מיכי 10
Member

רק היום שאלתי לראשונה את המנא"ש (מנהל אשכול) שלי ב"תפוז", כיצד עלי לנהוג עם מודעות של סטודנטים שמבקשים לעזור להם במילוי שאלונים. אלה בפירוש אינן מודעות מסחריות, ומצד שני גם אינן קשורות לנושא הפורום. אישית הן לא מפריעות לי, אבל ביקשתי לדעת מה הנוהל המקובל. (עד עתה נתקלתי רק בהודעה אחת בעבר, ונתתי לה ליהנות מן ההפקר).
אצטט חלק מן התשובה שקיבלתי:
"כל פרסום בתפוז, בין אם זה פרסום בוטה, סטודנט שרוצה למלא שאלון, או עמותה שמפרסמת את מרכולתה - צריך להימחק אם לא עבר אישור של הנהלת תפוז."
מסקנה: מי שרוצה לפרסם ב"תפוז", חייב לקבל אישור של ההנהלה.
אי לזאת, מחקתי כרגע את השאלה מהבוקר, והסברתי זאת לכותבת במסר אישי.
כיוון שחבל"ז, אני מודיעה לכם - kabe ודאנטה - שגם התגובות שלכם נמחקו, וברשותכם, לא אשלח לכם מסרים אישיים.

מיכל.