שיטת תעריפים חדשה לכל הארץ.

מצב
הנושא נעול.
ממה שפורסם על ידי משרד התחבורה אי אפשר

האם הבנתי נכון?
הרצליה - ת"א המחיר יורד לשבעה שקלים? (לא 6.90 ?)
הרצליה - רעננה/כפ"ס המחיר עולה ל-11 שקלים?
הבנתי נכון?
ממה שפורסם על ידי משרד התחבורה אי אפשר
להבין את זה.
אין בהודעה שום התייחסות להרצליה.
וגם לא למחירים של 7 ו 11.
 

orchilit

New member
האם הרכבת נכנסת להסכם מעבר 90 דק' בגוש דן

שיטת תעריפים חדשה לכל הארץ.
ראשית קשה עם גרפיקה החדשה, קשה .

אזור המרכז יהפוך לאזור גוש דן עם 3 טבעות ומחיר אחיד ,זה יקרה

כנראה ב 1.9 .

טבעת ראשונה -הרצליה -פתח תקווה -ראשון לציון .

מחיר יעלה 7 שקל.

טבעת שתיים רעננה- ראש העין- רחובות -יבנה -מחיר 11 שקל .

טבעת שלישית אשדוד -נתניה מחיר 13.5 .

כל כרטיס יהיה מעבר למשל יבנה -תל אביב אפשר להמשיך הלאה

והמחיר שלו נשאר 11 שקל ,

כל קווי יבנה לתחנה מרכזית יעברו דרך שד' הר ציון שם הקווים יוצאים

למרכז תל אביב .
האם הרכבת נכנסת להסכם מעבר 90 דק' בגוש דן
ובשאר המטרופולינים?
לא הבנתי אם כן או לא. כי מצד אחד המחיר מת"א ברכבת לחולון לא יורד ל-7 ש"ח, אבל נרמז כאילו כן הרכבת נכנסת למי שיש ברשותו חופשי חודשי או רב קו. כבר לא הבנתי כלום. אם היא נכנסת, זה מעולה לאללה.
 
חופשי חודשי משולב רכבת ואזור מרכזי גוש דן

האם הרכבת נכנסת להסכם מעבר 90 דק' בגוש דן
ובשאר המטרופולינים?
לא הבנתי אם כן או לא. כי מצד אחד המחיר מת"א ברכבת לחולון לא יורד ל-7 ש"ח, אבל נרמז כאילו כן הרכבת נכנסת למי שיש ברשותו חופשי חודשי או רב קו. כבר לא הבנתי כלום. אם היא נכנסת, זה מעולה לאללה.
חופשי חודשי משולב רכבת ואזור מרכזי גוש דן
או שלושת אזורי גוש דן קיימים כבר היום.
ולמי שמחזיק בחוזים כאלה יש גם היום מעברים חופשיים בגוש דן.
כך שזה לא חידוש. החידוש יהיה בכך שהמחירים של החוזים הללו יירדו משמעותית.

לגבי מעברים חופשיים במשך 90 דקות למי שאינו מחזיר בחופשי חודשי משולב, לפי הפרסומים כנראה שיהיה, אבל מחיר כרטיס כזה הכולל נסיעה ברכבת כנראה לא יהיה שווה למחיר כרטיס אוטובוסים בלבד.
 

orchilit

New member
כבר נהיה לי סלט בראש

חופשי חודשי משולב רכבת ואזור מרכזי גוש דן
או שלושת אזורי גוש דן קיימים כבר היום.
ולמי שמחזיק בחוזים כאלה יש גם היום מעברים חופשיים בגוש דן.
כך שזה לא חידוש. החידוש יהיה בכך שהמחירים של החוזים הללו יירדו משמעותית.

לגבי מעברים חופשיים במשך 90 דקות למי שאינו מחזיר בחופשי חודשי משולב, לפי הפרסומים כנראה שיהיה, אבל מחיר כרטיס כזה הכולל נסיעה ברכבת כנראה לא יהיה שווה למחיר כרטיס אוטובוסים בלבד.
כבר נהיה לי סלט בראש
כלומר יש היום חופשי רכבת משולב אזור 1 שעולה X, וחופשי חודשי אזור 1 לאוטובוס בלבד שעולה פחות Y.
השאלה היא האם ייכנס חוזה חדש שעולה Z (או לצורך העניין אמור לעלות בין X ל-Y, או כמו Y) שיאפשר מעבר בין האוטובוסים באזור 1 *וגם* ברכבות רק במקטע של אזור 1. (כלומר בין ראשל"צ לפתח תקווה)?
לצורך העניין, חופשי חודשי באזור 1 עולה 252 ש"ח
אבל חופשי רכבת 30 באזור 1 (בין פ"ת לראשל"צ) עולה 687 ש"ח
 
זה לא ברור

כבר נהיה לי סלט בראש
כלומר יש היום חופשי רכבת משולב אזור 1 שעולה X, וחופשי חודשי אזור 1 לאוטובוס בלבד שעולה פחות Y.
השאלה היא האם ייכנס חוזה חדש שעולה Z (או לצורך העניין אמור לעלות בין X ל-Y, או כמו Y) שיאפשר מעבר בין האוטובוסים באזור 1 *וגם* ברכבות רק במקטע של אזור 1. (כלומר בין ראשל"צ לפתח תקווה)?
לצורך העניין, חופשי חודשי באזור 1 עולה 252 ש"ח
אבל חופשי רכבת 30 באזור 1 (בין פ"ת לראשל"צ) עולה 687 ש"ח
זה לא ברור
לפי הדוגמאות שניתנו בכתבות, אני מבין שהולכים לבצע האחדת תעריפים ברכבת (אבל במחירים גבוהים יותר ממחירי אוטובוסים בלבד) לפי הטבעות, כלומר עקרונית מחיר נסיעה בין תחנות בתוך אזור 1 יהיה 10.5 ש"ח (ובחופשי חודשי המשולב 252 ש"ח) ובין אזור 1 לטבעת השניה 16 ש"ח (ובחופשי חודשי המשולב 286 ש"ח). אבל לא ברור האם זה באמת יהיה עקבי ואחיד והאם הכרטיס יאפשר לעלות ולרדת בכל תחנה באזור או כפי שנהוג כיום ברכבת לפי מוצא ויעד מוגדרים.
אם השינוי כולל גם את שינוי שיטת המוצא-יעד ברכבת, אז ייתכן שהחופשי חודשי יהיה כפי שכתבת. אם לא, אז מבחינת החופשי חודשי המשולב יהיה רק מדובר בהוזלה.

מכל הפרטים שפורסמו עדיין אי אפשר להבין מה באמת יקרה בפועל, כך שמדובר בהסקות והערכות בלבד.
 

orchilit

New member
תודה
נחייה ונראה, אמר המת לעיוור

זה לא ברור
לפי הדוגמאות שניתנו בכתבות, אני מבין שהולכים לבצע האחדת תעריפים ברכבת (אבל במחירים גבוהים יותר ממחירי אוטובוסים בלבד) לפי הטבעות, כלומר עקרונית מחיר נסיעה בין תחנות בתוך אזור 1 יהיה 10.5 ש"ח (ובחופשי חודשי המשולב 252 ש"ח) ובין אזור 1 לטבעת השניה 16 ש"ח (ובחופשי חודשי המשולב 286 ש"ח). אבל לא ברור האם זה באמת יהיה עקבי ואחיד והאם הכרטיס יאפשר לעלות ולרדת בכל תחנה באזור או כפי שנהוג כיום ברכבת לפי מוצא ויעד מוגדרים.
אם השינוי כולל גם את שינוי שיטת המוצא-יעד ברכבת, אז ייתכן שהחופשי חודשי יהיה כפי שכתבת. אם לא, אז מבחינת החופשי חודשי המשולב יהיה רק מדובר בהוזלה.

מכל הפרטים שפורסמו עדיין אי אפשר להבין מה באמת יקרה בפועל, כך שמדובר בהסקות והערכות בלבד.
תודה
נחייה ונראה, אמר המת לעיוור
 
שתי כתבות מ YNET עם פרטים נוספים:

שיטת תעריפים חדשה לכל הארץ.
ראשית קשה עם גרפיקה החדשה, קשה .

אזור המרכז יהפוך לאזור גוש דן עם 3 טבעות ומחיר אחיד ,זה יקרה

כנראה ב 1.9 .

טבעת ראשונה -הרצליה -פתח תקווה -ראשון לציון .

מחיר יעלה 7 שקל.

טבעת שתיים רעננה- ראש העין- רחובות -יבנה -מחיר 11 שקל .

טבעת שלישית אשדוד -נתניה מחיר 13.5 .

כל כרטיס יהיה מעבר למשל יבנה -תל אביב אפשר להמשיך הלאה

והמחיר שלו נשאר 11 שקל ,

כל קווי יבנה לתחנה מרכזית יעברו דרך שד' הר ציון שם הקווים יוצאים

למרכז תל אביב .
שתי כתבות מ YNET עם פרטים נוספים:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4687409,00.html[/URL]
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4687517,00.html[/URL]
 

Skicker

New member
יש למישהו מושג לגבי אזורים שלא פרסמו?

שיטת תעריפים חדשה לכל הארץ.
ראשית קשה עם גרפיקה החדשה, קשה .

אזור המרכז יהפוך לאזור גוש דן עם 3 טבעות ומחיר אחיד ,זה יקרה

כנראה ב 1.9 .

טבעת ראשונה -הרצליה -פתח תקווה -ראשון לציון .

מחיר יעלה 7 שקל.

טבעת שתיים רעננה- ראש העין- רחובות -יבנה -מחיר 11 שקל .

טבעת שלישית אשדוד -נתניה מחיר 13.5 .

כל כרטיס יהיה מעבר למשל יבנה -תל אביב אפשר להמשיך הלאה

והמחיר שלו נשאר 11 שקל ,

כל קווי יבנה לתחנה מרכזית יעברו דרך שד' הר ציון שם הקווים יוצאים

למרכז תל אביב .
יש למישהו מושג לגבי אזורים שלא פרסמו?
מבית שמש לת"א למשל? כרגע חופשי חודשי משולב רכבת זה 711 שקל!
 
בית שמש לא נכללת בטבעות של מטרופולין גוש דן

יש למישהו מושג לגבי אזורים שלא פרסמו?
מבית שמש לת"א למשל? כרגע חופשי חודשי משולב רכבת זה 711 שקל!
בית שמש לא נכללת בטבעות של מטרופולין גוש דן
ולכן ההתייחסות אליה היא כמו ההתייחסות לחיפה, באר שבע, אשקלון, חדרה וכד'.
המחירים של הנסיעות הללו יטופלו בעתיד.

מחיר חופשי חודשי משולב רכבת בית שמש - ת"א ואוטובוסים באזור 1 בגוש דן הוא 611 ש"ח.
המחיר של הטריפל שכולל גם אוטובוסים באזור 1 וגם אוטובוסים עירוניים בבית שמש הוא 708.5 ש"ח.
 

Skicker

New member
שזה יקר מאוד

בית שמש לא נכללת בטבעות של מטרופולין גוש דן
ולכן ההתייחסות אליה היא כמו ההתייחסות לחיפה, באר שבע, אשקלון, חדרה וכד'.
המחירים של הנסיעות הללו יטופלו בעתיד.

מחיר חופשי חודשי משולב רכבת בית שמש - ת"א ואוטובוסים באזור 1 בגוש דן הוא 611 ש"ח.
המחיר של הטריפל שכולל גם אוטובוסים באזור 1 וגם אוטובוסים עירוניים בבית שמש הוא 708.5 ש"ח.
שזה יקר מאוד
בהנחה שאני נוסע כל יום כרגע יוצא לי יותר זול לנסוע באוטובוס (עם כרטיסיות ולא חופשי חודשי, כי אין) מאשר להשתמש בחופשי חודשי כלשהו.
 

עלה13

New member
האם תהייה השפעה על ערך צבור מבחינת,,,

שיטת תעריפים חדשה לכל הארץ.
ראשית קשה עם גרפיקה החדשה, קשה .

אזור המרכז יהפוך לאזור גוש דן עם 3 טבעות ומחיר אחיד ,זה יקרה

כנראה ב 1.9 .

טבעת ראשונה -הרצליה -פתח תקווה -ראשון לציון .

מחיר יעלה 7 שקל.

טבעת שתיים רעננה- ראש העין- רחובות -יבנה -מחיר 11 שקל .

טבעת שלישית אשדוד -נתניה מחיר 13.5 .

כל כרטיס יהיה מעבר למשל יבנה -תל אביב אפשר להמשיך הלאה

והמחיר שלו נשאר 11 שקל ,

כל קווי יבנה לתחנה מרכזית יעברו דרך שד' הר ציון שם הקווים יוצאים

למרכז תל אביב .
האם תהייה השפעה על ערך צבור מבחינת,,,
הקודים, האם הטענה באוטובוס של דן תאפשר שימוש בירושלים בקו של אגד,

רכישה של חופשי חודשי משולב תל אביב לוד רמלה תחשב לחלק ממטרופולין תל אביב, אוכל בכרטיס זה לעלות לקו 18 משדרות ירושלים, לרדת ברכבת מרכז ולעלות לרכבת ללוד ורמלה?
 
בחופשי חודשי משולב אתה יכול לעשות את זה כבר כיום

האם תהייה השפעה על ערך צבור מבחינת,,,
הקודים, האם הטענה באוטובוס של דן תאפשר שימוש בירושלים בקו של אגד,

רכישה של חופשי חודשי משולב תל אביב לוד רמלה תחשב לחלק ממטרופולין תל אביב, אוכל בכרטיס זה לעלות לקו 18 משדרות ירושלים, לרדת ברכבת מרכז ולעלות לרכבת ללוד ורמלה?
בחופשי חודשי משולב אתה יכול לעשות את זה כבר כיום
רק שהמחיר שלו הרבה יותר גבוה.

לגבי ערך צבור, לא ברור מתי הערך הצבור יוחל בירושלים. בינתיים אין ערך צבור בקווים העירוניים בירושלים, בעיקר בגלל סיטיפס.
 

עלה13

New member
תודה, האם הכרמלית.......

בחופשי חודשי משולב אתה יכול לעשות את זה כבר כיום
רק שהמחיר שלו הרבה יותר גבוה.

לגבי ערך צבור, לא ברור מתי הערך הצבור יוחל בירושלים. בינתיים אין ערך צבור בקווים העירוניים בירושלים, בעיקר בגלל סיטיפס.
תודה, האם הכרמלית.......
והמטרונית בחיפה וסיטי פס בירושליים ושאר המפעילים מעבר לארבעה (דן, אגד, קווים ומטרופולין) יכללו בכרטיס המעבר או החופשי חודשי בסידור החדש
 
המטרונית כן, הכרמלית לא

תודה, האם הכרמלית.......
והמטרונית בחיפה וסיטי פס בירושליים ושאר המפעילים מעבר לארבעה (דן, אגד, קווים ומטרופולין) יכללו בכרטיס המעבר או החופשי חודשי בסידור החדש
המטרונית כן, הכרמלית לא
לגבי ירושלים לא היו בכלל פרטים ולא ברור מה יהיה ומתי.
ובגוש דן יהיו מעברים חופשיים למגיעים בקווים בינעירוניים בתוך תחומי הטבעות, אבל לגבי נסיעות בתוך גוש דן, ארבע המפעילות הללו הן הרלוונטיות ביותר.
השאלה הגדולה היא לגבי קווי נתיב אקספרס וקווי השומרון של אפיקים. האם יהיה אפשר למשל להגיע מאשדוד לתל אביב (או לפתח תקוה) בקו של אפיקים ולעבור לאחד מקווי השומרון של אפיקים לצורך נסיעה לפארק אפק בראש העין למשל? או האם יהיה ניתן להגיע ממודיעין לתל אביב ברכבת ולהמשיך עם קו של נתיב אקספרס לכביש החוף בהרצליה?
לא יודע.
לנסיעות בתוך תל אביב דן, אגד, קווים ומטרופולין הן ממילא המפעילות הדומיננטיות.
 

עלה13

New member
תודה, מה שחסר לי בתהליך,,,,

המטרונית כן, הכרמלית לא
לגבי ירושלים לא היו בכלל פרטים ולא ברור מה יהיה ומתי.
ובגוש דן יהיו מעברים חופשיים למגיעים בקווים בינעירוניים בתוך תחומי הטבעות, אבל לגבי נסיעות בתוך גוש דן, ארבע המפעילות הללו הן הרלוונטיות ביותר.
השאלה הגדולה היא לגבי קווי נתיב אקספרס וקווי השומרון של אפיקים. האם יהיה אפשר למשל להגיע מאשדוד לתל אביב (או לפתח תקוה) בקו של אפיקים ולעבור לאחד מקווי השומרון של אפיקים לצורך נסיעה לפארק אפק בראש העין למשל? או האם יהיה ניתן להגיע ממודיעין לתל אביב ברכבת ולהמשיך עם קו של נתיב אקספרס לכביש החוף בהרצליה?
לא יודע.
לנסיעות בתוך תל אביב דן, אגד, קווים ומטרופולין הן ממילא המפעילות הדומיננטיות.
תודה, מה שחסר לי בתהליך,,,,
הזה למה לא הלכו עוד שלב, לדוגמה בטבעת תל אביב לוד רמלה, אם אני רוצה לנסוע לירושלים סביר להניח שארצה להמשיך, למה שהכרטיס שארכוש לירושלים לא יהיה משולב בטבעת הירושלמית לכל אמצעי התחבורה בה (מפעילי אוטובוס וקלה), או אם ארצה לנסוע לחיפה הכרטיס שארכוש (לרכבת או אוטובוס) יהיה משולב לטבעת חיפה (אוטובוס, כרמלית, מטרונית), גם אם הכרטיס יהיה גבוה בכמה שקלים מהיום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה