התפוז סידר את הבעיה הבוקר, ב-9 10 דקות לפני שהתחלתי להתעצבן.
כי זו הטבה של 180 ש"ח בשנה, כאשר שבגלל טעות כזו בקלות אני עלולה להפסיד סכום הרבה יותר גדול, באין לי גישה לאינטרנט ולמייל 4 ימים.
אבל טעויות קורות בכל העולם, ואם הכל סודר לפני שהתחלתי להתעצבן - אז הכל טוב.
חוץ מזה, גם אחרי שסידרו, לא הבנתי מה אני צריכה לעשות כדי להכניס אצלי במחשב את היוזר מחדש, כי גם הפקידה לא ידעה להסביר לי עד שיגיע המנהל המקצועי, והבן שלי לא עונה בטלפון עכשיו. אז ניסיתי לבד, והצלחתי בדרך נס!
עכשיו אני מה זה מרוצה מעצמי - זקנה/בלי אנרגיות, אבל מסוגלת להתמודד עם המחשב
.
בקיצור - אני פה ומנסה להתייחס לעמוד שלם של הודעות בפורום והר של מיילים - הכל מיום ראשון, שישי ומוצ"ש!
וכיף לראות איך כל מי שיכול התגייס ועזר
.
שיהיה לכולנו שבוע נחמד ונעים.