מיזוג אויר ברכבת ובאוטובוסים
הקרונות הגיעו מאנגליה עם חלון הזזה קטן בחלק העליון של החלון.
הם נכנסו לתפעול במאי 1977 והחום היה באמת בלתי נסבל.
רכבת ישראל החליפה את חלון ההזזה ב-2 רפרפות והוסיפה מאוורר מסתובב קטן מעל כל שולחן.
גם זה לא התאים לאקלים המקומי בקיץ.
רק התקנת מיזוג אויר בראשית שנות התשעים פתרה את הבעיה.
בקרונות 640,641 הבעיה הזו לא היתה קיימת כי החלונות היו ניתנים לפתיחה..
מיזוג האויר באוטובוסים בקו 901 (בעיקר גמלים וסקניה 145) בשנות השבעים לא היה באמת אפקטיבי עד לכניסת ה-303 הממוזג בראשית שנות השמונים לשרות נרחב בקו הזה.
מאז כניסת המרצדסים הממוזגים ועד כניסת הקרונועים הממוזגים ב-1992 ושידרוג קרונות הרכבת שהחל ב-1990 - לאגד היה בהחלט יתרון משמעותי על הרכבת בהיבט הזה.
מיזוג אויר ברכבת ובאוטובוסיםמכיוון שזה היה קרון בריטי עם חלונות שלא נפתחים אלא רק רפפות
בקצה ומיזוג עדיין לא היה ברכבת, הקרונות האלה היו הופכים בקיץ למלכודת חום ומחנק ואיש כמעט לא נסע בהם בקיץ. בכלל, לאחר שאגד הכניס לשירות בסוף שנות ה-70 ותחילת ה-80 את האוטובוסים הממוזגים, הרכבות בקיץ נסעו כמעט ריקות להוציא את ימי שישי וראשון. החום היה בלתי נסבל.
הקרונות הגיעו מאנגליה עם חלון הזזה קטן בחלק העליון של החלון.
הם נכנסו לתפעול במאי 1977 והחום היה באמת בלתי נסבל.
רכבת ישראל החליפה את חלון ההזזה ב-2 רפרפות והוסיפה מאוורר מסתובב קטן מעל כל שולחן.
גם זה לא התאים לאקלים המקומי בקיץ.
רק התקנת מיזוג אויר בראשית שנות התשעים פתרה את הבעיה.
בקרונות 640,641 הבעיה הזו לא היתה קיימת כי החלונות היו ניתנים לפתיחה..
מיזוג האויר באוטובוסים בקו 901 (בעיקר גמלים וסקניה 145) בשנות השבעים לא היה באמת אפקטיבי עד לכניסת ה-303 הממוזג בראשית שנות השמונים לשרות נרחב בקו הזה.
מאז כניסת המרצדסים הממוזגים ועד כניסת הקרונועים הממוזגים ב-1992 ושידרוג קרונות הרכבת שהחל ב-1990 - לאגד היה בהחלט יתרון משמעותי על הרכבת בהיבט הזה.