

כרטיס מעבר שעה וחצי , הכוונה לקוד 42 גוש דן רבתי .
גם כרטיס אוטבוס ברב קו יהיה כרטיס מעבר .

עלית בתל אביב בקו עירוני תבקש מחיר 11 שקל ותמשיך הלאה .
קוד 42 זה קוד לנסיעות פנימיות בתוך אזור 1
נסיעה בין יבנה לתל אביב לא יכולה להיות בקוד 42.
 

yossiwed

New member
החופשי חודשי רכבת +גוש דן זה הכוונה

קוד 42 זה קוד לנסיעות פנימיות בתוך אזור 1
נסיעה בין יבנה לתל אביב לא יכולה להיות בקוד 42.
החופשי חודשי רכבת +גוש דן זה הכוונה
ההוזלה ל 286 שקל כולל רכבת מיבנה +גוש דן רבתי קוד 42 .

רב קו באטובוס לתל אביב יש כרטיס מעבר חינם - אותו כל חברה באזור

גוש דן קוד 42 תכבד .
 
בחופשי חודשי המשולב עם הרכבת

החופשי חודשי רכבת +גוש דן זה הכוונה
ההוזלה ל 286 שקל כולל רכבת מיבנה +גוש דן רבתי קוד 42 .

רב קו באטובוס לתל אביב יש כרטיס מעבר חינם - אותו כל חברה באזור

גוש דן קוד 42 תכבד .
בחופשי חודשי המשולב עם הרכבת
לא רלוונטי ה-11 ש"ח שרשמת והמעברים החופשיים.
חופשי חודשי הוא ממילא חופשי בכל האזור שעליו הוא חל..
ולמה אתה מתכוון גוש דן רבתי?
אזור 1 (שבו רלוונטי קוד 42) זה רק האזור המרכזי בגוש דן.
עם חופשי חודשי משולב אזור מרכזי (שזה כנראה מה שיהיה הכרטיס של ה-286 ש"ח) אי אפשר לנסוע להרצליה, רמת השרון, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, ראש העין.

ולגבי מה שאתה כותב על נסיעה באוטובוס, אני לא יודע על מה אתה מסתמך.
כשנוסע עולה היום בכפר סבא על אוטובוס של מטרופולין לצורך נסיעה לתל אביב למשל) הוא משלם בקוד 44 ויש לו מעברים חופשיים בכל שלושת האזורים בגוש דן.
אין כרטיס שמקנה נסיעה באוטובוס בין כפר סבא לתל אביב ומעברים חופשיים רק באזור 1.
 

yossiwed

New member
ראשית כתבתי 2 נושאים גם רכבת ,גם נסיעה באוטובוס

בחופשי חודשי המשולב עם הרכבת
לא רלוונטי ה-11 ש"ח שרשמת והמעברים החופשיים.
חופשי חודשי הוא ממילא חופשי בכל האזור שעליו הוא חל..
ולמה אתה מתכוון גוש דן רבתי?
אזור 1 (שבו רלוונטי קוד 42) זה רק האזור המרכזי בגוש דן.
עם חופשי חודשי משולב אזור מרכזי (שזה כנראה מה שיהיה הכרטיס של ה-286 ש"ח) אי אפשר לנסוע להרצליה, רמת השרון, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, ראש העין.

ולגבי מה שאתה כותב על נסיעה באוטובוס, אני לא יודע על מה אתה מסתמך.
כשנוסע עולה היום בכפר סבא על אוטובוס של מטרופולין לצורך נסיעה לתל אביב למשל) הוא משלם בקוד 44 ויש לו מעברים חופשיים בכל שלושת האזורים בגוש דן.
אין כרטיס שמקנה נסיעה באוטובוס בין כפר סבא לתל אביב ומעברים חופשיים רק באזור 1.
ראשית כתבתי 2 נושאים גם רכבת ,גם נסיעה באוטובוס
11 שקל זה נסיעה באוטובוס בלבד והחלפה באזור גוש דן ,קוד 42 .

ברור ברור שאי אפשר לנסוע להרצליה , כי הכרטיס של הרכבת הוא לתל

אביב והאפשרות הוא להתמש באזור זה בלבד , כרטיס לפתח תקווה ברכבת

ושימוש באוטבוס יעלה יותר ,אם כי ב 286 שקל חופשי חודשי

תוכל לרדת ברכבת מרכז בתל אביב ולקחת 51 או כל קו אחר לפתח תקווה .

לגבי מעברים של אוטבוס אני לא יודע אם זה יכלול מעבר לקוד 42 .
 
11 שקל יהיה כנראה מחיר נסיעה באוטובוס

ראשית כתבתי 2 נושאים גם רכבת ,גם נסיעה באוטובוס
11 שקל זה נסיעה באוטובוס בלבד והחלפה באזור גוש דן ,קוד 42 .

ברור ברור שאי אפשר לנסוע להרצליה , כי הכרטיס של הרכבת הוא לתל

אביב והאפשרות הוא להתמש באזור זה בלבד , כרטיס לפתח תקווה ברכבת

ושימוש באוטבוס יעלה יותר ,אם כי ב 286 שקל חופשי חודשי

תוכל לרדת ברכבת מרכז בתל אביב ולקחת 51 או כל קו אחר לפתח תקווה .

לגבי מעברים של אוטבוס אני לא יודע אם זה יכלול מעבר לקוד 42 .
11 שקל יהיה כנראה מחיר נסיעה באוטובוס
בין כל אחד מהאזורים בטבעת 2 לבין אזור 1.
כפי שכיום כרטיס כזה (שכיום קיים רק בקוד 44) מאפשר מעברים חופשיים בכל האזורים בהם הוא חל, כך יהיה גם בכרטיס שאתה מתכוון אליו.
אבל אנחנו עדיין לא יודעים את הפרטים, מכיוון שאנו לא יודעים מה בדיוק תהיה החלוקה לאזורים, אילו קודים יהיו ומה תהיה מפת המחירים המלאה בין כל האזורים שיוגדרו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה