Mass Effect Andromeda מאכזב את כולם עם ממוצע 75.

Mass Effect Andromeda מאכזב את כולם עם ממוצע 75.

אז מאס אפקט החדש הגיע, והביקורות לא מחמיאות בלשון המעטה. המשחק יושב כרגע על ממוצע 75 כשיש לו כמה ציוני 6 צורמים במיוחד.

הרבה מהמבקרים מדגישים שהכתיבה לא משהו, שהמשחק דומה מדי לקודמים אבל לא מגיע לקרסול שלהם המבקרים מאוכזבים שאין גזעים חדשים,

הנה למשל מה שאמרו Vandel online שנראה לי קולע ומסכם.
Andromeda still offers a great sense of exploration and discovery, a good adventure and plenty of content, but it's just a shadow of what the series was. The plot, the narrative, the tech... many aspects are not at the level you would expect, but if you are a big fan of the series, you'll still enjoy it.

לא מעט מהמבקרים אומרים שגם אנשים שיהנו מהמשחק החדש, לא יחשבו לרגע שהוא מתקרב לקודמים אחרי שישחקו בו.

נראה כאילו חלק מהגיימרים מסרבים להאמין שהמשחק נפילה וחושבים שהוא נקטל אך ורק בגלל סיבות טכניות אבל ביקורות כאלה למשל
What could have been an all-time classic action role-player is let down by a surprisingly poor script and unengaging characters.

מ
Metro GameCentral

לא משאירות הרבה מקום לדמיון, ונראה שגם אם המשחק היה יצירת מופת מבחינה טכנית הוא היה עדיין נופל בגלל העלילה הגרועה המשימות הגרועות וזה שהוא נמשך כמו מסטיק שנגמר לו הטעם מזמן.


מאכזב, קיוויתי לממוצע 82 ואפילו הייתי בטוח שיהיה מדובר במשחק ברמה של 82 במקום זה נראה שאפילו 75 לא באמת מגיע למשחק והציון האמיתי שלו צריך להיות 60 ומשהו.

באסה רצינית, אבל לפחות עכשיו אנחנו יכולים לצלול להוריזון והמכשף 3 בלי לחשוב על מאס אפקט כלל.
 
גיימסטופ: יש מצב שהסוויץ יעקוף את הWII במכירות.

ככה חושבים הבכירים של רשת גיימסטופ לאור המכירות החזקות של הסוויץ. הם אומרים גם שהמכירות של האביזרים כמו מטענים, ג'ויסטיקים נוספים וכו' מטורפות לסוויץ.
כמובן שלדעת רוב האנשים הבחור הזה חי בסרט, כן ?

https://gamerant.com/nintendo-switch-sales-wii-gamestop/
אפילו אנליסטים שדיברו על הסוויץ לאחרונה אמרו שלדעתם גם כן מדובר בקונסולה שתעשה 40M בטופ שלה עד סוף 2020 ואני כבר אמרתי שלדעתי אפילו התסריט הזה מאוד ורוד.

מעניין יהיה לראות אם כל מי שמפקפק בסוויץ יאכל את הכובע ויהיה לנו פה בסוף ווי חדש.

אני כמובן קונה את הסוויץ בסוף השנה, אז אני אתרום משהו למכירות האלה.
 

evilplate

New member
עד עכשיו כל הדיווחים ממש טובים

מבחינת מספרים נינטנדו לא יכלה לחלום על השקה יותר טובה, הם גם מכפילים את קצב הייצור מ 8 מיליון ל 16 מיליון לשנה הזו, אני גם מרגיש שמשהו פה לא מסתדר וכל רגע חייבת להגיע הצלילה במכירות, הצלחה בגודל של ווי באמת תסתור כל מה שאני מרגיש שיודע על התעשייה הזו... בינתיים אין לי מה לאמר חוץ מלאכול את הכובע עד שאשמע אחרת, משום מה היא מצליחה מאוד, יותר ממה שחשבתי שגם בהשקה תצליח.
 
אולי זה בגלל לינק.

אולי אנשים פשוט לא יכולים לעמוד בפני לינק :) המכירות באמת טובות מאוד, נינטנדו מכרו ב11 יום מה שהם חשבו שיקח חודש. אבל אני עדיין מודאג ועדיין סגור על 32-33M
במכירות עד סוף החיים.

מפתחי פוקימון פירסמו לפני איזה יומים שהם מחפשים מפתח מנוסה לRPG פופלארי ברמה עולמית (פוקימון חח) והם רוצים שיהיה לו ניסיון בגרפיקה ברמה של ויטה וWII U.

על פניו נשמע כמו פוקימון ראשי לסוויץ, ואז אני אמור לאכול את כל הכובעים בבית שלי ולהודות שנינטנדו לפחות יגיעו ל40M אבל אז יש את הדבר הזה שמפתחי פוקימון אמרו על הסוויץ לא מזמן...

“Apart from main games, we make stuff like Pokkén [Tournament] and [Pokémon Mystery] Dungeon, so I am thinking we should make games that suit the Switch, but at this time I cannot confirm any projects.”

נשמע לי כאילו הם רואים בסוויץ קונסולה לספין אוף לפחות עד שיוכיח את עצמו, נחייה ונראה אבל אני עדיין עומד על LTD של 32-33M בלי פוקימון ראשי. וזה כאילו בתסריט הכי טוב. התסריט הרע זה מה שאמרנו על 19M-25M הדבר היחיד שאני יכול להגיד לטובתם זה שהם יעברו את הWII U בוודאות, אבל זה ממש לא הישג גדול.

http://www.polygon.com/2017/3/20/14982106/pokemon-nintendo-
switch-game-freak-hiring

 

sapir aloud555

New member
כולם יודעים

שBOTW מוכר טוב רק כי אפשר לעשות את השיט הזה. :^)

(מצחיק שנינטנדו מכירים את קהל הפאנגירלז טוב כ"כ שלNPC יש שורות בתגובה לזה)

 
חחחחח! ואם אני מסתכל לזלדה על התחת יותר מדי זמן

(מה שאני בהחלט הולך לעשות) היא גם מעירה לי על זה?
ענק.
 

evilplate

New member
אני בטוח שיהיה פוקימון ראשי לסוויץ׳

פשוט כי נינטנדו בסוף קובעת ואם זה מה שהיא תצטרך כדי להפיץ עוד כמה מליוני קונסולות לפי מה שאתה אומר אז זה מה שהם יעשו.
&nbsp
מה שכן גם 40 מיליון יחשבו לאכזבה בעיניהם אני חושב, לפי הקצב הנוכחי הם בונים על הרבה יותר.
 
זהו אחי, קראתי על זה נינטנדו לא יכולה להחליט על פוקימון לבד.

קראתי על זה מאז הדיון האחרון שלנו בנושא.

מסתבר שלנינטנדו יש 30% מהבעלות על פוקימון, לגיים פריק (המפתחת) יש 30%
ולחברה נוספת בשם Creatures יש 30% במותג.

עכשיו מה שמעניין, זה שלנינטנדו יש אחוז מסוים גם בגיים פריק עצמה (המפתחת) וגם בCreatures מה שאומר בתכלס שנינטנדו היא בעלת השליטה הכי גדולה בפוקימון זה ברור.

עם זאת ולמרות זאת, אני חושב שהשליטה של גיים פרייק מספיקה לה כדי להחליט לאיזו פלטפורמה של נינטנדו היא רוצה לפתח את המשחק.

אני חושב שאין ספק שהיא מחויבת לנינטנדו אבל עדיין יש לה אוטונומיה להחליט לאיזו פלטפורמה של נינטנדו היא רוצה לפתח איזה משחקים.

וכאן אני חושב שהם מכניסים שיקולים שמתאימים להם ולאו דווקא לנינטנדו.

שיקולים כמו "לאיזה קונסולה יש userbase יותר גדול בשביל רווח יותר גדול, כמו שכתבתי אז"
איזו פלטפורמה תדרוש פחות משאבים ומאמץ.

וכן גם איזו פלטפורמה יותר מתאימה למשחקים לדעתם.

אף אחד לא יודע אם גיים פרייק באמת יכולה להחליט את זה, אבל זו התאוריה שלי לאור החלק הדי משמעותי שלה במותג..

זה גם מסביר הכי טוב את התהיה שלך (וגם שלי האמת) למה נינטנדו לא מכריזים על פוקימון לסוויץ חד משמעית ובעצם מבטיחים את העתיד שלו כבר מעכשיו.

אבל נחיה ונראה עוד כמה שנים הכל יהיה ברור יותר.

בעניין המכירות ראיתי איזה אנליסט שאמר שלדעתו נינטנדו מצפה ל40M אבל אני חושב כמוך אני חושב שהציפיות שלהם זה 48-53M אני חושב שברור להם
שהם לא ישיגו את הקהל של ה63M של ה3DS אבל הם מצפים לירידה קטנה יחסית.

(למרות שלך תדע אולי הם מצפים להתעלות על ה3DS ואז בכלל אכזבה)

כמו שאמרתי אז, אם הם יעשו 21M-25M הם אכזבה כי גם קונסולה בכוח של הפס4 היתה עושה להם את זה בערך ולכן היה עדיף שיפתחו כזו עם מספרים כאלה.
 

evilplate

New member
וואלה טוב לדעת


אני עדיין מאמין שנראה פוקימון ראשי גם אם יש עוד גורמים שאחראים על הזיכיון.
&nbsp
אני גם מהמר שהם מכוונים מעל ה 3DS, לפחות עכשיו כשהוא מוכר ממש טוב.
&nbsp
את האמת למרות המכירות הטובות אני נשאר איתך בתחזית, ברור שהם יצרו פה קונסולה עם אפיל יותר טוב משל ה WiiU אז לא מעט שחקנים כבדים עפים עליו ישר בהשקה כקונסולה השנייה שלהם אבל לדעתי הם יאבדו מומנטום די מהר, קשה לי לראות את הקונסולה הזו שומרת עת הקצב הזה לאורך זמן במיוחד עם תקופות היובש המפורסמות של נינטנדו, מבחינתי ברגע שאין צד ג׳ וזה לא משנה מאיזו סיבה, זה לא יכול להגיע למספרים מדהימים, אלא אם כן היה פה גימיק בסגנון של הווי (ואין פה מן הסתם)
 
כן, אני מאמין שהייפ של הסוויץ ימות מהר.

יהיו בוסטים למכירות שsplatoon2 מריו אודסי ומריו קארט יגיעו השנה אבל אחכ המצב יהיה חלש.

אני חושב שאפילו ביפן היא תמכור בסוף בערך כמו שהפס4 מוכר שם.

Splatoon 2 יהיה להיט ענק ביפן הם ממש אוהבים אותו אבל לא נראה לי שהוא יביא לסוויץ את ההצלחה שיורש אמיתי ל3ds היה מביא/יביא.

במערב כמו שאתה אומר המחסור בצד ג' יהרוג את הסוויץ. כשהתמיכה של הסוויץ זה סקיירים ופורט hd של סטריט פייטר 2.

אתה יודע שיש לנו מכונת אינדים מול הפרצוף.

לא נורא, הסוויץ הוא עוד שיעור חשוב של נינטנדו בדרך לחברת צד ג'.

אנחנו כבר רואים שsuper mario run לא מביא להם את ההכנסות שהם ציפו להן.

אני רק תוהה מתי הם ירימו ידים אם המכשיר הבא שלהם יהיה נייד בלבד שמקבל את כל הצד א' או שהם יכנעו.

הסוויץ זה הניסיון השני שלהם בקונספט של קונסולה חצי ניידת חצי נייחת. כמובן שהסוויץ הוא ביצוע הרבה יותר מוצלח, אבל מעניין אותי כמה הם ינסו למכור את הקונספט הזה לפני שהם יכנעו.
 
digimon סייבר מקבל המשך במערב לPS4/ויטה

משחק הדיג'ימון הנהדר מהשנה שעברה מקבל המשך. הפעם נשחק אדם שמופלל בפשע שלא עשה ויוצא למסע לטיהור שמו. המשחק ימחזר אזורים רבים מהמשחק הקודם אבל יהיו גם עשרות אזורים חדשים.

מערכת הקרב תהיה זהה למשחק הקודם.

אני עדיין צריך לחזור למשחק הראשון, אבל כייף שיש לנו עוד אחד.
המשחק ייצא במערב ב2018.
 

PlayGirl3

New member
יש גם סוג של טריילר

בנדאי מחקו אותו משום מה אבל עדיין יש גישה מהלינק הזה.

אותי זה מאוד משמח כי הראשון היה משחק פשוט מעולה עם ווייב של פרסונה והמשחק דיג'ימון החדש מסדרת וורלד נראה נוראי וחששתי שזה הכיוון החדש שהם רוצים לקחת במקום להמשיך את סייבר.

 
את זה בטח תשחקי על הPS4.

המשחק נראה כל כך יפה בטלווזיה את חייבת. איכשהו המשחק נראה לי קצת יותר טוב גרפית מהקודם אבל אולי זה רק נדמה לי.

משהו באיכות התמונה נקי יותר.

גם אני חששתי שהמשחק דיג'ימון ההוא ישתלט אבל כנראה שהסדרות האלה יתקיימו במקביל אחת לשניה, אני מאוד שמח גם כן.

יש דברים שהפריעו לי בקודם (עלילה משעממת פצצות) אבל נראה שהמשחק החדש
מנסה לתקן את הבעיה הזו עם סיפור שנשמע יותר מעניין ואפל, ואפילו עם עלילה משעממת המשחקים האלה הם Must play :)
 

evilplate

New member
וגם Wildlands ירד ל 73 :)

סכ״ה המבקרים עושים את העבודה שלהם עד עכשיו לרוב, 75 זה באמת מאכזב למשחק בסדר הגודל הזה אבל אני מהסרטון הראשון, למרות שאני לא מעריץ של הסדרה, הרגשתי שהוא הולך לאכזב, היה נראה מאוד גנרי וגם די מבאס מבחינה גראפית ולא היתה תחושה לרגע של הייפ והתלהבות הם ממש נכשלו בזה, לא מפתיע במיוחד שככה הוא יצא בסופו של דבר.
&nbsp
קטע שהמשחק הראשון שאכזב ב 2017 וקיבל מתחת ל 8 זה דווקא מאס אפקט חדש, אם היית מהמר בשנה שעברה ש Nier, יאקוזה, ני-הו, הוריזון, TLG ועוד לא מעט משחקים אחרים עם פוטנציאל לאכזב יקבלו ציונים ממש טובים ודווקא מאס אפקט יהיה ה 7 כמעט כולם היו צוחקים עליך :)
 
אני כל כך מאושר שNier יאקוזה וני הו עקפו את מאס אפקט.

לא יכול להכחיש שעושה לי טוב (מאוד) לראות את יפן חוזרת לשלוט. הדור הקודם היה יותר מדי מערבי בשבילי.

אני לא מדבר על סוני, סוני אמנם הליינאפ שלהם מערבי אבל יש להם את הנשמה שאני מרגיש במשחקים היפנים :)

אני מרגיש שיש סוג של התפכחות כזו גם אצל המבקרים וגם אצל הגיימרים, ואנשים פשוט מתגעגעים לסטייל היפני, שזה גם המון סקיל בסיינגל פלייר, גם השקעה מטורפת בעלילה וכן אפילו קצת טירוף יפני.

בכל מקום אני רואה השוואות בין יאקוזה למאס אפקט החדש, אין משחקים יותר שונים מאלה, ובכל זאת אנשים שואלים מה לקנות מבינהם, ויאקוזה 0 תמיד מנצח בצרה סוחפת.

למשל זה
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1353347

צודק אחי שתמרורי האזהרה על מאס אפקט היו מהסרטון הראשון העולם הענקי הלא מלוטש הגרפיקה הכל כך מכוערת, וגם זה שEA לא ממש מתגאה במאס אפקט חדש כמו שהיא צריכה להיות.

עם היחסי ציבור שהוא קיבל מהם היית יכול לחשוב שזה איזה JRPG נישתי לויטה.
 

evilplate

New member
אשכרה הקאמבק של יפן

שכחנו את גראביטי ראש 2 גם, מטורף איך היפנים הפציצו בחודשים האחרונים אחי לא היה דבר כזה כל הדור שעבר בערך וזה עוד דור שבו קאפקום וקונאמי וכל הגדולות היו בשיאן אחרי דור הפס2, היום רבות מהחברות האלו מצאו את עצמן בנישה של AA אבל זה לא משנה כי הן מצליחות יפה משם, מה שהלך מתחילת השנה הביא לי הרגשה כאילו חזרנו לדור הפס2 מבחינת הדומיננטיות שלהם, אתרי המשחקים וגאף מלאים בדיונים על משחקים שהגיעו מיפן, מי היה מאמין, ברור לי למה אנשים כמוך שחובבי יפן מתמוגגים מהתקופה הזו :)
&nbsp
&nbsp
עוד משהו שאנשים היו צוחקים עליו לפני שנה, זה שיאקוזה יצא יותר איכותי ממשחק מאס אפקט חדש... כולם בדיון שם כמעט ממליצים לו על יאקוזה במקום מאס אפקט בלי לחשוב פעמיים :)
&nbsp
בעניין מה שכתבת בהודעה השנייה על Wildlands אין לי הרבה מה לאמר חוץ מ :/
&nbsp
הביקורות עשו את העבודה שלהם אבל שמתי לב בדור הזה למגמה די מבאסת, פעם היתה קורלציה די מדויקת לרוב בין ביקורות טובות למכירות, זה מהדברים שדווקא אהבתי בתעשייה שמשחקים טובים זוכים לתגמול טוב בקופות, בדור הזה בעיקר עם משחקי מולטי שכאלו אף אחד לא שם על הביקורות, כל האחוקים שיחקו עם חברים שלהם בבטא והם נהנו להרוג יחד עם האחים שלהם טרוריסטים ולעשות צחוקים עם המסוק אז למי אכפת ממה שהמבקרים אומרים? מה זה משנה שכל המשחק כמעט מורכב מ fetch quests רפטיטיביים במינימום השקעה?
&nbsp
זה כאילו חברות כמו יובי וגם משחקי מולטי אחרים שיצאו די מעפנים ע״פ רוב אלו שמבינים בתחום כמו דסטיני לא תלויים בכלל במה שהמבקרים יאמרו והם יכולים לשחרר את המוצר הכי גנרי וחסר נשמה שיש, העיקר להשקיע בקמפיין פרסום ובהייפ כמו שצריך כשזה יובי בכלל מומחים כשבכל חשיפה חדשה משתמשים בטריילר מפוברק שמצליח להלהיב אפילו את הסבתות הלא גיימריות שלנו, לשחרר איזו בטא שבה אוטומטית קל להנות יחסית כי אתה משחק עם חברים שלך ויאללה profit, סתם מבאס אבל ככה זה, משחקי מולטי כאלו פחות תלויים בביקורות ובדור הזה כמה שיש משחקי עולם פתוח ככה גם יש משחקים מפוקסי מולטי :/
 
נראה לי שזה בגלל שמשחקי מולטי, משחקים בשביל הביחד והחברתיות

הם אוהבים לשחק במשחקי המולטי פלייר חסרי הנשמה של יובי כי זה כמו בילוי עם החברים שלך, או זמן איכות עם החצי השני שלך. וכמו שאמרת, הבטא הפתוחה שמאוד נפוצה בדור הזה, נותנת לאנשים להתנסות ביחד במשחקי המולטי ישירות ביחד והם יכולים לדלג על הביקורות.

עם כל זה אחי, תראה כמה אנשים נטשו את For honor ושאנשים מתחילים לפרט למה הם נטשו אותו, אתה רואה שכמות אדירה של אנשים נטשו אותו רק זמנית בשביל לשחק הוריזון או זלדה, יש כמות לא נתפסת של אנשים (מליונים אני מניח)

שעצרו כל מה שהם עושים או לפחות משחקים בשביל שני המשחקים האלה. זה אף פעם לא יהיה ברמה של יוביסופט, כי יובי בשבילם, זה כמו בילוי זה כמו לצאת לסרט עם חברים או החברה או לעשות משהו ביחד.

אבל אני רואה דווקא שמליוני אנשים לא שוכחים להתלהב ולהעריך משחקי סינגל פלייר טובים.

המשחקים שבאמת נופלים קרבן זה NIer ויאקוזה למשל בעיני, שבגלל שהם לא מיינסטרימים כמו מאס אפקט, הציונים הגבוהים שלהם והשבחים גורמים להרמת גבה אצל אנשים שלא מוכנים לתת להם צאנס.
 

evilplate

New member
נטשו או לא

עדיין ה For Honor הזה הוא בין המשחקים המוכרים של השנה אם לא הכי מוכר לפי ה NPD האחרון :/
&nbsp
עזוב יובי עושה את הקופות שלה, ברור שהיתה שמחה שתהיה קהילה מאוד משגשגת אבל קל להבין מה היתרון הענק של מולטי על סינגלים מבחינה עסקית, תראה את FH למשל, הרבה אולי נטשו אבל גם הרבה פראיירים קנו, מבחינת יובי היא עשתה עליו כבר טונות של כסף כמו שהיא הייתה עושה אם היה מדובר במשחק סינגל אז מה זה משנה לה כל עוד מכר טוב?
&nbsp
מבחינתה גם אם 60% נטשו כבר יש לה עדיין 40% שממשיכים לשלם על שטויות וקשקושים שעולים להם גרושים לייצר, זה מבחינתם כסף בונוס שממשיך להכנס בלי כמעט מאמץ, כסף שאין לך במשחקי סינגל שם יש 100% נטישה (לא משנה אם ״הנטישה״ זה כי השחקן סיים את כל המשחק) וכמעט שום רכישות של אייטמים ושטויות, שום הכנסה נוספת (חוץ מ DLC עלילתיים אבל גם זו השקעה גדולה לרוב, תראה כמה עבודה נוטי צריכה לעשות עם התוספת סיפור לאנצ׳רטד 4), אז ברור שגם כשאתה מדבר על משחק מולטי שלא התקבל יפה והרבה נטשו אותו מבחינת יובי זה תמיד תסריט יותר טוב ממשחק סינגל שכולם נוטשים ואין הכנסות מסביב.
&nbsp
אין פלא שמולטי זה פוקוס רציני למפיצות הגדולות בשנים האחרונות עם כל הבאסה שבדבר.
 
אגב אחי ביפן כמעט נגמר המלאי של Wildlands

וזה עוד כלטם מהנתונים עולה שהמשחק זוכה למכירות סופר חזקות בPSN היפני הרבה יותר ממה שרואים בטבלה השבועית, ככה אומרים.

קראתי כתבות על הנושא, ככל הנראה היתה בטא ממש מוצלחת למשחק ביפן והיפנים עפו על זה, ורבים קוראים לו משחק השנה שלהם שם ואני לא מגזים :)

מסתבר שגם יובי עשתה שם שיווק אדיר, שלטי חוצות בכל מקום פרסומות
הם בטח נורא מרוצים.
 

amithas190

New member
אולי ההסבר הוא שאנשים צמאים למשחקי יריות מודרניים

קול אוף דיוטי נטשו את הקו הזה לפני כמה שנים ואין חברה שנכנסה במקומה.
 
למעלה